Haaveena vauva 2022

Kiitos, tää on ny sun hetki ja mua harmittaa että mun viesti tuli heti sun viestin perään.

Ny on niin teijän päivä ❤❤

Mitkä fiilikset?
Ei hätää, tärkeä asia teilläkin! ❤

Nämä ensimmäiset fiilikset on aika hämmentyneet. En ole itkenyt, luulin että alan heti itkemään, kun näen plussatestin :D Minähän en todellakaan tiennyt, tai siis totta kai tiesin että mahdollisuus on, mutta olin tekemässä vain negatestiä pois alta. Mietiskelen tässä, kun pääsen yli tästä ensireaktiosta, että onko sittenkin joku oire paljastanut jotain. Mutta näemmä voi plussata, vaikka ei ole yhtään sellainen olo. Tämä on meille ensimmäinen +
 
@Irtokehys ja @minttuni valtavasti onnea matkaan ja pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä ympöri suomen teille!
Täällä on kyllä nyt tänäaamuna pieni juhlatunnelma työpaikalla aamukahvin äärellä @minttuni plussista! Aivan käsittämätön tunne! @Irtokehys älä hätäile! Minulla siirtyi esikoinen viikolla ekassa np- ultrassa taaksepäin. (En käynyt varhaisultrassa) Nyt pysyköön kyytiläiset tiukasti mukana, peräs tullaan koko palsta!
 
SISÄLTÖVAROITUS
Jatka seuraavaan kommenttiin, jos raskausasiat aiheuttavat huonoa mieltä.

Haluan jakaa tämän nyt jonnekin ja joillekin. Liityin vauvaryhmiin mutta pelkään siellä jonkun tunnistavan ja kertovan asioitamme eteenpäin. Siksi haluan jakaa tämän teille, kun teistä tuli tuttuja.

Plussatestin räikeät viivat saivat eilen selityksen. Meille tulee kaksi.

Jouduin eilen päivystykseen kovien, useita päiviä jatkuneiden kipujen ja eilisen pienen verenvuodon takia. Raskaus ei vastannut viikkoja mutta tästä en suunnattomasti epäsäännöllisen kiertoni vuoksi pelästynyt. Toki olen paniikissa mutta toivoa on, sillä aiemminkin la on siirtynyt jopa 10pv eteenpäin. Tein armottomia todennäköisyyslaskelmia hedelmöityksestä, kiinnittymisestä ja kestosta. Kierrollani voi ajatella vastaavan viikkoja. Lääkäri oli toiveikas (pyysin rehellisyytt) ja sanoi näyttävän säännönmukaisilta ja hyvin kiinnittyneiltä. Ei kuulema kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Kontrolli viikon kuluttua maanantaina.

Aikamoinen pommi..
Tsemppiä! Toivotaan parasta ❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Irtokehys
Ei hätää, tärkeä asia teilläkin!

Nämä ensimmäiset fiilikset on aika hämmentyneet. En ole itkenyt, luulin että alan heti itkemään, kun näen plussatestin Minähän en todellakaan tiennyt, tai siis totta kai tiesin että mahdollisuus on, mutta olin tekemässä vain negatestiä pois alta. Mietiskelen tässä, kun pääsen yli tästä ensireaktiosta, että onko sittenkin joku oire paljastanut jotain. Mutta näemmä voi plussata, vaikka ei ole yhtään sellainen olo. Tämä on meille ensimmäinen +
Täällä oli huhtikuun alussa aivan sama juttu, kierto oli niin tavallinen kun olla ja voi, ei mitään tunnetta raskaudesta. Kuukautiset vain alkoivat olla myöhässä ja tein testin, jotta saisin ne alkamaan. Eipä alkanut kun testi olikin positiivinen! :) Että on se mahdollista ja kaiketi myös aika tavallista.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Noniin toistan nyt itseäni, mutta kun... eli nyt sitten oli ovistesti plussa eilen ja tänä aamuna. Illalla testaan, kääntyykö haalenemaan. Milloin on siis järkevin aloittaa terolut, huomenna vai ylihuomenna? Että ovulaatio ehtii varmasti tapahtua.. ultrassa torstaina oli johtofolli 1,2mm, eli gyne laski ovulaation about eiliselle. On vaan hirvittävän vaikeaa arvioida, lähdenkö laskemaan lh-huipun ekasta ovisplussasta vai vasta tästä aamusta... wää, tää on just niin vaikeeta kuin sen haluaa olevan
Ja mä en oo ikinä tajunnut, että voisin olla näin myöhäinen ovuloija.. tänään on 19/27-29... eli luteaali jäisi kyllä avuttomaksi ilman teroluteja...

Onnea plussista ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Hei,

Olen uusi ja haluaisin liittyä tänne listan jatkeeksi.

Sydämelliset onnittelut @minttuni pitkään odotetusta plussasta ja @Irtokehys kaksosista!

tässä tietomme:

yritys aloitettu 10/19, tänään dpo 5 ja kierron päivä 26/27-34 (muoks. 1. Lapsi haaveissa)


olemme parhaillaan ovulaation induktiohoidoissa, mutta tässä menossa välikierto vielä keskenmenon jälkeen. Ei diagnosoitua syytä lapsettomuudelle, mutta luteaalivaihe n. 8 päivää luomukierroissa. Ikää meillä 35 vuotta
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Mä oon vaan taustaillut aikalailla kaks vuotta nyt, ja mun on nyt pakko tulla onnittelee @minttuni ja @Irtokehys teitä erityisesti ja muita plussanneita myös <3 tiiättekö ku itku pääsee vaikken oo kellekään sanaakaan aiemmin sanonu, aivan ihania juttuja ❤

Kerron omaa tarinaani alla, joten jos toisten onnistumiset ahdistaa, siirrytään seuraavaan viestiin tai lue tietoisena ❤

halusin kertoa sulle @Irtokehys onnistumistarinan kaksosista, koska itsellä ne tarinat helpotti. Mä tilasin jostain eetteristä pari vuotta sitten kaks kerralla, koska en tykkää olla raskaana, ja jostain siihen tilaukseen vastattiin. Olin siinä kierrossa, ihan yrityksen alussa vielä, aivan varma et menkat alkaa kun tuntemuksia oli ja edellisenä päivänä itkin surua ja häpeää siitä, et ylipäätään haluan lapsia. Luin silloista toiveena vauva 2020-ketjua, sen kokonaan itseasiassa, ja @minttuni jäi mieleen sieltä jo. ajattelin sit yöllä et huomenna mä osallistun tuohon ku on niin ihana vertaistuki ja niin valtavat tunnereaktiot itellä päällä.

Seuraavana aamuna tajusin et mullahan on menkat jo päivän myöhässä, ja tein testin aivan selkeänä plussana. Käytiin varhaisultrassa enkä yllättynyt yhtään et kaksoset oli tulossa. Raskaus meni hyvin liitoskipuja lukuunottamatta ja synnytin käynnistyksen avuin vasta 39+1 kaksi tasan 3400g painavaa, tervettä ja täysien pisteiden vauvaa. Nyt he ovat 15kk iässä ja pysyneet terveinä. Sullakin voi @Irtokehys mennä kaikki hyvin, onnea ihanasta mahdollisuudesta kokea jotain, mitä noin joka sadas äiti saa kokea ❤

Siirryn takaisin taustalle, kiitos kaikki te ihanat kun olette ja tsemppaatte toisianne. Toivon kaikille onnistumisia, plussien hyökyaaltoa ja hyvinvoivia pienokaisia :love:
 

Yhteistyössä