Haaveena vauva 2020

@taikinatonttu toivottavasti ei veny kovin paljoa, kuulostaa piinaavalta odotukselta :/ oliko sinulla ovuloimattomuus syy pitkille kierroilla ja onko sille jotain syytä? Muistan nimimerkkisi, mutta taustoja en nyt saa mieleen.

@rosanne varmasti raskas tilanne, oletteko muuten miettineet käydä jossain yhdessä juttelemassa tilanteesta?

@Korallikala olisikohan mennyt pari kolme päivää raskauskeijun tilauksessa. Ja kotiin asti tuli kirjekuoressa. Olen apteekissa nähnyt myös niitä digitestejä, mutta kait ne oli kalliimpia. Ainakin sellainen mielikuva jäi ja siksi olen netistä tilannut.

@Krippis hankalaksi mennyt palsta, vielä en ole itsekään tottunut. Näin piinapäivien kunniaksi käyn täällä monta kertaa päivässä niin yhden sivun kerrallaan saan jotenkin pidettyä mielessä ja selattua ees taas. Muistaa kommentoidakin. Ennen pystyin tekemään niin, että selasin sivuja ees taas ja jo kirjoittamani teksti pysyi kentässä. Samoja tunteita täälläki tällä hetkellä, pelottaa jos ei onnistu ja innostusta seksiin ei ole paljoa.

Tsemppiä kaikille ❤

minttuni 29+34/ya 2/19/yk13/1./hoidot alkamassa
 
@Krippis @Lilmi89 minuakin harmittaa, jos saan pakit. Ja miksi just aina oviksen aikaan hän ei jaksa, mutta nyt olisi niin innokas ja kierto loppusuoralla :D ?? Tällä heikolla onnistumistodennäköisyydellä olisi kuitenkin tärkeää yrittää tähdätä oikein, että on sitten hoitojen alkaessa olo, että annoimme kaikkemme. Toki ymmärrän, että ei aina pysty ja tämä ei ole kuukauden päälle. Ja kun hoidot alkaa, niin tuskin ajattelee taakse päin ja suree menetettyjä kiertoja.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Onnittelut @Haavejuttu ♥

Mulla tänään dpo10 ja selkeesti nyt usko mennyt että ois tärppi käynyt tässä km jälkeisessä kierrossa ☺ No kerkeepähän kohdun limakalvo ainakin vahvistuun tarpeeksi kaavinnan jälkeen kun tulee normi menkat... Tänään tilasin nyt ens kuulle taas lisää maca tabuja (sitä jauhetta en syö) meillä kun popsii mies niitä ja mäkin oon alkukierron aina syönyt. Nyt vaan odottelen et se täti alkuviikosta tulis niin pääsee uuteen kiertoon ☺

Ja tosiaan 28v+ 27v/ ya 11/19/ km 2/20/ yk 3/2.
 
Katoin nyt raskauslaskurilla, niin mulla olis sama jos tästä kierrosta olisin tullut raskaaksi. Jännittävää, kyllä vielä vähän toivo elää vaikka onkin huono todennäköisyys. Mulla kylläkin vasta dpo 8 niin miten se sitten menisikään. Laskuri laskee viimeisten menkkojen alkupvmn ja kierron pituuden mukaan.
Oi, kumpa tulisi sullekkin plussa! ❤ Tuo vau.fi raskauslaskuri meni sekaisin karkauspäivästä, lasketun ajan näyttää oikein mutta rv näyttää 2+4 vaikka todellisuudessa 3+6 :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@minttuni Joo, olin ensikäynnillä Felicitaksessa reilut 3vk sitten ja siellä munasarjojen ultrassa todettiin, että on todennäköistä etten ovuloi (lääkäri arveli, että ovuloin välillä ja välillä en). Ja mulla on mahdollisesti PCO, toisaalta kuulemma mulla voi näkyä sellaista monirakkulaisuutta siksikin, että oon vasta viittä vaille 25v. Kuulemma mun ikäisillä suuren munarakkulareservin voi sotkea tohon PCO:hon. Letroresepti tuli kuitenkin heti pyytämättä kouraan, kun labroissa oli kaikki hyvin ja 8kk ollaan yritetty ilman että ees ovulaatiota oisin varmuudella saanut tikkuun kiinni.
 
@taikinatonttu tsempiksi laitoin sydänsilmäreaktion, hyvä että ensikäynnille menit ja tulee tietoa tilanteesta. Jatkuuko yritys nyt letrojen voimalla, onko jatkoon vielä suunnitelmaa? Meillä hoidot myös alkamassa, niin kiinnostaa muidenkin tarinat, vaikka erilaisia taustoja onkin.
Tarkoitus jatkaa letrojen voimalla kyllä. Sen suurempia hoitosuunnitelmia ei vielä ole. Mies simppatestiin varmaan vuoden kohdalla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei,
Omanapailua hieman. Ovis tapahtui todennäköisesti kp 14 tienoilla (en tikuttanu), tai sit pari päivää aiemmin. Liukkaimmista limoista noin 5-7 päivän kuluttua tuli parina päivänä pieni (n. Pikkurillin kynnen kokoinen alue pikkuhousun suojaan) veriläntti. Voisi ehkä olla kiinnittymistä. Sen jälkeen vähitellen voimistuen tuntunut menkkamaista mourintaa kohdun alueella ja oviksesta 5-7 päivän tienoilla oli tikuttelua ja nippailua melko paljon. Pieniä lyhyitä kuvotuksia ollut n. Oviksesta n. 9 päivästä alkaen. Rinnat ei ollenkaan arat. Valkovuotoa välillä enemmän ja välillä vähemmän tullut (epämääräistä)., närästystä pari kertaa ollut. Nyt kp 24/28, testi puhdas nega, mut voiskohan jotain olla tekeillä . Oon testannut nyt 3 negaa joks toinen päivä menetelmällä. Seuraavaksi testaan yli huomenna kp 26 ja mikäli menkat ei alkaneet kp 28.
 
Hei,
Omanapailua hieman. Ovis tapahtui todennäköisesti kp 14 tienoilla (en tikuttanu), tai sit pari päivää aiemmin. Liukkaimmista limoista noin 5-7 päivän kuluttua tuli parina päivänä pieni (n. Pikkurillin kynnen kokoinen alue pikkuhousun suojaan) veriläntti. Voisi ehkä olla kiinnittymistä. Sen jälkeen vähitellen voimistuen tuntunut menkkamaista mourintaa kohdun alueella ja oviksesta 5-7 päivän tienoilla oli tikuttelua ja nippailua melko paljon. Pieniä lyhyitä kuvotuksia ollut n. Oviksesta n. 9 päivästä alkaen. Rinnat ei ollenkaan arat. Valkovuotoa välillä enemmän ja välillä vähemmän tullut (epämääräistä)., närästystä pari kertaa ollut. Nyt kp 24/28, testi puhdas nega, mut voiskohan jotain olla tekeillä . Oon testannut nyt 3 negaa joks toinen päivä menetelmällä. Seuraavaksi testaan yli huomenna kp 26 ja mikäli menkat ei alkaneet kp 28.
Kuulostaa kyllä aika lupaavalta ! Kaikki peukut pystyyn ❤
 
@KirJoh89 kuulostaa lupaavalta! Hyvinkin voi testeissä myöhemmin näkyä. Oliko ovis miten bongattu, testaamalla tikuilla vai muut menetelmät? Pidetään peukut pystyssä (y)

Mulla ei ole sen toissapäiväisen veritipan jälkeen näkynyt mitään veristä vuotoa. Ihan jo epäilyttää, että mistä se koko tippa edes tuli. Dpo 9 ja kp 25. Jos huomenna lämmöt laskee ja ilmestyy tutut menkkajomotukset, niin eiköhän vuoto ala. Viime kierrossa dpo 10 oli nuo tutut oireet jo ilmestyneet ja seuraavana päivänä vuoto alkoi. Olispa olemassa laite, jolla voisi katsoa kotona, onko raskaus lähtenyt alulleen.. :D
 
@KirJoh89 kuulostaa lupaavalta! Hyvinkin voi testeissä myöhemmin näkyä. Oliko ovis miten bongattu, testaamalla tikuilla vai muut menetelmät? Pidetään peukut pystyssä (y)

Mulla ei ole sen toissapäiväisen veritipan jälkeen näkynyt mitään veristä vuotoa. Ihan jo epäilyttää, että mistä se koko tippa edes tuli. Dpo 9 ja kp 25. Jos huomenna lämmöt laskee ja ilmestyy tutut menkkajomotukset, niin eiköhän vuoto ala. Viime kierrossa dpo 10 oli nuo tutut oireet jo ilmestyneet ja seuraavana päivänä vuoto alkoi. Olispa olemassa laite, jolla voisi katsoa kotona, onko raskaus lähtenyt alulleen.. :D
TÄMÄ! Voikun näkisi läpi miten uimarit ja munasolu käyttäytyy piinapäivät :D
Nytkin googlaan voiko kiinnittyminen olla jo dpo4 (ei voi) mutta kun oksettaa ja tuntuu epämääräistä vihlontaa :D
 
@Lilmi89 Meillä ehkäisy jätetty pois 2/19 ja kunnolla tikuttaminen ja tiedostettu yrittäminen kunnolla aloitettu 11/19. Nyt yk5 siis. Tähän asti meni oikein kivasti ja ajattelin, että mukavaa kun mies on niin mukana tässä ja seksi ei ole ongelma, vaikka meillä ei muuten ihan hirveesti harrastella seksiä. Seksipakeista sain ihan hirveät traumat jotenkin ja meni ihan usko koko juttuun. Nyt ovuloimattomuus tai todella myöhäinen ovulaatio vaan vetää mieltä enemmän alas. Noh, kyllä tämä tästä taas :)

@minttuni Joo, siis jos on monta sivua lukematta niin tää palsta ei edes näytä millä sivulla oon. Tuossa noi siniset laatikot näkyy, missä sivujen numerot, mutta en saa selvää millä sivulla olen. ARGH! Tsemppiä myös sinne! <3

Tänä aamuna tein nyt yhdeksännen vilkkuvan hymiön testin ja ai että kun meinas testi lentää seinään kun se siinä vilkkuen virnisti mulle. Täytynee tilata noita lisää taas ja tehdä taas kaikkensa, että se ovulaatio tulisi ens kiertoon. Mulla olisi vielä noita raskauskeijun halpoja liuskoja, joten pitäisköhän mun vielä jatkaa tikuttamista niillä jos ovulaatio todella olis vaikka vaan myöhässä? Kauan ootte juomatta/pissaamatta ennen semmoisen tekemistä? Riittääköhän 2h? CB on hyvä kun se tehdään heti aamupissasta.
 
  • Surullinen
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Omaa napaa ja ällövaroitus :ROFLMAO:
Limatulppa havaittu vessareissulla, ovis tikuttelut jää pois tästä kierrosta mutta limojen tarkkailu ei, jotenkin tullut tavaksi jokaisella vessakäynnillä tarkistaa mitä paperiin jää, ehkä myös keskenmenot varjostaa tätä tapaa.
Mutta siis ovis on hyvinkin lähellä, yleensä mulla lämmöt tippuu just ennen ja sit jälkeen ne nousee, vielä tänään ei notkahdusta tapahtunut. Vatsan nipistelyjä ihmettelin kyllä aamulla.
Onneksi mies herätti eilen aamusta petihommiin (kiva välillä näinkinpäin) ja on jotain veijareita jo odottelemassa(y)
Täytyy kyl houkutella varuiks vielä huomenna uudestaan.
Tähän vois nyt plussanneet informoida mitkä päivät oviksen ympärillä toivat plussauksen? Harmi kun en ite pitäny kirjaa viime kerralla. Ainoastaan @Haavejuttu dpo-1 jäi mieleen, et kait se kertakin riittää :love:
 
Oii paljon onnea @Haavejuttu !!

Mä kirjottelin tänne muutamia kertoja silloin kun alettiin yrittämään eli viime syksynä. Sitten jäin taka-alalle ja välillä oon käyny lueskelemassa täällä teijän keskusteluja. Ja siis taka-alalle jäin koska olin jotenkin tosi stressissä kaikkeen vauvoihin ja raskauteen liittyvissä asioissa.

Nyt tulin kuitenkin tänne omanapaileen ja avautumaan, koska niin kakkafiilis! :D
Siis viimiset neljä kiertoa mulla on ollut lähestulkoon kellontarkat. Ja viimisen varmaan vuoden mulla on rinnat alkaneet kipeytymään DPO 4 eteenpäin ennen menkkoja. Noh tässä kierrossa ei sitten tissit tulleetkaan kipeeksi ku vasta eilen kp 26/27 ja sekös jos jokin on antanu mulle vahvasti sen fiiliksen että nyt on tärpännyt. Oltiin sovittu miehen kaa että teen testin vasta ke jos menkat on myöhässä, mutta enhän mä siihen voinut odottaa ja tein aamulla testin ja jumantsuikka ku tämä neiti tippu taas korkeelta ja kovaa, kun testi oli niin nega kuin olla ja voi.

Siis tiiättekö sen tunteen kun tulee niiiiin tyhmä olo kun oot ollut ihan "varma" että oot raskaana ja siis oikeesti oot jo rakastunut siihen mielikuvaan siitä (olemattomasta) vauvasta siellä mahassa.. Ja sitten oikeesti tuntuu siltä, että sydän särkyy ku teet sen negatestin/menkat alkaa. Meillä siis yritys alkanut 8/19, tiiän ettei olla vielä hullun kauaa yritetty, mutta kamalaa silti aina kun kuukaudesta toiseen menkat alkaa. Anteeksi avautumisesta, oli vaan pakko purkaa sydäntä ja ajatuksia johonkin ja tää nyt on varmin paikka missä on niitä kohtalotovereita jotka painii samojen haasteiden kanssa.

Onko täällä muuten jotkut käyneet vyöhyketerapiassa? Taikka kuulleet, että se ois joillain auttanut tärppiin?
Mä olen nyt käynyt kolme kertaa, mutta mitään ei ole tapahtunut, tosin hurjan rentouttava se hoito aina on. Tiedän yhden, ketä oli yrittänyt lasta yli vuoden verran ja se kierto missä hän kävi ekaa kertaa vyöhyketerapiassa niin tärppi tuli, en sitten tiedä lieneekö sattumaa vai oliko siitä oikeasti jotain apua.
 

Yhteistyössä