Haaveena vauva 2020

@Wintersun no kai ne nyt ottaa sut vakavasti? Eihän toi oo normaalia! Ei voi montaa kuukautta vuotaa putkeen hitto vie! Ja ootko syönyt lisärautaa nyt? Sulla alkaa varmasti olee jo noin paljosta vuotamisesta hemoglobiini ainakin alhaalla. Kai ne edes tutkii nyt kunnolla? Joo saikku päälle ja meet sinne ja sanot ettet lähde mihinkään ennenku tää loppuu niinku NYT! :eek::mad:
Ja itket ihan niin paljon ku itkettää ja suoraan niille, ei helvetissä voi nyt jatkuu tommonen! Voimia sulle!
 
Itsekuri loppuikin vähän aikasemmin, koska nyt ylitettiin raja jossa menkat ei ole ollut näin myöhässä sitten teinivuosien. Ja ehkä se oli jokin alitajuntainen työntö et kirjoittaa tänne, koska kahden testin jälkeen (josta toinen digi) mun on vaan uskottava et plussa tuo on. Vähän vaikea käsittää kun syksyllä olisi tullut yritystä kasaan 3 vuotta ja kaikki rukkaset oli jo heitetty naulaan luomuraskauden suhteen, ja todellakin niissä jonoissa jo loppuihin tutkimuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: hiljariikka
Jäikö tämä testin kuivuttua vai häviskö kokonaan. Siis testiajan jälkeen? Se mun feikkiviiva ainakin katosi.
Toivottavasti sulla kertoisi raskaudesta! Tsemppiä!
Kyllä siinä vieläkin on ihan haalea viiva. Piti tosin avata muovikotelo että näkee kunnolla, sen verran haaleampi se kuitenkin on. Jos tuo viiva olisi alusta asti ollut tuollainen niin väittäisin suoraan viivanpaikaksi. Testiajalla se vaan oli niin selkeä tasaisen pinkki viiva niin toiveet kuitenkin ehti nousta jo.

Yritin juuri syödä päärynää mutta alkoi yököttää sen verran että pakko pitää taukoa :sick:
 
ON: ärsyttää. En oo kertaakaan vielä tehnyt ovistestiä tähän kiertoon :cautious:
Ei nää aikataulut vaan anna myöden. Ehkä mä en yritäkään enää. Flo ennustaa ovista kp16 mikä on varmasti aika realistinen. Mennään tällä. Taas alkoi se vaaleanpunertava vuoto eilen, tänään ei tullut. Mitäköhän sekin on? Kolmas kierto nyt ja kolmas kierto kun käytän greippimehua. Kai se liittyy lähenevään ovulaatioon. Nyt pitää lähtee "herättelee" miestä, muksu on koulussa ja mä meen vasta iltaan töihin. Näitä tilanteita on harvoin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Minic muakin ärsyttää. Tosin eri asia; mä tein Ovistestit ja ne näytti + to ja eilen. Eilen kuvittelin että oli ovis päivällä; kivut oli sellaiset kuin yleensäkin on ollut. MUTTA lämmöt eivät ole nousseet vaan ovat tosi alhaiset; sellaiset kuin yleensä just ennen ovista.. OUTOA! Mitä ihmettä.
Olisko muilla mitään ideaa tähän?!
Pitääkö unohtaa ne eiliset kivut? Mitä ne sitten oli? Toivon todellakin että tänään ilmenee jotain ovikseen viittaavaa ja huomenna lämmöt ois nousseet.. Ollaan pupuiltu jo viikko kuin hurjapäiset  :D:rolleyes::whistle:jo olis kiva jo pitää pieni tauko. Kun noiden lasten takia hommat pitää hoitaa aika myöhään,, ja olis kiva jo päästä nukkumaan hiukan aiemmin. :p
 
@Wintersun hyvä että vuoto tyrehtynyt mutta ymmärrän fiiliksen ku menet johonkin jonkun asian takia, ja sit se ei enää olekaan akuutti. Sä kuitenkin tunnet oman kroppasi ja tuohon tarvii saada selvyys.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic ja Wintersun
@KukkaSosuli tuo on rfsun testaa varhain raskaustesti. Väittää pystyvän näyttää positiivista dpo 8 alkaen tai 6 päivää ennen menkkoja. Oon tehnyt noita aikasemmin kaksi mutta kumpaankaan niihin ei tullut minkäänlaista viivaa.

