Haaveena vauva 2024

Mäkin testasin eilen ja puhdas nega oli, oletettavasti nyt tänään DPO10 mutta eniten kauhistuttaa ja ärsyttää tän kierron pituus! Tänään on jo kp37?! Ovulaatiokin oli tosi myöhään tässä kierrossa mutta jotenkin odotin että menkat alkavat kuitenkin suht ajallaan ja tuo ovis vaan jäi "turhaksi" kun tuli niin myöhään. Noin viikon ajan ollut ihme nipistelyjä alavatsalla, joita en ole ennen tuntenut, mutta en tiedä sanoa mitä enteilevät.

Mikä DPO teillä on näkynyt haaleita viivoja?
Mulla on kotona yksi raskaustesti ja mietin milloin sen tekisin että voisi jo mahdollisesti näkyä jotain jos raskaaksi olen tuosta oviksesta kuitenkin tullut, se kuitenkin tuli hyödynnettyä.
mulla näkyi ekat hailurat jo DPO9 tällä kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Mäkin testasin eilen ja puhdas nega oli, oletettavasti nyt tänään DPO10 mutta eniten kauhistuttaa ja ärsyttää tän kierron pituus! Tänään on jo kp37?! Ovulaatiokin oli tosi myöhään tässä kierrossa mutta jotenkin odotin että menkat alkavat kuitenkin suht ajallaan ja tuo ovis vaan jäi "turhaksi" kun tuli niin myöhään. Noin viikon ajan ollut ihme nipistelyjä alavatsalla, joita en ole ennen tuntenut, mutta en tiedä sanoa mitä enteilevät.

Mikä DPO teillä on näkynyt haaleita viivoja?
Mulla on kotona yksi raskaustesti ja mietin milloin sen tekisin että voisi jo mahdollisesti näkyä jotain jos raskaaksi olen tuosta oviksesta kuitenkin tullut, se kuitenkin tuli hyödynnettyä.
Edellisessä raskaudessa sain Raskauskeijun herkkään testiin haalean mutta selkeän viivan dpo 10. sitten kun pääsen taas testailemaan niin aion samana dpo 10 päivänä ja samalla testillä alotella testailun.❤
 
Mäkin testasin eilen ja puhdas nega oli, oletettavasti nyt tänään DPO10 mutta eniten kauhistuttaa ja ärsyttää tän kierron pituus! Tänään on jo kp37?! Ovulaatiokin oli tosi myöhään tässä kierrossa mutta jotenkin odotin että menkat alkavat kuitenkin suht ajallaan ja tuo ovis vaan jäi "turhaksi" kun tuli niin myöhään. Noin viikon ajan ollut ihme nipistelyjä alavatsalla, joita en ole ennen tuntenut, mutta en tiedä sanoa mitä enteilevät.

Mikä DPO teillä on näkynyt haaleita viivoja?
Mulla on kotona yksi raskaustesti ja mietin milloin sen tekisin että voisi jo mahdollisesti näkyä jotain jos raskaaksi olen tuosta oviksesta kuitenkin tullut, se kuitenkin tuli hyödynnettyä.
Mulla on esikoisen raskaudessa näkyny eka haamuviiva dpo9 rfsu herkällä puikkotestillä :) muissa tais olla dpo10 paikkeilla. Mikä herkkyys sulla on siinä testissä, 10mIU/l testillä voi saada jo aiemmin näkymään.

Ja ymmärrän että tuo kierron pituus ärsyttää! Mul oli ennen esikoisen raskautta kierrot herkästi yli 30 päivää. Esikoinen tärppäsi kp25.
 
Mäkin testasin eilen ja puhdas nega oli, oletettavasti nyt tänään DPO10 mutta eniten kauhistuttaa ja ärsyttää tän kierron pituus! Tänään on jo kp37?! Ovulaatiokin oli tosi myöhään tässä kierrossa mutta jotenkin odotin että menkat alkavat kuitenkin suht ajallaan ja tuo ovis vaan jäi "turhaksi" kun tuli niin myöhään. Noin viikon ajan ollut ihme nipistelyjä alavatsalla, joita en ole ennen tuntenut, mutta en tiedä sanoa mitä enteilevät.

Mikä DPO teillä on näkynyt haaleita viivoja?
Mulla on kotona yksi raskaustesti ja mietin milloin sen tekisin että voisi jo mahdollisesti näkyä jotain jos raskaaksi olen tuosta oviksesta kuitenkin tullut, se kuitenkin tuli hyödynnettyä.
Mä en ole saanut mitään viivoja ennen dpo 12. En haamujen isoäitiäkään. Mulle vissiin ominaista, että raskaushormoni nousee sen verran hitaasti, ettei näytä tuossa kohtaa vielä. 🤷🏻‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: pikkukakkonen24
Omia pohdintoja.. Oon iloinen kun meillä mieskin alkaa näyttää enemmän innostuksen merkkejä tätä toinen vauva-projektia kohtaan 🫢 Pohdiskeli ääneen viikonloppuna, että mikäs ikäero näille tulis jos kohta tärppäis. Ja että toiveissa olis nyt sitten molemmilla pikainen tärppi 😍 Kun tähän asti menty vaan tällä tulee sitten kun tulee periaatteella, niin josko nyt voitais alkaa vielä vähän enemmän yrittään 😂 Kun ovulaatiota aika heikosti hyödynnetty tähän asti tai ei aina edes ollenkaan. Mutta tiedostan kyllä että teki mitä teki niin vauva tulee joka tapuksessa sitten jos/kun on tullakseen😌
 
Ei kestänyt tämäkään ilo kauaa. Kolmas keskenmeno peräkkäin. 😭 Tai tämä kai virallisesti kemiallinen, koska viikkoja olis tnä ollut vasta 4+6. Aamulla vähän tiputteli ja tein testin, joka lähes plankko negatiivinen. Eli tosi nopeesti lähtenyt hormoni laskemaan sunnuntain tosi selkeän plussan jälkeen. Nyt tiputtelee koko ajan vähän enemmän, mutta ei kovin runsaasti vielä. Vaikka tätä vähän pelkäsinkin niin aivan p*skaa. 💔

Onko jollain tietoa, pääseekö niihin tutkimuksiin kolmen km jälkeen, vaikka ennestään olisi jo kaksi lasta? Ei siis lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin, vaan tutkimuksiin miks keskenmenoja tapahtuu?
 
Ei kestänyt tämäkään ilo kauaa. Kolmas keskenmeno peräkkäin. Tai tämä kai virallisesti kemiallinen, koska viikkoja olis tnä ollut vasta 4+6. Aamulla vähän tiputteli ja tein testin, joka lähes plankko negatiivinen. Eli tosi nopeesti lähtenyt hormoni laskemaan sunnuntain tosi selkeän plussan jälkeen. Nyt tiputtelee koko ajan vähän enemmän, mutta ei kovin runsaasti vielä. Vaikka tätä vähän pelkäsinkin niin aivan p*skaa.

Onko jollain tietoa, pääseekö niihin tutkimuksiin kolmen km jälkeen, vaikka ennestään olisi jo kaksi lasta? Ei siis lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin, vaan tutkimuksiin miks keskenmenoja tapahtuu?
eikä! tsemppiä hulluna ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Ei kestänyt tämäkään ilo kauaa. Kolmas keskenmeno peräkkäin. Tai tämä kai virallisesti kemiallinen, koska viikkoja olis tnä ollut vasta 4+6. Aamulla vähän tiputteli ja tein testin, joka lähes plankko negatiivinen. Eli tosi nopeesti lähtenyt hormoni laskemaan sunnuntain tosi selkeän plussan jälkeen. Nyt tiputtelee koko ajan vähän enemmän, mutta ei kovin runsaasti vielä. Vaikka tätä vähän pelkäsinkin niin aivan p*skaa.

Onko jollain tietoa, pääseekö niihin tutkimuksiin kolmen km jälkeen, vaikka ennestään olisi jo kaksi lasta? Ei siis lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin, vaan tutkimuksiin miks keskenmenoja tapahtuu?
Voi miten ikävää 💔 olisin laittanut sulle viestiä noista tutkimuksista mutten pysty, pystytkö sä laittamaan mulle viestin mihin voin sitten vastata?
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Ei kestänyt tämäkään ilo kauaa. Kolmas keskenmeno peräkkäin. Tai tämä kai virallisesti kemiallinen, koska viikkoja olis tnä ollut vasta 4+6. Aamulla vähän tiputteli ja tein testin, joka lähes plankko negatiivinen. Eli tosi nopeesti lähtenyt hormoni laskemaan sunnuntain tosi selkeän plussan jälkeen. Nyt tiputtelee koko ajan vähän enemmän, mutta ei kovin runsaasti vielä. Vaikka tätä vähän pelkäsinkin niin aivan p*skaa.

Onko jollain tietoa, pääseekö niihin tutkimuksiin kolmen km jälkeen, vaikka ennestään olisi jo kaksi lasta? Ei siis lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin, vaan tutkimuksiin miks keskenmenoja tapahtuu?
Voimia ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

5.10.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Miima81 kp 31/30
@nonnaam kp 28/34
@Karvakorvat kp 27/28
@meinaas kp 26/28-34
@Heinis2017 kp 25/27-29
@heidisofia kp 23/28-32
@aida91 kp 20/25-28
@Dinaas kp 15/27-33
@Cherrymint kp 15/26
@Cara-mel kp 13/24-27
@Leonida kp 13/28-29
@esparsetti kp 12/32
@syksynsävel_ kp 12/28
@marik91 kp 11/28-31
@tamuli kp 8/27
@pikkuhaave kp 8/?
@Frija kp 8/28
@heltsuli kp 5/28 (kp 24)
@Päivänsäde84 kp 5/25-31
@haaveillen kp 1/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 14
@meinaas DPO 12
@Mamiks DPO 6
@aida91 DPO 3
@Cara-mel DPO 2
@Dinaas DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
Ei kestänyt tämäkään ilo kauaa. Kolmas keskenmeno peräkkäin. Tai tämä kai virallisesti kemiallinen, koska viikkoja olis tnä ollut vasta 4+6. Aamulla vähän tiputteli ja tein testin, joka lähes plankko negatiivinen. Eli tosi nopeesti lähtenyt hormoni laskemaan sunnuntain tosi selkeän plussan jälkeen. Nyt tiputtelee koko ajan vähän enemmän, mutta ei kovin runsaasti vielä. Vaikka tätä vähän pelkäsinkin niin aivan p*skaa.

Onko jollain tietoa, pääseekö niihin tutkimuksiin kolmen km jälkeen, vaikka ennestään olisi jo kaksi lasta? Ei siis lapsettomuushoitoihin/tutkimuksiin, vaan tutkimuksiin miks keskenmenoja tapahtuu?
Voi ei, pahoittelut ja paljon voimia sinne ❤❤😔
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama

Yhteistyössä