Haaveena vauva 2023

Joo sillä nytkin mentiin, ei paljon houkuttele enkä luota sillä onnistumiseen, en kyllä tiedä miten pitäisi oikein se tehdä
Mulla on siihen kaksi tapaa koska meillä on kanssa ongelmia ihan tavallisen seksin kanssa, lähinnä sen loppuun saattamisen kanssa. Eli joko mies tekee kuppiin ja mä otan sen panadol ruiskulla , menen tyynyn päälle pepun kanssa ja sitten tavarat sisään, yritän pitää jalat yhdessä ettei se heti valuisi ulos. Sitten orgasmi. Ja tässä asennossa olen sitten noin vartin ainakin. Toinen tapa, mulle helpompi on että mies tekee suoraan kuukuppiin ja sen laitan sitten, menen taas tyynyn päälle, korkeampi, kun tuntuu ettei muuten tavara pääse valumaan oikean paikkaan, ja sitten se orgasmi. Kuukupin jätän vielä muutamaksi tunniksi paikalleen ja koitan aina jos mahdollista niin mennä vielä makoileen just in case.

Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pitkästä aikaa kirjoittelemassa. Onnea plussanneille ❤ ainakin @Tinde91@ hemuliina90 @KKatariina ja muille vahvistumisia myös ❤

Ainakin vitamineista ollut puhetta. Foolihappoa olisi hyvä syödä muistaakseni vähintään 3kk ennen yrityksen aloitusta. Toki moni tulee raskaaksi nopeasti ja aloittaa vasta myöhemmin. Olen vaihtelevasti syönyt vitamineja esikoisen yritysaikana, mutta lääkärin mukaan joku mamamonivitamiini riittävä. Yritysaika oli pitkähkö, niin vaihtelin, välillä mamamonivitamiinia ja välillä eri vitamiinikomboja. Että en vuosia syönyt vaan yhtä ja samaa. Nyt otan mamamonivitamiinia kun muistan, pitäisikin ottaa taas päivittäin kun päässyt unohtumaan.

Kierto on mennyt nopeasti. Ovulaatio löhtestymässä vuotojen perusteella.
 
Liilassa testataan kahta hormonia, eli estrogeenin nousua (sitä kun alkaa muodostua enemmän limaista ja valkuaismaista VV:tä) ja LH:ta.

Itsellä vilkkuminen kesti about 4 päivää ja tänä aikana VV lisääntyi, samoin oviskivut.

Sitten kun LH lähtee nousemaan (eli se mikä käskee irroittamaan munasolun), tulee pysyvä hymiö.

Pinkki testaa vain LH:ta, eli ei anna varoitusta että ovis on lähellä
Mulla on nimenomaa se lila joka pitäis näyttää vilkkunaamaakin mutta eipä tullut. 😅
 
Hei onko kellään kokemusta siitä, että ennen kuukautisia tulee muutaman kerran päivässä verta pyyhkiessä? En tiedä voiko ihan kutsua edes tiputteluvuodoksi

Mulla on nyt kahdessa (vai peräti kolmessa) kierrossa tullut ihan pikkuisen vaaleanpunaista väriä paperiin aamuisin dpo8 lähtien eli muutama pvä ennen kuukautisten alkua. Mietin, että mikä homma. Onko tää jonkun hormonin puutetta, liittyykö endoon vai mitä ihmettä. 😟 en muista koskaan ennen olleen tällaista
 
Mulla on nimenomaa se lila joka pitäis näyttää vilkkunaamaakin mutta eipä tullut.
Voi olla että olet alkanut testaamaan liian myöhään niin ei ole pystynyt rekisteröimään estrogeenin nousua, eli sulla on esim ollut sitä jo kun testaat ja sitten jää vain LH kiinni.. tai sitten sulla on tosi nopea estrogeenin nousu tai se on tosi matala. Syitä on monia. Itsellä oli yleensä 4 päivää ja sitten vasta pysyvä. Aloin about kp 8 testaamaan ja ovis tuli 12-15. Yleensä kp 9 illalla alkoi vilkkua.
 
