Haaveena vauva 2020

Hei vaan kaikille!

Näytänkin roikkuvan listan kärjessä kiertopäivissä. En oo vaan yksinkertaisesti jaksanut käydä täällä, jotenkin v*tutus käyrä ollut korkealla, samalla surenut viime kesäistä keskenmenoa, kun uuttakaan raskautta ei ole kuulunut. Täytyy yrittää nyt ryhdistäytyä ja lukea kaikki lukemattomat viestit.

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille raskautta toivoville :love:

Vois kai mulle ajantasaiset tiedot täyttää eli kp 18/34 ja tänään dpo -1.
 
@rainbowdream täälläkin aikanaan, kun luget oli käytössä, ne aiheutti aikamoisia oireita ja näin ollen parissa kierrossa pienoisen pettymyksen.
Kunnes alko oppiin siihen, että enää ei voinu luottaa mihinkään oireeseen, ennenkun testi näytti plussaa :cautious:
Mutta toivitaan, ettäettä.sun oireet olis ne oikeet oireet (y)

@Helmiina1978 voi ei, miten se nyt tollee voi pompata ylös päin (n)
Tosi kurjaa, kun jo oli lähtenyt laskuun.

@Purrri kyllä 2-3h pidätyksellä,jos ei paljoo oo juonu,voi saada jotain näkyviin jos dpo on jo 11 ja yli siitä. Olettaisin siis näin, että jollain vois näkyä. itellä näyttää päiväpissasta vasta dpo 14 hailakkaa.

:cry: ei ne kk sitten alkaneetkaan :poop: Mä jo ehdin innostua. Mulla siis aina yleensä aukee hanat saman päivän aikana, jos jotain tuhrua tulee ensin pyyhkiessä.
Mutta ei ainakaan toistaiseksi tule enää yhtään mitään, eikä tosiaan eilen tullut, kuin ruskeaa pyyhkiessä parilla vessa käynnillä :cautious:
Raivostuttavaa tämmönen odottelu..
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
@em85 mikä vaihe sulla ny menossa..varmaan aikasemmin sanoitkin mut mun lahopää ei pysy jälessä..

Tuosta tuli mieleen et on seki semmosta et itse ihmettelen miks mä JOKA kerta menkkojen alkaessa toivon jotenki vielä et vuoto olis sitä kiinnittymisvuotoa tms. Mulla on yhdessä raskaudessa alkanu dpo6 semmonen ruskea limailu joka ei koskaan yltynyt kuin tipoiksi kupin pohjalle. Mut siis aina ne on menkat kuitenki olleet muina kertoina. Tulee siinäkin semmonen tyhmä olo (n)

Tsemppiä kärvistelijöille ja testaileville. Mulla on semmonen olo etten varmaan ikinä enää oo siinä tilanteessa :oops::rolleyes:
 
No mä koitan pitää itseni kiireisenä, pyrin välttämään täällä tai googlessa roikkumista kokoaika. :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO: Työt ja tuo kohta koulun aloittava lapsukainen myös tuovat sen verta sisältöä ja äksöniä päiviin, että on hetkiä kun en kerkeä kuuntelemaan omia oireita. Iltaisin sit senkin edestä ja muina taukohetkinä. :cool::ROFLMAO:

Toivottavasti sun tissikipu jatkuu! (y) Mulla vain nännit tosi kipeät.
Kai se täytyy itekin vaan tehä sitä sun tätä, vois välillä jättää puhelimenkin himaan kun lähtee ulkoilemaan tms:D:ROFLMAO: @Kiemura sun nännikipu kuulostaa hyvälle, toivon plussatuulta sinnekin päin.:love:

@Tammityttö ja @em85 no niin voihan tää oireilu olla hyvin kaikesta lugeista ja ihan vaan kierron vaiheista:LOL: mutta myös mahdollisesti raskaudesta ja se kaikista turhauttavinta onkin! En uskalla toivoa vielä mitään mutta optimistinen näistä oireista olen koska aikaisemmat kierrot olleet oireettomia ja edellisenkin lugeja söin.:rolleyes: saas nähdä:LOL:

Harmi @em85 nuo menkka asiat (n)

Voi kurjuus @Persikka123 tääläkin km kokenut jolla uutta raskautta ei ole alkanut, toivotaan että pian plussataan!:love:
 
Olipas täälä tullut paljon viestejä. En oo nyt kerinnyt aktiivisesti lukemaan viikon aikana tätä ketjua, kun ollut festaria ym.


Täälä ovulaatio on "myöhässä ". Lähestulkoon aina ovis tullut kp 14,mutta nyt ei tullutkaan, tänään kp 15 tuli sellanen viiva testiin, että epäilen ovisplussan tulevan viimestään huomenna. Oon kyllä ollut nyt kauheessa flunssassa, joten kai se voi siirtää ovista myöhemmälle. Vloppuna tullut oltua kaksin miehen kanssa, nyt lähdetään reissuun niin tänään tai huomenna tulee vika talletus ennen ovista. :D
 
@rainbowdream niimpä. Ja siis...”Kivahan” niitä oireita on seurailla jos osaa ottaa löysin rantein :D Itsellä meni vuosien saatossa homma ”lievästi” överiksi (n) sikäli hakkasi usein päätä seinään ku olevinaan löysi jonku uuden olon tai saman ku jostain raskaudesta ja sit tuli nega. Mä aloin olla oikeesti hulluuden partaalla piinapäivinä (n) Mut joo. Kuten jossain aikasemminki sanoin nii tosiaan se plus tikussa tais olla ainoa ”ratkaiseva” ero negoihin :ROFLMAO:
Nytkin olin, (ihan oikeesti aivan idioottia, enkö mitään oo oppunu) jo lähes varma et pääsisin testailee :unsure: olo oli pitkästä aikaa niiin ”raskaana”, ei mitään tuhruja, dpo:t lisi hitaasti mutta varmasti, kuumeinen kipee olo, raskasuniset yöt ja kovia repäisykipuja. Mut eih. Päätin kyl pitää aivot nyt visusti jääsammiossa.. saa tämä helle pehmentää ne mieluummin :oops: Täytty sanoa et mäkin iltkin pitkästä aikaa niinku @Wintersun sanoi.. mut lähinnä mä itkin typerää kiukkuani ja tyhmyyttäni ja sitä että miks ihminen edes kuvittelee puolella ajatuksellakaan!!! Pitäshän tän ny olla jo niin tuttua huttua että turha kuvitella mitään :unsure:
 
Olipas täälä tullut paljon viestejä. En oo nyt kerinnyt aktiivisesti lukemaan viikon aikana tätä ketjua, kun ollut festaria ym.


Täälä ovulaatio on "myöhässä ". Lähestulkoon aina ovis tullut kp 14,mutta nyt ei tullutkaan, tänään kp 15 tuli sellanen viiva testiin, että epäilen ovisplussan tulevan viimestään huomenna. Oon kyllä ollut nyt kauheessa flunssassa, joten kai se voi siirtää ovista myöhemmälle. Vloppuna tullut oltua kaksin miehen kanssa, nyt lähdetään reissuun niin tänään tai huomenna tulee vika talletus ennen ovista. :D
Kyl ne taudit voi sitä tosiaan Siirtää (elimistön stressitilan kautta) ja jos oot joutunu ottaa mitään lääkkeitä (buranaa tms) niin ne siirtää herkästi ovista. Toiv nyt ei mee harakoille sen takia. Tsemppiä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Heippa! Olen lueskellut viestejä satunnaisesti, lasta olemme yrittäneet jo toista vuotta. Minulla on PCO, joten pääsimme lapsettomuushoitoihin nopeasti. Minulla on luonnostaan n. 60 päivän kierto (näin pitkässä kierrossa ei tapahdu ovulaatiota) ja nyt kolmisen kuukautta ollaan yritetty aikaansaada lääkkeillä ovulaatio. Tämä onkin nyt saatu aikaan Letrozoleilla (todennettu ultrassa). Nyt on myös ensimmäinen kierto, kun syön Lugesteronia varuilta mahdollisen raskauden tueksi, vaikka keltarauhasen toiminnassa ei ole havaittu ongelmia - ei kai siitä haittaakaan ole. Jos en ole raskaana, pitäisi vuodon alkaa mahdollisesti tulevana torstaina/perjantaina. Hankala sanoa, kun lääkkeillä aikaansaatu kierto riippuu täysin hormoneista, joita syön, joten ei ole mitään mihin verrata.
 
