Haaveena vauva 2020

@Wintersun joo ollaan kyl puhuttu kaikesta mun iän tuomasta rasitteesta ja ne papalöydökset oli mulle myös kova paikka, mut en mä usko et hän ymmärtää asiaa täysin. Ei varmaan kukaan voi ymmärtää mitä vauvakuume on naiselle jos ei ite oo kokenut sitä :ROFLMAO:
Hän on nyt lupautunut sitoutumaan tän viikon tähän projektiin täysillä ja mulla alkaa myös tänään vapaat niin kaikki on mahdollista. Kerrankin näin päin:love: tänään teen jotain hyvää (ja terveellistä) iltapalaa ja avataan viini ja nautitaan toisistamme. (y)

@taikinatonttu tervetuloa!
Ja niinhän se on, että aina löytyy syy miks ei oo hyvä hetki, mut voin vakuuttaa et kyllä lapsille on hyvä hetki millon vaan. Näitä asioita ei kannata lykätä.
 
Moikka kaikille! Minäkin voisin listoille jo liittyä. Kovasti olen palstaa lueskellut päivittäin, mutta en ole vielä saanut aiemmin aikaiseksi kirjoiteltua.

Me ollaan aloittamassa yrittämistä syksyllä, mahdollisesti lokakuussa. Omat työkuviot siinä mallissa, että ei ennen heinäkuuta tarvis syntyä... Vauvakuume on ollut jo pitkään ja nyt vihdoin päästään yrittämään. Kaksi edellistä tullut hyvin helposti, joten vähän jännittää kuinka käy kolmannen kanssa. Minut saisi siis lisätä listoille snanniska/ 29v/ 3.lapsi/ 10/2019.

Olitte puhuneet tuosta oikeasta ajoituksesta vauvalle, ja meilläkään tosiaan ei ole nyt ihanteellisin aika mun töiden vuoksi, mutta en halua enää viivytellä yhtään, kun kuitenkin koko aika ikää tulee lisää. Ehtii niitä töitä tehdä vielä varmaan sen 40 vuotta ennen eläkeikää.. :)
 
Ja tänään alkoi vuoto:cry: selkeesti oli kemiallinen kun haamun sain tikkuun ja oli niin selkeet ooreet:cry: viikonlopun ehdin jo juhlia kun ei menkkoja kuulunut:cry: tänään alkoi myös loma ja lähdettiin reissuun, mutta se siitä lomafiiliksestä... mulle voi päivittää kp 1. Samalla meni myös mahis että pääsisi alle 3v ikäeroon esikoisen kanssa. Tavoite meillä oli saada toinen mahd pienellä ikäerolla mutta nyt ollaan edelleen tässä, 3 keskenmenoa takana:cry:
Voi ei :( voimia! ❤ Toivottavasti tärppäisi pian
 
Minä tein tänään testin, ne mitkä raskauskeijulta tuli kaupanpäälle kun tilas ovistestejä. Kummassakaan ei näkynyt yhtään mitään. En tiedä kuuluuko menettää toivonsa kokonaan, vaikka vasta perjantaina pitäis alkaa menkat. :D
 
Ootko @Haavejuttu tehnyt enää tänään testiä?
En oo raskaustestiä enää tehnyt, aamulla uitin ovistestin ja oli kyllä tosi vaalea. En jaksa stressata asiasta, jos nyt kuitenkin olen raskaana niin eiköhän se selviä aikanaan kun testailen kuitenkin taas ennen kun seuraavat menkat alkaa :LOL: Mitään oireita ei myöskään ole, joten uskon siihen että noissa on nykyään törkeät viivan paikat tai sitten virheellinen testierä, tuulimuna tai jotain. Viivan olisi pitänyt olla jo vahvempi jos olisi ihan oikea raskaus.
 
Totta, selviää se kyllä! Jospa tämä kierto toisi sitten oikean plussan!

Dpo 8, ei vielä vuoda! Jeee. Kunpa ei huomennakaan ala!
Katoin vuoden taakse kierrot ja mulla on alkanut dpo 8 tiputtelu kaikissa paitsi yhdessä kierrossa, silloin dpo 9. Mut sit on monia kiertoja missä vuotoja viikko tolkulla niin ei tiedä niiden tiputtelun alkua.
Testaatko huomenna :barefoot:?
 
Ikävä kuulla @mom_89! :cry: Voimia ja onnea uuteen yritykseen! Pahoittelut km:sta myös @Pilvinentaivas! minulle kävi samoin, eli olisi ollut joulukuulle laskettu aika, mutta meni kesken :(

Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet ja tsemppiä yritykseen :)

@Wintersun, jännitys tiivistyy... Toivon kovasti plussaa! (y) Minäkin aion testata torstaina. Oireet ovat voimistuneet - samantyyppisiä oireita kuin aiemmassa raskaudessa... Kunpa se olisi "sitä itseään"! :unsure:
 
@Wintersun voi että kun on jännät paikat!!

@W.we inssikuulumiset kiinnostaa minuakin (y)

Täällä mä tylsistelen kun oviskipu puuttuu. Aamulla siis oli se ovisplussa eli järjen mukaan huomenna ovis. Mutkun kaikkimullehetinyt!! Haluan oviksen nytheti!! :ROFLMAO::LOL:

Meillä talletettiin tänään ja nyt tulee töiden takia tauko, eli nyt tänään hyödynnettiin ja toissapäivänä.. Huomenna ei enää kerkiä mutta kaippa nämä riittääkin, luulis nyt et jotain simppoja ois tyrkyllä siellä kunhan tulis nyt se ovis. Mulla kivut aina niin selkeät että ei voi erehtyä. :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Wintersun halusin taas tulla peukuttamaan vaikken tässä ketjussa ”uskalla” oikeasti roikkua! Kuulostaa kyl lupaavalle, oon kytänny sun tekstit oviksesta asti :love: Ainakin lähteet kertoo, että usein oviksen jälkeinen voimakas tissikipu johtuu jylläävästä estrosta jos tulee ns huono ovis eli ei keltarauhanen balansoi. Tästä myös tiputtelut jne. Näitä oon paljo lukenu ku itsellä luteaali on normaalistikin maks 9päivää. Nyt imetys lyhentäny 4-5päivään. Kyl kuulostaa, et ollu ny hyvä ovis ja folli ja kun oireet lisii näin dpo:n edetessä niin ainakin omalla kokemuksella se on tienny hyvää :barefoot: Teehän testi ja päästä meidät jännityksestä :geek::love:
 
@Hedvig :( pahoittelut myös sinulle. Nt ultra oli kamala painajainen. Muistan sen hetken hyvin. Jospa meille kaikille tulisi plussa pian :) @Wintersun pidän varpaat ja peukut pystyssä että nyt plussa tulis! Nyt kyl täytyy sanoa etten tiedä miten tekstin saa punaiseksi :D mutta nyt siis 14/28-30. Ihan varma en ole kierron pituudesta kkm jälkeen.
 
Kiitos :love:olitko sä lyhyestä luteaali sta huolimatta onnistunut raskautumaan?hoitoja teilläkin taisi olla historiassa?
Mullahan on tosi pitkään ollut oviksen jälkeen dpo 1 ihan hirveän kipeet tissit. Ja nyt se tosiaan puuttuu!
Olis kyllä niin :love: jos olis onnistunut. Mut huomisen pakko jaksaa odottaa. Koska se tiputtelu on aina viimeistään dpo 9 tullut.
Jep. Mulla on tikuteltuna ollut pääsääntöisesti ovis myöhään (kp21-23 yleisimmin) vaikka kierto ollut iänpäivät 29-31 päivää. Olen myös joskus ihan satunnaisesti tikuttanut oviksen kp13 mut sitä myötä vuoto alkanu kp21. Mut siis luteaali IHAN maks 9päivää mitä ikinä luomumenkkoja seuraillu. Aikoinaan tikutin ovista aiiivan väärin kun kuvittelin luteaalin olevan aina sen 12-14 päivää. Enhän mä koskaan saanu tikkuun viivoja kuin haaluja ja luulin et tikut on ihan pskoja :LOL:
Jep. Olen raskautunut joo. Mulla alkaa olla lähemmä kymmenen raskautta takana näihin vuosiin (2001 alkaen) vaikka hormoniarvotkin olleet pielessä pienen iäsyyden. Menetyksiä kylläkin myös X kappaletta jo isommilla viikoilla(n). Ja hoitoja rankalla kädellä. Eka elävä lapsi syntyi sit viimein 2009 :love: Ja vieläkin täällä roikun :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Joku vois luulla ettei mulla oo elämää :D mut hei.. edes JOISSAIN asioissa mä näemmä olen periksiantamaton, semmoisissa tosin missä pitäs oikeesti tajuta luovuttaakin :p
 
Ja ovis oli pitkästä aikaa myöhemmin, kp 22. Voisko sillä olla jotain vaikutusta? Parempi munasolu kun pidemmän aikaa kypsynyt?
Hmmm niiii...no..voi olla tai olla olematta. Sanotaan et jos ovis on sika aikaisin, tyyliin kp10 tjsp niin yleensä munis on huono. Mut niilläkin vaan jengi raskautuu. Sama näissä, mulla oli yhdessä ultrassa kp19 munis vasta 13mm ja lääkäri sano etten tuu ovuloimaan. Että ei tuu kunnollista munista. Kuinkas vaan ovisplus kp21 ja raskaustesti plussa dpo10 :whistle::whistle:
 
Vaikuttaa tosiaan siltä, että ovis on ollut viime viikonlopun aikana, todennäköisimmin lauantaina. Tuli todella hyvä mieli, että sentään edes ovuloin! Ensi kuussa olisi sitten tuon vasemman puolen vuoro, jota mielenkiinnolla myös aion tikuttaa, se kun ei ole koskaan antanut minkäänlaisia ovisoireita ja kierrot myös ovat pidempiä sillä puolen.

Katselin, että erään laboratorioyhtiön sivuilla myydään raskautta suunnittelevan terveystarkastus -tuotepakettia, jossa selvitetään täydellinen verenkuva, libidit, tulehdusarvot, glukoosi, D, ferritiini, kilpirauhashormonit, B12 sekä folaatti. Voisi tuon kokeilla vielä ennen lääkärille uudelleen marssimista, sillä en millään jaksaisi käydä läpi näitä asioita taas uuden henkilön kanssa. Mua nimittäin jäi kovasti häiritsemään viime kerrasta se, että mitään ei oikein tutkittu (paitsi ultralla), vaan lyötiin vain terolut-resepti kouraan. Mieluummin hoitaisin ensisijaisesti syytä enkä oiretta, vaikka siinä kauemmin menisikin. :rolleyes:
 

Yhteistyössä