Haaveena vauva 2020

Voisin ilmoittautua seuraanne, jos uusista haaveista saisi pikkuhiljaa lohtua :unsure:
Mulla on nyt kkm lääkkeellisen tyhjennyksen jälkivuoto. Jos se lasketaan siitä cytotecin aloittamasta vuodosta, niin nyt on kp 5. Tyhjennys tapahtui 13+0. Tunnekirjo on aivan valtava ja käsiteltävää on varmasti vielä paljon, mutta miehen kanssa tultiin siihen tulokseen hetimmiten, että uusi raskaus on meille varmaan se paras tapa toipua. Tosin pelkään, että stressaan ja toivon liikaa uutta raskautta ja sen myötä pettymys on suuri. :cry:

Nenskuli kp 5/ ?
 
Voisin ilmoittautua seuraanne, jos uusista haaveista saisi pikkuhiljaa lohtua :unsure:
Mulla on nyt kkm lääkkeellisen tyhjennyksen jälkivuoto. Jos se lasketaan siitä cytotecin aloittamasta vuodosta, niin nyt on kp 5. Tyhjennys tapahtui 13+0. Tunnekirjo on aivan valtava ja käsiteltävää on varmasti vielä paljon, mutta miehen kanssa tultiin siihen tulokseen hetimmiten, että uusi raskaus on meille varmaan se paras tapa toipua. Tosin pelkään, että stressaan ja toivon liikaa uutta raskautta ja sen myötä pettymys on suuri. :cry:

Nenskuli kp 5/ ?
Tuun täältä taustalta toivottamaan voimia! Mulla oli sama tilanne viime heinäkuussa. Kkm todettiin nt-ultrassa ja 13+0 lääkkellinen tyhjennys sairaalassa. Siinä on paljon käsiteltävää, kun on 3 kuukautta ollut onnellisesti raskaana ja yhtäkkiä se kaikki viedään pois :cry: Tsemppiä hurjasti!
 
@W.we Neljä vuotta on PITKÄ aika ja kyllä saa itkeä. Se on ihan sallittua! Oma yritystaival on vielä niin pieni sinuun ja moniin muihin verrattuna, jotka joutuu vuosia odottamaan :unsure:

Vierailija: minulla herpestä kyllä on muulloinkin, mut ei ikinä leviä huulista mihinkään, paitsi nyt. Yhdessä raskaudessa herpes levis suun sisäpuolelle huulien kohdalle joka puolelle ja sillon oli pakko hakea antibioottikuuri, koska se kipu oli sietämätön.

Tervetuloa joukkoon mukaan @nenskuli ja pahoitteluni kkm :( Ite kun synnytin esikoisen 20+3, niin kyllä siinä auttoi uusi raskaus eteenpäin helpommin, vaikka koko ajan oli pelko takaraivossa, että mitäs jos nytkin käy samanlailla. Itehän menin sen "keskenmenon" jälkeen jälkitarkastukseen ja siellä todettiin, että täällähän on uusi vauvanalku :love: Kaikki meni hyvin! Sinulle paljon tsemppiä ja toivon sydämeni pohjasta, että tärppäisi pian uudestaan.
 
@Wintersun Kuinka jaksoit noin kauan odottaa, ennen kuin hakeuduitte hoitoon?

Ite olen tässä pohtinut, että mitäs jos vika onkin uudessa miehessä (minulla kuitenkin lapsia) ja turhaan tässä petyn joka kk sinne vuoteen asti ja sit selviääkin esim. Että mies ei voi saada lapsia. Se ressi henkisesti ja fyysisesti olisi ollut aivan turhaa ja toiveiden herättelyä, että kyl se tulee, kun sen aika on (n)
 
Apua mikä stressi!
Oon tän viikon ollu ihan tajuttoman väsyny, voisin vaan nukkua ja nukkua. Mieleen hiipi sit ajatus raskaudesta kun aikasemmin kun ollu niin ollu samanlaista väsymystä. Menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina, mutta hätähousuna sit testailin eilen illalla ja tänään aamuna ja sain haaleen vaaleen viivan minkä näki kuitenkin ilman tihrustamista. Nyt en tiiä miten sitä tulkita. Näättekö te sen? (luonnossa näkyy paremmin kun kuvassa)
 

Attachments

Apua mikä stressi!
Oon tän viikon ollu ihan tajuttoman väsyny, voisin vaan nukkua ja nukkua. Mieleen hiipi sit ajatus raskaudesta kun aikasemmin kun ollu niin ollu samanlaista väsymystä. Menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina, mutta hätähousuna sit testailin eilen illalla ja tänään aamuna ja sain haaleen vaaleen viivan minkä näki kuitenkin ilman tihrustamista. Nyt en tiiä miten sitä tulkita. Näättekö te sen? (luonnossa näkyy paremmin kun kuvassa)
Kyllähän tuo näkyy ihan tihrustamatta :love:
 
Hei kaikille! Olen pitkään lueskellut tätä ketjua taustalla ja myötäelänyt jokaisen jännityksessä. Olette ihan käsittämättömän sitkeitä kaikki, erityisesti pitkään vauvaa toivoneet yrittäjät!

Mua ei tarvitse listalle laittaa, mutta mielelläni kirjoittelisin teidän kanssa jos sallitte. Olen siis 30-vuotias ja aloitettiin miehen kanssa 3. lapsen yritys 05/2019. Tulin raskaaksi yk3:sta, joka päättyi lokakuussa keskeytyneeseen keskenmenoon rv 11+0. Ensimmäiset kuukautiset tyhjennyksen jälkeen alkoi 10.11. ja "yritys" on alkanut uudestaan. Heittomerkeissä siksi, että koetan parhaani mukaan olla laskematta kiertopäiviä ja tunnistamatta oireita, sillä kkm:n jälkeen tulin ihan hulluksi kun luulin olevani heti raskaana enkä ollutkaan. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta ei siitä stressaamisesta ainakaan apua ole. En ollut alunperin yhtään varautunut pitkään yritykseen tai keskenmenoon, kun nuorempana raskauduin esikoisesta yk3 ja kuopuksesta yk1 ilman mitään pelkoja ja huolia. Tieto lisää tuskaa..

Sen verran oon kierrosta perillä (ei voi olla Flo:ta välillä vilkuilematta), että oviksen olisi pitänyt tapahtua nyt loppuviikosta. Pe olevinaan tunsin nippaisun vasemmassa munasarjassa, mutta yleensä tunnen oviksen voimakkaammin joten en mene vannomaan. Testaan ihan aikaisintaan 7.12. päivä ennen menkkojen oletettua alkua, kun mulla on pikkujoulut tyttökavereiden kanssa. Odottavan aika on pitkä.

Ihanaa joulunodotusta kaikille! :)

Ps. Nimimerkin keksin, kun esikoinen katsoo parhaillaan Prinsessa Sofiaa. En miellä itseäni kovin prinsessamaiseksi, älkää siis hämmentykö. :D
 
Voisin ilmoittautua seuraanne, jos uusista haaveista saisi pikkuhiljaa lohtua :unsure:
Mulla on nyt kkm lääkkeellisen tyhjennyksen jälkivuoto. Jos se lasketaan siitä cytotecin aloittamasta vuodosta, niin nyt on kp 5. Tyhjennys tapahtui 13+0. Tunnekirjo on aivan valtava ja käsiteltävää on varmasti vielä paljon, mutta miehen kanssa tultiin siihen tulokseen hetimmiten, että uusi raskaus on meille varmaan se paras tapa toipua. Tosin pelkään, että stressaan ja toivon liikaa uutta raskautta ja sen myötä pettymys on suuri. :cry:

Nenskuli kp 5/ ?
Tervetuloa mukaan. Jos haluat etusivun haaveilijalistaan niin pistä tietoja tulemaan :)
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :love:(y)

Mä oon kyl ihan luovuttanu tän kierron suhteen. Ei oo mitää oireita, ma tai ti pitäis todennäköisesti olla viikko ovulaatiosta. Katotaan alkaako sit tulla jotain. Viime kierrossa tuli niin paljon ruskeeta vuotoa ja hyytymiä ja oli kipuja ihan menkkoihin asti, etten tiiä mitä kropassa oikein tapahtu.. Me ei olla oikein vieläkään päästy siihen rytmiin ku haluaisin tai ku ollaan sovittu, että menkkojen jälkeen olis heti 3 kertaa viikossa tai joka toinen päivä. Nyt kyllä osu muutama kerta ovulaation tienoille, mut enpä usko niistä mitään tärppiä :LOL: Mies oli pikkujouluissa (muutama päivä ennen ovulaatiota) vielä juonu alkoholia sillein reippaammin, nii epäilen että sillä voi olla vaikutuksia..(n)

Vaikka yritys on niin alussa nii silti sitä pohtii kaikkea. Mulla on endometrioosi epäily, joten voisin sen puolen vuoden yrittämisen jälkeen mennä taas lääkäriin tutkituttaa itteni. Ehkä meen keväällä jos siihen mennessä ei oo tärpänny. Tosin ku se ei kaikilla vaikuta ees raskautumiseen, eikä mullakaan oo löydetty mitään poikkeavaa, niin en tiiä miten asiaan pitäis suhtautua(n)
 
Paljon onnea plussanneille!

Mulle voi päivittää huomiselle Kp 8.
Menkat alkaa olla vihdoin lusittu, ja hyvä niin. Vuotoa tuli sitten koko kierukan olo ajan edestä, eikä niin mukavaa näin rantalomalla.. Huomenna alkaa oviksen tikutus ja todella toivon, että tässä kierrossa tulisi ovulaatiokin, että edes jonkinlaiset mahikset plussaan olisi. Molemmilla vauva haaveet niin korkealla ja päivittäin vilahtaa puheenaiheissa :rolleyes:
 
@W.we Hyvin outoa, että joku voi saada niin usein vain viivanpaikan :eek: Mä olisin varmaan jo hullujenhuoneella, jos joka kierto sais viivanpaikan :ROFLMAO: Toki niitä varmaan osaa jo tulkita ihan erilailla, eikä nosta toiveita.

@Helmiina1978 Täällä myös dpo5 ja ei oireen oiretta. Ystävän kanssa juttelin ja ei tässä vaiheessa kai pitäisikään olla oireita, koska tuskinpa vain olisi mahdollinen kiinnittyminen vielä tapahtunut. Mut tää nyt on jo vähintäänkin ärsyttävää, että ei ole oireita, koska aiemmin niitä on ollut heti oviksen jälkeen vaikka muille jakaa :LOL: Siks sitä heti miettii, et mitäs mun kropassa nyt oikein tapahtuu, oireeton olo ei ole ollenkaan tuttua minulle o_O

Mitähän mä ressaan, koska eilen ilmestyi huuleen herpes ja se levis alta aikayksikön kohti leukaa :cautious: Ikinä oo levinnyt mihinkään muualle huulesta. Sattuu niin pirusti ja voiteet ei auta. Laastariakaan ei voi laittaa, kun on sen verran isolla alueella :unsure: Kiva mennä tämän näköisenä huomenna töihin.

Mitä ihmettä?! Mä luulen että mulla on toisessa hartiassa herpesrakkulat. :eek: Oon luullut että kipeä finni, mut siitä ei tuu mitään ja on semmoset kirkkaat pallurat kuten herpeksesä. Tosin vähän kyl erilainen kuin huulessa, joten en tiedä mikä on. Outo kuitenkin.
 
Oman navan tilannekatsaus: Vuoto km:n jälkeen jatkuu edelleen, km:stä nyt aikaa 3,5vko. Kävin pe gynellä, koska halusin varmistua, että näyttäähän kohtu tyhjältä, ettei sinne olisi jäänyt mitään palasia. No kuulemma näytti oikein siistiltä. Vuoto vaan nyt jostain syystä jatkuu, ja voi jatkua jopa sen 6vko. Itse kun ajattelin, että vuoto ei varmasti kestä kauaa, kun meni niin varhain kesken. Munasarjoissa ei ollut vielä johtofollia, eikä näyttänyt että ovulaatiota olisi vielä tapahtunut, joten menkkojen alkua saan odottaa varmaan sen 3-4vko vielä kun mulla luteaali aika tarkkaan ollut aina sen 13-14pv. Turhauttaa, koska haluaisi päästä jo yrittämään. Lapsettomuusklinikalla tulossa joulusulut, tammikuussa lomareissu ja työmatka, ja stressaan, että ovis on tietenki just näiden aikaan eikä päästä inssiin. Jos en paremmin tietäis, vois tämä rintojen arkuus ja alavatsan nippailu johtua raskaudesta, mutta silloin raskaus olisi tapahtunut puhalluksesta kun yritystä ei ole voinut aloittaa, koska vuoto jatkuu.
 
Mitä ihmettä?! Mä luulen että mulla on toisessa hartiassa herpesrakkulat. :eek: Oon luullut että kipeä finni, mut siitä ei tuu mitään ja on semmoset kirkkaat pallurat kuten herpeksesä. Tosin vähän kyl erilainen kuin huulessa, joten en tiedä mikä on. Outo kuitenkin.
Millon sulle ilmesty se? Mulla nuo leuassa olevat vaikutti finneiltä, mut tajusin niiden olevan herpes, ku ilmesty kuin tyhjästä ja niistä vuotaa kyllä nestettä, jos vahingossa niitä raapii :confused: Närästys on muuten kans yks mikä alko eilen :cautious: Sitäkin mulla kyllä toisinaan on aika rajunakin, eli ei voi mitään päätellä.
 
Millon sulle ilmesty se? Mulla nuo leuassa olevat vaikutti finneiltä, mut tajusin niiden olevan herpes, ku ilmesty kuin tyhjästä ja niistä vuotaa kyllä nestettä, jos vahingossa niitä raapii :confused: Närästys on muuten kans yks mikä alko eilen :cautious: Sitäkin mulla kyllä toisinaan on aika rajunakin, eli ei voi mitään päätellä.
Eilen huomasin. Kahnaa tohon rintsikan remmiin. Mut ehkä herpes olis kipeämpi, mitä nyt huulesta muistan. Ja varmasti pahenisi kun ei hoideta oikein. Herpes tuli mulle vaan heti mieleen, ku peilistä sitä kurkkasin ja ihmettelin et mikä kumma rykelmä tossa on...
Mul ei oo närästystä, jonka pistäisin kyl heti raskauden piikkiin, koska mua ei kyl ikinä närästä - paitsi raskaana. :sneaky:

Mut ei tästä kierrosta tauda tulla sitä plussaa vieläkään. Pessimisti ei pety.:cautious:
 
Moikka,
pari viikkoa olen palstaa lueskellut, ja nyt päätin uskaltautua itsekin mukaan! :sneaky:

Eli mulla on ollut 7 vuotta hormonikierukka, joka poistettiin nyt elokuun alussa, koska sopivasti tuli tiensä päähän, ja samalla myös lastenhankinta tuli ajankohtaiseksi. Yllätyksekseni heti poiston jälkeen ollut säännölliset kuukautiset, 28 päivän kierrolla. Tämän takia en ole ovulaatioita nyt tikuttanut, mutta täytyy katsoa pitääkö sekin jossain vaiheessa aloittaa... Nyt ollaan vasta yhden kierron verran tosissan yritetty puolison kanssa, ja järkytyin ja yllätyin siitä, kuinka surulliseksi kumpikin tultiin, kun ne menkat kovan yrittämisen jälkeen tulikin, täysin ajallaan.

Harmitukseni takia etsiydyin netin ihmeelliseen maailmaan hakemaan vertaistukea, ja löysin tämän palstan. Tiedän, että yritys on meillä vasta aluillaan ja harvoinhan se heti nappaa, mutta ystäväpiirissäni ei juuri lapsellisia ole, eikä ystävillä lastenhankinta ajankohtaista, joten tuntui siltä että jonnekin pitää tätä yrittämisen jännitystä päästä purkamaan ja jakamaan! Täytin juuri 29, ja suuri toive olisi saada nyytti syliin ennen kuin 30 tulee täyteen, joten nyt jännityksellä odotellaan mitä seuraavat kierrot tuo tullessaan! :geek:

Elikkä:
hemuliina90 kp 11/28 ja dpo -3 (vai pitäisikö tämä merkata edellisestä ovulaatiosta, auttakaa tyhmää, silloinhan se olisi dpo 25)
 
Eilen huomasin. Kahnaa tohon rintsikan remmiin. Mut ehkä herpes olis kipeämpi, mitä nyt huulesta muistan. Ja varmasti pahenisi kun ei hoideta oikein. Herpes tuli mulle vaan heti mieleen, ku peilistä sitä kurkkasin ja ihmettelin et mikä kumma rykelmä tossa on...
Mul ei oo närästystä, jonka pistäisin kyl heti raskauden piikkiin, koska mua ei kyl ikinä närästä - paitsi raskaana. :sneaky:

Mut ei tästä kierrosta tauda tulla sitä plussaa vieläkään. Pessimisti ei pety.:cautious:
Olisipa minullakin noin, että vain raskaana ollessa närästäisi :ROFLMAO: Mut ei, niin ei. Toki aina voi toivoa, että tällä kertaa se olisi syynä :whistle: Itellänikään ei tässäKÄÄN kierrossa ole sitä tärppi fiilistä, joten ei auta kuin odotella o_O:cautious: Hitaasti päivät matelee..
 
En oikeastaan tiedä. Se hoitoihin meno oli kauan iso "peikko" itselle.
Se oli oikeastaan miehen idea. Silloin kun tuli se 7v täyteen ja uutena vuotena mietittiin että siitä on oikeasti se 7v kun katseltiin raketteja ja mietittiin et ens vuonna meillä on pieni vauva juhlimassa. No eipä ollut. Hän sit sanoi, että mitä jos nyt mennään hoitoihin, onpa sit sekin katsottu ennenkuin on liian myöhäistä,ettei tarvi 40v+ miettiä että olisko pitänyt.
Mulla sisältyi tohon kyllä noin paljon kaikkea, uuden ammatin opiskelu, uusi työ jnejne.
Sit tietty mun tuurilla löytyi papasta se kohdunkaulansyövän esiaste ja se toi "kivan" pikkulisän tähän että mitä jos se menee syöväksi ja multa poistetaan tyyliin koko kohtu.
Onneksi sekin nyt vihdoin 1,5v jälkeen on saatu pois ja päästään aloittamaan.

Eli lyhyesti :whistle: sun kysymykseen. En tiedä. En kai antanut itselleni mahdollisuutta ajatella sitä asiaa. :geek: Nyt oon ollut fiksumpi.

Itselläni tämä täysin sama "kiva" pikkulisä, että samalla papassa kohdunkaulansyövän esiaste, jonka takia pelko siitä, että ehdinkö hankkia lasta, eteneekö tilanne, jäänkö lapsettomaksi? Gyneltä olen luvan saanut yrittää raskautta, vaikka kontrollit tiiviit. Silti ei voi olla välttymättä kauhukuvilta siitä, että tilanne etenisikin joko silloin, kun olen jo tullut raskaaksi (kohtalokasta minulle tai vauvalle?) tai ennen raskautta niin, etten myöhemmin enää lapsia voisi saada. Aiemmin tätä en maininnutkaan, koska yritän parhaani mukaan olla asiaa ajattelematta, jotta en olisi niin kovin stressaantunut, ja jotta se ei vaikuttaisi raskautumiseen... mutta se on kyllä erittäin paljon helpommin sanottu kuin tehty. Mutta helpottavaa kuulla, että joku muukin ollut samassa tilanteessa, ja kaikki päättynyt sen suhteen hyvin (y) yritän uskoa toivoa ja luottaa siihen, että niin minullakin :oops:
 