Heippa! Olen lueskellut viestejä satunnaisesti, lasta olemme yrittäneet jo toista vuotta. Minulla on PCO, joten pääsimme lapsettomuushoitoihin nopeasti. Minulla on luonnostaan n. 60 päivän kierto (näin pitkässä kierrossa ei tapahdu ovulaatiota) ja nyt kolmisen kuukautta ollaan yritetty aikaansaada lääkkeillä ovulaatio. Tämä onkin nyt saatu aikaan Letrozoleilla (todennettu ultrassa). Nyt on myös ensimmäinen kierto, kun syön Lugesteronia varuilta mahdollisen raskauden tueksi, vaikka keltarauhasen toiminnassa ei ole havaittu ongelmia - ei kai siitä haittaakaan ole. Jos en ole raskaana, pitäisi vuodon alkaa mahdollisesti tulevana torstaina/perjantaina. Hankala sanoa, kun lääkkeillä aikaansaatu kierto riippuu täysin hormoneista, joita syön, joten ei ole mitään mihin verrata.
Kiva saada tänne lisää PCOlaisia. Pitikö teidän kuitenki odottaa että vuosi tuli täyteen ennen kuin sai ’kovemmat’ lääkkeet? Ja pitikö kauan odotella hoitoon pääsyä? Meillä tulee parin kk sisällä vuosi täyteen ja päästään toivottavasti kokeilemaan järeämpiä aseita kuin terot ja metut.
 
Just tänään ajattelin että ihanaa myös jännäillä täällä keskustelussa muiden puolesta keillä on testipäivät lähellä :) jotenkin muiden plussat tuo sitten itselle semmosta mahdollisuuden tunnetta myös ja iloa toisen puolesta.

Täällä on kiva kun voi keskustella kaikesta kun kukaan lähipiiristä ei tiedä yrityksestä, eikä miestä viitti stressata aiheella niin täällä voidaan naisporukassa käydä läpi samoja tuntemuksia :LOL::love:

Tänään kuukautiset on paaaljon helpommat, vuoto normaali eikä kipuja. Ellei nyt illalla taas tuu :LOL: kohtaha sitä pääsee taas yrittämään... :LOL:

Btw, pystynkö edes laskemaan edellisestä "kierrosta" päiviä vai oliko se kierto kun lopetin pillerit? Pillereiden kanssahan luonnollista kiertoa ei ole, joten alkaako mulla eka oikea kierto nyt kun nää oikeat kuukautiset alkoi? (Pillerit lopetettu 28.6 ja sen jälkeen parin pv päästä tuli pieni tuhrutyhjennys)
 
@Wintersun Mä oon harkinnut että voisin alkaa sun kans pitämään tuota listaa, mutta toisaalta pelkään että sen myötä alkaisin taas liikaa täällä pyöriä ja vauvahaaveet alkais täyttää ajatukset liiankin kanssa. Oon mä viime aikoina taas täällä käyny tosi paljon että sikäli sillä ei varmaan hirveesti merkitystä olis vaikka alkaisinkin pitämään listaa, mutta toisaalta tarkoitus olisi mulla vähentää tätä palstailua ettei tuu taas kauhee stressi... Harkitsen vielä tovin. Toivottavasti joku jaksaisi alkaa pitämään listaa!
 
Kyl ne taudit voi sitä tosiaan Siirtää (elimistön stressitilan kautta) ja jos oot joutunu ottaa mitään lääkkeitä (buranaa tms) niin ne siirtää herkästi ovista. Toiv nyt ei mee harakoille sen takia. Tsemppiä!!
Kiitti tsempeistä :)
Onneks ei tarvinnut kun yhden panadolin ottaa. Sinkki-C imeskelytableteilla ja bafucineilla saanut kurkkukipua helpoteltua. Ainakin kovasti tuntuu varsinkin vasemmalla kasvukipuja, joten luotan ja uskon siihen että ovis tulee, vaikka nuo testit nyt vähän näyttää oudosti. Näytti aamupäivästä melkein yhtä vahvaa viivaa, mutta nyt iltapäivällä tein 4 tunnin pidätyksellä, nii tuli hyvin haalea viiva. Oon kylläkin juonut paljon teetä ja vettä tämän flunssan takia, että olisko ollut liian laimeeta virtsa (n)

Noo, pitää vaan yrittää olla ressaamatta, ja parannella flunssaa ja parin päivän päästä saakin rentoutua kylpylässä :)
 
Pahoittelut kaikille keskenmenoista! Tärkeää olisi kyllä, että niistä enemmän puhuttaisiin.

Tsemppiä muillekin piinailijoille ja pahoittelut niille joilla menkat alkoi.

ON: Huomasin juuri, että nyt on tissikipujen esiaste täällä o___o. Eikä nyt mitään kuuluisi olla. Tallettelut on varmasti osuneet oikeisiin aikoihin kun tikutin oviksen eli voisko tää olla jo jotain kiinnittymiseen liittyvää oiretta 8D. Epäilen vahvasti, että en ole raskaana (huomaan olevani todella pessimistinen, mutta salaa toiveikas näiden suhteen aina), mutta jos tissikipu jatkuu niin johan sitä on pakko alkaa miettimään, että kyllä nyt jotain poikkeuksellista on käynnissä.
 
Kiva saada tänne lisää PCOlaisia. Pitikö teidän kuitenki odottaa että vuosi tuli täyteen ennen kuin sai ’kovemmat’ lääkkeet? Ja pitikö kauan odotella hoitoon pääsyä? Meillä tulee parin kk sisällä vuosi täyteen ja päästään toivottavasti kokeilemaan järeämpiä aseita kuin terot ja metut.
Ei tarvinnut odottaa vuotta. Olen muuten asioinut yksityisellä, ja (kupari)kierukan poiston yhteydessä lekuri kehotti PCO:n takia tulemaan jo 6kk kuluttua käymään, jos ei raskaus ole vielä silloin alkanut. 6kk kuluttua yrityksen aloittamisesta yksityisellä tehtiin jotkut pakolliset testit (ehkä ferritiini ja joku muu, verikokeesta siis), joiden myötä saatiin lähete julkiselle. Tutkimuksissa ei siis paljastunut mitään yllättävää, vaan julkinen puoli ilmeisesti vaatii kyseiset näytteet ennen lähetettä.

Lähetteestä reilun kuukauden päästä päästiin julkisella tutkimuksiin, ensin oli kaikenlaisia pakollisia verikokeita, miehen tuotannon tutkiminen, ja jälleen PCO:n toteaminen, munanjohtimien aukiolotutkimus ym. Ehkä siis 9-10kk kuluttua kierukan poistosta aloitettiin nuo Letrozol-kokeilut kun kaikki muu oli saatu selvitettyä.
 
Stressipallo omailee täällä: mulla on ollut tänään tosi huono olo ja kokoajan pelottaa ettei vauva kiinnity, kun ei voi ajoituksestakaan olla kiinni, kun lääkäri oli sitä mieltä että osui ihan nappiin :cry:
Pelottaa ettei koskaan saa lasta ja koko 3,5 vuoden yritys ollut turhaa :(
 

Yhteistyössä