Haaveena vauva 2023

Oot siis aloittanu testaamisen jo ainakin kp13 ja saanut haamuja. Ja ole kirjoittanut 28.3 että oot rv 2+5 mikä ei kyllä täsmää.
Niin, neuvola laski viikot ovulaation mukaan jolloin luultiin että olen raskaana. Jos luet noin tarkkaan aiemmat viestit, niin näet sen kyllä sieltä. Edelleenkin, testasin koska olen joskus myös ovuloinut kuukautisten aikaan joka on todellakin harvinaista, mutta täysin mahdollista. Nyt ovulaation ajankohdasta ei ole tietoa, muuta kuin r-testin tuloksen perusteella.

Muoks. Tiesitkö muuten että ovulaatio voi tapahtua myös kaksi kertaa kuukaudessa?
 
Ja tiesittekö muuten sen, että lähes puolet alkaneista raskauksista ovat kemiallisia. Eli raskaustestit haamuilee, muttei viiva ikinä vahvistu plussaksi ja vuoto alkaa ajallaan tai vähän myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
@SandraB Eikä, voimia

Dpo 8 ja koska olen hätähousu ja jotakin tikkua oli pakko uittaa, niin kokeilin ovistestiä. Ei tullu sitten yhtään mitään viivaa, vaikka eikö ne yleensä vahvistu kierron loppua kohden, vaikka ei raskaana olisikaan?
No minä jo eilen sorruin ovistikkua uittaan ja toinen viiva siihen piirtyi mutta ei tasavahvat viivat. Edellisessä raskaudessa oli myös samanlainen viiva ennen positiivista raskaustestiä ja kun en oo ollu raskaana ei oo tullu minkäänlaista viivaa joten kumpa tämä nyt olis hyvä merkki🤞🏼 Mutta eihän se tosiaa kerro välttämättä raskaudesta suuntaan tai toiseen☺ Toivon että plussa ilmestyis sullekkin raskaustestiin🤞🏼🤞🏼
 
@SandraB Eikä, voimia

Dpo 8 ja koska olen hätähousu ja jotakin tikkua oli pakko uittaa, niin kokeilin ovistestiä. Ei tullu sitten yhtään mitään viivaa, vaikka eikö ne yleensä vahvistu kierron loppua kohden, vaikka ei raskaana olisikaan?
Eikö se nimenomaan näytä negaa kierron loppua kohden, koska lutenisoiva hormooni laskee jyrkästi oviksen jälkeen (ja oviksen aikaan on huipussaan eli viivat tummuu)? 🤔 Vai oonko ymmärtänyt ite jotenkin väärin.
 
Eikö se nimenomaan näytä negaa kierron loppua kohden, koska lutenisoiva hormooni laskee jyrkästi oviksen jälkeen (ja oviksen aikaan on huipussaan eli viivat tummuu)? Vai oonko ymmärtänyt ite jotenkin väärin.
Määki oon ajatellut että loppua kohden näyttäis negaa🤔 itellä ainaki näyttäny kun on testannu lukuunottamatta kun oli raskaana ni viiva piirtyi🤔
 
Näiden vuoksi päätettiin miehen kanssa, että jos tässä nyt raskaana ollaan ja myöhemmin lisääkin lapsia tehdään, en enää IKINÄ testaa ennenkuin kuukautiset on viikon myöhässä :ROFLMAO:

Miul esikoisesta leffaviiva (yksi ja ainut testi) viikko kuukautisista, ennen sitä täysin negaa (esikoista yritettiin puolisen vuotta). Toisesta leffaviiva (yksi ainut testi) 2pv kuukautisten ollessa myöhässä, silloin en edes testannut aiemmin. Kolmannesta haamu dpo12 joka vahvistui selväksi plussaksi dpo14, jolloin viiva Sofin testissä oli selvästi haaleampi vielä kuin kontrolliviiva mutta digi näytti raskaana 1-2. Keskimmäisen ja nuorimman kohdalla hedelmöittyminen oli varma koska kummallakaan kerralla yhdyntöjä ei ollut kuin yhden kerran koko kuukauden aikana.
 

Yhteistyössä