Haaveena vauva 2020

Moi!

Kirjoittelin pari päivää sit niistä ovistesteistä ja kun en tunnu saavan mitään selkeitä viivoja. Laskureiden mukaan ovis sattuis 20.6-24.6 ajalle ja testasin silloin ehkä 19.6 ja 20.6 oviksia ja sain tälläsiä samanlaisia viivoja ku nyt näissä kuvissa. Nämä testien kuvat tehty sitten 24.6 ja 25.6. Tänään 26.6 samankaltainen viiva, ehkä vähän hailumpi. Juhannusviikonloppuna en tainnut testata mitään joten sitä tilannetta en tiedä. Vatsassa tuntuu kyllä jotain tuntemuksia ja kipuja mutta mulla usein sen pari vk ennen menkkojen alkua alkaa tuntua. Kierto sen 30-31pv ja menkkojen alut olleet säännöllisiä. Ylin kuva maanantaina illalla, seuraava eilen 11.00 ja viimeisin eilen 20:00 ja tänään aamulla tuli sit tosi haalea viiva.. ja sain mä varmaan sellasiakin tikkuja missä ei ollut toista viivaa lainkaan.
Niin hankala tulkita ja arvuutella osuiko ovis minne..
 

Attachments

Tosiaan on voinut ovis olla juhannusviikonloppuna ja nyt näyttää vaan suht vahvaa. Tai sit voi olla ovis tulossa vielä.

katso liitettä 7102
Tämmönen viiva mulla oli kun sain digitestin hymynaaman!

Ja seuraavana päivänä, ovis päivänä oli tämmönen

Niinpä! Vähän samannäköisiä ollut mullakin viivat kuin sulla ennen digitestiä.
Testaan vielä huomenna tai tänä iltana mitä testi näyttää.

katso liitettä 7103
 
Hei vaan! Liittyisin mukaan joukkoon. Olin tuolla toiveena vauva 2019 ryhmässä ja vuosi ollaan yritetty. Sitten selvisikin, että miehellä ei edes ole siittiöitä ja jäi yritys hetkeksi aikaa. Nyt on asiat edennyt niin, että ensi viikolla päästään ekaan inssiin lahjasoluilla ja koska tämä kaikki jännitys alkaa taas niin pakko päästä taas tälläiseen ryhmään mukaan niin saa jännittää muiden kanssa ja muittenkin tilannetta. :)

Eli mut saisi laittaa listalle Bubble92 / 26v / 2 lasta edellisestä suhteesta / ya 7/2018
 
Tännekin Flo ennustaa huomiselle menkkoja (n)
Harmittaa kyllä vähän ,kun jääny yritykset vähän väliin välillä töiden ja muun takia ..suorastaan olisin yllättynyt jos nyt oiski tärpänny :eek::LOL:
Toivottavasti nyt jossain vaiheessa sais sen plussan :love:
Harmittanu vaan,että kestää nyt kauemmin ku esikoinen tärppäs kuitenki nopiaa jne :unsure: :)

Tsemppiä kaikille tilanteisiin ja onnea plussanneille :love:
 
Okei myönnän, itsehillintä ei ole vahvin puoleni ja niinhän minä sorruin tekemään testin tai testejä kun menkat ei työpäivän aikana alkaneetkaan niinkuin yleensä :eek:
Tiedän että en ole sokea, mutta nään varmaan harjoja kaikissa neljässä testissä :eek:
Mitä olen aikaisemmin näillä kiinan raskaustesteillä testannut niin näissä ei ole näkynyt mitään, mutta niinä kertoina taas clearbluet näyttäneet kemiallisia haamuja.
Voiko tää olla mahollista :eek::love:
Olen piereskellyt koko viikon ihan niinkuin yleensä ennen kuukautisia (tosin myös pasta aiheuttaa piereskelyä ja sitä olen syönyt) ja alavatsassa tuntuu poltteen tunnetta niinkuin yleensä ennen kuukautisia ja yleensä kuukautiset alkaneet alavatsassa tuntuneen viileän tunteen saattelemana, mutta sitä viileyttä ei ole tänään tullut :eek:
Toki on ollut myös oireita joista olen epäillyt nyt tärpänneen, esim kohtutuntemuksia ja eilen illalla huomasin nännien ehkä hieman muuttuneen jne.
Clearblue löytyy myös kaapista mutta jätin sen vielä käyttämättä, harkitsen tekeväni aamulla.
Samalla myös toki pelottaa nyt vielä enemmän että mitä jos joutuu taas pettymään, mutta toivottavasti ei tarvitse! :love:

@Wintersun @Helmiina1978 Mä oon kans saanu pregcheckillä hyvin ovistulokset näkymään. Tosin vertailun vuoksi tilasin kiinasta kauhean läjän ovistestejä kun alkoi käydä kukkaron päälle tehdä testejä aamua iltaa useamman päivän joka kuussa :LOL: Tein testit sekä pregcheckillä että kiinalaisilla nähdäkseni toimivatko ja kyllähän ne, joten sen jälkeen käyttänyt vain kiinalaisia.

@Tiutiti Mä en malttanut sittenkään :D

@Bubble92 Tsemppiä kovasti teille! :love:
 

Attachments

@Naissoturi kyllähän noissa kaikissa se kaksi viivaa näkyy, vaikka toinen hailakka onkin! Eli varovaiset onnittelut lienee paikallaan <3.

@Bubble92 Ompa kiva kuulla, että teillä etenee asiat :). Nyt vaan plussaa toivotaan sitten sinullekin oikein kovasti!

Mä ajattelin etten piinalistalle hyppää tällä kertaa kun en oo tikutellu ja koska en kuitenkaan testaile ennenkö on menkat ainakin 2 päivää myöhässä flown ennustuksesta. Pitää ostaa huomenna prismasta testejä jemmaan, mulla ei oo kuin 1 apteekin ja 1 clearbluen viikkonäytöllinen mitä säästän siihen kun saa ensin halvempaan plussan. Jos menee vielä pari kk onnistumisessa niin menis töiden kannalta ihan täydellisesti kun meillä palaa toinen vakkari ens vuoden kesäkuun alusta takas töihin opintovapaalta niin tää sen sijainen sais sit jatkaa mun mammalomien ajan mikä olis kiva juttu. Mutta voi kun ei millään malttaisi odottaa. Mulla niin kummittelee takaraivossa teinistä asti ollut ajatus, että raskaaksi tuleminen voi olla luomuna vaikeaa tai jopa mahdotonta. Silti sitä kauheesti elättelee toivoa.

Meitä joilla huomenna pitäis menkat alkaa olikin yllättävän monta! Nyt toivotaan oikeen plussa-aaltoa niin päästään pistään maaliskuisten ryhmä alulle!
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!

Täällä piinaillaan vielä viikon päivät, tää on kyllä välillä ihan tuskaa odottaa sitä testipäivää. Välillä oon ihan varma, että ei onnaa, mutta sitten tunnen jotain ”pistoksia” ja toivo nostaa taas päätään.

Mukavia kesäpäiviä kaikille!
 
Moikka pitkästä aikaa kaikille!:)
Olin vähän tauolla ku alkoi käydä ylivoimaiseksi tää kaikki. Onneks oli lomaakin vähän ja sai nollata pään ihan kunnolla.
Tää yrittäminen on käynyt tosissaan rankaksi ja meidän kiireiset aikataulut vaikutti yritykseen ja sai pinnan kiristymään ja samalla alkoi parisuhde kärsiä.
Nyt on saatu kaikki lukot auki siltä osin ja tuntuu paljon helpommalta suhtautua myös negakiertoihin. Mies on kans kunnostautunut monella osa-alueella ja ymmärsi nyt monta asiaa tähän projektiin liittyen myös mun kantilta. Meillä on ikäeroa ja hänelle nuorempana tällä ei oo niin kiire kuin mulla. Oon jo 34v ja nyt menossa 9. kierto. Huolestuttaa tietenkin mut ei enää niin paljon ku aiemmin.

Jätin pois tikuttamisen, ei se onnistu näillä aikatauluilla niin ei kannata luoda sillä lisäpaineita. En testaa myöskään raskaustesteillä ennenkun aikaisintaan kp34. Ei tuota ongelmaa kun ei oo tuottanut aiemminkaan.

Oon käynyt lueskelee täältä taustalta, oon tosi iloinen kaikista plussista ja ihana kun on tullut uusiakin haaveilijoita!:love:

Meillä kans kaveripiirissä 5odottajaa ja niistä kaksi odottaa kaksosia. Tätä ei kuvaa muu kuin "bittersweet":oops:
Mut ihanaa kun tietää että te ymmärrätte:LOL:

En tuu vielä takasin listoille, mut täällä kyl kans piinaillaan. Nyt dpo3. Oon onneks oppinut olee kuvittelematta mitään. En usko mihinkään tuntemuksiin ennenku on plussa tikussa:poop:
Niinku joku sanoi, pessimisti ei pety:ROFLMAO:

Kiitos kun ootte:love:
Onnea kaikille tilanteisiin!
 
Heippa! Hyyyvin pitkästä aikaa kirjoittelen,poistuin kun kävi joka kuukautiset pettymykset ja muiden onnet mielen päälle:unsure:
Mulla on nyt tilanne se että 3-4.6. r-testi näytti plussaa ja 6.6 ihan nega ja menkat alkoi. Eli siis kemiallinen? Oviksen olisi pitänyt ajoittua juhannuksen tienoille,yleensä oon sen tuntenut niin en ole tikutellut,tuntemusten mukaan sitä ei oo ollut,nyt kp21.Kaapissa sattu olee yks r-testi ja päätin sen jostain syystä tehdä. Siinä näkyy pari viivaa,toinen ei tosin ole vahva mutta sen näkee. En tosin sitä heti katsonut vaan huomasin ne viivat alkuillasta.Voiko r-testi näyttää ovista? Voi olla roskishaamukin,mutta niitä en oo mielestäni juuri saanut mitä katselin aiempia testejä.
 
Oviksen aikaan voi tulla haalea viiva raskaustestiin.
Mikä testi kyseessä? Rfsu:n molempiin tulee tosi selviä viivanpaikkoja ja punaisia viivoja ilman että on raskaana ja mun kokemuksen mukaan muutamiin muihin tulee selkeetä viivaa testiajan jälkeen.
Toi testi oli prechecki. Ehkä sit ovis on nyt hollilla ja tosi pahasti myöhässäo_O
Skeptinen oon tällä hetkellä raskauden suhteen ja alan kallistua myöhästyneen oviksen puoleen..
 
@Minmar83 piti vielä kysyä että onko teillä kauan toiveilua takana? Muistan sut ehkä viimevuodelta? Mut en muista taustoja.
Kohta vuosi täynnä,tyttö täyttää kohta 2 ja häntä yritettiin 1,5vuotta. Kierrot on 25-32 päivää,en tiiä lasketaanko tää epäsäännölliseksi. Lääkärissä en oo "uskaltanu" käydä kun tiedän että sanovat heti että laihduta ja tuu sitten takasin...
 
Mulla itsellä ainakin vaihtelee kierron pituus koska ovulaation ajankohta vaihtelee..
Onko sulla paljon ylipainoa? Täällä ainakin oli rajana bmi 35.
Aika reilusti..:oops: laskureiden mukaan. Vähän lähtenyt käsistä,oon tunnesyöppö. Jotenkin syöminen helpottaa pahaan mieleen ja tulos on tää. Oon niin koukussa sokeriin ja kaikkeen roskaan et vaikee lopettaa vaikka tietää et se ei oo hyväksi:cry:
 
@Wintersun miten teillä menee nykyään? Muistan sut viime vuodelta.

Mä enemmän täällä viimeksi kirjoittelin ennen viime raskautta. Huhtikuussa 19 oli laskettu aika meidän pienellä, mutta hän syntyikin jo maaliskuussa. Torstaina kolme kuukautta vanha esikoiseni :D (miehen kolmas, hänellä kaksi edellisen kanssa)

Meillä kävi kämmi ehkäisyn kanssa ja tulin lähes samantien esikoisen jälkeen raskaaksi. Tää päättyi kuitenkin tuulimunaan. Sinänsä olen helpottunut, kun mulle tehtiin hätäsektio ja menetin tosi paljon verta sisäisenä verenvuotona. En tiedä miten olis kroppa jaksanut. MUTTA tämä kaikkihan johti siihen, että sisaruksesta pienelle haaveillaan toivottavasti melko lyhyellä, mutta turvallisella ikäerolla. Vielä mennään ehkäisyllä noin kolme kuukautta luultavimmin, mutta ajattelin tulla kärkkymään jo tänne taustalle! Jos vaikka kierto tasaantuisi tuulimunan jälkeen. Mukavaa seurata muiden plussia samalla kun odottelee itse vihreää valoa :D laitan itseni punaisella vasta kun kunnon yritys alkaa :)
 
:eek::love: Tottakai sitä sortui tekemään myös digin ja ihme on tapahtunut!
Tosin silti pelottaa vielä iloita asiasta, pelko polyyppiin kiinnittymisestä jolloin aina menee kesken, tosin en tiedä kuinka nopeasti jos näin olisi. Mutta jos kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin polyypista ei käsittääkseni ole raskaudelle muutoin haittaa. Mies ei vielä tiedä, en halua kertoa puhelimessa joten päivä-pari pitäisi vielä olla hiljaa :whistle: yritän keksiä miten kertoisin :LOL:
Yöllä heräsin pariin vihlaisuun sivuilla tai nivusissa kun käänsin kylkeä, mutta on vissiin normaalia (n)
Onko tää oikeesti totta vai olenko unessa?:LOL::love:
Pysyn vielä täällä hetken kuitenkin ja tulen myöhemmin kertomaan mikä on tilanne ja kerron sitten myös mitä on tehty erilailla tms
 

Attachments

:eek::love: Tottakai sitä sortui tekemään myös digin ja ihme on tapahtunut!
Tosin silti pelottaa vielä iloita asiasta, pelko polyyppiin kiinnittymisestä jolloin aina menee kesken, tosin en tiedä kuinka nopeasti jos näin olisi. Mutta jos kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin polyypista ei käsittääkseni ole raskaudelle muutoin haittaa. Mies ei vielä tiedä, en halua kertoa puhelimessa joten päivä-pari pitäisi vielä olla hiljaa :whistle: yritän keksiä miten kertoisin :LOL:
Yöllä heräsin pariin vihlaisuun sivuilla tai nivusissa kun käänsin kylkeä, mutta on vissiin normaalia (n)
Onko tää oikeesti totta vai olenko unessa?:LOL::love:
Pysyn vielä täällä hetken kuitenkin ja tulen myöhemmin kertomaan mikä on tilanne ja kerron sitten myös mitä on tehty erilailla tms
Ihanaa ja onnea! Miten kauan oli yritystä?
 
Ihanaa ja onnea! Miten kauan oli yritystä?
@Mary91 Pikkasen päälle vuosi. Elokuulle on varattuna aika polyypin poistoon koska on sen kokonen että voi haitata kiinnittymistä, mutta jos tämä pysyy mukana niin täytynee perua se aika koska raskauden jatkamista se ei haittaa kuitenkaan. Sen jälkeen olisi alkaneet varsinaiset lapsettomuushoidot. Ikää on 35v.
 
Heippa! Hyyyvin pitkästä aikaa kirjoittelen,poistuin kun kävi joka kuukautiset pettymykset ja muiden onnet mielen päälle:unsure:
Mulla on nyt tilanne se että 3-4.6. r-testi näytti plussaa ja 6.6 ihan nega ja menkat alkoi. Eli siis kemiallinen? Oviksen olisi pitänyt ajoittua juhannuksen tienoille,yleensä oon sen tuntenut niin en ole tikutellut,tuntemusten mukaan sitä ei oo ollut,nyt kp21.Kaapissa sattu olee yks r-testi ja päätin sen jostain syystä tehdä. Siinä näkyy pari viivaa,toinen ei tosin ole vahva mutta sen näkee. En tosin sitä heti katsonut vaan huomasin ne viivat alkuillasta.Voiko r-testi näyttää ovista? Voi olla roskishaamukin,mutta niitä en oo mielestäni juuri saanut mitä katselin aiempia testejä.

Moi! Mä en oo tänne aiemmin juuri mitään kirjoitellut, kun ei tunnu omalta viestitellä, mutta nyt tammikuusta yrittäneenä on ollut pakko saada vertaistukea! :D

Mulla osuis mahdollisesti ovis sun kanssa samoihin aikoihin, menkat alkaa aina kuun 5 tai 6päivä. Kierto 30-31pv. Ovista tikutin epäsäännöllisesti enkä bonganut ainakaan selvästi.
En oo uskaltanut vielä mitään r-testejä tehdä! Toivottavasti meillä tärppäis!
 
Moi! Mä en oo tänne aiemmin juuri mitään kirjoitellut, kun ei tunnu omalta viestitellä, mutta nyt tammikuusta yrittäneenä on ollut pakko saada vertaistukea! :D

Mulla osuis mahdollisesti ovis sun kanssa samoihin aikoihin, menkat alkaa aina kuun 5 tai 6päivä. Kierto 30-31pv. Ovista tikutin epäsäännöllisesti enkä bonganut ainakaan selvästi.
En oo uskaltanut vielä mitään r-testejä tehdä! Toivottavasti meillä tärppäis!
Mullakin on alkanut 5/6. päivä menkat joten samoissa mennään. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ajele

Yhteistyössä