Haaveena vauva 2020

Mulla on varmaan sittenkin ovulaatio vasta tulossa. Ovistestiviivat alkoivat tänään tummua uudelleen ja tuli mojovat kananmunalimat. Aiempi ovisplussan tapainen oli varmaan vain joku hormonihäiriö. Harmi, koska en tiiä päästäänkö tätä ovista enää hyödyntämään meidän työvuorojen takia. Viime viikonlopun siittiöt ei tässä vaiheessa enää auta.

Ilmottelen sitten kun tää ovis varmistuu, että saa piinalistalle muutettua oikean dpon.
 
Omanapailen. Pelottaa että ovulaatio on ollut vasta kp 26 eli sunnuntaina. Nyt kun mietin niin lauantainahan kirjottelin tänne oudosta venyvästä valkovuodosta ja että kohdunnapukka oli pehmeä kuin mätä luumu. Entä jos venyvä vuoto olikin ovulaatiolimaa? Nyt olisi sitten vasta dpo 4. Ärsyttää, koska tiedän 99% varmaksi etten raskaana ole jos ovulaatio ollut myöhässä ja sitten myös kierto venyy ihan turhaan 10 päivää. Nyt kohdunnapukka oli kova ja ylhäällä mutta keskeltä pehmeä eli auki? (n) Äh, anteeksi vuodatus, mutta itkettää ja turhauttaa. Miksi raskaaksi tulemisen pitää olla niin vaikeaa :unsure: Tuntuu myös että kaikki muut ympärillä tulee heti yk 1 raskaaksi tai vahingossa.
 
Nega testattu :poop: Ei mitään menkkaoireita vaikka kp 31/33. Alan vahvasti epäilemään että ovulaatio oli viime sunnuntaina, ja näinollen menkat alkaa 10 päivää "myöhässä". Mies oli reissussa viime viikonlopun joten ei talleteltu sitten kun sain kunnon viivat ovistikkuun.
 
@Haavejuttu voi ei. Tylsää. Pahoittelut negasta. :(


Mä olen näkevinäni omassa one step 10:ssä ihan haalean haalean viivan. Nyt Dpo9. Vertailen sitä noihin edellisiin, joissa ei ole mitään ja löydän kyllä ton tämän aamuisen niiden joukosta. PC on tyhjä ja 25 one steppiin tuli vastaava kuin kahtena muuna aamuna; jos oikein kuvittelee niin ehkä hitusen väriä. Ja apteekin herkkä melko valkoinen; ehkä joku varjo kuivuessaan. (nukuin vaan tosi huonosti aamun vikat 2h ja tuntuu ettei silmät heränneet edes suihkussa enkä näe kunnolla)
Testaan luultavasti iltapäivällä uudestaan. :whistle:
Kyllä oireet kohdun alueella viittaa kyl johonkin raskaus yritykseen edes. Ja aamulämmöt pompsahti ennätys ylös. (y)
 
Viimeksi muokattu:
Mä käyn täällä lukemassa paljon teidän juttuja mut oon niin huono kirjoittamaan mitään:unsure: yritän nyt aktivoitua:)

@Haavejuttu pahoittelut aamun negasta toivottavasti ovis ois ollut aiemmin kun viime viikonloppuna!

@Amore- onnittelut plussasta:)

Mä oon ihan yllättynyt siitä miten tietoinen ihminen voikaan olla kropastaan kun toivoo raskauttao_O mä oon viimisen viikon aikana huomannut kaikki muutokset itsessäni mitä en kyllä aiemmin oo huomannut, dpo 5-6 melko kovaa menkka jomotusta, tänään aamulla dpo 8 heräsin siihen että on ihan hirveen paha olo:sick:mutta mulla on ollut nyt ku:n jälkeen aina pahoinvointia ovulaatiosta kuukautisiin asti :( ja väsymys on aivan hirveetä, nukahtelen koko ajan :LOL: rinnat on kipeenä ja itkettää hirveesti ja flunssan kaltainen olo tänään aamulla kun heräsin.. mut ehkä nää kaikki onkin vain pms oireita joita en aiemmin oo vaan huomannut..
 
@Maggie84 jännätään sit yhdessä; sun oireet kuulostaa hyvältä! (y) jospa et kuvittelisikaan niitä. Ja tosiaan kroppa tuntuu olevan yrityksen aikaan aina yllätyksiä täynnä. :cautious:
 
Mä käyn täällä lukemassa paljon teidän juttuja mut oon niin huono kirjoittamaan mitään:unsure: yritän nyt aktivoitua:)

@Haavejuttu pahoittelut aamun negasta toivottavasti ovis ois ollut aiemmin kun viime viikonloppuna!

@Amore- onnittelut plussasta:)

Mä oon ihan yllättynyt siitä miten tietoinen ihminen voikaan olla kropastaan kun toivoo raskauttao_O mä oon viimisen viikon aikana huomannut kaikki muutokset itsessäni mitä en kyllä aiemmin oo huomannut, dpo 5-6 melko kovaa menkka jomotusta, tänään aamulla dpo 8 heräsin siihen että on ihan hirveen paha olo:sick:mutta mulla on ollut nyt ku:n jälkeen aina pahoinvointia ovulaatiosta kuukautisiin asti :( ja väsymys on aivan hirveetä, nukahtelen koko ajan :LOL: rinnat on kipeenä ja itkettää hirveesti ja flunssan kaltainen olo tänään aamulla kun heräsin.. mut ehkä nää kaikki onkin vain pms oireita joita en aiemmin oo vaan huomannut..
Toivotaan, että nyt oireet kertois raskaudesta :love:
Mulla takana KU 4/18 ja sen jälkeen on ollut ihan ihme oireita ja oireettomuutta kierroissa. Ekaan puoleen vuoteen KU:n jälkeen mulla ei ollu rinnat arat yhtään missään kohtaa kiertoa ja se oli outoa, koska siitä asti kun menkat ollut niin 5-7 päivää ennen menkkoja alkanu rintojen aristus joka pahentunut menkkoja kohti. No sitten kun se rintojen arkuus tuli takaisin kuvioihin niin nykyäön se iskee jo dpo 1-2 eli kestää sen 10päivää ennen menkkoja ja vielä pari ekaa päivää menkoista..
Ja KU:n jälkeen kierto ei oo tasottunut ollenkaan mihinkään vakioon vaan saattaa olla mitä vaan 24-30päivän väliltä ja luteaalivaihe lyheni 10-11päivään, paristi ollut 12päivänen luteaali.

On: Kp 17 ja dpo1 ehkä. Ainakin eilinen mahakipu ja turvotus joka kesti koko päivän ja vähän toissapäivänäkin oli niin varmat oviskivut. Nyt vaan peukut pystyssä, että ovis oli hyvä ja yleensäkkin tapahtu kun kipuili vuorokauden (jostain luin, että kauan kestävät ovisoireet ei ois niin hyvä juttu vissiino_O)
 
Toivotaan, että nyt oireet kertois raskaudesta :love:
Mulla takana KU 4/18 ja sen jälkeen on ollut ihan ihme oireita ja oireettomuutta kierroissa. Ekaan puoleen vuoteen KU:n jälkeen mulla ei ollu rinnat arat yhtään missään kohtaa kiertoa ja se oli outoa, koska siitä asti kun menkat ollut niin 5-7 päivää ennen menkkoja alkanu rintojen aristus joka pahentunut menkkoja kohti. No sitten kun se rintojen arkuus tuli takaisin kuvioihin niin nykyäön se iskee jo dpo 1-2 eli kestää sen 10päivää ennen menkkoja ja vielä pari ekaa päivää menkoista..
Ja KU:n jälkeen kierto ei oo tasottunut ollenkaan mihinkään vakioon vaan saattaa olla mitä vaan 24-30päivän väliltä ja luteaalivaihe lyheni 10-11päivään, paristi ollut 12päivänen luteaali.

On: Kp 17 ja dpo1 ehkä. Ainakin eilinen mahakipu ja turvotus joka kesti koko päivän ja vähän toissapäivänäkin oli niin varmat oviskivut. Nyt vaan peukut pystyssä, että ovis oli hyvä ja yleensäkkin tapahtu kun kipuili vuorokauden (jostain luin, että kauan kestävät ovisoireet ei ois niin hyvä juttu vissiino_O)
Kerkesitkö sä pitkälle ennen kuin sun KU huomattiin? Mulla on takana kaksi KU:ta eka 05/17 se hoidettiin niillä pistoksilla ja nyt tää toka 03/19 ja se hävis itekseen, hassua kyllä mulla on ollut ihan säännöllinen kierto molempien jälkeen tasan 28 päivää ja aina alkaa aamulla..tää ovulaation jälkeinen pahoinvointi on tosi outoa.. mua pelottaa hirveesti että se KU uusiutuu.. mulla on molemmat olleet vasemalla puolella ni lääkäri sanoi että siellä voi olla jotain arpikudosta mihin alkio jää aina kiinni..
 
Tsemppiä piinailijoille ja toivotaan vahvistuvia viivoja!

Tämä viime kierto oli kyllä melkoinen. Ilmeisesti lääkkeetkin tehos kun oireet oli niin erilaisia ja raskauteen viittaavia. Vaikka raskautta ei täss kierrossa tullutkaan, tänään olen niin helpottunut!. Nimittäin mulla alkoi luomumenkat kesken terolut-kuurin (minkä aloitin kp 30). Eli uus yrityskierros saadaankin aloitettua aikaisemmin! Lisäksi saa hengähtää näistä oireista, kun näiden menkkajomojen kanssa on ihan helppo elää. Ens kierrossa taas oon viisaampi, etten oleta pahoinvoinnista/oksentamisesta, kohtutuntemuksista mitään ylimääräistä. Lisäksi rintojen turvotus helpottaa viimein! :ROFLMAO: Mieliala on ollut niin matalalla nyt useamman viikon, että tää tekee nyt ihan hyvää
 
Viimeksi muokattu:
@mimmik voi ei. :cry: Voimia ja pahoittelut.

@Amore- kyllä noissa selkeät haamut/viivat on. Ei tarvi tihrustaa. Pc:hen mä en o ikinä saanut mitään vääriä viivoja ainakaan. (y)

Täällä kans järkyttävä turvotus päällä ja vatsassa taas samaa menkkajuilintaa. Hieman etova olo, mutta se varmaan johtuu unettomuudesta. Aamulla sain taas jonkun ehkä haaleaakin häviävämmän haamun mikä tihrustaessa ja käännellessä ehkä näkyi. Ei ollut kyllä kun ehkä 2h pidätyksellä. Mul on vaan niin taas raskaana oleva olo, mutta ois kiva saada siitä joku oikea todiste eikä mikään puoliksi kuviteltu haamu, nimittäin omiin oloihin en luota yhtään.

Tsemppiä kaikille kaikkiin tilanteisiin.(y)
 

Yhteistyössä