Haaveena vauva 2020

Oon hölmö kun testailen liian aikaisin, mutta olin huomaavinani punertavan esi esi haamun testissä o_O näihin onestepin raskaustesteihin ei oo kyllä luottaminen kun viimeksikin sain kunnon viivanpaikan :ROFLMAO::ROFLMAO: mutta siinä ei ollut muistaakseni punertavaa.. näättekö te mitään? Tuo ylempi kuva otettu salamalla. En kuiteskaan nyt nosta toiveita korkeelle :) oon vähän tämmönen nolo hätähousu testaaja... :oops::unsure::unsure:
 

Attachments

Pelkkää omaa napaa: eilen voimistui päivän myötä järkyttävät kivut, ehkä menkkakivut, mutta eipä ne tänään kuitenkaan ollut alkanut, vaikka olin ihan varma (kuten joka päivä ennenkin). Mulla on huomenna työterveydessä lääkäri muun asian takia, joten täytyy kysäistä siltäkin tästä.
Kauanko siitä onkaan kun lopetit pillerit? :) tsemppiä kuukautisten alkamisen odotteluun. Tulispa ne pian. Tai oon myös lukenut että jotkut tulevat suoraan raskaaksi ilman välissä olevia kuukautisia! Mulla oli niissä ekoissa menkoissa kovat kivut.. jos sun keho nyt käynnistelee itseään ja kipuilee
 
  • Tykkää
Reactions: Lastunen
Oon hölmö kun testailen liian aikaisin, mutta olin huomaavinani punertavan esi esi haamun testissä o_O näihin onestepin raskaustesteihin ei oo kyllä luottaminen kun viimeksikin sain kunnon viivanpaikan :ROFLMAO::ROFLMAO: mutta siinä ei ollut muistaakseni punertavaa.. näättekö te mitään? Tuo ylempi kuva otettu salamalla. En kuiteskaan nyt nosta toiveita korkeelle :) oon vähän tämmönen nolo hätähousu testaaja... :oops::unsure::unsure:
Samanlaista viivaa mulle antaa myös. Viime kierrossa ei merkannut mitään, olen nyt kolme testiä tehnyt tässä kierrossa ja kaksi oli ihan selviä negoja mutta tänään tuli joku ihne haamun esiaste (n) Voi miksi ei vaan osaa malttaa ja testaisi vasta kun menkat on myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Samanlaista viivaa mulle antaa myös. Viime kierrossa ei merkannut mitään, olen nyt kolme testiä tehnyt tässä kierrossa ja kaksi oli ihan selviä negoja mutta tänään tuli joku ihne haamun esiaste (n) Voi miksi ei vaan osaa malttaa ja testaisi vasta kun menkat on myöhässä.
Jep! Ei sitä vaan malta... :LOL: sitten ihan innoissaan haaveilee että entä jos tää merkkaakin jotain ja sit taas putoo korkeelta :ROFLMAO: oivoi meiän kanssa. Ei sitä vaan osaa olla kuluttamatta noita testejä. Ärsyttäviä kyllä ku antaa tommosia hämy viivanpaikkoja :poop:
 
Jep! Ei sitä vaan malta... :LOL: sitten ihan innoissaan haaveilee että entä jos tää merkkaakin jotain ja sit taas putoo korkeelta :ROFLMAO: oivoi meiän kanssa. Ei sitä vaan osaa olla kuluttamatta noita testejä. Ärsyttäviä kyllä ku antaa tommosia hämy viivanpaikkoja :poop:
Peukut pystyyn että nyt olisikin molemmilla ihan oikea haamun esiaste siellä (y) Mikä kp/dpo sulla on?
 
Peukut pystyyn että nyt olisikin molemmilla ihan oikea haamun esiaste siellä (y) Mikä kp/dpo sulla on?
No siis dpo 4-6 vasta eli ei oo periaatteessa mahollista että testi edes mitään näyttäisi :ROFLMAO::ROFLMAO: jostain syystä löysin itteni silti testaamasta... :whistle: mulla eilen pisteli alamahaa tykyttäen parin minuutin ajan ja tänään on vähän nippaillut myös välillä. Pitäs malttaa vielä kunnolla ootella.. :oops:
 
Mulla on vähän ongelma kun mulla on kolme raskaustestiä jäljellä ja huomenna pitäis testata. Eli Davidin 10, One step (herkkyyttä ei oltu merkattu, et olisko 25?) ja PC. Ajattelin testata tuolla herkemmällä mut sit jos pitää testata toisenaki päivänä, vertaamisesta tulee hankalaa :LOL:

Onko jollain tietoa mikä toi one step vois olla? Niitä tuli ovistestien mukana aikoinaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kauanko siitä onkaan kun lopetit pillerit? :) tsemppiä kuukautisten alkamisen odotteluun. Tulispa ne pian. Tai oon myös lukenut että jotkut tulevat suoraan raskaaksi ilman välissä olevia kuukautisia! Mulla oli niissä ekoissa menkoissa kovat kivut.. jos sun keho nyt käynnistelee itseään ja kipuilee
Siis ei oo vasta kun 1,5 vkoa. Lopetin kesken laatan desogestrelit ja eilen ois ollut sen laatan viimeinen pilleri. Toki raskauskaan ei ole mahdoton, mutta aika kovat kivut ois siihen alkuun nähden :confused: mullekin kävis kovat menkkakivut, kunhan nyt vaan tulis! Olin eilen aivan varma et tänään alkaa mut eipä mitään tapahtunut. Tänää ei oo ollut kun pientä haaleaa jomotusta, mut toisella puolella ihan alavatsassa kipua tai sellaista painon tunnetta erityisesti kun istuu o_O
 
Mä lopetin joskus aikoinaan kesken liuskan pillerit, ja kierto meni tosi sekaisin. Toki pillereiden jälkeen muutenkin voi olla, mutta lääkäri sanoi silloin että aina syötävä liuska loppuun. :( Toivottavasti sulla pysyy säännöllisenä ja vielä parempi jos raskaus alkaisi :love:
Oho, aika jännä kun apteekista ja lääkäristä sanottu, että ei olis väliä milloin lopettaa :eek: oliko sullakin minipillerit?
 
Mulla on vähän ongelma kun mulla on kolme raskaustestiä jäljellä ja huomenna pitäis testata. Eli Davidin 10, One step (herkkyyttä ei oltu merkattu, et olisko 25?) ja PC. Ajattelin testata tuolla herkemmällä mut sit jos pitää testata toisenaki päivänä, vertaamisesta tulee hankalaa :LOL:

Onko jollain tietoa mikä toi one step vois olla? Niitä tuli ovistestien mukana aikoinaan.
Mulla lukee ainakin siinä paketissa 10mlu ja tuli kanssa ovistestien mukana!
 
Omanapailen taas ja tungen jälleen uuden kuvan testistä. Hetki sitten tehty ja märkänä näkyi taas selvä viiva ja rukoilin että se siihen jäisi mutta katosi ennen kuin edes kuivui kokonaan. Tämä siis 10 herkkyinen one step, 25 herkkyinen nega (n)

Heti dipattua 10 herkkyinen: https://aijaa.com/TUuXql
Märkänä 10 herkkyinen: https://aijaa.com/BK6ESx
Molemmat lähes kuivana: https://aijaa.com/Pr8Tkc

Miten voikaan näyttää aluksi niin lupaavalta ja sitten viiva vaan katoaa :cry:
 
@Haavejuttu noista testeistähän on paljon keslustelua netissä. Itsekin näihin sorruin ja ehdin jo innostua kerran.
Mutta nää siis antaa tosi herkästi viivan paikkaa. Harmaata,valkoista ja punertavaakin.
Näissä säkyy selkeenä valkoinen viivanpaikka,joka juuri dipattuna värin kulkiessa näyttää valitettavasti punertavalta.
Kuivahtaessaan katoaa tai jää harmaaksi.

Ainakin itellä näin. Käytän näitä edelleen, kun on halpoja, mutta nakkaan roskiin 5minuutin jälkeen, ellei näkyisi selkeä vaaleanpunainen viiva mitä ei tarvitse tihrustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Omanapailen taas ja tungen jälleen uuden kuvan testistä. Hetki sitten tehty ja märkänä näkyi taas selvä viiva ja rukoilin että se siihen jäisi mutta katosi ennen kuin edes kuivui kokonaan. Tämä siis 10 herkkyinen one step, 25 herkkyinen nega (n)

Heti dipattua 10 herkkyinen: https://aijaa.com/TUuXql
Märkänä 10 herkkyinen: https://aijaa.com/BK6ESx
Molemmat lähes kuivana: https://aijaa.com/Pr8Tkc

Miten voikaan näyttää aluksi niin lupaavalta ja sitten viiva vaan katoaa :cry:
En oo ainut testien suurkuluttaja :love: nää testit on kyllä niin ärsyttäviä!! Siltiki käytän myös ite niitä vaikka ei ilmeisesti haamut merkkaa mitään aina :eek: nyt aamulla tein 2 selkeää negaa. Tuntuu että tää kierto oli taas tässä vaikka testailen aivan liian aikaisin. Rinnat on vähän turvonneet ja nännejä aristaa samalla lailla kun ennen edellisiä menkkoja.
 
Moikka haaveilijat! Toivoisin että voisitte auttaa minua pulmatilanteessa.... Testasin eilen ja tänä aamuna apteekin omalla testillä selkeän haalean plussan, molemmat yhtä tummia. Kuitenkin kun myöhemmin tyhmyyksissäni halusin vielä clearbluen digitestillä testata, se näyttikin ei raskaana. En nyt oikeen tiedä pitääkö iloita vai ei... Toki myönnän siinä virheeni että en pidätellyt digitestiä tehdessäni kuin alle 2 tuntia.. Kp 34/33 siis nyt menossa ja yk3. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Aikkeli ehkä et tosiaan pidättänyt tarpeeksi. Vinkkinä: kannattaa jättää aamuinen pissa jemmaan jos haluaakin testata myöhemmin toisella testillä.


Tässä teille vertailuna eri testejä tältä mun kohdunulkoiselta... Näissä siis PC, Rfsu ja one step 10. Melko hailu tuo one step tossa missä digi ja tossa toisessakin yhtä hailu kuin rsfu. Ai niin piti vielä laittaa tuo yksi one step märkänä, kun tossa yhdessä se on kuivana kun muut märkiä.

Tässä alla siis se yksi one step joka tossa digin kanssa


Onpas tosiaan nyt hankalaa lisäillä näitä. Piti kerralla/jotenkin samaan albumiin laittaa kaikki, mut en osannut.

No, kuitenkin... Toi one step on tosiaankin ollut monta kertaa hailumpi kuin rsfu ja pc, vaikka pitäisi olla herkempi. Noista tänään otettu on rsfu ja one step; en tiedä mikä hcg. Tossa digi-testi kuvassa hcg oli n. 350.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä