Haaveena vauva 2020

@Alinna86 voihan se olla että oottaa nyt aikansa että se keskenmeno on ohi... :cry:Minusta kaverilla meni 2kk että homma oli selvä, itellä ollu myös 1 keskenmeno aikoinaan mutta en sillon tehny testejä enkä käyny edes verikokeisaa vaikka käskettiin.. (n)
Jep, mulla tulee ens viikon to. Se 2kk täyteen,huoh. :unsure:
Aiemmat km olleet selvät jo parissa viikossa. Toki tää edellisin ehti jo niin "pitkälle".
Arvoja seurailtu joten siitä nyt vähän voi päätellä missä mennään.
Kattelin noita vanhoja testejä, aina siis testaan noil samoin niin ei toi pc anna kunnon viivoja missään vaiheessa raskautta, ainakaa siis mulla. Vaikka viime km clearblue anto 2-3viikkoa oli pc haamu:confused: Tän päivänen on ihan verrattavissa samaan kuin pari viikkoa sitten tai jopa 3 viikkoa sitten, hämmentävää o_O Paljon myös oon googlettan et kys. Testi harvoin antaa turhia viivoja..No aika näyttää kuin tässä käy. Ens to. On kyl niiiin hirveen pitkä aika:rolleyes::whistle:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa:)

Voisin tulla listalle, eli tänään kp 19 / 30-37
Täällä oli ainakin siitä keskusteltu, että onko kaikki ns. valmista vauvan tuloon. Meillä sellainen tilanne, että vakitöissä ollaan oltu nyt jo 2016 vuodesta alkaen, jollon ostettu myös nykyinen omakotitalo. Sillon ei vielä ollut ajankohtaista vauvalle, mutta sattui sopiva talo kohdalle niin se ostettiin tulevaa silmällä pitäen, perheenperustamisesta kun oli aiemmin jo puhuttu. :)

Yrityksessä vain tuntuu nyt kestävän, 2018 joulukuussa raskaaksi tulin 2 kk pillerien lopetuksen jälkeen joka oli mennyt kesken vuosi sitten maaliskuussa, kun oli eka ultra.. :cry: sen jälkeen kierrot, kroppa ja mieli ollut yhtä vuoristorataa.. Ja tosi moni kaveri pariskunta saanut jo vauvan tässä välissä, kyllä se mietityttää, millon on meidän vuoro? Vai tuleeko enää meidän vuoro.. :unsure:

Nyt on eletty joulusta asti paljon terveellisemmin miehen kanssa ja olo on ollut todella hyvä! (y) kesästä aloitin jo tämän itse, koska km jälkeen en liikkunut yhtään ja kiloja kertyi:( nyt kesästä olen laihtunut noin 5 kiloa ja kun nyt jatkan näin, toivottavasti olen kesään mennessä jo lähellä normaalipainoa, siihen matkaa sellaiset 8 kiloa vielä. Auttaisi toivottavasti tätä raskautumisyritystä.. Nyt siis eka kierto 2 terokierron jälkeen ja jännittää kovasti miten käy.. :cautious: toivon toisaalta että menkat tulisivat koska marraskuussa ne eivät tulleet ja en ollut raskaana mutta toiveet jo tietenkin heräsivät:unsure: lisäksi lähdemme vanhempien kanssa ulkomaille hiihtolomalla ja jännittää miten tuo oma kierto nyt asettuu senkin suhteen.. Ei auta kuin odotella, sehän tässä on ollut pahinta, kun ei tiedä miten tässä loppujen lopuksi käy(n) plussatuulia tälle keväälle kaikille:love:
 
0B651523-49C8-42E0-A2CF-F4994E37F5EB.jpeg Kai tässä täytyy pikkuhiljaa alkaa uskoa raskauteen:love: sellainen epäusko kyllä on vielä, että eikö nuo testit oikeasti haalistu. Vielä ois onneksi pari testiä jäljellä ja digit.
Tässä kierrossa, kuten kolmessa edellisessäkin, oli käytössä greippimehu ja uutena vehnänalkioöljy. Vaikka kamalan pahaa se onkin niin olisko sillä sit ollut vaikutusta:D
Oireista sen verran, että niitä on ollut vähemmän kuin kemiallisissa kierroissa. Voin kirjoitella myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa:LOL:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti:love: jään lueskelemaan taustalle ja toivon tälle vuodelle jokaisen kuumeilevan plussausta!
 