Hei onko kellään kokemusta siitä, että ennen kuukautisia tulee muutaman kerran päivässä verta pyyhkiessä? En tiedä voiko ihan kutsua edes tiputteluvuodoksi

Mulla on nyt kahdessa (vai peräti kolmessa) kierrossa tullut ihan pikkuisen vaaleanpunaista väriä paperiin aamuisin dpo8 lähtien eli muutama pvä ennen kuukautisten alkua. Mietin, että mikä homma. Onko tää jonkun hormonin puutetta, liittyykö endoon vai mitä ihmettä. en muista koskaan ennen olleen tällaista
Miulla on ollut nyt parissa kierrossa samaa. Ikinä ei ennen oo ollut, mutta alkanu nyt keskenmenon jälkeen.
Jäänkin kuulolle, jos jollain olisi kokemusta enempi tai osaisi sanoa mistä johtuu 🤔
 
Hei onko kellään kokemusta siitä, että ennen kuukautisia tulee muutaman kerran päivässä verta pyyhkiessä? En tiedä voiko ihan kutsua edes tiputteluvuodoksi

Mulla on nyt kahdessa (vai peräti kolmessa) kierrossa tullut ihan pikkuisen vaaleanpunaista väriä paperiin aamuisin dpo8 lähtien eli muutama pvä ennen kuukautisten alkua. Mietin, että mikä homma. Onko tää jonkun hormonin puutetta, liittyykö endoon vai mitä ihmettä. en muista koskaan ennen olleen tällaista
Mulla tulee pari päivää ennen, dpo 9-10 tienoilta lähtien. Siis just sen verran että paperissa vähän näkyy. En muista onko tällaista ollut ennen kun söin minipillereitä ilman vuotoja vuosikausia… mutta nyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen joka kierrossa ollut (nyt 4. kierto ilman pillereitä). En tiedä mistä johtuu.
 
Nääh, mul nyt ilmeisesti kuuluisa roskis haamu 😏 https://aijaa.com/lXAJz1
Tein siis ton eilen päivällä, ja en sit kattonu kun nopeesti testi ajan jälkeen, enkä nähny mielestäni mitään. Nyt sit aamul tein testin, mikä on ihan planko (ainakin vielä) 🤯
Miten onko kellään ollu et aamu pissasta ei tulis mitään viivaa, mut sit päivällä kyllä?
Tai onko kellään tollai roskis haamu, tarkottanu mitään?
 
Näkyyhän siinä kuitenkin väriä! Eikö viivanpaikka näkyisi harmaana
Niin. Kieltämättä ihmettelin sitä itsekin, mutta noi testit on vissiin tunnettuja noista. En tiiä. Testaan sunnuntaina uudestaan, jos ei menkkoja näy.. En haluis vielö luopua toivosta, kun joku ääni sisällä pitää toivosta kiinni, mutta kyllä vähän mieli käskee kääntämään ajatukset seuraavaan kiertoon.

Aika näyttää ❤
 
Nääh, mul nyt ilmeisesti kuuluisa roskis haamu https://aijaa.com/lXAJz1
Tein siis ton eilen päivällä, ja en sit kattonu kun nopeesti testi ajan jälkeen, enkä nähny mielestäni mitään. Nyt sit aamul tein testin, mikä on ihan planko (ainakin vielä)
Miten onko kellään ollu et aamu pissasta ei tulis mitään viivaa, mut sit päivällä kyllä?
Tai onko kellään tollai roskis haamu, tarkottanu mitään?
Oi pidetään peukkuja ❤ Mulla ei koskaan haamut oo tarkoittaneet mitään muuta kuin raskautta, vaikka monesti oon niitä viivoja löytänyt vasta reilusti testiajan jälkeen. Toki luulisi, että tänäänkin olisi jotain näkynyt, jos saman merkin testin oot tehnyt?
 
Niin. Kieltämättä ihmettelin sitä itsekin, mutta noi testit on vissiin tunnettuja noista. En tiiä. Testaan sunnuntaina uudestaan, jos ei menkkoja näy.. En haluis vielö luopua toivosta, kun joku ääni sisällä pitää toivosta kiinni, mutta kyllä vähän mieli käskee kääntämään ajatukset seuraavaan kiertoon.

Aika näyttää ❤
Kyllä tuo minunkin mielestä selvä haamu on koska väriä mukana. Toivotaan viivan vahvistumista. 😘
 
Oi pidetään peukkuja ❤ Mulla ei koskaan haamut oo tarkoittaneet mitään muuta kuin raskautta, vaikka monesti oon niitä viivoja löytänyt vasta reilusti testiajan jälkeen. Toki luulisi, että tänäänkin olisi jotain näkynyt, jos saman merkin testin oot tehnyt?
Nii ton siis tein n. 1h sitten, eikä oo vielä kuivunu...tarvii myöhemmin tihrustaa lisää sitä.
Oireitahan mul on, mutta en jaksa niihin uskoa....on etova olo, rinnat kipeet, ja unet hukassa.
 
Ja niin siis siitä syksysestä keskenmenosta, sain aamul testiin haamun mut yli innokkaana iltapäivällä tein cb:n aikasen digin, jossa sit oli jo "raskaana".
Mä en kyl koskaan oo saanu näin aikasilla dpo mitään viivaa mihinkään 😁
 
Nääh, mul nyt ilmeisesti kuuluisa roskis haamu https://aijaa.com/lXAJz1
Tein siis ton eilen päivällä, ja en sit kattonu kun nopeesti testi ajan jälkeen, enkä nähny mielestäni mitään. Nyt sit aamul tein testin, mikä on ihan planko (ainakin vielä)
Miten onko kellään ollu et aamu pissasta ei tulis mitään viivaa, mut sit päivällä kyllä?
Tai onko kellään tollai roskis haamu, tarkottanu mitään?
Mulla nimenomaan on aina näyttänyt päiväpissasta paremmin.
Mistä sit lie johtuukaan.
 
Menin tekemään paljon haukutun rfsu:n testin. https://aijaa.com/42z1bx

Pieni haamujen haamu siellä näkyy, mutta ilmeisesti noissa testeissä se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Voi että kyllä tuntuu tyhmältä yrittää saada ajatusten voimalla viivoja testeihin.

No, uutta kiertoa kohti…
Voin samaistua tuohon että tuntuu tyhmältä yrittää saada viivoja testeihin, meikäläinen kun käy vähän väliä kurkkimassa ja kääntelemässä tehtyä testiä, ihan kun se tulos siitä plussaksi muuttuisi 🤣 mutta älä sinä vielä uuteen kiertoon lähde, tuosta voi kehittyä mitä vaan 😍
 
No nyt on kumma kierto. Maanantaina oli oik puolen jomottelua (kipua vähemmän mitä yleensä) ja limat. Sen jälkeen limat loppu ja aattelin et ovis oli siinä. Kunnes tänään taas kunnon oviskivut. Mut limat puuttuu. 😳
 
vierailija
Taustailija täällä moi. Tiiättekö sen tunteen, kun miettii onko aika luovuttaa yrityksen kanssa. Täytän pian 35 ja sen jälkeen asiat vielä vaikeutunee tästä jo nyt vaikeasta. Pitäisikö vaan lopettaa yritys ja hyväksyä tämä mitä nyt on. On niin kuluttavaa odottaa turhaan joka kuukausi plussaa ja lykätä muuta elämää ajatuksella "ei uskalla suunnitella mitään, koska jos nyt tulisin raskaaksi". Kuvittelin taas, että nyt tärppäsi, mutta jälleen tuli vaan nega testi. Milloin kannattaa vaan luovuttaa?
 
vierailija
Taustailija täällä moi. Tiiättekö sen tunteen, kun miettii onko aika luovuttaa yrityksen kanssa. Täytän pian 35 ja sen jälkeen asiat vielä vaikeutunee tästä jo nyt vaikeasta. Pitäisikö vaan lopettaa yritys ja hyväksyä tämä mitä nyt on. On niin kuluttavaa odottaa turhaan joka kuukausi plussaa ja lykätä muuta elämää ajatuksella "ei uskalla suunnitella mitään, koska jos nyt tulisin raskaaksi". Kuvittelin taas, että nyt tärppäsi, mutta jälleen tuli vaan nega testi. Milloin kannattaa vaan luovuttaa?
Täällä iltatähdestä jo pitkään haaveillut, joka jo monen monta kuukautta pettynyt, kun menkat alkaneetkin. Nyt lopetin yrittämisen ja raskauden odottamisen ja hain uutta työpaikkaa. Nyt sitten varmasti tärppää, kun nyt odottaa, ettei ainakaan tähän saumaan raskaudu, jos pääsee työpaikkaa vaihtamaan. Saapa nähdä, miten käy.

Eli vinkkinä, lopeta odotus ja hanki vaikka joku harratus, jota ei voi raskaana harrastaa, niin varmaan tärppää raskaus... 😉
 
En ole aivan varma, kun en tikittanut ovista tästä kierrosta, mutta uskoisin että nyt on dpo 14 tai 13. Mietin itsekin, että onko tuo pc:n viiva vielä tarpeeksi vahva, mutta ainakin se on vahvistunut toissapäiväisestä
On se varmastikin, ei mulla ainakaan oo tasavahvaa tullut ennen rv 5. Mietin vaan omiani, ennen en oo saanu ees haamua ennen dpo12 ja nyt nää mun haamut ilmestyny ehkä dpo7 alkaen, tänään ehkä dpo10 nimittäin vasta ja jo 4pv ollu haamua joka ei vahvistunut. Jotain outoa tässä on mutta katson maanantaihin asti jolloin ainakin pitäs menkat alkaa.
 
Mulla on siihen kaksi tapaa koska meillä on kanssa ongelmia ihan tavallisen seksin kanssa, lähinnä sen loppuun saattamisen kanssa. Eli joko mies tekee kuppiin ja mä otan sen panadol ruiskulla , menen tyynyn päälle pepun kanssa ja sitten tavarat sisään, yritän pitää jalat yhdessä ettei se heti valuisi ulos. Sitten orgasmi. Ja tässä asennossa olen sitten noin vartin ainakin. Toinen tapa, mulle helpompi on että mies tekee suoraan kuukuppiin ja sen laitan sitten, menen taas tyynyn päälle, korkeampi, kun tuntuu ettei muuten tavara pääse valumaan oikean paikkaan, ja sitten se orgasmi. Kuukupin jätän vielä muutamaksi tunniksi paikalleen ja koitan aina jos mahdollista niin mennä vielä makoileen just in case.

Tsemppiä
Mitenhän mahtaa toimia jos ei saa o:ta🤔
 
Täällä iltatähdestä jo pitkään haaveillut, joka jo monen monta kuukautta pettynyt, kun menkat alkaneetkin. Nyt lopetin yrittämisen ja raskauden odottamisen ja hain uutta työpaikkaa. Nyt sitten varmasti tärppää, kun nyt odottaa, ettei ainakaan tähän saumaan raskaudu, jos pääsee työpaikkaa vaihtamaan. Saapa nähdä, miten käy.

Eli vinkkinä, lopeta odotus ja hanki vaikka joku harratus, jota ei voi raskaana harrastaa, niin varmaan tärppää raskaus... 😉
Täälläkin haettu uutta työtä 😊

Testejä jäi nyt kaappiin, kun ei niillä ole käyttöä tällä hetkellä jos enää koskaan..

Toivon todella jotain ihmettä ,kun yrittämällä yritys lopetettu.Toki ilman ehkäisyä mennään ,kun tarvetta sille ei ole, joten onhan se pieni mahdollisuus olemassa että jotain tapahtuu ❤
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä