Haaveena vauva 2023

vierailija
Hän sai jo muutaman kerran toisessa foorumissa admineilta viestiä spämmämisestä, haukkui sitten heidät hormonipäissään sääntöjä keksiviksi yms.
Samoja asioita täällä ja siellä kirjoitellut.
2viikossa n200viestiä eli todella aktiivista, mut toiset on enemmän kun toiset ja nyt hävisi, kävi kertomassa tästä keskenmenosta muttei kertonut paljonko oli hcg.
Mitä taustoja päiviä kertonut niin laskettuna normi menkka-ajankohta, jos olisi pitkä kierto ollut niin olisi paljon vahmemmat viivat pitänyt näkyä.
Ja missä kirjoittikaan et olisi viikoilla jotain 2+, eihän se voi olla mitenkään mahdollista edes neuvola ei kyllä noin mokaa.
toivottavasti hän sen plussan vielä joskus saa 🤞🏽
 
Itse ihan vaan mielenkiinnosta kyselin. Eikä kenenkään oo pakko vastata, ellei halua. Ja sitten itse ymmärsin jonkun viestin väärin.
Ihan vertailuksi tähän voisin vastata että mulla oli tammikuussa haamu pc:llä, ihan selkeästi punainen mutta haalea ja samana päivänä hcg verestä oli 6,7, aiemmin oli ollut <3. Testit oli jo negatiivisia km jälkeen (yli 2kk km ja 1kk menkoista) ja muutenkaan en ole pcllä saanut mitään viivanpaikkoja.

Edit. Tässä siis se mun testi joka oli verestä mitattuna 6,7. Tuo haamuili muistaakseni 4 pv ja sitten alkoi menkat. Samanlaisia on olleet raskauksien ekat testit dpo12 aikaan mutta toki sitten vahvistuneet, toisin kuin tämä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Edelleen aamulla oli testi nega. Jännä, kun ei mitään näy, ei edes viivanpaikkaa, en oo tottunu tollasiin. 😅 Kyseessä siis Raskauskeijulta ovistestien mukana tullut herkkä Onestep. Ei oo näistä aiempaa kokemusta.
Huomiseksi on pc vielä. 😁
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen aamulla oli testi nega. Jännä, kun ei mitään näy, ei edes viivanpaikkaa, en oo tottunu tollasiin. Kyseessä siis Raskauskeijulta ovistestien mukana tullut herkkä Onstep. Ei oo näistä aiempaa kokemusta.
Huomiseksi on pc vielä.
Hei mää testasin viimeksi ku olin raskaana dpo 10 onestepillä tositosi haaleen viivan mutta PC:n tuli tosi selvä viiva samaan aikaan eli nou hätä vielä🤭
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
vierailija
.

Muoks. Tiesitkö muuten että ovulaatio voi tapahtua myös kaksi kertaa kuukaudessa?
Korjaan, kaksi ovulaatiota voi olla, mutta se tapahtuu samaan aikaan. Eli voi irrota kaksi tai useampi munasolu. Sen sijaan eri aikaan tapahtuva on ovulaatio ei taas ole mahdollinen. Ovulaation aiheuttaa lh-piikki hormoneissa ja kun munasolu irtoaa, sen tilalle muodostuu keltarauhanen. Enää ei siinä kuussa lh-piikkiä tule, joten elimistössä on loppukierron hormonit päällä (progesteroni).

Lh-piikki voi myös tulla irrottamatta munasolua (plussa ovistestissä) ja sitten myöhemmin tumma uusi plussa joka sitten irrottaa munasolun jos irrottaa. Voi myös olla ovuloimaton ja olla irtoamatta.

Raskaustestien viivanpaikat voi olla ihan punaisia, ilman raskautta. Sellaisia ei tietenkään saisi olla, mutta melkein joka merkillä on. Voivat virheellisesti reagoida virtsan epäpuhtauksiin ja muihin.
Ainoastaan vahvistuva viiva on merkki että haalea plussa oli oikea. Jos niitä tulee viikkotolkulla niin kyse on huonosta testistä.
 

Yhteistyössä