Haaveena vauva 2020

Miten kauan olet ollut ilman kierukkaa nyt? Mulla kesti muutama kierto ennen kuin se tasaantui. Kokeile greippimehua vaikka, jospa se aikaistaisi sun ovista hieman? Sitä juo about 1-2dl joka päivä ovikseen asti. Mulla se ainakin aikaisti ovis ja tuli säännölliset kierrot. Ei ole varma että sulla toimisi mutta voisi kokeilla :)
Olen ollut ilman kierukkaa nyt kolmatta kuuta. Jo tässä kierrossa kokeiltu greippimehun taikaa, mutta ei toistaiseksi ole ollut vaikutusta. Aion kyllä kokeilla jatkossakin, jos ei hyötyä niin ei varmaan haittaakaan! Liekkö ovulaatio jäämässä tästä kierrosta kokonaan. Kierrossa parhaillaan 17/28 eikä digeihin tullut hymynaamaa. :unsure:
 
Joo kuulemma aamul ois paras, mutta ku alotin mittailun päivästä niin sen vuoks jatkoin siitä lämmöt tiiän et voi heitellä ihan mist syyst vaan et periaattees varmaan ois paras mittaa 2stikkin päiväs. Mut en aijo mitenkään too seriusly ottaa tota mittailuu, et lähinnä mielen kiinnosta kokeilen että voi vertaa tän nega kierron sit joskus plussa kiertoon jos nega kierros on korkeillaan 37,23 ni mitähän sit plussa kierros

3 päivää menkkoihin, taas on tunne et kohta alkais, silleen kipristelee välil ja möllyää
 
Ei tullut vielä ovisplussaa (n) Eilisestä asti alamahalla jomottelua, juurikin samanlaista kun yleensä oviksen aikaan. Valkovuoto lisääntynyt ja muuttunut hieman venyvämmäksi mutta ei vielä lähelläkään ovislimoja. Kn kova mutta auki ja aika ylhäällä, oviksen aikaan mulla kn on ihan pehmeä ja tosi alhaalla. Tässä koko tämän kierron testit, alin tämän aamun:
https://aijaa.com/h3ii5T
 
Jo oli aikakin!!!!!!!!!


Ovulaatiotestihifistelyjuttuja:
Ko18, clearbluella nyt pysyvä hymynaama. Rfsu:lla haalea plussa, muunlaista en odottanutkaan. Apteekin testi näytti kivasti tasavahvoja viivoja, eli helppo tulkita ja selkee, tää oli tän testikerran mukava yllättäjä! Kiitos @Helmiina1978 suosituksesta (y)

Mutta. Tuo €#(&@@ pc! Tismalleen samanlainen viiva kuin viimeiset 6 päivää. Tuli hieman nopeammin, mutta silti! Ei toimi minulla, ei jatkoon.

Tänään vielä tulee lopullinen varmistus testeille, kun sairauden seurannan vuoksi käyn lääkärillä munasarjaultrassa. Sielläpä sit nähdään testien todellinen tarkkuus :D
 

Attachments

@Mammakatri nouseeko sullaki menkkoja lähestyessä ku nega kierto?
Nousee heti oviksem tapahduttua ja plussa kierroissa jossa se kiinnittyliddippi (pikkusen alaspäin), niin nousee dipin jälkee lisää. Elo vähän korkeamnalle mitä dippiä ennen oli.
Mut nää on niin yksilöllisiä.
Oon mittaillu vuosia. Ööh olisko vuodessa 2010. Ja sit mulla ff:ssä ihan piirretty käyrää. Kaikissa plussa kierroissa (siis kemialisissakin) näkyy dippi. Ja sit laskee lämmöt vuodon alettua tai vähän ennen. Mä voin laittaa sulle tänään parista käyrästä kuvan.
 
Hei siskot! Olen vähän ymmälläni. Tilasin hiukan heräteostoksena ovistestejä, vaikkei pitänyt niihin sekaantua ettei tule turhaa ressiä viivojen tulkinnasta. Tilasin sit kuitenkin niitä Clearbluen "parhaita", ainakin hinnan perusteella, jotka tutkii kahta hormoonia. Paketti tuli eilen, ja tekaisin heti ekan siinä iltasella, koska oli jo kp19 ja vähän ovisoireilua ollut tässä. Tulos oli tyhjä ympyrä. Nyt aamulla sitten tein toisen ja siitähän tulikin heti pysyvä hymynaama. Eli voiko kehitys tapahtua noin nopeesti, vai johtuisiko vain vuorokaudenajasta, eilen tein ohjeen vastaisesti iltapäivällä enkä erityisen pitkällä pidättelyllä? Noin muuten oireet kyllä täsmää ja Flokin ennustaa ovista huomiselle. Vähän vaan tuo PCO kummittelee ajatuksissa, kun eikös sekin saata sekoittaa noita. Kokemuksia, mielipiteitä?

Ja jos tää nyt ihan vaan tarkoittais sitä, että kerrankin ovuloin ilman mitään epäilystä asiasta, niin miksi ihmeessä kömmin eilen illalla nukkumaan tyytyväisenä siitä ettei tarvinnut alkaa touhuamaan :devil: Tänään täytyy joka tapauksessa hommailla, eihän oo vielä liian myöhäistä?
 
Olen ollut ilman kierukkaa nyt kolmatta kuuta. Jo tässä kierrossa kokeiltu greippimehun taikaa, mutta ei toistaiseksi ole ollut vaikutusta. Aion kyllä kokeilla jatkossakin, jos ei hyötyä niin ei varmaan haittaakaan! Liekkö ovulaatio jäämässä tästä kierrosta kokonaan. Kierrossa parhaillaan 17/28 eikä digeihin tullut hymynaamaa. :unsure:
Onhan se ihan normaalia ettei ovuloi joka kierrossa, mutta sitten jos on isompia ongelmia niin tarvitsee kai lääkeapuja ovulaatioon myös. Mä olisin mennyt tarkistaa tilannetta loppuvuodesta jos ei plussa olisi tullut :)
 
@Effis jee hyvä! Mullakin tais olla 6 vai 7 peräkkäistä vilkkuvaa ja vasta sitten pysyvä. Mut mulla oli erikoinen tapaus, kun käytin kahta testilaitetta. Ekasta testilaitteesta sain viimesen tikun vilkkuvan, ja sit kun siirryin uuteen testilaitteeseen, antoi se seuraavana päivänä mulle negan! Ja sit siitä seuraavat oli kylläkin vilkkuvia, mut toi nega oli hämmentävä, kun oli ehtinyt jo antamaan sitä vilkkuvaa ennen sitä.

Täällä dpo 9 ja negaa. Nyt ollut ihan hillitön turvotus, rinnat kipeät, hajuherkkyys, heikko olo, jatkuva pissahätä ja muuta perusraskausoiretta, mutta näköjään menkkaoireet sen kun vaan lisääntyy. Saa nähä mitä ne on puolen vuoden päästä, jos nyt jo tällaista. Kiertokin lähemmäs 40 päivää, kun menkat oletettavasti alkaa viikonlopun/alkuviikon aikana. Varmaankin täytyy muutaman kuukauden päästä maksaa yksityiselle gynelle, että pääsis katsomaan, onko kaikki kunnossa, koska julkinen nämä gynekäynnit kieltää. Varsinkin mielelläni kävisin gynelle, jos kierrot alkaa olemaan reilua 40 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Hei siskot! Olen vähän ymmälläni. Tilasin hiukan heräteostoksena ovistestejä, vaikkei pitänyt niihin sekaantua ettei tule turhaa ressiä viivojen tulkinnasta. Tilasin sit kuitenkin niitä Clearbluen "parhaita", ainakin hinnan perusteella, jotka tutkii kahta hormoonia. Paketti tuli eilen, ja tekaisin heti ekan siinä iltasella, koska oli jo kp19 ja vähän ovisoireilua ollut tässä. Tulos oli tyhjä ympyrä. Nyt aamulla sitten tein toisen ja siitähän tulikin heti pysyvä hymynaama. Eli voiko kehitys tapahtua noin nopeesti, vai johtuisiko vain vuorokaudenajasta, eilen tein ohjeen vastaisesti iltapäivällä enkä erityisen pitkällä pidättelyllä? Noin muuten oireet kyllä täsmää ja Flokin ennustaa ovista huomiselle. Vähän vaan tuo PCO kummittelee ajatuksissa, kun eikös sekin saata sekoittaa noita. Kokemuksia, mielipiteitä?

Ja jos tää nyt ihan vaan tarkoittais sitä, että kerrankin ovuloin ilman mitään epäilystä asiasta, niin miksi ihmeessä kömmin eilen illalla nukkumaan tyytyväisenä siitä ettei tarvinnut alkaa touhuamaan :devil: Tänään täytyy joka tapauksessa hommailla, eihän oo vielä liian myöhäistä?
Noi testit toimii niin, että eka testi on aina negatiivinen tyhjä ympyrä. Sit se alkaa vertaan siihen seuraavia testituloksia. Eli todennäköisesti ovuloi nyt jos testi niin sanoo (y)

Ja en usko et on liian myöhästä hommailla vielä tälle ovikselle, mullakin tänä aamuna plussa ja suunnitelmissa on kyllä sessarit vielä tälle päivää ja ehkä huomisellekin :D
 
@Effis jee hyvä! Mullakin tais olla 6 vai 7 peräkkäistä vilkkuvaa ja vasta sitten pysyvä. Mut mulla oli erikoinen tapaus, kun käytin kahta testilaitetta. Ekasta testilaitteesta sain viimesen tikun vilkkuvan, ja sit kun siirryin uuteen testilaitteeseen, antoi se seuraavana päivänä mulle negan! Ja sit siitä seuraavat oli kylläkin vilkkuvia, mut toi nega oli hämmentävä, kun oli ehtinyt jo antamaan sitä vilkkuvaa ennen sitä.

Täällä dpo 9 ja negaa. Nyt ollut ihan hillitön turvotus, rinnat kipeät, hajuherkkyys, heikko olo, jatkuva pissahätä ja muuta perusraskausoiretta, mutta näköjään menkkaoireet sen kun vaan lisääntyy. Saa nähä mitä ne on puolen vuoden päästä, jos nyt jo tällaista. Kiertokin lähemmäs 40 päivää, kun menkat oletettavasti alkaa viikonlopun/alkuviikon aikana. Varmaankin täytyy muutaman kuukauden päästä maksaa yksityiselle gynelle, että pääsis katsomaan, onko kaikki kunnossa, koska julkinen nämä gynekäynnit kieltää. Varsinkin mielelläni kävisin gynelle, jos kierrot alkaa olemaan reilua 40 päivää.
Sullakin se nega varmaan oli siinä välissä tosta testien toimintatavasta johtuvaa, eli et laitteen eka testi on AINA nega tasoista riippumatta, koska se ns asettaa standarditason johon verrataan jatkossa. :)

Oon nyt clearblue advanced asiantuntija, koska oon lukenu koko netin läpi kaikesta niihin liittyvästä ja varmaan koska oon vähän sekasin :ROFLMAO:
 
Noi testit toimii niin, että eka testi on aina negatiivinen tyhjä ympyrä. Sit se alkaa vertaan siihen seuraavia testituloksia. Eli todennäköisesti ovuloi nyt jos testi niin sanoo (y)

Ja en usko et on liian myöhästä hommailla vielä tälle ovikselle, mullakin tänä aamuna plussa ja suunnitelmissa on kyllä sessarit vielä tälle päivää ja ehkä huomisellekin :D
Okei, voisivat sit kertoa ohjeissa tämän! Tai ehkä kertovatkin, en vaan lukenut kunnolla kun ennenkin oon noita clearbluen digiovistestejä tehnyt niin osasin jo käyttää. Ja todellakin pitää tänään hommailla, ja huomennakin! Kun eikös se ovispäivä sit oo huominen, jos tänään plussa? Voi apua kun harmittaa eilinen laiskuus!
 
