Haaveena vauva 2020

Hei päivitys allekirjoittaneen tilanteeseen. Krampit jatkuneet päivän ja nyt pyyhkäistessä myös tuhrua eli vuoto taitaa vihdoin alkaa! Olo on samaan aikaan helpottunut ja surullinen. Ei tullut jouluvauvaa meille. Mutta toisaalta sai nyt jonkun ratkaisun tähän piinallisen pitkään kiertoon...

Olette aivan ihania ja mahtavia tyyppejä kaikki, kiitos etenkin viime päivien ja viikkojen keskusteluista ja tuesta. Porukka vähentyi kevättä kohti, mutta keskustelu ja toivo on saatu pidettyä yllä. Toivon teille kaikille paljon plussasydämiä matkaan <3

Mut voi siis poistaa listalta koska tälle vuodelle vauvaa ei tule. Aion nyt mennä kuitenkin kurkkimaan ensi vuoden keskustelua, joten palataan siellä asiaan jos teillä ei tästä kierrosta tärppää....

Ja käyn täällä kyllä seuraamassa vielä miten teidän käy, haikeaa on poistua listalta nyt :(
 
Hei päivitys allekirjoittaneen tilanteeseen. Krampit jatkuneet päivän ja nyt pyyhkäistessä myös tuhrua eli vuoto taitaa vihdoin alkaa! Olo on samaan aikaan helpottunut ja surullinen. Ei tullut jouluvauvaa meille. Mutta toisaalta sai nyt jonkun ratkaisun tähän piinallisen pitkään kiertoon...

Olette aivan ihania ja mahtavia tyyppejä kaikki, kiitos etenkin viime päivien ja viikkojen keskusteluista ja tuesta. Porukka vähentyi kevättä kohti, mutta keskustelu ja toivo on saatu pidettyä yllä. Toivon teille kaikille paljon plussasydämiä matkaan <3

Mut voi siis poistaa listalta koska tälle vuodelle vauvaa ei tule. Aion nyt mennä kuitenkin kurkkimaan ensi vuoden keskustelua, joten palataan siellä asiaan jos teillä ei tästä kierrosta tärppää....

Ja käyn täällä kyllä seuraamassa vielä miten teidän käy, haikeaa on poistua listalta nyt
Voi kurja:cautious:
Tavallaan tietty kiva saada selvyys nyt sitten eikä elää epätietoisuudessa ja uusi kierto, uusi mahdollisuus(y):giggle:
Toivottavasti ensi kierto on sitten se teidän:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Helmiii Kurjaa, kun menkat nyt alkaa, mutta varmasti myös helpottunut fiilis, kun loppuu tuo epätietoisuudessa oleminen ❤ Toivottavasti seuraava kierto on normaali. Paljon tsemppiä tulevaan ja nähdään 2021 ryhmässä ❤

@Lilmi89 Kyl mä oon aikalailla jo kirveen kaivoon heittänyt. Jos tässä joku plussa ilmestyy testiin, ni saa kyl nipistää, koska se ois suoranainen ihme, että näillä oloilla mikään plussa tulis :D Repäisykipuja ollut tosi useassa kierrossa, eli ei kerro sekään mitään.

Mulla taitaa olla b-vitamiinin puutos, kun suunpieli aukee :( Mies tossa jo vihjaili, et eikö voi olla muka mitään muuta syytä, et hän alkaa kyl googlettaa. Niin kovasti sitä vauvaa toivoo, et kaikki mitä mussa tapahtuu ni on kuulemma vain merkki raskaudesta :D Höppänä ei oo vielä melkein vuoden aikana tajunnut, et mun kohdalla mikään oire ei ole ollut merkki raskaudesta :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Helmiii
@Kasikuus Meillä mies kans mieltää kaikki mun vaivat raskaus oireiksi :LOL:
Nytkin oon jostain syystä kauheen väsynyt ja hengästynyt ollut tänään ni se kyseli saunassa onko tunnetta et olis raskautunut? :rolleyes:
Sanoin et onhan se mahdollista mut eiköhän ne menkat kohta ala..ja sit ku ihmettelin aamul ääneen mun lämpöjä ni sehän alko niitäki kyselee et mitä ne tarkottaa.. kun ei täs haluis turhia toiveitakaan nostattaa ettei pettymys oo taas suuri. Ku viime kuus olin jo 90% varma tärpistä mut silti ei onnannu :(
 
@Alinna86 No onneks mun mies ei oo ainut :D Kyl tuokin tänään lämpöjä kyseli ja ihmetteli ku mulla ollut kurkku kipeä ovulaation jälkeen 6pvä yhdeksästä. Sit kun myös närästää, ni sekin on muka vaan merkki tärpistä ja minä yritän pitää hänet maantasalla, et näitä on kulta ollut ennenkin :(
Sen takia minäkään en elättele toiveita, kun joka kk on saanut pettyä. Mut onhan tää nyt aivan perseestä, et oireita on merkkaamatta mitään.
Sinulla oli kyllä viime kierrossa niin lupaavat oireet ja lämmöt, et petyin minäkin sinun puolesta oikein kunnolla :(
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Alinna86 No onneks mun mies ei oo ainut Kyl tuokin tänään lämpöjä kyseli ja ihmetteli ku mulla ollut kurkku kipeä ovulaation jälkeen 6pvä yhdeksästä. Sit kun myös närästää, ni sekin on muka vaan merkki tärpistä ja minä yritän pitää hänet maantasalla, et näitä on kulta ollut ennenkin
Sen takia minäkään en elättele toiveita, kun joka kk on saanut pettyä. Mut onhan tää nyt aivan perseestä, et oireita on merkkaamatta mitään.
Sinulla oli kyllä viime kierrossa niin lupaavat oireet ja lämmöt, et petyin minäkin sinun puolesta oikein kunnolla
Jännä nähä et sit jos se plussa kierto tulis ni millaiset ne oireet oikeestaa onkaan :X3:
Tai mullahan niit on mahtunutkin tähän vuoteen mut jokainen ollu vähä eri oireinen kyllä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Meillä kans mies luulee koko ajan, että olen raskaana. Ihan vaikka alkukierrostakin. Esim. Just menkat loppuneet ja hän ajattelee mun olevan raskaana. Huolimatta siitä, että huonot mahikset luomuraskauteen. Hyvä, että on innoissaan, mutta toisaalta mietin eletäänkö me kahdessa ihan eri todellisuudessa. Tai ymmärtääkö hän kuukautiskierron päälle mitään :D ❤
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Mandariinilohko.......kp 43/xx
Masu90............................kp 41/27-30
Krippis..............................kp 38/22-24
BonBon88.....................kp 37/30-32
Amadecasa.................kp 35/34-55
Keltasirkku-.................kp 31/28-32
Nieve30..........................kp 29/29
Loree................................kp 29/23-28
Wanti................................kp 29/30-48
Alinna86.........................kp 26/28
Kasikuus........................kp 23/27-28
Jjenn................................kp 23/30-31
Futurmama.................kp 23/29-34
Pampula3.....................kp 22/21-26
Hipposka......................kp 21/30
LaTiLa..............................kp 21/27
Brunet82.......................kp 19/26-28
Shibali...............................kp 19/23-28
Ilona Eloisa...................kp 17/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 14
Loree........................................dpo 14
Kasikuus.................................dpo 10
Pampula3.............................dpo 10
Wanti........................................dpo 8
LaTiLa.......................................dpo 7

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Alinna86 No on kyllä jännä odottaa :D Ite uskon, että mun rinnat ois sillon raskaat ja turvonneet, koska ei ne muuten koskaan ole ja siitä varmasti tietäisin olevani raskaana.

@minttuni mun mies oli alkuun aivan pihalla kierron kulusta, mut kyl se nyt alkaa jo olla vähän perillä millon pitäis olla mitäkin :p

Flo sanoo, et menkat alkaa 4pvä päästä ja mä oon jo ihan helisemässä, ku tuntuu, et ne vasta loppu :( Tää ollut kyl kaikin puolin kaamea kierto. Kp16 asti vuotoa, EI yhtään haluja, pms-romahdukset ja nyt joudun viel päivät kestää näitä oloja kotona o_O

Edit: olihan mulla ekat 8pvä oviksen jälkeen hyvät fiilikset. Pitää palata muistelee niitä hyviäkin hetkiä, et ei tuntuis kaikki niin :poop:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
En saa taaskaan luettua kaikkien muitten kirjoituksia, tää uus palsta ei oo toiminu mulla puhelimella.. Mutta itellä ei tärpännyt viimisessäkään kierrossa vuodelle 2020 vaan kierto on taas venynyt nyt kp41 eikä menkkoja kuulu vieläkään.. En tiedä kuinka saisin kierrot tasaantumaan, 42 ollu pisin kierto tähän asti, joten kuinkahan tän kierron käy. Ja testin oon tehny joka oli nega.
 
Munkin mies yhdistää kaikki maholliset oireet ja tuntemukset raskauteen ja aina kysyy, että no ootko sä raskaana tai ooksä varma ettet oo raskaana? Ihan sama siis oonko ihmetelly/valittanu mahakipua, pääkipua, närästystä, selkäjumeja ja lähes mitä tahansa :D
En oo kyllä varma odottaako se innolla vai enemmän kauhulla/jännityksellä raskautumista. Sitten ihmettelee ja kyselee, että miks pitää odottaa niin kauan, että voi tehdä testin:D
Kierrosta ei myöskään ymmärrä oikein vielä mitään vaikka oon tässä yrittäny selittää ja valistaa:X3:
Eilenkin heiluteltiin peittoa 2 kertaa illan aikana, niin tuumas että "jos ei tällä menolla sitä vauvaa tuu, nii ei millään" kerroin, että tässä vaiheessa kiertoa se on HYVIN epätodennäköistä tai lähes mahdotonta nyt raskautua:unsure:

Mutta siis mulla tekee koko ajan mieli! Tää on ihan hassua kun on halut näin isot aamusta iltaan:ROFLMAO:
En tiiä johtuuko siitä, että lopetti pillerit, jos ne vähensi haluja Jos on siitä johtuvaa, niin en kyllä enää halua palata niitten käyttöön, nää halut on mahtavat:love::LOL:
 
@Loree mullakin jostain syystä halut aina loppukierrossa korkealla. On kyllä myöskin alkukierrossa ja oviksen aikoihin. Se tässä vielä positiivista kyllä on, että heilutellaan peittoja läpi kierron eikä vuoden yrittäminen ole onneksi vaikuttanut kummankaan haluihin tai tuonut paineita sänkypuuhiin, vaan olla aina oltu ja ollaan edelleenkin tosi aktiivisia seksin suhteen vaikka ollaan oltu 14 vuotta yhdessä. Tällä palstalla on ymmärtänyt ettei sekään ole itsestäänselvyys ja miehellekin voisi näin pitkässä yrityksessä tulla paineita, joten täytyy arvostaa että seksihommat sujuu.

@Alinna86 en mäkään malta odottaa sun testiä! Lämmöistä en mitään ymmärrä mut ilmeisesti lupaavaa jos pysyy ylhäällä?

Mitä olotiloja @Kasikuus?
 
Huomen pitäs alkaa menkat mut jos ei ala, niin teen testiä
Mulla yleensä jo ilmottelee semmosel tuhrul etukäteen ja lämpöjen tippumisel, mut ei viel
Mullakin lämpö edelleen hieman nousussa, ja jotain ihme nivus nippailua :unsure:
Ei oo kyl muuten mitään oireita mihinkään suuntaan, ei raskauteen eikä kyllä menkkoihinkaan, vaikka ne kans huomenna pitäis alkaa:unsure:
 
@Pampula3 joo eli oviksen jälkeen lämmöt nousee ja jää koholle mikäli raskaus alkaa, mikäli ei, lämmöt tippuu takaisin norm. Tasolle päivää/parii ennen kk. Alkua.
Vähänhän tää alkaa jännittää jo itteeki :D
@Loree Sähän meet jo ylipäiviä! Voi vitsit, huomen aamul tänne sit kertoo miten kävi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Munkin mies yhdistää kaikki maholliset oireet ja tuntemukset raskauteen ja aina kysyy, että no ootko sä raskaana tai ooksä varma ettet oo raskaana? Ihan sama siis oonko ihmetelly/valittanu mahakipua, pääkipua, närästystä, selkäjumeja ja lähes mitä tahansa
En oo kyllä varma odottaako se innolla vai enemmän kauhulla/jännityksellä raskautumista. Sitten ihmettelee ja kyselee, että miks pitää odottaa niin kauan, että voi tehdä testin
Kierrosta ei myöskään ymmärrä oikein vielä mitään vaikka oon tässä yrittäny selittää ja valistaa
Eilenkin heiluteltiin peittoa 2 kertaa illan aikana, niin tuumas että "jos ei tällä menolla sitä vauvaa tuu, nii ei millään" kerroin, että tässä vaiheessa kiertoa se on HYVIN epätodennäköistä tai lähes mahdotonta nyt raskautua

Mutta siis mulla tekee koko ajan mieli! Tää on ihan hassua kun on halut näin isot aamusta iltaan
En tiiä johtuuko siitä, että lopetti pillerit, jos ne vähensi haluja Jos on siitä johtuvaa, niin en kyllä enää halua palata niitten käyttöön, nää halut on mahtavat
Heh, täällä vähän sama, ei tunnu menevän mun valistukset perille :D ja käskee tehdä raskaustestin ihan mihin aikaan kiertoa tahansa. Ja samaa pohdin, että kuinkahan paljon jännittää asia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Mandariinilohko.......kp 43/xx
Masu90............................kp 41/27-30
Krippis..............................kp 38/22-24
BonBon88.....................kp 37/30-32
Amadecasa.................kp 35/34-55
Keltasirkku-.................kp 31/28-32
Nieve30..........................kp 29/29
Loree................................kp 29/23-28
Wanti................................kp 29/30-48
Alinna86.........................kp 26/28
Kasikuus........................kp 23/27-28
Jjenn................................kp 23/30-31
Futurmama.................kp 23/29-34
Pampula3.....................kp 22/21-26
Hipposka......................kp 21/30
LaTiLa..............................kp 21/27
Brunet82.......................kp 19/26-28
Shibali...............................kp 19/23-28
Ilona Eloisa...................kp 17/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 14
Loree........................................dpo 14
Kasikuus.................................dpo 10
Pampula3.............................dpo 10
Wanti........................................dpo 8
LaTiLa.......................................dpo 7

★★★★★★★★★★★★★★★★
Herttinen nyt huomasin, että @Alinna86 ja @Loree huomenna dpo 15! Jännittävää! :D ❤
 
@Pampula3 Ei oikein oloja nyt suuntaan eikä toiseen. Vähän ehkä etova olo, mut johtuu varmaan siitä, et join vaan aamukahvin, kun aamupala ei maistunut.
Tuli olo, et tekis mieli tehdä testi, vaikka negaa se näyttää ihan varmasti. Eilen illalla oli kurkku aika kipeä ja miehelle sitä valitin, et miks ihmeessä koko ajan kipeä tässä kierrossa. Rinnan pattikin taas kipuilee, eilen se ei ollut kipeä. Mut viime kierrossa teki tällain samanlailla, et ensin kipuili, sit oli pvä kaks väliä ja sit taas alko kipuilee.
Onkos sulla oloja, et voisko olla tärppi käynyt?
 
@Kasikuus en usko että on tärppi käynyt. Rinnat on edelleen kovin kipeät, eilen jo luulin että helpottaa mut ei, vähintään yhtä kipeät on nytkin kuin muinakin päivinä. Luulen että tää on pms oire. Hentoinen päänsärky alkoi eilen illalla (meni nukkuessa ohi) ja se on aika satavarma merkki menkkojen lähestymisestä ollut mulla lähes joka kierrossa. Naamassa muutama kipeä finni, niitäkin on muutamassa kierrossa ollu aiemminkin. Vatsassa ei mitään tuntemuksia, semmonen olo et tyhjää täynnä. Yleensä menkkakivut alkaa pari päivää ennen menkkoja et varmaan huomenna odotettavissa. Ihan siis semmonen normi loppukierron olo, ei yhtään raskautunut olo, valitettavasti.

@Loree sinunkin testiä odotan!!

@Kasikuus tee vaan testi jos mieli tekee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Loree

Yhteistyössä