Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 onpa kyllä kurja tilanne :confused: toivottavasti selviäisi pian mistä on kyse.
Tuo on hyvin yksilöllistä, kuinka hcg lähtee laskemaan.
Kyllä sen testeilläkin näkee, mutta ne riippuu paljon siitä kuinka vuoto alkaa ja miten materiaali tulee ulos.
Itselläni kokemusta kolmesta kkm vuosien varrella (rv 12, rv 19 ja rv 8) jokaisesta siis lääkkeellinen tyhjennys, kun ultrissa huomattiin kehityksen pysähtyneen.
Ja vuodot alkaneet heti ja kohtu tyhjentynyt hyvin.
Jokaisesta on 4vk tyhjennyksen alussa ollut hcg alle 5 eli negatiivinen.
Mutta kierrot on alkanut uudestaan ekasta 6vk tyhjennyksestä, tokasta 8vk tyhjennyksestä ja nyt viimeisimmästä on 5vk eikä uusi kierto vielä ole alkanut.
Uudet raskaudet alkaneet, ekan jälkeen meni melkein viis vuotta, mutta näiden kahden viimesen välissä oli vain 9kk.
Eli vaihtelua on jonkun verran.

Mutta onneksi sä pääset nyt herkästi lääkäriin ja ottavat vielä uudet hcg ja tarvittaessa uuden ultrankin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Tammityttö no, huh. Toivotaan että on alkanut itsestään hajoamaan tämä tai mitä lie tapahtuu ja hcg laskee. Pelottaa jos se nouseekin vielä ja joudutaan lääkitsemään

Huomaankohan r-testeistä kun hcg alkaa laskemaan? Kyllä kai mutta mimmosella ajalla.
Tää vähän riippuu onko ku vai km kyseessä. Ystävällä hcg nousi hetken lääkkeen jälkeen ja lähti sit laskuun. Mutta arvo oli lähes 2000. Sanotaan et hcg puolittuu about viikossa, kohdunulkoisessa ainakin. Eli jos olisi KU niin matsku hajoaa ja hcg alkaa laskea. Mut onneksi arvo oli matala ja toiv ei enää nouse. Ei menisi kauaa kun olisit ”nollilla”. Iso halaus. Ei näitä toivo. Ainakaan ”tässä iässä” kun raskausmahkut on muutenkin mitä on :oops: ei toki kellekää mullekaan. Ihan kummallisia juttuja. Mutta jos lohduttaa niin lähteiden mukaa kohdunulkoisissa alkio on alunperinkin vähän viallinen jne. Eihän se lohduta. Mut kuotenkin :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tänks @em85
Luin netistä että jollakin oli noussut 10000 arvo ja laskenut sitten kuukaudessa. Mut en muista oliko leikattu vai lääkitty.

Mullahan tuli kuukautiset normaalisti; nyt Kp12. Mut tuleekohan vuoto kuitenkin ensin kun hcg laskee vai voiko ovis olla ensin? Ehkäpä tulee vuoto, jos alkaa laskemaan - toivottavasti viimeistään 2-3 viikon päästä. Sen vielä jaksaa odottaa.

Miten tämäkin nyt kävi mulle; oon sitä todella pohtinut jo etukäteen.
 
Tänks @em85
Luin netistä että jollakin oli noussut 10000 arvo ja laskenut sitten kuukaudessa. Mut en muista oliko leikattu vai lääkitty.

Mullahan tuli kuukautiset normaalisti; nyt Kp12. Mut tuleekohan vuoto kuitenkin ensin kun hcg laskee vai voiko ovis olla ensin? Ehkäpä tulee vuoto, jos alkaa laskemaan - toivottavasti viimeistään 2-3 viikon päästä. Sen vielä jaksaa odottaa.

Miten tämäkin nyt kävi mulle; oon sitä todella pohtinut jo etukäteen.
Ovis ei (yleensä) tuu ennenku hcg on laskenu. Ja muutenkin limiksen pitää olla kunnosssa edellisen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tänks @em85
Luin netistä että jollakin oli noussut 10000 arvo ja laskenut sitten kuukaudessa. Mut en muista oliko leikattu vai lääkitty.

Mullahan tuli kuukautiset normaalisti; nyt Kp12. Mut tuleekohan vuoto kuitenkin ensin kun hcg laskee vai voiko ovis olla ensin? Ehkäpä tulee vuoto, jos alkaa laskemaan - toivottavasti viimeistään 2-3 viikon päästä. Sen vielä jaksaa odottaa.

Miten tämäkin nyt kävi mulle; oon sitä todella pohtinut jo etukäteen.
Voi ei, voimia tilanteeseen ❤ toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin pian!
 
@Ilonetsijä on plussa!

Mäkin sain just tikkuun ovisplussan, ihan mahtava fiilis! Nimittäin edelliset etsinnät epäonnistuneet ja tallettelut epäonnistuneet eriaikaisten rytmien takia. Nyt kerrankin kaikki menee nappiin, talletukset onnistui eilen ja itseasiassa myös tänään. Ollaan rentouduttu ja vietetty yhdessä aikaa. Vaikka ei nyt natsais niin hyvä fiilis jää:love:

@Wintersun pidän kyl edelleen sulle peukkuja!

Mut voi laittaa piinalistalle huomiselle dpo0 kp15/28(y)
 
@Helmiina1978 Itsellä oli vastaava tilanne alkuvuodesta. 28.2 alkoi menkat, oli kivuliaammat kuin yleensä. Sitten seuraava vuoto 8.3 ja hcg oli reilu 500. Siitä 4pv ja hcg oli päälle 200.

16.3 alkoi jälkeen uusi vuoto ja 18.3 hcg oli alle 5. Itsellä meni siis hcg alas tosi nopeasti ja ovulaation bongasin testillä 28.3. Eli kuukaudessa oli tuo juttu jo ohi. :)

Paljon tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Jestas mitä tilanteita täällä on ollut! Olin reissussa ja pidin viikon taukoa palstasta. Luin 2 päivää tätä ketjua kiinni :LOL:
Menkat alkoi reissun aikana terolutien avulla. Nyt kp 9. Flo reppana on ihan pihalla kierron kanssa, mutta niin taidan mäkin olla. Huomenna on aamulla lääkäri näistä asioista kun terot loppuu. Saas nähdä lisätäänkö metuja. Aloitin macanki tänään. En tiennytkään että sitä pitää olla vaa 3vk putkeen :whistle:

Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja ennen kaikkea tsemppiä kaikille tilanteisiin :love:

Mä koetan nukkua, mut vähän hirvittää ettei siitä mitään tuu kun jotenkin jännittää tuo lääkäri. Toivon että ultrais munikset ja et pco olis jotenki hellittäny. Kaippa sitä saa ainaki toivoa ;) tajusin muuten, että oon aina lopettanu mammavitamiinit menkkojen ajaksi synkkyyksissäni. Mut nyt en niin tehnyt, saas nähdä onko sillä vaikutusta
 
Viimeksi muokattu:
@Irene_4 Kiitti vastauksesta. Jotain tollasta itsekin toivoisin. Mäkin kiinnitin huomiota siihen että oli kivuliaammat kuukautiset ku yleensä, 2 päivää myöhässä, ja ihan normaali vuoto tai ei vähempää ainakaan. Testi näytti jotain haamujen haamua silloin ku odotin et eikö jo ala. Sit alkoi ja lopetin testaamisen.
Olin eilen ihan kivuton ja nukuin nyt yön tosi hyvin. Nyt ku nousin niin alkoikin tuntumaan jotain kipuja alavatsalla. Ihan kuin suolet muljaisi tai oviskipua ja kosketusarka. Saapa nähdä mitä tässä nyt tapahtuu. Oliko sulla kipuja?
 
Huomenta! Uutena täällä. Onko teillä kokemusta One stepin puikkotestistä? Tesiajalla selkeä haamu, värillinenkin mielestäni, mut pc liuska selkeä nega. Samoilla testasin myös pari kk sitten ja sama juttu, vuoto alkoi kuitenkin muutaman päivän päästä. Onko ne oikeasti noin susia, et selkeitä viivoja antaa? Kierto epäsäännöllinen, en ole varma bongasinko ovista edes, joten dpo hyvin epäselvä.
Koitan onnistunko liittämään kuvaa.
 
@Wintersun voi ei, toivon niin kovasti, että plussaksi tää vielä muuttuisi. Oli pakko tulla heti aamusta katsomaan, että miten sun kävi...

@JJENNY Tervetuloa mukaan, itsekin vasta tänne liityin, enkä myöskään ole ihan varma bongasinko ovista tästä ekasta kierrosta. Jos se oli ovis, niin nyt dpo 6, (ehkä jopa 7) ja kuumeisena odotan, että pääsisi jo testaamaan!!!
 
Huh, täällähän on tapahtunut!

@Helmiina1978 hurja tilanne :unsure: tsemppiä odotteluun!

@Wintersun olen pahoillani :cry: minäkin olisin niin sinulle plussan suonut. Luteaalivaihe nyt oli tässä kierrossa kuitenkin pidempi eikö?

Kp 10 ja aika matelee.. ovista flo ennustaa viikon päähän. Taidan jättää tikuttelut pois tässäkin kierrossa, aktiivisella tallettelulla vaan jatketaan :)
 

Yhteistyössä