Onhan se ihan normaalia ettei ovuloi joka kierrossa, mutta sitten jos on isompia ongelmia niin tarvitsee kai lääkeapuja ovulaatioon myös. Mä olisin mennyt tarkistaa tilannetta loppuvuodesta jos ei plussa olisi tullut :)
Joo, täytyy tässä vielä seurailla tilannetta ja jos jatkuu samanlaisena niin ehdottomasti hakeudun tarkistukseen. (y)
Pohdin tässä sitäkin vaihtoehtoa, että voisiko ovulaatio tapahtua vaikka testi ei sitä näytäkkään. 13. päivän tienoilla ovistuntemuksia kipuina, mutta testeissä ei näy mitään. Turha sitä varmaankaan on spekuloida, harmittaa vaan vietävästi, että heti selviää ettei kaikki olekkaan välttämättä kondiksessa ja nyt sitä jo pohtii milloin olisi hyvä aika käydä tsekkaamassa tilannetta. Tuntuu vaan hölmöltä toiveissaan yrittää kun testit liputtaa joko aivan liian lyhyttä luteaalivaihetta tai ovuloimattomuutta. No, ainakin nyt tietää missä mennään jos myöhemmin tarvitsee apua hakea.

Onnea vielä plussastasi. :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Okei, voisivat sit kertoa ohjeissa tämän! Tai ehkä kertovatkin, en vaan lukenut kunnolla kun ennenkin oon noita clearbluen digiovistestejä tehnyt niin osasin jo käyttää. Ja todellakin pitää tänään hommailla, ja huomennakin! Kun eikös se ovispäivä sit oo huominen, jos tänään plussa? Voi apua kun harmittaa eilinen laiskuus!
24-36h kuluessa siitä plussasta yleensä ovulaatio, joten tänään ei ainakaan pitäisi olla myöhäistä (y)
 
Omaa napaa vähän, sillä täälläkin tuskaillaan ovulaation kanssa. Kp 15 eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Ei kipuja, ei limoja. Testiä en oo nyt edes päässyt tekemään.

On niin väsynyt, ettei jaksais ees talletella tänään, mut täytyy vaan yrittää ettei menis kierto hukkaan :cautious:
 
Huh! Vähän tekis mieli sännätä töistä kellistään mies, onneksi silläkin on töitä :D Kannattaakohan enää huomenna tehdä tuota testiä?
Sitä cb:n testiä ei kannata enää tehdä, ohjeissakin suositellaan olla tekemättä sitä enää. Se pysyvä hymynaama pysyy siinä 48h.


Omaa napaa vähän, sillä täälläkin tuskaillaan ovulaation kanssa. Kp 15 eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Ei kipuja, ei limoja. Testiä en oo nyt edes päässyt tekemään.

On niin väsynyt, ettei jaksais ees talletella tänään, mut täytyy vaan yrittää ettei menis kierto hukkaan :cautious:
Onko sulla miten säännöllinen kierto? Itehän testasin melkein kolme viikkoa, kun mulla ovisplussa tuli vasta kp 24 :ROFLMAO: Ja vaikka kaikki osui ajoituksen ym kanssa nappiin, ei tärpännyt tästä kierrosta, kuten enteilinkin (nyt siis menossa dp 9).
 
Omaa napaa vähän, sillä täälläkin tuskaillaan ovulaation kanssa. Kp 15 eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Ei kipuja, ei limoja. Testiä en oo nyt edes päässyt tekemään.

On niin väsynyt, ettei jaksais ees talletella tänään, mut täytyy vaan yrittää ettei menis kierto hukkaan :cautious:
Mulla tulee limaa sit sunkin puolesta :cautious: 4pvä vuotanut ja 3pvä kipuja (eilen oli pahimmat kivut.)
Eilen oli suht vahva viiva, mutta ei täysin tasavahva kuitenkaan. Saas nähdä mitä testi tänään näyttää (harmi kun en pysty aamuisin testaa.)
Niin ja tosiaan kp15 täälläkin.
 
Sitä cb:n testiä ei kannata enää tehdä, ohjeissakin suositellaan olla tekemättä sitä enää. Se pysyvä hymynaama pysyy siinä 48h.




Onko sulla miten säännöllinen kierto? Itehän testasin melkein kolme viikkoa, kun mulla ovisplussa tuli vasta kp 24 :ROFLMAO: Ja vaikka kaikki osui ajoituksen ym kanssa nappiin, ei tärpännyt tästä kierrosta, kuten enteilinkin (nyt siis menossa dp 9).
Nyt on viimeisen 6kk aikaan heittänyt kierrot aika lailla, 28-34 päivää, mutta viime kiertokin jäi 27 päivän mittaiseksi. Onhan tässä vielä aikaa odotella, ehkä ne tallettelun mahdollisuudetkin ois paremmat, jos ei vielä ovista tule.
 

Yhteistyössä