Haaveena vauva 2022

Geleetä en ookkaa viel kokeillut, kaikki muut konstit onki tullu läpi koluttua :D
Kiitos @Iinanen korjauksesta, itse en edes huomannut :LOL:

Omaa napaa.
Tallettelut aloitettu eilen ja nyt tästä 2-3päivän välein, polin ensikäynti sattuu sillee just kierron keski vaiheeseen että tuskin mitään aloitetaan ennen heinäkuuta niin yritetään panostaa vielä luomuiluun:ROFLMAO:
Teinkin raskauskeijun tilauksen, sinne hujahti jälleen 70e, otin ovis liuskoja niitä halpiksia joilla testaan alkuun ja kun vahvistuu varmistan digillä. Pari raskaustestiä myös, mut jos yrittäis sitkutella niinkuin @Töppönen_ eikä testailis ennen aikojaan...niin varmaan:rolleyes::geek::D
 
Vou, mitä!! Täällähän on oikein plussa aalto tullut! ❤ Paljon onnea plussanneille ja paaaaljon tarrasukkia matkaan❤

Mä täälä taas huutelen hiljaiselon jälkeen, käyn aina kyllä kurkkaamassa mitä täälä tapahtuu mut jotenki tää kierron alku on semmosta et ei tuu kirjoiteltua mut taas kun ovis alkaa olla ovella niin tekee mieli liittyä taas keskusteluihin! Välillä mietityttänyt et mitähän täällä ajatellaan kun omanapailen aina kierron lopussa :( mut käyn kyllä kaikkien kuulumisia lukemassa! ❤ mut sit se kirjoittelu jää kun aina paljon viestejä tullut ja ei ehdi kaikkea lukea läpi.
Täällä siis nyt yk 8 menossa ja tänään alkoi ns. "ovisviikko" ja meillä tässä kierrossa ollut käytössä greippimehu, nyt jännätään kui käy :)
 
@Iinanen Mulle on näemmä kierron pituus lisääntynyt jossain kohtaa eli pitäisi olla 22/26 tänään

Onnea kaikille plussanneille ❤
Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta itsellä jää kirjoittelut aika vähiin. ON: Dpo 9 tänään ja taas niin varma olo että ne menkat tulee alkamaan ens viikolla, sen verran noita menkkaoireita taas jo ollut että turha testata ainakaan ennen kuin jos menkat ois myöhässä. Ovis tosin vain flon ennusteella ja vähän tuntemusten perusteella "bongattu"
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Oi ihanaa, täällä onkin tullut plussia, onnittelut kaikille! Toivottavasti pääsee itsekin viikon päästä liittymään plussajengiin <3

Pregcheckin ovisliuskoja itsekin testasin tässä kierrossa ja tosi selkeästi sain niillä ovisplussan, joten helppo suositellla. Niiden raskaustestiliuskat on olleet myös tosi hyviä, oon aina saanut niillä ainoastaan oikean viivan, testasin niillä keskenmenon jälkeen hcg:n laskemista ja tosi hyvin näkyi viivan haaleneminen ja lopulta nega.

Täällä dpo6 ja luonnollisesti vielä oireeton. Kuukautisten pitäisi ensi viikon lauantaina alkaa, joten tässä saa vielä viikon verran jännäillä ja yrittää ottaa rennosti. Aamulämpöjä seurailen Ourasta ja aiemmissa kierroissa niissä on kyllä tullut selkeä lämpöjen lasku ennen kuukautisten alkua, joten jos ensi sunnuntaiaamuna sattuisi olemaan vielä lämmöt koholla, on se hyvä merkki :)

Mikäli nyt ei tärppäisi, ajattelin ensi kierrossa kokeilla akupunktiota. Olen miettinyt akupunktiota migreenin hoitoon, nyt kun lääkkeitä ei uskalla juuri käyttää, mutta harhauduin lueskelemaan hedelmällisyysvaikutuksista ja löysin läheltä tähän erikoistuneen akupunktiohoitajan, joten ajattelin, että miksikäs ei! Myös raskausajan vaivoja näemmä hoidetaan akupunktiolla, joten tämä kiinnostaa kyllä muutenkin. En ole koskaan aiemmin kokeillut, onko täällä akupunktiokokemuksia?
 
Mielenkiintoista tietoa keltarauhastuesta loppukierrolle. :) Oon miettinyt, pitäisikö kuitenkin käydä uudestaan gynellä (kävin viime vuoden huhtikuussa) ja samalla kysyä, voisiko niistä olla minulle apua. Tuo niiden aloittaminen vasta varmasti oviksen jälkeen oli uutta mulle. Edellisessä kierrossa sain plussaa ovistestiin la-ma ja lämmöistä ja limojen loppumisesta päätellen ovis oli tiistaina. Kaksi päivää plussaa on ihan normaalia mulle, kolme päivää oli uutta.
 
@Ewa87 Sattumaa tai ei, niin itse tulin raskaaksi 8kk keskenmenon jälkeen siitä kierrosta, kun kokeilin akupunktiota ensimmäistä kertaa! Kahdesti ehdin käydä. Tokikin, mulla oli siinä kierrossa myös ovulaation induktiohoito. Tätä ennen oli kuitenkin yksi tulokseton inseminaatiokin. Tein myös kaikkea muuta kreisiä, litkin greippimehut ja haudoin vatsaa lämpöpussilla :’D Voihan toki olla että raskaus olisi juuri tuolloin alkanut joka tapauksessa, mutta tuntuipa ainakin siltä että on yrittänyt oikein kunnolla.
 
@Meemuli musta on just kiva lueskella muiden omanapailuja ja ajatuksia, enkä itsekään muista aina olla niin kovin vuorovaikutteinen keskusteluissa :) tärkeintä kai et kaikilla täällä on samoja fiiliksiä ja sama fokus. Usein joku kirjoittaa jotain mikä voisi olla suoraan kuin omalta näppikseltä, eikä silti välttämättä tule sen suuremmin kommentoitua mitään.

ja sitä omanapaa! Kauhea kun tajusin just, että meidät on kutsuttu kesällä tasan yksiin juhliin vähän kauemmaksi heinäkuussa ja Clue lupailee ekaa mahdollista yritysovista JUST sille viikonlopulle :D no, ehtiihän kierto vähän elää vielä ja saa ainakin jännitystä yritykseen, kun yövymme vissiin mökkioloissa vierailla. Pysyy ainakin se lupaus ekan kierron, että en tikuta ovista ja tjottailen.
 
Mites menee piinailijoilla? @Krippis @wbä ?
Uskaltaako @minttuni ja @petronella09 jo testailla?

Mä ehkä ens launtaina dpo 10 testaan jo jollain joten pitäisi tilata/ostaa testejä. Mitä varhasia testejä suosittelette? Mä oon joka kerta nyt testaillut Predictor Earlyllä/First Responsella. Ei tuu viivanpaikkoja tms. Nyt en vaan jaksais sitä samaa tyhjää kohtaa taas kattoa joten mietin että olisko vähemmän masentavaa käännellä vaihteeks jotain muuta tyhjää testiä :D . Edellisessä raskaudessa testasin selkeet viivat dpo 11 epäherkällä pc:llä, mutta siis siitähän on jo yli 8 vuotta... Mutta ne taitaa oikeesti kuitenkin olla monia testejä herkempiä ja halvempia, ehkä sit vaan niitä. Entä onko kellään clearbluen earlystä kokemusta?
 
En kestä, paljon onnea kaikille plussanneille! ❤ Ihanaa, että on tullut paljon plussia.
Toivotaan, että myös meille kenelle ei vielä ole osunut kohdalle niin tulisi pian myös

Ajattelin tulla seuraavasta kierrosta taas mukaan listoille. Täällä pitäis menkat alkaa ensi viikon lauantaina. Tämä kierto mennyt pienenä taukona kun olin Flagyl kuurilla. Talletteluja oli vain todennäköisenä ovispäivänä, joten en ole kauheesti jaksanut ajatella mahdollisuutta raskautumiseen. Odottelen jo kovasti ens kiertoa kun ollaan silloin molemmat lomalla niin voisi noita talletteluja olla enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Testaamisesta : tekisi mieli testata, kun täällä on tällainen plussa aalto nyt :) Se luo myös paineita onnistua, enkä tiedä miten "kestän " katsella nega testiä:( Toisaalta stressaa nämä tulevat päivät, vielä 6 päivää menkkoihin.Olen ollut tänään kiukkuinen miehelle, ja jotenkin kiukuttaa muutenkin :( Palelen jatkuvasti ja vatsa kilpuillut lääkkeistä huolimatta:( Tissit on arat,välillä ollut vähemmän,välillä enemmän:/

Olen yrittänyt keksiä tekemistä, jottei kokoajan vauva-asia pyöri päässä.Pesin muutamat ikkunat ja siivoillut ja laitellut kesäkukkia :)

Testejä tasan yksi kaapissa. Lisää toki saa apteekista,kaupasta tai netin kautta..
 
Mielenkiintoista tietoa keltarauhastuesta loppukierrolle. :) Oon miettinyt, pitäisikö kuitenkin käydä uudestaan gynellä (kävin viime vuoden huhtikuussa) ja samalla kysyä, voisiko niistä olla minulle apua. Tuo niiden aloittaminen vasta varmasti oviksen jälkeen oli uutta mulle. Edellisessä kierrossa sain plussaa ovistestiin la-ma ja lämmöistä ja limojen loppumisesta päätellen ovis oli tiistaina. Kaksi päivää plussaa on ihan normaalia mulle, kolme päivää oli uutta.
Eka plussasta lasketaan se 3 vrk, minä lopetan testaamiseen ensimmäiseen plussaan, niin en tiedä pysyykö pitkään plussalla. Veikkaan, että huippu on nopea minulla, kun vaikea joskus saada kiinni kertapäivässä testailulla.
 
Testaamisesta : tekisi mieli testata, kun täällä on tällainen plussa aalto nyt :) Se luo myös paineita onnistua, enkä tiedä miten "kestän " katsella nega testiä:( Toisaalta stressaa nämä tulevat päivät, vielä 6 päivää menkkoihin.Olen ollut tänään kiukkuinen miehelle, ja jotenkin kiukuttaa muutenkin :( Palelen jatkuvasti ja vatsa kilpuillut lääkkeistä huolimatta:( Tissit on arat,välillä ollut vähemmän,välillä enemmän:/

Olen yrittänyt keksiä tekemistä, jottei kokoajan vauva-asia pyöri päässä.Pesin muutamat ikkunat ja siivoillut ja laitellut kesäkukkia :)

Testejä tasan yksi kaapissa. Lisää toki saa apteekista,kaupasta tai netin kautta..
Tunnistan tunteen. Pelkään, että minä en pääse tähän plussa-aaltoon mukaan, ja en uskalla testata. Ja olen pahalla mielellä aika paljon. Jos muiden ihmisten kanssa, esim. töissä, niin mieliala normaali. Kotona ahdistaa.

@wbä mahtavat viivat, onnea ❤

Hei ja nyt on monta pitkään yrittänyttä plussanut, oliko hoitoja menossa tai jotain erityistä tässä kierrossa??! Jos joku vinkki olisi vielä jäänyt kuulematta! :D
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja wbä
Tunnistan tunteen. Pelkään, että minä en pääse tähän plussa-aaltoon mukaan, ja en uskalla testata. Ja olen pahalla mielellä aika paljon. Jos muiden ihmisten kanssa, esim. töissä, niin mieliala normaali. Kotona ahdistaa.

@wbä mahtavat viivat, onnea ❤

Hei ja nyt on monta pitkään yrittänyttä plussanut, oliko hoitoja menossa tai jotain erityistä tässä kierrossa??! Jos joku vinkki olisi vielä jäänyt kuulematta! :D
Toivon niin kovin,että pääset plussa-aaltoon mukaan:)

Ei viime kierrossa tainnut olla tällaista aaltoa:D

Mitenhän se nykyään menee,että mikä kuukausi syntyy eniten vauvoja? Joskus oli kevät kuukaudet, kun kesällä ihmiset ehkä enemmän jaksavat yrittää, valon määrä ja jne... :)
Sitten ajattelisi että ennen vanhaan syntyi paljon loppukesän tai syksyn vauvoja kun maatilan töissä oli vähemmän työtä: ja enemmän aikaa makkarissa:)

Täällä alkaa epätoivo nostamaan päätään,myös siksi kun kukaan viime aikoina plussannut ei ole tainnut olla ikäiseni:( tai vanhempi:/
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Onnea @wbä ❤
Varmasti jännittää että pääseekö plussa aaltoon mukaan @petronella09 ja @minttuni , pidetään peukkuja❤❤

Mun aamuinen ok olo vaihtui ihan hirveeseen, itkin monta tuntia tätä turhautumista ja epäonnistunutta oloa, johtuuko nyt siitä lähenevästä polin ajasta kun sitä ajattelee et jos hoidot aloittaa niin ehkä onnistuu mut täytys pitää jalat maassa et ei välttämättä heti tulosta tule silloinkaan...vai turhauttaako kun jokapuolella kaikki muut raskautuu niin paljon. Vaikka koittaa olla onnellinen muiden puolesta, muistuttaa se koko ajan et ite en onnistu jos ymmärrätte mitä tarkoitan :(
 
@Wintersun päivitellään aina se, joka ehtii. Ihanaa, kun tuut listoille! Teidän tarina jäänyt kyllä hyvin mieleen, aikanaan näin unta sun plussaamisesta etukäteen jne.. x) ❤ testipäivä meillä torstaina!

@Alinna86 mulla oli tässä yks päivä aivan kauhea itku- ja ahdistuspäivä. Tuntuu, että kaikki muut onnistuu, ja minä en osaa edes kuvitella miten olla raskaana, miten edes pääsee siihen tilanteeseen, että raskaana on. Aivan hepreaa yhtäkkiä koko asia, aivan kun ei tietäisi miten lapsia voi edes yrittää tehdä. :mad: Ja hoitokierto edelleen menossa, että aika äkkiiä unohtuu ja tuntuu että onnistuminen on niin kaukana, jos edes koskaan onnistuu!!! Ihan semmoinen hassu olo, nyt jo huvittaa, kun kirjoitan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä