Haaveena vauva 2020

@em85 Kiitti rohkaisusta. Kohta tiedetään. On aika pitkät tunnit ollut tänään. Toivottavasti lääkäri ei ole kovin paljon myöhässä. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
Harmillinen juttu @Hellu__ ! Samassa veneessä ollaan. <3

@W.we, varmasti tuntuvat pitkiltä nuo viikot! Onneksi tänne voi purkaa piinailutuskaansa :D

Miekään en halua liikoja ylläpitää suuria odotuksia sinulle @Wintersun, mutta kuten @em85 toi esiin, kaikki on vielä mahdollista (y)

Minun suunnitelmani: elän mahdollisimman rennosti ja "normaalisti" tulevat viikot. Oviksen aikaan "tykitetään", mutta en ala kytätä oireita ja testailemaan ennen kuin menkat ovat mahdollisesti myöhässä. Näin aion toimia - ainakin teoriassa! :D :ROFLMAO:
 
Voi, toivon että kaikki olisi siellä hyvin!

@em85 kiitos! Voishan se toki plussaksi muuttua. Mut niin monilla kun on jo dpo 9 plussaa ni odottaisi et dpo 10 näkyisi jotain.

MIeskin sanoi aamulla et jos vaan on liian aikaista.

Vielä(kään) ei vuoda. Mut pakkohan sen on kohta. En halua et kierto alkaa tökkii just ny.
Hmm. Se on vähän notta ei kaikilla vaikka täällä ketjuissa saa ehkä vääristyneen kuvan. Kyllä itselläkin on näkyny aina aikaisin, dpo10 on näkyny Pc liuskassa himmee mut selvä haamu. Hoidoissakin jo pp8 joka on periaattees aikaisin ”perus alkioilla”. Mutta mulla on aina ollu tälleen. Ovikset myöhään mutta näkyy kyllä siitä laskien aikaisin. Siltikin sanoisin että Dpo9 tuskin olis näkyny yhtikäs mitään.
Mut joo. Voihan se olla, hyvä ovis, kantava keltarauhanen.. tiiä näitä. Vaikka olen kyl sikäli samassa ”tilanteessa” ettei mun 2001 vuodesta alkaneessa lapsettomuusrallissa oo koskaan ollu luomuna pitkää luteaali kuin vain sit raskaana.
 
Olen lueskellut tätä ketjua jo vuosia satunnaisesti, kun on ollut vauvahaaveita.
Nyt oli pakko kirjautua ja kommentoida

@Wintersun mulla ei ole koskaan missään testissä näkynyt raskaus dpo 10. Aamulla tai vaikka illallakin tekisi, aina ollut nega puhdas valkoinen, ei niin yhtään mitään. Vaikka usein olen elätellyt toiveita ja näin ollen pettynyt pahasti.
Ja dpo 11 tai 12 sitten haalea plussa, jos on ollut tullakseen :love:
Toki ymmärrän, ettei turhia odotuksia halua enää enempää luoda itselleen,mutta eihän sitä vielä tiedä :barefoot:

Ja @Helmiina1978 itse huomasin odottavani kuopusta juurikin noin. Menkat tuli ajallaan ja siitä 2vk päästä aloin oksentaan. Oletettu vatsatauti kesti liian kauan ja tein testin, olin silloin raskaana sitten vk 6+1-3 kun testin tein.
Jostain syystä silloin kk tuli vaikka olin jo raskaana.
Toivottvasti sinullakin olisi kyse tästä (y):love: Silloin ultralla sitten tsekattiin tilanne siitä kahden viikon päästä eli 8+jotain.
Ja raskaus eteni ihan hyvin loppuun asti.
Nyt mulla oli keväällä taas sama tilanne ja sekin raskaus oli samalla tavalla oikea raskaus ja menkat vain tuli aluksi kerran ajallaan. Tämä toki meni kesken rv 8 mutta siis pointti oli, että ihan oikeissa paikoissa nämä raskaudet oli (y)
Eikö sulla ollut mitään raskausoireita ennen kuin aloit oksentaa ja oliko ne "menkat" ihan normaalit?
 
@Apustaja no vaikea sanoa, kun ensimmäisellä kerralla kun näin kävi, meidän pikku kakkonen oli 4kk "vanha" eli väsymystä ja jatkuvaa syömistä se oli koko ajan ja koska luomuplussia ei siihen mennessä ollut koskaan ennen tullut.
Ei käynyt mielessäkään, että olisin raskaana :ROFLMAO:
Siis jätettiin tarkoituksella ehkäisy käyttämättä, jotta seuraava tulisi kun on tullakseen, mutta ei toki oletettu sen käyvän niin nopeasti :love:

Ja nyt keväällä, en muista myöskään kummempia oloja olevan ja nyt keväällä olin vielä testannut päivää ennen kk alkua, eikä testi näyttänyt mitään. Niin oletin, etten ollut raskaana :ROFLMAO:
Mutta mulla yleensä on just ne ekat 2vk aika vähä oireisia ja sit alkaa se oksentaminen aivan yhtäkkiä :sick:

Niin ja vielä menkat oli molemmilla kerroilla suht normaalit. Vuotoa neljä päivää joista kolme kunnon vuotoa ja neljäs tiputtelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Hei vain! Minäkin olen seuraillut ketjua samalla, kun haaveilin vauvasta ja nytkin vielä käyn lukemassa teidän juttuja :) Mulla on nyt rv 11 menossa. Ajattelin nyt kirjoittaa, kun täällä usein mietitään, että koska näkyy plussa testissä. Mulla näkyi vasta dpo 14, ja silloinkin oli haalea viiva. dpo 12 testi oli ihan valkoinen. Ultralla jo varmistettu, että siellä viikkoja vastaava pienokainen kuitenkin kasvaa! Mitään raskaudesta enteileviä oireita mulla ei ollut, olo oli ihan samanlainen kuin kuukautiset olisi alkamassa. Raskausoireet alkoivat vasta viikolla 6. Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja yritykseen!
 
Täällä myös odotellaan @Helmiina1978 kuulumisia! :)

Tein muuten vielä one stepin erittäin herkän testin ja se on vitivalkoinen. Taidan jatkossa käyttää vain niitä tai pc kun näköjään se 25 herkkyinen antaa turhia haamuja. Luulin ettei rfsun lisäksi ole muita liuskoja jotka antaa tommosia haamuja mutta näköjään on :poop:
 
Hei vain! Minäkin olen seuraillut ketjua samalla, kun haaveilin vauvasta ja nytkin vielä käyn lukemassa teidän juttuja :) Mulla on nyt rv 11 menossa. Ajattelin nyt kirjoittaa, kun täällä usein mietitään, että koska näkyy plussa testissä. Mulla näkyi vasta dpo 14, ja silloinkin oli haalea viiva. dpo 12 testi oli ihan valkoinen. Ultralla jo varmistettu, että siellä viikkoja vastaava pienokainen kuitenkin kasvaa! Mitään raskaudesta enteileviä oireita mulla ei ollut, olo oli ihan samanlainen kuin kuukautiset olisi alkamassa. Raskausoireet alkoivat vasta viikolla 6. Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja yritykseen!
Näinhän se on. Etenkin jos ovis ei oo 100% varma esim ultralla. Päiväkin voi tehdä ison eron. Itse luulin aikoinaan et ovis on aina 12-14pv ennen menkkoja mut mun ovikset tulikin vasta kp21 maissa. Eli ”klassisesti” kp28 testattuna ei olis näkyny mitään. Ja muutenkin kiinnittymisessä on normaalistikin 6-12pv vaihteluväli :) onnea raskauteen:love:
 
Täällä on huudeltu mua :love: uimaan mentiin lasten kanssa, ku laitoin kupin eikä vuotoa paljon.

Raskautta ei löytynyt mistään; kauan yritti katsoa vasenta puolta mut ilmeisesti ei ollut mitään.
Hcg 300+ en nyt muista paljonko päälle.
Kipuja ei oo ollu ja tilannetta seurataan. Jos kivut yltyy niin heti sinne naistentauteihin.
Maanantaina kontrolli hcg.

Voi kääk. Toivottavasti se hormooni on laskussa ja päästään seuraavaan yritykseen. :(
Miten te joilla on kokemusta; koska vois odotella ovista? Meneekö nyt kaikki sekaisin?
 
Siis ensin menin terveyskeskukseen ja siellä meni melkein 45min. Turha tutkimus mut laittoi lähetteen naistenpolille. Siellä tapahtui kaikki 45minssa; ultra ja verikokeet. Hyvä että pääsin heti sisään,vaikka oli ruuhkaa
 
@Helmiina1978 ”hyvä” jos hcg olisi nyt vaan laskussa. Harmi taas sen puolesta kun ei ollut ns ”kunnollinen” raskaus :unsure:
Hmm. No ystävällä piti odottaa kuukautiskierto et sai edes yrittää koska sai sytotostaattia. Oikea kierto alkoi vasta kun hcg oli alle 10, siihen saakka tihuutti vuotaa on/off siitä alkaen kun materiaali alkoi poistua hissukseen.
Itsellä geneettisestä keskeytyksestä hcg myös laskenu lähemmä nollaa ennenku oikea kierto alkoi. Sitä en osaa sanoa miten kauan kierron palautuminen vie, se lienee yksilöllistä. Mä en enää raskautunut sen jälkeen kuin vasta vajaa 3v päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Tammityttö no, huh. Toivotaan että on alkanut itsestään hajoamaan tämä tai mitä lie tapahtuu ja hcg laskee. Pelottaa jos se nouseekin vielä ja joudutaan lääkitsemään

Huomaankohan r-testeistä kun hcg alkaa laskemaan? Kyllä kai mutta mimmosella ajalla.
 
Äh, en tiedä miten päin täällä olla. Sori jo alkuun, pakko päästä ajatukset jollekin kertomaan. Mies rupes nimittäin jarruttelemaan. Ei haluakaan vielä tässä tai ensi kuussa ruveta yrittämään vauvaa. Vaan vasta syksymmällä kun on valmistumispaperit kourassa (vaikkakin valmistuminen on jo nyt varmaa) Ärsyttää ja on tosi pettynyt olo, en ite haluais odottaa enää yhtään.. mutta ya onkin 9-11/19. :/
 

Yhteistyössä