Haaveena vauva 2020

Tänne pystyy näköjään kirjoittamaan nykyään kuka vaan, onkohan joku bugi vai huono uudistus. Kivempi nimimerkkien kanssa ku niin että alkaa tulla kommentteja nimettömänä, vai mitä muut mieltä?
Ei hyvä uudistus ollenkaan, jos pysyvä juttu, eikä bugi.
Kyllähän sitä voi luoda vaikka uuden nimimerkin, jos vanhan moni tunnistaa ja haluaa pysyä salassa kuumeilun ja mahdollisen plussan kanssa.
 
Hei, tänään pitäis menkkojen alkaa, kp 28/28. Menkat tänään varmaan alkaa, testi puhdas nega. Ei menkkaoireita kuitenkaan näin varhain.
Näin unta viime yönä, että tuohon samaiseen apteekin kasettitestiin tuli kaksi viivaa alle minuutissa. Taisi olla toiveunta ainakin toistaiseksi.
 
Mä varasi gynelle ajan semmonen normi tarkistus, toivon jospa siel katottas munasolu tilannekin samalla mut katotaan nyt mitä tekevät. .. Hieman ahistaa jos saan lääkäriksi yhen kusipään mut en haluis vaihtaa sillä se aika on just ovis viikolla, ni ois kiva kuulla jos siel ois kypsymäs jotain pikkuhiljaa

Oon noit lämpöi mittaillu ja kyl voin sanoo ei mun juttu.
 
Tänne pystyy näköjään kirjoittamaan nykyään kuka vaan, onkohan joku bugi vai huono uudistus. Kivempi nimimerkkien kanssa ku niin että alkaa tulla kommentteja nimettömänä, vai mitä muut mieltä?
En oikein myöskään pidä tästä uudistuksesta.. toistaiseksi ei varmaan mitään, mutta sitten kun alkaa tulla niitä nimettömiä provoja ja huutelijoita vaan aiheuttamaan hallaa omaksi huvikseen (n):mad:


Miekin aloitin nyt tuon ksm66:n alkuviikosta, katsotaan miten käy :)
Oviksen bongailu menossa, koska maanantaina tai tiistains inssi (y)
 
Aamun testissä samanlainen viiva kuin eilen aamulla ja illalla. Viiva ei siis ole mikään super vahva, mutta selkeästi punertaa. Kolmen eri merkin testillä tullut nyt siis plussa. Yöllä heräsin kovaan mahakipuun, ja olin aivan varma että sieltä ne menkat alkaa. Kipu saattoi tosin johtua myös illalla syödystä tulisesta ruoasta.

Tänään kp 28 ja menkkojen pitäisi alkaa. Jännittää niin paljon, etten pystynyt kunnolla nukkumaan. Pientä jomotusta on koko ajan. Toivon niin kovasti, että tämä olisi oikea raskaus ja reilun vuoden yrittämisen jälkeen nyt onnistaisi! En tiedä miten päin tässä olisi, ettei kuitenkaan toivoisi liikaa, jos sitten rysähdetäänkin korkealta.
 
Onko jollakulla käytössä jonkinlainen sovellus, mihin pystyis merkkaamaan esim. just nää primojen ja letrojen ottamiset? Nyt käytössä flo ja sinne ei pysty merkkaan ku muistutuksen pillerin ottamisesta ja muistiinpanoja. Ja ilmainen sovellus ois etsinnässä. Kokemuksia?
 
Onko jollakulla käytössä jonkinlainen sovellus, mihin pystyis merkkaamaan esim. just nää primojen ja letrojen ottamiset? Nyt käytössä flo ja sinne ei pysty merkkaan ku muistutuksen pillerin ottamisesta ja muistiinpanoja. Ja ilmainen sovellus ois etsinnässä. Kokemuksia?
Mun oli pakko tulla jakamaan tämmönen ylen juttu kun joku miettii jotain muuta appia kuin flo. Toki kaikille ei ole väliä minne tiedot päätyy mutta itselle aihe on tärkeä ja arvostaisin tämmöstä tietoa. https://yle.fi/uutiset/3-10965231
 
@Mohan Tiedän tunteen, kun pitää stressata ja miettiä kuinka nyt käy! Toivotaan että siellä pieni pysyy matkassa :love:

Täällä rusehtavaa vuotoa tosiaan eilen työpäivän aikana. Loppui iltapäivällä kun pääsin kotiin. Illalla ja yöllä ei mitään. Äsken tuli taas haaleaa ruskeaa tosi vähän.. huomenna menkat pitäis alkaa mutta tänään tein testin, joka jo todella selkeä eikä raskaudesta epäilystä. Toivon niin että pysyisi mukana.. menkkajuilintaa on pitkin päivää välillä..
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 59/30
taikinatonttu...................kp 56/28
vauvahaaveilija2396......kp 54/28-30
Pilvinentaivas................kp 51/28-30
Millimetrii...................... kp 45/28-29
Amadecasa..................kp 43/34-55
Tingeli...........................kp 36/34-36
Daana.......................... kp 36/23
FaBuu...........................kp 33/28
nieve30.........................kp 33/28
Marrrsipaani..................kp 30/28
Mape19........................ kp 28/25
Koodikissa.....................kp 25/24
Veevavi..........................kp 25/26-28
Keltasirkku.................... kp 24/28-32
mimmik..........................kp 24/28-32
Vaniljapulla....................kp 23/30-32
Mahaotus......................kp 21/24-26
nessu87........................kp 21/28
Retkunen......................kp 20/26-29
rosemarie......................kp 20/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 19/28
HMami..........................kp 19/28
Jjenn.............................kp 19/30-31
Mirkkuli26.....................kp 16/23-28
poreilevalimu.................kp 13/25-26
Shibali.......................... kp 13/23-26
Marilainen.....................kp 12/28
Helmiina1978...............kp 12/32
Mirella92.......................kp 11/34
Kasikuus.......................kp 11/28-31
W.we.............................kp 10/25
Ilona Eloisa...................kp 10/30
Titi-Love.......................kp 9/28-30
Haavejuttu....................kp 8/29
Hope91.........................kp 6/32-37
Tiukuliina89.................. kp 2/31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 15
Lumihiutale_................dpo 12
nessu87.......................dpo 7
Vaniljapulla..................dpo 6
Keltasirkku...................dpo 5
snanniska....................dpo 5
Retkunen.....................dpo 4
poreilevalimu...............dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Hyvää viikonloppua ja tsemppiä meidän kaikkien tilanteisiin. Mä alan varmaan tänään tikuttaan ovulaatiota, mutta toivon, että se tulis myöhässä vaiheessa, koska meidän äiti on nimittäin lomailemass meillä ja saattaa olla noin viikonkin. Asutaan kaksiossa joten yhtään mikään yritys ei tule onnistumaan :(
 
Tsemppiä @Mohan toivottavasti viiva vahvistuu:love: ja myös @Lumihiutale_ toivotaan, että vuoto olisi harmitonta:love:

Täällä taitaa kääntyä kp25 -> kp1:unsure: äsken tuli pyyhittäessä jo ruskeaa limaa ja jomotukset viime päivinä on kyllä enteilleet menkkoja. Samoin tajusin, että maanantainahan mulla oli peruspms kiukkua ja mikään ei huvittanut.. lyhyt kierto tuli siis tällä kertaa ja luteaali n10pvää. Eilen jo apteekin ohi mennessä oli suuri houkutus testikaupoille mutta onneks en mennyt!

muoks. Ei ookaan nyt tullut enempää kun parilla vessareissulla joten vielä ei kp1 mutta jos ei huomenna niin maanantaina sitten viimeistään.
 
Viimeksi muokattu:
Tänne pystyy näköjään kirjoittamaan nykyään kuka vaan, onkohan joku bugi vai huono uudistus. Kivempi nimimerkkien kanssa ku niin että alkaa tulla kommentteja nimettömänä, vai mitä muut mieltä?
Hankalampi pysyä kärryillä, että mitä kenellekin kuuluu, jos alkaa sataa paljon vierailijaviestejä. Toki myös lisäksi vielä nuo provot, jos niitä alkaa tulemaan. (n)

Eikä vieläkään menkkoja. Kapselin poistosta kohta 2kk. Onko muilla täällä kokemusta kapselin poistosta?
 
