Haaveena vauva 2022

@minttuni no jos et tänään uskalla niin torstaina viimeistään! Onko sulla sit verikoe vielä vai miten teidän polilla toimitaan?

Ovuloimattomat on kyllä normaaleja, kunhan ei ala usein olemaan!
Mulla ovuloimaton kierto oli n. 40+ kun normaali 25-28.
Ovuloimattomat voi myös olla lyhyitä.
Kotitesti riittää. Ja sitten halutessaan varhaisultraan aika omakustanteisesti. Menenne varmasti varhaisultraan, sitten kun raskaana olen. Joo, huomennakin voisi olla hyvä päivä testata. Oon nyt jotenkin ihan höperö tämän asian kanssa. Sitä joko on tai ei ole raskaana. Mutta pitää testi tehdä kuitenkin.
 
Liityn nyt itsekin mukaan keskusteluun. Meillä on yksi lapsi ja kovasti toivoisin toista. Raskauteni oli tosi hankala, joten mieheni ei ole kovin innoissaan toisen vauvan yrittämisestä tästä johtuen. Ikää minulla on jo 41 vuotta, joten viime hetket vauvalle alkavat olla nyt käsillä.
Tervetuloa! Haluatko listoille? Yritysalkanut kk/vvvv, kierron päivät?
 
Ei kuulu, jos ymmärsin oikein. Kysyin sitä, mutta olin aika tunnekuohuissa siirron jälkeen. Pitää vielä sitten soittaessa kysyä, ymmärsinkö oikein. Koska olen kuullut, että jossain se kuuluu osana hoitoa.
Okei. Olen ymmärtänyt sen kuuluvan hoitoon sekä julkisella että yksityisellä, jotta varmistetaan kaiken olevan kuten pitää.:unsure: Meillä julkisella kuului, polimaksun siitä maksoimme kuten muistakin käynneistä. Jälkikäteen sain tietää, että töiden sairaskassa olisi korvannut koko hoidon, koska olivat polimaksuja... No synnytys oli "ilmainen" :LOL:
 
Okei. Olen ymmärtänyt sen kuuluvan hoitoon sekä julkisella että yksityisellä, jotta varmistetaan kaiken olevan kuten pitää. Meillä julkisella kuului, polimaksun siitä maksoimme kuten muistakin käynneistä. Jälkikäteen sain tietää, että töiden sairaskassa olisi korvannut koko hoidon, koska olivat polimaksuja... No synnytys oli "ilmainen"
eikös sairaskassasta saa hakee näitä ns jälkikäteenkin jonkun aikaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Mamtobe meillä on 6kk ja huomasin sen vasta ennenkuin jäin pois töistä, joten oli kulunut yli sen. Ei ne onneksi suuria maksuja ollut, toki sitä melkein vuodessa ehti kertymään, kun useampia käyntejä oli kuukaudessa. Oli toki välikiertoja muutama.
 
Petronella taisi joitain sivuja sitten ottaa esille että missähän kuussa lapsia syntyy eniten. Meidän esikoinen syntyi maaliskuussa, ja synnärillä kätilö sanoi että maaliskuu on kiireistä aikaa, kun juhannusvauvat syntyy :D :D taisi olla vitsiäkin mukana tosin.

Wbe onnea plussasta!!!

Täällä edelleen tosi paljon menkkamaisia jomotuksia ja vatsa turvonnut. Testasin ovistakin tikulla ja kaksi viivaa tuli, joskin toinen vaan hailakka, joten uskon että se nega kuitenkin on. Silti vähän hämmentää, kun menkkoja ei vaan kuulu ja nyt kp34. :O toki edelleen toitotan sitä että kierto vielä pillereiden jäljiltä varmasti sekaisin. Haluaisin jo niin paljon "normaaliin" kiertoon. Esikoinen oli tässä vaiheessa jo tärpännyt, vaikka kierto ei ollut kunnolla edes alkanut, heh. Nyt ei kyllä ole yhtään sellainen olo että ois mitään tärppejä tullut kun en usko edes ovuloineeni vielä...
 
Petronella taisi joitain sivuja sitten ottaa esille että missähän kuussa lapsia syntyy eniten. Meidän esikoinen syntyi maaliskuussa, ja synnärillä kätilö sanoi että maaliskuu on kiireistä aikaa, kun juhannusvauvat syntyy :D :D taisi olla vitsiäkin mukana tosin.

Wbe onnea plussasta!!!

Täällä edelleen tosi paljon menkkamaisia jomotuksia ja vatsa turvonnut. Testasin ovistakin tikulla ja kaksi viivaa tuli, joskin toinen vaan hailakka, joten uskon että se nega kuitenkin on. Silti vähän hämmentää, kun menkkoja ei vaan kuulu ja nyt kp34. :O toki edelleen toitotan sitä että kierto vielä pillereiden jäljiltä varmasti sekaisin. Haluaisin jo niin paljon "normaaliin" kiertoon. Esikoinen oli tässä vaiheessa jo tärpännyt, vaikka kierto ei ollut kunnolla edes alkanut, heh. Nyt ei kyllä ole yhtään sellainen olo että ois mitään tärppejä tullut kun en usko edes ovuloineeni vielä...
Mikä estää testaamasta, vai onko jotain mennyt ohi? :)
 
@minttuni Mä voisin tulla listoille. Eli Elsa96, 4/21, 1. lapsi ja tänään kp 22/26. Kierron pituudesta ei tarkkaa tietoa kun huhtikuu oli eka kk ilman hormonaalista ehkäisyä ja silloin tuo pituus 26.

Tein sitten kuitenkin testin aamulla ja ihan selkee negahan sieltä tuli. Siinä vaiheessa tunsin itteni pikkasen typeräksi ja päätin etten toistamiseen testaile ellei menkat ole myöhässä.
 
Liityn nyt itsekin mukaan keskusteluun. Meillä on yksi lapsi ja kovasti toivoisin toista. Raskauteni oli tosi hankala, joten mieheni ei ole kovin innoissaan toisen vauvan yrittämisestä tästä johtuen. Ikää minulla on jo 41 vuotta, joten viime hetket vauvalle alkavat olla nyt käsillä.
Täällä kanssa yksi +41vee vauvasta haaveileva... toivotaan et saadaan molemmat omat pienet syliin ♡
 

Yhteistyössä