Haaveena vauva 2020

@Mahaotus kyllä tossa yhdessä hailua näkyy.
On nää kyllä ärsyttäviä. :ROFLMAO:

Mäkin oon testannut niin paljon, että PC:t on loppu molemmista kaupungin Prismoista. :LOL::LOL:

Keskimäärin tuo PC ja rsfu ovat näyttäneet yhtä vahvoja samasta pissasta, mut on niissä ollut erojakin - huimiakin.

Voi niistä kuivuneista testiriveistä ottaa kuvat... :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: addison ja Mahaotus
Nopsa omanapailu, eilinen one step antoi kuin antoikin vain turhaa toivoa. Eli haalenemaan lähteneet plussat johtivat viimeyönä alkaneeseen menkkakipuiluun ja runsaaseen vuotoon. :( Onneksi tätä osasi jo vähän odottaa ja olin harmitellutkin asiaa etukäteen. Nyt vaan ajatukset eteenpäin:rolleyes:

Mutta en nopealla googlettelulla löytänyt, että onko tämä tyhjennysvuoto laskettava nyt kuukautisten alkamispäiväksi vai? Ja tarvitseeko käydä jossain tarkistuksessa neuvolan puolella ennen uutta yritystä? (n) Viime yönä tullut veren seassa epämääräisiä hyytymiä ja möykkyjä...

Pidän peukut pystyssä teille joilla nyt jännättävää testailujen suhteen vaikken tarkemmin teidän viestejä kommentoinutkaan. :love:(y)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 65/28
Naarassusi................kp 42/33
-Brita-.........................kp 38/31
FaBuu.........................kp 36/28
Titi-Love.......................kp 33/28-30
Greeneye.....................kp 32/29-31
Satsuma13..................kp 31/29-31
Haavejuttu...................kp 30/33
hej91............................kp 29/26
Tingeli..........................kp 29/34-36
kukapakuka.................kp 28/24-30
mom_89......................kp 26/32-38
Jjuu..............................kp 24/26
Hellu__.........................kp 23/28
VernaMaria..................kp 22/28-30
nieve30.........................kp 22/28
Mahaotus.....................kp 21/xx
Karvakorvat..................kp 20/28
Amadecasa..................kp 18/34-55
Haaveilija-31.................kp 16/39
Hipposka.......................kp 15/30
Vauvahaaveilija2396....kp 14/28-30
Eevee1...........................kp 14/31-98
Poreilevalimu................Kp 13/26
Keltasirkku-...................kp 12/27-32
taikinatonttu.................kp 12/28
W.we.............................kp 12/25
mimmik.........................kp 12/28-32
Vauvameille..................kp10/28-35
Pilvinentaivas...............kp 10/28-30
Addison.........................kp 8/xx
Minic..............................kp 8/28
Ilonetsijä........................kp 8/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 7/xx
Veevavi...........................kp 6/28-30
Mammakatri...............kp 5/22-41
Helmiina1978.............kp 4/30
Persikka123...............kp 2/34
Apustaja......................kp 3/30-35
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 22
Greeneye....................dpo 17
Titi-Love......................dpo 16
Haavejuttu..................dpo 14
Jjuu.............................dpo 13
Mom_89.....................dpo 8
Nieve30.......................dpo 7
Mahaotus...................dpo 6
Karvakorvat................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Mahaotus ne pc:t on myös tosi yksilöllisiä. Monesta tosi luotettavia, mutta itse saanut niihin kaksi kertaa selkeät valeplussat, vaikka muut testit olleet negaa ja kohtutyhjänä.
Kokeilemalla se toki selviää sopiiko ne sinulle :) itse luotan enää vain digiin, niin ei tarvi arvailla onko haamuja vai ei :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Moikka haaveilijat! Toivoisin että voisitte auttaa minua pulmatilanteessa.... Testasin eilen ja tänä aamuna apteekin omalla testillä selkeän haalean plussan, molemmat yhtä tummia. Kuitenkin kun myöhemmin tyhmyyksissäni halusin vielä clearbluen digitestillä testata, se näyttikin ei raskaana. En nyt oikeen tiedä pitääkö iloita vai ei... Toki myönnän siinä virheeni että en pidätellyt digitestiä tehdessäni kuin alle 2 tuntia.. Kp 34/33 siis nyt menossa ja yk3. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.
Siinähän se voi olla, joku kertoi että digin herkkyys on se 25, joten se voi olla että alle 2 tunnin pidättelyssä on liian vähän hormonia, että se reagoisi. Mä tein maanantaina ekan testin ja se oli niin haalea viiva, että odotin 2 päivää ennen seuraavaa testiä, koska kahdessa päivässä määrä pitäisi tuplaantua vai mikä se olikaan. Silloin se näytti jo selkeämpää viivaa,(ja digi sanoi totuutta) huomenna ajattelin vielä tehdä pc koska haluan nähdä onko se vahvempi! Joillekin ei näy ennen kuin menkat ovat reilusti myöhässä. Jos tiedät milloin sulla oli o+ niin tiedät suurin piirtein milloin on hyvä testaa.

Mulla tänään rv 3+6. En olisi koskaan uskonut että saisin plussan ennen 4+0 mutta ilmeisesti jos on lyhyt kierto niin se on todellakin mahdollista. Maanantaina ajattelin tehdä viimeisen digin varmaan tai tiistaina, ja sitten soittaa neuvolaan että saadan aika varattu. Mies kauhisteli kun sanoin että he haluavat että minä saan palvelua ruotsiksi, eli omalla äidinkielelläni. Hän sanoi ettei tule ymmärtämään mitään :) NOH, nyt sillä on hyvä aika aloittaa ruotsinopiskelut, koska minä aion puhua ruotsia lapselle. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Mary91
Nopsa omanapailu, eilinen one step antoi kuin antoikin vain turhaa toivoa. Eli haalenemaan lähteneet plussat johtivat viimeyönä alkaneeseen menkkakipuiluun ja runsaaseen vuotoon. :( Onneksi tätä osasi jo vähän odottaa ja olin harmitellutkin asiaa etukäteen. Nyt vaan ajatukset eteenpäin:rolleyes:

Mutta en nopealla googlettelulla löytänyt, että onko tämä tyhjennysvuoto laskettava nyt kuukautisten alkamispäiväksi vai? Ja tarvitseeko käydä jossain tarkistuksessa neuvolan puolella ennen uutta yritystä? (n) Viime yönä tullut veren seassa epämääräisiä hyytymiä ja möykkyjä...

Pidän peukut pystyssä teille joilla nyt jännättävää testailujen suhteen vaikken tarkemmin teidän viestejä kommentoinutkaan. :love:(y)
Muistaakseni voit laskea tyhjennysvuotopäivä kp1:ksi, mulla ainakin oli suht normaalikierto tuolla tavalla laskettuna. Vuotoa tuli vain 3 päivää sen tavallisen 5 sijaan mutta muuten oli ihan normi kierto. Ovista en bongaillut silloin mutta ei kai se olisi ollut suositeltavaa että tulisi heti raskaaksi uudestaan. Tai sekin riippuu miten pitkällä olit.
 
Pyyhittäessä vaaleenpunaista tuhrua joten 2pv sisällä alkaa vuoto. :cry: Mulla on viimiset 3kiertoa olleet tosi sekaisin.

Haluaisin vähän tsekata omaa tilannetta et missä mennään yms. Vielä ei päästä lapsettomuus hoitoihin mut jotain haluaisin tsekkailla jo nyt. Osaisko joku neuvoa täytyykö näissä asioissa ottaa ihan terkkariin yhteyttä vai mihin? (n) Yksityiselle ei valitettavasti pysty. :(
 
@Binky katselin tuolta etusivulta et ootte aloittaneet yrityksen helmikuussa? Me aloitettiin marraskuussa. Noin kuukausi sitten soitin seksuaaliterveysneuvolaan (jossa myös kierukka poistettiin) ja sanoivat ettei mihinkään tutkimuksiin päästä ennen kuin 12 kk yritystä takana... Ja että siemennesteanalyysi otetaan joka tapauksessa yksityisellä oli sitten julkisen kautta tai yksityisen. Eli sanoi että periaatteessa sen voi omakustanteisesti teettää toki jo aiemmin kun se hinta on sit 12 kk jälkeen joka tapauksessa sama. Me ollaan nyt menossa tässä kuussa siemennesteanalyysiin yksityiselle tän takia ja mahdollisesti jos siitä ei löydy mitään niin ultraamaan mun munasarjat ym. että onko kaikki ok. Muuta ei meilläkään varaa yksityisellä teettää eli jos noista ei sit löytys mitään, pitäisi odottaa et se 12 kk tulee täyteen.

Mut tähän voi olla paikallisia eroja. Kannattaa soittaa oman kaupungin seksuaaliterveysneuvolaan ja kysyä neuvoa.

Omaa napaa: Täällä vaan piinaillaan maailman matelevimpia päiviä eteenpäin. Mulla on nyt lomaa tää viikko ollut niin helpompi varmaan ois ollut olla töissä. Selvää huonovointisuutta, vatsa sekaisin ja rinnat erittäin kipeät tällä hetkellä. Mutta mulla on myös aina vatsa sekaisin ja etova olo kun kuukautiset lähellä joten on luultavasti sitä. Tuo rintojen kipeys ei ole mulla tavallista, mut en jaksa sitä nyt pitää minään merkkinä mihinkään suuntaan. Jos kuukautiset ei ala su mennessä niin sit testaan ma tai ti kun kuukautiset myöhässä. Su ois siis kp30 johon mennessä kuukautiset aina alkaneet.

Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Binky
@Binky katselin tuolta etusivulta et ootte aloittaneet yrityksen helmikuussa? Me aloitettiin marraskuussa. Noin kuukausi sitten soitin seksuaaliterveysneuvolaan (jossa myös kierukka poistettiin) ja sanoivat ettei mihinkään tutkimuksiin päästä ennen kuin 12 kk yritystä takana... Ja että siemennesteanalyysi otetaan joka tapauksessa yksityisellä oli sitten julkisen kautta tai yksityisen. Eli sanoi että periaatteessa sen voi omakustanteisesti teettää toki jo aiemmin kun se hinta on sit 12 kk jälkeen joka tapauksessa sama. Me ollaan nyt menossa tässä kuussa siemennesteanalyysiin yksityiselle tän takia ja mahdollisesti jos siitä ei löydy mitään niin ultraamaan mun munasarjat ym. että onko kaikki ok. Muuta ei meilläkään varaa yksityisellä teettää eli jos noista ei sit löytys mitään, pitäisi odottaa et se 12 kk tulee täyteen.

Mut tähän voi olla paikallisia eroja. Kannattaa soittaa oman kaupungin seksuaaliterveysneuvolaan ja kysyä neuvoa.
Kiitos vinkistä! Jotain tämmösiä tutkimuksia mäkin olin ajatellut! (y):)
 
Kiitos vinkistä! Jotain tämmösiä tutkimuksia mäkin olin ajatellut! (y):)
Me aloitettiin vuosi sitten 07/2018, yksi km 10/2018. Välillä se vain kestää, mutta kyllä sen vuoden kannattaa odottaa, varsinkin jos ei halua antaa koko palkkaansa yksityiselle. olisin itse myöhemmin syksyllä soittanut ja varannut aikoja tutkimuksiin. Tällä hetkellä näyttää siltä ettei tarvitse.
 
Tänään kp21 ja nännit kipeät, rinnat vähän turvonneet, edelleen niin kuin viimeksi muutamia päiviä ennen menkkoja... saa nähä tuleeko ne vai ei, jos jo pian tulee niin sitten mulla on tosi lyhyt luteaalivaihe o_O tai sitten kuukautisoireet alkavat vain paljon etuajassa.. valkovuotoa on ollut ovulaation jälkeen koko ajan, valkoista ja tahmeaa muttei mitenkään runsaasti.

Muoks: Luinkin että pms oireet voi alkaa jo viikkoa ennen kuin kuukautiset alkaa, näähän voi olla vaikka niitä o_O semmosta nippailua kyllä mitä toissapäivänä oli ei oo ennen mun mielestä ollut... sithän sen näkee, menkkoja ootellessa :LOL: pääkin on kipee
 
Viimeksi muokattu:
Oma napaa: kkm selvitty, vuotoa edelleen. Ostin silti tänään kaupasta jo pc testejä, että voi alkaa testailemaan kuinka pian hcg häviää :whistle: miehen kanssa sovittiin, että kunhan vuoto loppuu ja testi negatiivinen, aloitetaan yritys uudelleen. Eivät myöskään polilla nähneet tälle suunnitelmalle mitään estettä, oikeastaan suosittelivat sitä :) henkisesti toipunut asiasta suhteellisen hyvin, vaikka aikaa ei ole mennyt kkm tiedosta kuin reilu viikko.

Miten muut kellä ollut km tai kkm, kuinka nopeasti testi oli negatiivinen?
 
@Bambinen pahoittelut keskenmenosta. Onneksi olet hyvällä mielellä ja selkeillä suunnitelmilla! Mää en testaillut keskenmenojen jälkeen itsekseni, mut mulla tehtiinkin kaavinnat "valvotusti". Silloinkin tosin vielä pidemmän ajan jälkeen alkoi yhtäkkiä vuotamaan ja tuli isompia hyytymiä. Kaksi keskenmenoa siis oli, kummankin jälkeen toisesta kierrosta uusi plussa, joista viimeinen siis esikoisemme.

@Haavejuttu surkeaa tuo kp1!

@StellaMom onnea, toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin!

@Mahaotus toivottavasti on luvassa hyviä uutisia <3

@Helmiina1978 kiitos listan päivittämisestä!

Täällä mahdollisesti ovista lähipäivinä, toivottavasti en vain kuvittele. Yritystä ei ainakaan tässä kierrossa puutu ;) Ja onneksi ensi viikolla on reissuhommia aika paljon, menee eka piinailuviikko vauhdikkaasti. Jotenkin ois kyllä nyt aika meidän plussalle.
 

Yhteistyössä