katso liitettä 9470 Kai tässä täytyy pikkuhiljaa alkaa uskoa raskauteen:love: sellainen epäusko kyllä on vielä, että eikö nuo testit oikeasti haalistu. Vielä ois onneksi pari testiä jäljellä ja digit.
Tässä kierrossa, kuten kolmessa edellisessäkin, oli käytössä greippimehu ja uutena vehnänalkioöljy. Vaikka kamalan pahaa se onkin niin olisko sillä sit ollut vaikutusta:D
Oireista sen verran, että niitä on ollut vähemmän kuin kemiallisissa kierroissa. Voin kirjoitella myöhemmin, jos jotakuta kiinnostaa:LOL:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti:love: jään lueskelemaan taustalle ja toivon tälle vuodelle jokaisen kuumeilevan plussausta!
Kunnon leffaviivat!! :love:
Onnea ❤
 
Kiitos onnitteluista. :love: Mä lupaan hiljentyä tällä puolella näiden plussieni kanssa ja valua pikku hiljaa tuonne odottavien puolelle. Mutta ajattelin että kunhan (ensi viikolla?) käyn labrassa tsekkaamassa nuo kilpirauhasarvot, niin niistä voisin vielä vertaistuellisesti tulla kertomaan, kun niistä aiemmin oli puhe.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti nähdään vielä sankoin joukoin lokakuisissa. :love:
Käy vain kertomassa kilpirauhasarvoista, kiinnostava kuulla muiden tilanteista (y)
 
@Hope91 tsemppiä molemmille terveellisten elämäntapojen noudattamiseen (y) täältä löytyy myös ryhmä vauvakuumelijoiden painonpudosketju, oletkohan jo siellä? Ja muutkin tervetuloa vain jos haluaa jakaa fiiliksiään (y) mulla on ylipainoa 15 kg, mutta ajattelen kaiken painonpudotuksen olevan eteenpäin. Varaa toki pudottaa enemmänkin, vaikka lähtis 20kg niin olisin hyvinkin normaalipainossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Hienot viivat @Unimaa :love: Onnea :love:

Mä juon nyt verigreippimehua, kun en löydä mistään tavallista greippimehua (n) Toi vehnäalkioöljy tais olla aika kallista, ni en raaski sitä vielä ostaa :(

Täällä ainakin sain muuta ajateltavaa, kun tytär (kohta 14v) kertoi haluavansa poliisiksi :ROFLMAO: Niin että mitä o_O:LOL:
 
Onnea kaikille plussanneille! :love:

Itse yrittänyt olla miettimättä koko asiaa ollenkaan ja tänään taas menkat 2päivää myöhässä, negan tein. Viime kierto oli poikkeuksellisesti 42pv nyt siis vaan odotan tuleeko tästäkin kierrosta yhtä pitkä. Ovista en oo tikuttanut. (n)
 
Nyt ei voi viivoista erehtyä, paljon onnea @Korallikala :love::love: Toivottavasti meistä moni seuraa perässäsi lokakuisiin:love:
@Napsunen Vahvistuminen ainakin on hyvä merkki, itse taistelen kans näiden haamujen kanssa ja kemiallisen kokeneena se on päällimmäisenä mielessä :( Pidetään peukkuja että plussat pärähtää vielä molemmille (y)
@W.we Kävin viimeksi 20.1 jolloin hcg 31, sanottiin et testaa viikon päästä, pitäs olla nega (Ei herkällä) tai mahdollisesti uusi raskaus alkanut..kunnon piinapäivät menossa ei voi muuta sanoa:geek:
Kyllä mä ajattelisin niin, että jos kyse on normaalisti etenevästä raskaudesta testit vahvistuisivat päivä päivältä. Eikö nuo testit ole olleet melko haaleita jo pidemmän aikaa? Ei ole tarkoitus satuttaa sinua, mutta mietin et jos sinne on edellisestä km jäänyt raskausmateriaalia joka ylläpitää raskaushormoonia se olisi varmaan hyvä saada pois jotta pääsisit mahdollisimman nopeasti yrittämään uudellen ❤
 
@Kasikuus meillä päin ei oo löytyny greippimehua mistään muualta, kun prismasta ja cittarista. Näissä kun tulee käytyä harvoin niin oon ostanut muutaman pullon kerralla. Tais olla melkein 5e/puteli:confused: vehnänalkioöljyä saa pienemmässäkin pullossa ja se maksoi sokoksella ehkä 16e.

muoks. Kiitos onnitteluista!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Minäkään en löydä greippimehua, luulin että sitä ei ole olemassakaan enää. Joskus 15 v sitten olen viimeksi juonut. Verigreippimehua olen sen sijaan juonut ahkerasti :LOL: kiinnostaa vehnänalkioöljy, mutta en tiedä saako käyttää tyroksiinin kanssa.
 
@Norppa_88 Sitähän mieki mietin ja sanoinki polille ku sinne soitin, oon ollu parikin kertaa viime aikoin yhteyksissä (n) mut ei oo niiden mielest tarvetta mennä näytille. Ilmeisesti kaikenkaikkiaan mitä mulle tehtiin oli sit riittävä siihen et materiaalia ei jäänyt. En tiiä kuinka hyvin tiiät mun tarinaa mutta poli on tullut hyvin tutuksi tässä viimesen 2kk aikana:ROFLMAO:
Nää mun haamut on vahvistuneet alkuviikosta, mut ei mielestäni tarpeeks. Aikahan sen näyttää mihin tää etenee:whistle:
 
Huomenna dpo12 ja alkaa jo testit kuumotella, mutta ukon toiveesta en testaa ennen dpo14:ta. Sen mielestä menee testi turhaan hukkaan jos liian aikaisin tekee. Ihanaa säästeliäisyyttä ja turhan roskan välttelyä! ❤ Mutta malttamattomana haluaisin testata jo heti huomenna! :D Viime yönä näin unta vauvasta, ensimmäistä kertaa vuoteen, joten tunne onnistumisesta on aika vahva. :barefoot:

Moni teistä seurailee lämpöjä. En yleensä muista mitata joka päivä, joten seuraan vain sykemittarin lukemia, kun se kulkee koko ajan muutenkin mukana. Huomasin äsken että oviksesta lähtien mun leposyke on ollut vähän matalampi kuin yleensä. Yleensä menkkojen tai oviksen jälkeen leposyke on noussut vähän ja ennen menkkoja laskenut takaisin. Nyt on jotain poikkeuksellista siis tapahtunut tämän suhteen. :geek:
Tarkkailetteko leposykettä ja oletteko huomanneet miten kk-kierto vaikuttaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Olisiko mahdollista kuulla tarinoita myöhäisestä ovulaatiosta ?
En saa nyt plussaa vaikka jo kp12 (n) vaikka joka kierto tullut 9-11 välillä positiivinen testitulos... tuntuu hassulta että vuosien jälkeen se voisi olla enäö tässä kierrossa vai onkohan sitten ovuloimaton :notworthy:
 
@Hope91 tsemppiä molemmille terveellisten elämäntapojen noudattamiseen (y) täältä löytyy myös ryhmä vauvakuumelijoiden painonpudosketju, oletkohan jo siellä? Ja muutkin tervetuloa vain jos haluaa jakaa fiiliksiään (y) mulla on ylipainoa 15 kg, mutta ajattelen kaiken painonpudotuksen olevan eteenpäin. Varaa toki pudottaa enemmänkin, vaikka lähtis 20kg niin olisin hyvinkin normaalipainossa.
Kiitos tsempeistä, ollaan kyllä miehen kanssa puhuttu että nyt on käännetty pysyvästi uusi sivu elämässä terveelliseen elämään, tuntuu tämä niin luontevalta :)

Pitääpä kattoa se ryhmä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Olisiko mahdollista kuulla tarinoita myöhäisestä ovulaatiosta ?
En saa nyt plussaa vaikka jo kp12 (n) vaikka joka kierto tullut 9-11 välillä positiivinen testitulos... tuntuu hassulta että vuosien jälkeen se voisi olla enäö tässä kierrossa vai onkohan sitten ovuloimaton :notworthy:
Minä en osaa vielä kertoa mitään, mutta olen myös kiinnostunut tästä. Ongelma ollut aiemmin, että en ole onnistunut saamaan ovulaatiota tikkuihin. Ollut ovuloimattomia kiertoja pari ainakin, ja ehkä en vain ole onnistunut mittauksissa. Tuntemusten perusteella olen arvellut vain ja lyhyen kierron vuoksi olen ajatellut tapahtuvan kp10 tietämillä. Nyt sain ovisplussan kp15 ja se tuntuu ajatuksen tasolla kyllä myöhäiseltä. Toki ymmärrän, että nyt voi olla pidempi kierto ja mielenkiinnolla seuraan tilannetta.
 
Olisiko mahdollista kuulla tarinoita myöhäisestä ovulaatiosta ?
En saa nyt plussaa vaikka jo kp12 (n) vaikka joka kierto tullut 9-11 välillä positiivinen testitulos... tuntuu hassulta että vuosien jälkeen se voisi olla enäö tässä kierrossa vai onkohan sitten ovuloimaton :notworthy:
Oon tikuttanu ovista kolmessa kierrossa ja vain yhdesti oon saanu varmat viivat: elokuun kierrossa, jossa ovis viivat sain vasta kp 26, se kierto kesti 37 pv. Minkäänlaisia oireita en juurikaan ole oppinut oviksesta tunnistamaan ja olin tuolloinkin yllättynyt viivoista.. Mulla kierrot on ollu pillerien jälkeen sen 30-32 pv aluksi ja km jälkeen mitä sattuu 30-37 välillä, kunnes marraskuussa alotin teroilla menkat, luultavasti oli ovuloimaton kierto tai jokin muu syy miksi sitte jäivätki tulematta.. Sen huomasin erona muihin kiertoihin sillon, että perus pms oireita ei ollu, mm. ärsyyntymistä ei ollu havaittavissakaan ja oikeastaan olo oli päinvastainen: olin reipas ja täynnä energiaao_O nyt en oo tikuttanu ovista ku yritän olla stressaamatta, oireista oon yrittäny löytää vinkkiä oisko se jo ollu, koska mieliala on ollu nyt apeampi useamman päivän jo, fyysisiä oireista ku ei oo aiemminkaa juuri ollu havaittavissa:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@W.we
mulla kans tässä kierrossa ovulaatio antoi odottaa itseään.. Meinasin jo todella heittää pyyhkeen kehään, kun ovulaatio oli 3 päivää myöhässä. Yövuorojen jälkeen ajattelin että no yksi cb testi vielä ja tulikin plussa. Normaalisti kp 16+ nyt kp19/30.. Kummasti tuli heti uutta vipinää. Ja lopulta vvuotokin lopulta puhui puolestaan.

Tarkkailetteko te miten vuotoa?
Muoks itse seurailen vuotoa ja tikuttelen. Oireiden/oireettomuuden perusteell en vain osaa tulkita milloin ovis :)
Toivotaan myös sulle plussaa tähän kiertoon:love:

Mietin tätä jo aiemmin sivuilla että mahtaakohan näillä tässä kuussa aloitetuilla maca+ gelee royale +vehnäalk.lisällä olla osuutta asiaan, kierto jotenkin sekaisin(?) Enkä tiedä kannattaako syömistä enää jatkaakaan.. Aika näyttää miten pitkä kierto tuleekaan:notworthy:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: W.we

Yhteistyössä