Harmi että sulla on sama tilanne! Onko sulla siis seuranta-asteella vai minkä laatuinen muutos kyseessä?
Mulla tehtiin 9kk sisään 4 sähkösilmukkahoitoa, joista viimeinen maaliskuussa vei kaikki muutokset pois. Mullahan oli sitä vaikeinta astetta. Tsemppiä sulle!
Lievempiä muutoksia ollut jo pari vuotta, mutta viimeisin papa oli HSIL eli vakava-asteisin muutos. Siitä sitten kiireellä kolposkopiaan, jonka tulos oli kumminkin low grade muutos, jonka takia määrättiin uusi kontrolli 3-6 kk sisällä ja sitten riippuen siitä, olenko silloin raskaana niin tehdään vain papa tai tähystys. Ja riippuen siitä tuloksesta sitten että mennäänkö hoitoihin (varmaan olisi juuri tuo sähkösilmukka sitten se hoito minullakin). Mutta hoitojahan ei voi tehdä, jos on raskaana, niin sekin vähän pelottaa, että voisiko tilanne edetä raskauden aikana paljonkin. Mutta ei kai se auta kuin luottaa lääkäreihin, jos sanovat, että ei haittaa nyt lasta yrittää, niin kaipa sen pitäisi sitten olla turvallista :rolleyes:

Huh, ei sullakaan ole ollut kyllä helppo taival :unsure: paljon hoitoja vaatinut, että saatu pois. Mutta mahtavaa, että nyt on kaikki pois eikä tarvi sitä murehtia!!! Ja kiitokset tsempeistä, yritän ajatella positiivisesti, että siksihän nämä seulonnat on, että nämä saataisiin hoidettua ennen kuin pääsee pitemmälle :) ärsyttää vain, että juuri piti tulla tähän samaan aikaan nämä muutokset, kun haluaisi perhettä perustaa.
 
Lievempiä muutoksia ollut jo pari vuotta, mutta viimeisin papa oli HSIL eli vakava-asteisin muutos. Siitä sitten kiireellä kolposkopiaan, jonka tulos oli kumminkin low grade muutos, jonka takia määrättiin uusi kontrolli 3-6 kk sisällä ja sitten riippuen siitä, olenko silloin raskaana niin tehdään vain papa tai tähystys. Ja riippuen siitä tuloksesta sitten että mennäänkö hoitoihin (varmaan olisi juuri tuo sähkösilmukka sitten se hoito minullakin). Mutta hoitojahan ei voi tehdä, jos on raskaana, niin sekin vähän pelottaa, että voisiko tilanne edetä raskauden aikana paljonkin. Mutta ei kai se auta kuin luottaa lääkäreihin, jos sanovat, että ei haittaa nyt lasta yrittää, niin kaipa sen pitäisi sitten olla turvallista :rolleyes:

Huh, ei sullakaan ole ollut kyllä helppo taival :unsure: paljon hoitoja vaatinut, että saatu pois. Mutta mahtavaa, että nyt on kaikki pois eikä tarvi sitä murehtia!!! Ja kiitokset tsempeistä, yritän ajatella positiivisesti, että siksihän nämä seulonnat on, että nämä saataisiin hoidettua ennen kuin pääsee pitemmälle :) ärsyttää vain, että juuri piti tulla tähän samaan aikaan nämä muutokset, kun haluaisi perhettä perustaa.
Mulla oli myös löydös ja sähkösilmukkahoidot kun aloitettiin yritys. Ihan hanurista ja kyllä se edelleen välillä mietityttää. Mut lääkäri sanoi että tehkää vaan heti lapsia (en oo enää nuori/34) ja ettei tää vaikuta mitenkään raskautumiseen tai raskauden etenemiseen. Täysi luotto häneen mulla. Nyt sitten jos kaikki menee hyvin ja tää odotus etenee toivotusti, seuraava kontrolli osuu tonne viikolle 15 suunnilleen.
Mun äiti on ollut syöpäosastolla 10+vuotta ja hänkin on mua lohduttanut että jos jossain pitää sairastaa näitä, Suomessa se on parasta ja turvallisinta tehdä. Lääkäri myös lohdutti, että lievät solumuutokset voi myös itsestään kadota. Eli jos sulla vielä on seurattu tilannetta luottavaisin mielin, niin uskon että voit olla ihan rauhassa asian suhteen. Tsemppiä!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Mulla oli myös löydös ja sähkösilmukkahoidot kun aloitettiin yritys. Ihan hanurista ja kyllä se edelleen välillä mietityttää. Mut lääkäri sanoi että tehkää vaan heti lapsia (en oo enää nuori/34) ja ettei tää vaikuta mitenkään raskautumiseen tai raskauden etenemiseen. Täysi luotto häneen mulla. Nyt sitten jos kaikki menee hyvin ja tää odotus etenee toivotusti, seuraava kontrolli osuu tonne viikolle 15 suunnilleen.
Mun äiti on ollut syöpäosastolla 10+vuotta ja hänkin on mua lohduttanut että jos jossain pitää sairastaa näitä, Suomessa se on parasta ja turvallisinta tehdä. Lääkäri myös lohdutti, että lievät solumuutokset voi myös itsestään kadota. Eli jos sulla vielä on seurattu tilannetta luottavaisin mielin, niin uskon että voit olla ihan rauhassa asian suhteen. Tsemppiä!:love:
Ihanaa kuulla :love: ja suuret kiitokset tsempeistä ja tsemppiä myös sinulle odotukseen ja onnea :love:

Ehkäpä näiden teidänkin kertomien kokemusten (@Minic, @Wintersun) ja tietojen perusteella uskallan luottavaisemmin mielin jatkaa yrittämistä vähemmällä stressillä ja ahdistuksella (y)
 
Itsellä ei ole kokemusta noista solumuutoksista, mutta havahduinpa siihen ettei mulla ole hajuakaan millon on viimeksi otettu papa :unsure:
Mitä kautta se yleensä tapahtuu?

Omaa napaa: tämän aamuinen nega-testi synkisti mielen. Oon liikaa selannut netistä positiivisia raskaustestejä 9dpo, että olin ihan satavarma että tänään olisi näkynyt jos jotain nähtävää olisi :(
Vaikka eihän se taida olla niin. Edellisestäkin sain negan vielä 10dpo ja silti hän tuossa touhuaa.
Ja juu, yk 1 vasta, mutta silti harmittaa :(:oops::poop:
 
Itsellä ei ole kokemusta noista solumuutoksista, mutta havahduinpa siihen ettei mulla ole hajuakaan millon on viimeksi otettu papa :unsure:
Mitä kautta se yleensä tapahtuu?

Omaa napaa: tämän aamuinen nega-testi synkisti mielen. Oon liikaa selannut netistä positiivisia raskaustestejä 9dpo, että olin ihan satavarma että tänään olisi näkynyt jos jotain nähtävää olisi :(
Vaikka eihän se taida olla niin. Edellisestäkin sain negan vielä 10dpo ja silti hän tuossa touhuaa.
Ja juu, yk 1 vasta, mutta silti harmittaa :(:oops::poop:
Mä oon käynyt säännöllisesti ihan ite sen 2-3v välein. Varannut vaan ajan oman alueen perhesuunnittelun kautta. Yleensä siihen on liittynytehkäisy tms asiaa. Nykyinen suositus papaseulontaan on vissiin 5v välein.
Kannattaa käydä!
PS. Dpo9 ehtii vielä muuttua plussaksi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Tuun täältä taustalta toivottamaan voimia! Mulla oli sama tilanne viime heinäkuussa. Kkm todettiin nt-ultrassa ja 13+0 lääkkellinen tyhjennys sairaalassa. Siinä on paljon käsiteltävää, kun on 3 kuukautta ollut onnellisesti raskaana ja yhtäkkiä se kaikki viedään pois :cry: Tsemppiä hurjasti!
@Nyyyti kiitos :cry: miten tästä ikinä selviääkään. Tuntuu että oon ihan hajalla. Olin niin rakastunut jo pieneen :cry: Huomenna alkava arki ahdistaa ihan hirveesti, nyt kun on saanu loppuviikon surra kotona mies tukena. Onko sulla helpottanu tuska ajan kanssa?
 

Yhteistyössä