Haaveena vauva 2022

Ja tässä kun yllytän muita testaamaan, niin myönnän etten uskalla mennä ostamaan testejä, koska ihan varmasti alkaa heti vuoto! Vitsit kun mulla loppui ne ovistestit ennen kuin sain kunnon plussan ja nyt vähän arvailun varassa, että olisko se ollut kuitenkin myöhemmin kuin arvelin. Yleensä kyllä tunnistan hyvin. En kyllä ees muista milloin mulla olis viimeksi ollut edes 28 päivän kierto. Saati pidempi. Plääh..

Ja nyt jo kp28/26 ja dpo15. Minne se aiempi himotestaaja on kadonnut?
Nii just mäki vähän ihmetellyt missä sun testailut on:unsure::ROFLMAO:
 
Moi. Täällä alkoi eilen pieni tuhru vuoto ja ihan sairaat kivut. Että ei ne testien haamulaiset tarkoittanut yhtään mitään. :( Jos jotain hyvää niin tällä kertaa tuhruttelu alkoi vasta nyt kp24 eikä viikkoa ennen menkkoja. Tunnustan että aamulla vielä testasin ja taas tuli joku hailura one step testiin. Tää on niin outoa kun mulla 5 lasta ja olen testannut paljon enkä ikinä koskaan oo saanu mitään viivanpaikkoja tai haamuja. Ehkä noi testit on parissa vuodessa huonontunut. Ja nää kivut on ihan kamalia etenkin selässä. Ei oo tämmöistäkään ollu ennen. Huoh. Mietin että oon varmaan liian vanha siksi kivut pahentunut (täytän 35) ja ehkä tää on vaan kostoa kun haluun vaan lisää ja lisää lapsia.. siitäkin soimaan itseäni. Noh uutta kiertoa kohti. Tsemppiä kovasti kaikille missä menettekin. Mä kyllä luen joka päivä mutta oon jotenki tosi huono kommentoimaan vaikka moneen teidän juttuun ois kiva kommentoida.. tai sit jää aina kirjoittelu kesken ja ajatus katkeaa kun tässä näitä pieniä pyörii. Tuossa viel kuva harmaasta viivanpaikasta olkaa hyvät..:cool: (uujee mul toimii hymiöt taas..)

Minulla ei myös muutama vuosi sitten mitään näyttänyt one stepit ellei oikeasti raskaana (ja silloin myös alussa tosi haaleaa). Mutta nyt ollut pariin kertaan haalean pinkki viiva vaikka en raskaana ole ollut. Mutta toki siinä on aina se mahis että onkin raskaana :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Testaamisesta: tänään kp20 dpo 7 ,flo ennustaa menkat 7 päivän päästä..Yksi halpis one step kaapissa, ei houkuttaisi tekemään testiä :/ Niin monena kuukautena pettynyt nega testin tehtyäni:( Sen negan jälkeen ne seuraavat päivät vaan kiukuttaa, surettaa kun tietää että toivo on menetetty:( Toisaalta taas ei jaksa niitä päiviä ennen arvoitua menkkojen alkua, jännittää,kuulostelee,kyttää itseään:/ En tiedä kumpi parempi.
Miehelle en kerro testaamisista,kun hän ei oikein ymmärrä miksi pitäisi testata etukäteen :( Kurjinta on kun ei saa puolisolta lohtua uuden kierron alkaessa:( Luulen,että hänen suhtautuminen on siksi tuollainen kun niitä lapsia jo useampi..Hän on sanonut, ettei jos enempää ei enää suoda, niin sitten ei..tosiasiahan tuo, mutta suhtautuminen turhan "kylmä ja kova " :( Välillä tuntuu että haluaako hän enää oikeasti lisää lapsia:/

Anteeksi avautuminen :(
 
Okei, huh, yritän rauhoittua. Marketista tai apteekista hakemaan testejä? Minulla rfsu liuskoja (en luota, olen joskus jotain saanut mutta en kyllä plussaksi silloinkaan luullut), onestepin niitä mitä ilmaiseksi tulee kun tilaa testipäissään ovistestejä raskauskeijulta, ja sit kaksi cb viikkonäytöllistä. Eli kyllähän noissakin olisi välineistöä :D en vain koskaan ole innostunut raskaustestien teosta. Tuntuu niin pahalta se tyhjä. Aivan muutamia kertoja olen tehnyt, syksyn hoitokierrot ja jotain yksittäisiä kertoja, kun menkat olleet myöhässä.
Toivon sinulle niin kovasti plussaa ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
@minttuni ymmärrän niin tuon ettet välitä testaamisesta, mullekin se negatesti on pahin!

Täällä juilii mahaa niin että menkat taitaa alkaa ehkä jo ensi yönä. Tämä on kyllä ollut poikkeuksellisen tyyni loppukierto. Toistaiseksi ei ole ollut masistelua eikä kireää pinnaa. Näissä tunnelmissa olisi ihan ok mennä seuraavaan kiertoon
 
Täällä edelleen cb ovistesti näyttää vilkkuvaa naamaa.. 5päivä jo huoh. Alavatsa juilii, rinnatki tuntunu oudolta ja nännitki vähän kipeet kun painaa :rolleyes: ärsyttää tällänen odottelu ja tuleeko sitä ovista ollenkaa
 
@milimili olitko aiemmin käyttänyt niitä testejä, onko ollu samaa aiemmin? Oireet kyllä kertoisi ovulaation lähestymisestä, Toivotaan parasta! :)

@wbä kyllä, negatestin näkeminen on pahempi ollut minulle, kuin se menkkojen alkaminen.. hyvä jos siellä rauhalliset fiilikset, jos uuteen kiertoon joutuu. Mukavaa, jos aina ei ole masis ennen menkkoja! Toivokaamme toki toisin!
 
Plussahan sieltä tuli. Tein illalla apteekin herkän testin, mutta pissa oli ilmeisesti niin laimeaa, että tuli vaan epämääräinen hailura. Aamun tuloksesta ei ollut epäselvyyttä ja CB vahvisti tuloksen. Olo on hämmentynyt ja epärealistinen, samaan aikaan itketti ja nauratti. o_OEli jos nyt menee loppuun asti, on tämä ilmeisesti eka helmikuun la.

Rokotusajan nyt peruin, ja soitin jo äitille. Olen niin surkea valehtelija, että en olisi koronapiikkioireita jaksanut alkaa keksimään. Äitikin sopersi itkua luurin päässä. :love:

Ihanaa! Paljon onnea! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: sofialiina
Petronellalle täältä sympatiahalaus. :love: Mä luulen että tää vauvan saaminen on meille naisille vielä tärkeämpi juttu tietyllä tapaa, jos lapsia jo ennestään on. Nainen kuitenkin kokee raskauden ihan eritavalla, se on naiselle niin fyysinen ja henkinen juttu. Ja tottakai miehilläkin voi olla kova vauvan kaipuu, mutta veikkaan että aika moni mies saattaa suhtautua just noin että jos ei enpää lapsia tule, niin ei tule. Naisella on vaakakupissa esim että saako kokea raskautta enää, synnytystä enää. Mitä mies ei niin ymmärrä.
Koita jaksaa! uskon että teille vielä pieni tulee!
 
@milimili olitko aiemmin käyttänyt niitä testejä, onko ollu samaa aiemmin? Oireet kyllä kertoisi ovulaation lähestymisestä, Toivotaan parasta!

@wbä kyllä, negatestin näkeminen on pahempi ollut minulle, kuin se menkkojen alkaminen.. hyvä jos siellä rauhalliset fiilikset, jos uuteen kiertoon joutuu. Mukavaa, jos aina ei ole masis ennen menkkoja! Toivokaamme toki toisin!
Nyt on ensimmäistä kertaa käytössä. Olen siis lopettanut e-pillerit helmikuun lopussa ja tyhjennysvuoto tuli heti. Sen jälkeen ei ole kuukautisia näkynyt mutta olen tikuttanut ovista jos kävisi tuuri ja ovuloisin (apteekkarin ovistesteillä) mutta ei ole löytynyt. Ostin noita cb digitaalisia ja niitäkin tein pari noiden apteekkarien lisäksi ja negaa näytti. Tikutellut siis joka toinen päivä mutta tässä kuussa aloitin tikuttamaan joka päivä. Ja nyt maanantaina tuli ensimmäisen kerran vilkkuva hymynaama.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@petronella09 täällä myös miehellä neutraalimpi suhtautuminen. Tuntuu monesti, että itse en voi muuta ajatellakaan, kuin lapsiasiaa. Ja mies elää normaalisti elämää. Toki emme tiedä, mitä miehet miettivät ja kuinka paljon käsittelevät asiaa. Meillä mies kyllä haluaa lapsia, mutta hänellä ei ole mikään kiire. Tänään kyllä huomasin miehen ilmeestä, että säikähti, mikä hätänä. Kun itkin niin surullisena.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Nyt on ensimmäistä kertaa käytössä. Olen siis lopettanut e-pillerit helmikuun lopussa ja tyhjennysvuoto tuli heti. Sen jälkeen ei ole kuukautisia näkynyt mutta olen tikuttanut ovista jos kävisi tuuri ja ovuloisin (apteekkarin ovistesteillä) mutta ei ole löytynyt. Ostin noita cb digitaalisia ja niitäkin tein pari noiden apteekkarien lisäksi ja negaa näytti. Tikutellut siis joka toinen päivä mutta tässä kuussa aloitin tikuttamaan joka päivä. Ja nyt maanantaina tuli ensimmäisen kerran vilkkuva hymynaama.
Okei, tuo joka päivä tikuttelu on kyllä hyvä. Joillakin menee huippu niin nopeasti ohi, että pitää melkein kahdesti testata päivässä, että plussan saa kiinni. Mitähän siinä paketissa sanottiin vilkkuvasta hymynaamasta, oliko tietty määrä päiviä että on vielä ok vilkuttaa.
 
Täällä dpo 4 menossa, alavatsaa/kohtua vihlonu pitkin päivää ja ollu menkkamaisia tuntemuksia.
Pissattaa, mutta oon juonukki kyllä pitkin päivää.
Päätä särkeny nyt kolmena päivänä peräkkäin, lääkkeellä menee jonku ajan päästä ohi.
Ja tänään järkyttävä väsymys.
Rinnat ei ole vielä kipeytyny niinkuin yleensä oviksen jälken.
Nää piinapäivät on aina yhtä tuskaa, jos ei tästäkään kierrosta tärppää niin sitten alkaa jo yk6.
Jotenkin sitä eli uskossa, että ei tärpissä pitkään menisi...
 
Kiitos @Jonna_83 ja @minttuni :)

Näin minäkin ajattelen,että naisena suhtautuminen on erilainen. Kyllä mies aluksi oli innokkaampi,ehkä häntäkin "turhauttaa" kun ei onnistu.
Olen välillä miettinyt,että jos raskaus ei enää ala,niin sitten niin on tarkoitettu .Asia on kyllä sellainen,että vaatii oman surutyönsä ja sopeutumis ajan .

Tässä kierrossa ei ole ollut vielä itkuherkkyyttä,mikä enteilee menkkoja, onhan tässä vielä päiviä...Olen muutenkin itkuherkkä mutta ennen menkkoja ja niiden aikana se piirre korostuu:(
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Menkat alkaneet eilen ja tänään enään vähäistä vuotoa. Jotenkin kuulostaa omaan korvaan kovin vähäiseltä, vaikka oviksen aikana ultrassa limis sopivan paksuinen ja kaikki ok. Normaalistikin kyllä kestää vain 3 päivää.
Miten pitkään muiden menkat kestää?
 
Minulla kestää menkat kolme päivää yleensä. Toki pidempäänkin vuotelee, jos lääkkeitä käytössä niin ainakin silloin. Yksi päivä on runsasta vuotoa, muuten vähäisempää. Aiemmin alkoi tiputtelu jo esim dpo 9, mutta nyt alkaa kunnolla dpo 11 eli vaihtuu se sitten kierron ekaksi päiväksi
 
Menkat alkaneet eilen ja tänään enään vähäistä vuotoa. Jotenkin kuulostaa omaan korvaan kovin vähäiseltä, vaikka oviksen aikana ultrassa limis sopivan paksuinen ja kaikki ok. Normaalistikin kyllä kestää vain 3 päivää.
Miten pitkään muiden menkat kestää?
mulla on oikeestaan kunnon vuotoo 2pv. kolmas pientä tiputtelua ja neljättä ei voi enään vuodoks tai tiputtelukskaan sanoo..
 
Onpa lyhyitä vierailuita teidän tädeillä!

Itellä viipyy yleensä viikon, toisinaan 5-6 päivää. 3 ekaa päivää on ne the päivät ja loppua kohti onneks vähenee. Toisaalta itellä kierto myös pitkähkö, 30-31 päivää, joten ehkä se selittää sitä kestoa omalta osaltaan.
 

Yhteistyössä