Täällä taas, pienen breikin jälkeen. Lapsivapaa viikko lähenee loppuaan ja seuraava tällainen vapaa taitaakin olla ensi kesänä.

Onnea plussanneille :love: Peukut pystyssä, että pysyvät matkassa mukana ja ensi vuonna sylissä on pieni nyytti :barefoot:

Tervetuloa uusille :)

Äh, en tykkää, että myös vieraat voi kirjoittaa. Pysyisi ne turhat mollaukset pois, vieraana kun on helppo huudella mitä sylki suuhun tuo :unsure:

Minä aloitin eilen ovistikuttelun kp10. Viiva ilmestyi (ei kovinkaan vahva) ja tän päivän testissä viivaa ei juurikaan näy, liekö johtuu, kun en malttanut pidättää tarpeeksi :whistle: Flo ennustaa ovista 4pvä päähän.
 
Hankalampi pysyä kärryillä, että mitä kenellekin kuuluu, jos alkaa sataa paljon vierailijaviestejä. Toki myös lisäksi vielä nuo provot, jos niitä alkaa tulemaan. (n)

Eikä vieläkään menkkoja. Kapselin poistosta kohta 2kk. Onko muilla täällä kokemusta kapselin poistosta?
Kauan sulla ehti olla kapseli? Minulla otettiin se pois, kun ehti olla 3v2kk.. Hanat aukes kunnolla jo 6kk ennen kapselin poistoa. Kapselin aikana menkat jäi pois kokonaan, kunnes alkoi vuotaa tosiaan 6kk ennen poistoa miten sattuu ja todella runsaana. Kapselinpoiston jälkeen kierto alkoi heti suht säännöllisenä, mutta runsaat menkat jäi
 
Onko kellään kokemusta Raskauskeijun one step roskishaamuista? Typerä minä pengoin äsken roskiksen. Dpo 9 testi valkea, dpo 10 aivan haalea viiva ja tän aamun dpo 11 aivan haalea viiva. Vieläköhän tässä olisi toivoa? Alamahalla on turvotuksen tunnetta, normaalit menkkajomot puuttuu. Myöskään menkkaärtymystä ei ole ollut. Vai onko tämö taas vaan erilainen kierto. Rinnat kipeytyi vasta tänään, yleensä jo dpo 8 kun terolutit käytössä. Jotenki aika itkuherkkä olo ollut eilisennja tän päivää.
Minä sain viime kierrossa juurikin Raskauskeijun one stepillä tooosi haalean haamun/viivan paikan, ja menkat alkoi. Sen vuoksi en meinaa uskoa näitä tämän kierron viivoja millään (n) Mutta mulla on nyt dpo 15 js vieläkin viiva on haalea vaikka selkeästi punertava, joten sun viiva voi hyvin vahvistua myös!
 
Onko jollakulla käytössä jonkinlainen sovellus, mihin pystyis merkkaamaan esim. just nää primojen ja letrojen ottamiset? Nyt käytössä flo ja sinne ei pysty merkkaan ku muistutuksen pillerin ottamisesta ja muistiinpanoja. Ja ilmainen sovellus ois etsinnässä. Kokemuksia?
Mä oon kyl flohun nimennyt pillerit ja ajat, sit ku oon ottanu ne nii merkannut sinne otetuiksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: tupsahus
vierailija
Joo en tykkää tästä, että kuka vaan voi kirjoittaa ilman kirjautumista. Tällätapaa sitä voi sitten aiheuttaa toisille pahaakin oloa, tai ties mitä jos ei tosissaan ole tässä mukana.
Ja sitten taas ne jotka kirjoittelee vieraana(ja ovat vielä tosissaan mukana) eivät kuitenkaan jää mieleen kun ovat "vieraita". Olipas vaikeesti selitetty..:LOL:
Tämän ominaisuuden sais kyllä heittää huit helevettiin.:sneaky:
Nimimerkillä Poreilevalimu(tämäkin, voin ollakin joku muu):sneaky::whistle::eek::rolleyes:;)
 
Kauan sulla ehti olla kapseli? Minulla otettiin se pois, kun ehti olla 3v2kk.. Hanat aukes kunnolla jo 6kk ennen kapselin poistoa. Kapselin aikana menkat jäi pois kokonaan, kunnes alkoi vuotaa tosiaan 6kk ennen poistoa miten sattuu ja todella runsaana. Kapselinpoiston jälkeen kierto alkoi heti suht säännöllisenä, mutta runsaat menkat jäi
Aika lailla tasan 3v. Kapselin kanssa tuli silloin tällöin menkat, kesällä oli muutamatkin aika lailla 4 vkon erolla. Nyt poiston jälkeen ei ole vuotanut yhtikäs mitään..:( turhauttaa!
 
Kp16 ja erittäin selvät oviskivut bongattu (meneillään) sekä ovis hyödynnetty :D
Aika jännä kun mulla oli tässä kierrossa myös erittäin aikaisin kp8 hitusen lievemmät oviskivut o_O oiskohan ollut mahdollisesti jotain muuta sit kuitenkin. Nyt on niin lujat että tekee kipeetä liikkua :LOL: tästä siis kohti piinapäiviä!
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Täällä:) itsellä ikää kohta 36v ja esikoista yritetään myös. Takana keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus, mutta tutkimusten mukaan mulla alakerrassa kuitenkin kaikki hyvin ja miehen sperma tutkittu ja oli harvinaislaatuisen hyvää.. ainoastaan sit tulee mieleen, että tää mun ikä ja paino vaikuttaa.. paino mulla on kyllä aina jojotellu normista muodokkaaseen, mutta en koe sen olevan syynä tähän vastoinkäymiseen. Ikä voi olla se suurin syy siis.. alkaahan elimistö kuitenkin toimimaan jo eritavalla.."hitaammin" tms:cautious:
Mutta yritetään eikä lannistuta(y):ninja:
Paljon tsemppiä sulle! Kyllä sen pikkuisen vielä näin "vanhanakin" voi syliinsä saada:rolleyes:
Murehtimisen(stressin) oon kokenut ehkä pahimpana asiana, ja sitä tässä koittanu ehkäistä rentoutumisen parissa aina mahdollisuuksien mukaan:love:
Ikävä kuulla aiemmista vastoinkäymisistä Niitä kai aika helposti tulee. Ainakin se ikä voi helposti vaikuttaa siten, että asiassa kestää (toisaalta on myös monia nuorempiakin, kun vaan jostain syystä kestää...). Onneksi teillä kuitenkin kaikki hyvin "alhaalla", joten luulisi, että onnistuu kyllä. Itse en tiedä meidän tilannetta, ainakin kuukautiset aina ollu säännölliset, mut se ei ehkä ole ainoa asia, minkä pitää toimia! Ja toi on totta, välillä on vaikea olla stressaamatta. Täytyy yrittää ottaa rennosti, niin paljon kuin pystyy! Onnea matkaan!
 
Minä 36v ja juuri alkoi yritys. Olen miettinyt myös, että onko jo liian myöhäistä ja miksi en ole herännyt aiemmin. Mutta elämä on mennyt näin ja toivon, että iästä huolimatta kaikki menisi hyvin.

Teilläkin on yritys vielä varsin alussa, joten ei kannata vielä murehtia (tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty). Toivotaan teille pikaisesti plussaa (y)
Melkein on kirjoituksesi, kuin omasta "kynästä". Löysin sopivan isäehdokkaan vasta nyt (aiempia huonoja suhteita, joillauu ei ollut jatkoa). Nyt kaikki kunnossa, mutta tässä päässyt vähän ikääntymään... Uskon, että meillä on kummallakin hyvät mahdollisuudet❤ Olen parantanut elämäntapojani (lisännyt liikuntaa, katsonut syömisiä jne.). En tiedä auttaako...
 
  • Tykkää
Reactions: Retkunen

Yhteistyössä