Testasin dpo 6 viimeksi kun aloin epäillä oisko ovulaatio ollutkin aikasemmin mutta 5 minuutin päästä testialue oli jo puhtaanvalkoinen. Nyt tuo alkoi näyttää jonkinmoista viivaa pari minuuttia testin teon jälkeen ja punaisella värillä kesti noin 20 minuuttia hälventyä testialueen ympäriltä. Tiedä siitä sitten kun rfsun maine on mitä on :rolleyes: tuo on vaan halpa ja helppo hakea lähikaupasta.
Toivon todella, että sulla on plussa. Tää oli mun nega rfsu testaa varhain :cautious:


Niin ja tänään kp1! Jes vihdoin!
 

Attachments

Tuun taas omanapailemaan. Paikat on todella kosteat koko ajan, valkovuotoa on paaaljon ja todella vetistäo_O Ihan liian kosteana paikat koko ajan, pikkarit menee vähintään kerran päivässä vaihtoon ellei muista laittaa pikkuhousunsuojaa. Ovistestailun lopetin pari päivää plussan jälkeen kun viiva katosi kokonaan. Eli eiköhän plussa ollut silloin kun mietinkin ja nyt on dpo 5 :)
 
@Wintersun mulle saa laittaa DPO1 tänään

Viimeinkin lämmöt nousi!! oon niin onnellinen jo siitä; nyt saa alkaa piinailemaan. Mä jo pelkäsin että tää oli joku kysta tms joka puhkesi eilen. Mut luotan nyt siihen että kaikki hyvin. :p
 
HEI!!
Onko kukaanjäänyt katselemaan youtubesta noita testaus- ja oirevideoita? :ROFLMAO::geek: Mä löysin sinne eilen ja koko perhe sai kärsiä, ku keskityin vaan niihin. :whistle: Ne vie kyllä mukanaan.
 
Onnea plussista ja lupaavista oireista! :love:

Täällä dpo13 ja kp25/23. Multa loppu ne one stepin erittäin herkät enkä sitten päässyt seuraamaan punastuiko viiva, dpo 11 tein raskauskeijun 25miul vahvusen ja siitä tuli superhaalea joten aattelin että no vuotoa odotellessa. Eilen en testannut, kun ei ollut yhtään liuskatestiä ja muutenkin odottelin vuotoa. No ei edelleenkään oo alkanut vuoto, että nyt varmaan odotan sitten niin monta päivää kuin vaa kärsivällisyys kestää ja jos ei vuoto ala niin käytän clearbluen Digi :cautious: Miks mulle aina käy niin, että pissaa viis tikkua päivässä liian aikasin ja sitten ne loppuu kun niitä oikeasti tarttis :D
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja ja Kiemura
Siirrätkö @Purrri mutkin plussanneisiin :) Täällä rv 7 menossa eli tammikuulle menee LA jos kaikki menee hyvin. Ekaa ultraa odottelen jo kovasti, jotta saisin tähän varmuuden. Viikot vaan matelee..

Lueskelen muuten edelleen teidän juttuja päivittäin, täällä on niin mukava ja tsemppaava ilmapiiri :love: onnea kaikille yritykseen :love:
 
Onko muilla samaa tilannetta, että mies on osan viikosta töissä toisella paikkakunnalla? Meillä viimeisin talletus ma ja epäilen että huomenna ovis. Mies joutui yllättäen lähtemään työreissulle ja tulee vasta la. Tuskin siittiöt neljää päivää jaksaa elää:(?
 

Yhteistyössä