Haaveena vauva 2024

Heips kaikille taas! Olipa paljon lukemista.
Oi Rimpsukka, kyllä tossa näkyy mun silmään punertavaa 😍
Täällä ollu niin outo kierto.. Ovista oon odotellu eikä oo näkyny. Tuhruvuoto alko ke ja eilen tuli aika reippaasti veristä vuotoa niin että piti laittaa sidettä ihan ja aattelin että nytkö menkat alko. Tänään vuoto vähentyi ja yllättäen tuliki plussa ovistestiin. Onko kellään muulla ovulaation aikaan veristä vuotoa ja jos on niin kuinka paljon tai pitkään sitä on? Onkohan tää normaalia et näin paljon vuotelee? 🤔 Tää on niin outoa ku ei mulla koskaan ennen oo tullu, mut nyt muutaman vuoden aikana on tiputtelua tullu.
Tää kierto siinä mielessä erilainen että en oo ottanu Terolutia nyt ku aattelin että varmistan ensin oviksen ja aloitan sitten tai jopa jätän kokonaan ottamatta tässä kierrossa. Olen ymmärtäny että Terolut estää ovulaation jos sen aloittaa ennen ku ovulaatio on tapahtunu.
 
Olen niin tuskastunut kun ei oviksesta tietoakaan ja tein sitten äsken vähän haaleasta pissasta tämän rfsu 6 päivää ennen -testin ja tulos tämä. Kesti kyllä kauan tulla mitään että oisko kuiten viivanpaikka.


Mulla siis oli ihmeellisesti kp 8-10 ovulaatio testi lähes plussa mutten voi uskoa että niin aikasin olisi ovis saati tullu raskaaksi niin äkkiä.
Mun mielestä näkyy myös väriä! Plussatuulia!
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Olen niin tuskastunut kun ei oviksesta tietoakaan ja tein sitten äsken vähän haaleasta pissasta tämän rfsu 6 päivää ennen -testin ja tulos tämä. Kesti kyllä kauan tulla mitään että oisko kuiten viivanpaikka.


Mulla siis oli ihmeellisesti kp 8-10 ovulaatio testi lähes plussa mutten voi uskoa että niin aikasin olisi ovis saati tullu raskaaksi niin äkkiä.

Mie en sitten tiedä voiko esim se keskenmeno vielä näkyä testissä.. kun vuoto loppui ja tein muutamia testejä niin kyllä ne negoja oli. tässä on muutamia päiviä alamahaa juilinut mutta se nyt voi johtua monestakin asiasta. mutta ei kai se auta nyt kuin vain seurailla tilannetta..
Siis kyllä munkin silmään vaaleanpunertava haamuviiva erottuu! 😍 Toivottavasti lähtee hyvin vahvistumaan 🤞
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Heips kaikille taas! Olipa paljon lukemista.
Oi Rimpsukka, kyllä tossa näkyy mun silmään punertavaa
Täällä ollu niin outo kierto.. Ovista oon odotellu eikä oo näkyny. Tuhruvuoto alko ke ja eilen tuli aika reippaasti veristä vuotoa niin että piti laittaa sidettä ihan ja aattelin että nytkö menkat alko. Tänään vuoto vähentyi ja yllättäen tuliki plussa ovistestiin. Onko kellään muulla ovulaation aikaan veristä vuotoa ja jos on niin kuinka paljon tai pitkään sitä on? Onkohan tää normaalia et näin paljon vuotelee? Tää on niin outoa ku ei mulla koskaan ennen oo tullu, mut nyt muutaman vuoden aikana on tiputtelua tullu.
Tää kierto siinä mielessä erilainen että en oo ottanu Terolutia nyt ku aattelin että varmistan ensin oviksen ja aloitan sitten tai jopa jätän kokonaan ottamatta tässä kierrossa. Olen ymmärtäny että Terolut estää ovulaation jos sen aloittaa ennen ku ovulaatio on tapahtunu.
Mulla on ollut joskus ovulaation aikaan verenvuotoa! Siitä on aikaa ni en muista kunnolla, mutta se jatku sen verran monessa kierrossa ja oli välillä omasta mielestä runsasta ovis vuodoksi, että kävin gynellä varuiksi. Joutu siis pitää sidettä kans välillä, oiskohan sitä tullut 2-3päivän ajan. Lääkäri kans veikkasi vaaratonta ovulaatioon liittyvää vuotoa kun ei muuta selittävää löytynyt ja sain 3kk terolut kuurin tasottaa tilannetta ja se mulla silloin autto. Ei oo sen jälkeen ollut noita vuotoja ja kierrotkin säännöllistyi.
Mulla oli silloin papa hiljattain otettu nii sitä ei silloin kontrolloitu.
 
Heips kaikille taas! Olipa paljon lukemista.
Oi Rimpsukka, kyllä tossa näkyy mun silmään punertavaa
Täällä ollu niin outo kierto.. Ovista oon odotellu eikä oo näkyny. Tuhruvuoto alko ke ja eilen tuli aika reippaasti veristä vuotoa niin että piti laittaa sidettä ihan ja aattelin että nytkö menkat alko. Tänään vuoto vähentyi ja yllättäen tuliki plussa ovistestiin. Onko kellään muulla ovulaation aikaan veristä vuotoa ja jos on niin kuinka paljon tai pitkään sitä on? Onkohan tää normaalia et näin paljon vuotelee? Tää on niin outoa ku ei mulla koskaan ennen oo tullu, mut nyt muutaman vuoden aikana on tiputtelua tullu.
Tää kierto siinä mielessä erilainen että en oo ottanu Terolutia nyt ku aattelin että varmistan ensin oviksen ja aloitan sitten tai jopa jätän kokonaan ottamatta tässä kierrossa. Olen ymmärtäny että Terolut estää ovulaation jos sen aloittaa ennen ku ovulaatio on tapahtunu.
Ja piti vielä sanoa, et samoin oon ymmärtänyt et jos terolutin aloittaa ennen ovista niin ovista ei sit tapahdu.
 
Mulla on ollut joskus ovulaation aikaan verenvuotoa! Siitä on aikaa ni en muista kunnolla, mutta se jatku sen verran monessa kierrossa ja oli välillä omasta mielestä runsasta ovis vuodoksi, että kävin gynellä varuiksi. Joutu siis pitää sidettä kans välillä, oiskohan sitä tullut 2-3päivän ajan. Lääkäri kans veikkasi vaaratonta ovulaatioon liittyvää vuotoa kun ei muuta selittävää löytynyt ja sain 3kk terolut kuurin tasottaa tilannetta ja se mulla silloin autto. Ei oo sen jälkeen ollut noita vuotoja ja kierrotkin säännöllistyi.
Mulla oli silloin papa hiljattain otettu nii sitä ei silloin kontrolloitu.
Okei kiitti vastauksesta. 😊 Mulla ollu kyllä välivuotoja jo pari-kolme vuotta ja Terolutit siihen määrätty mut silti välillä kerkeää tuhru alkaa ennen ku alotan Terolutit eikä kierto oo kunnolla tasottunu edelleenkään. Selittävää ei silloin gynellä käydessä löytynyt ja papa myös ok. Nyt säikäytti tuo määrä, kun ei ennen ole tullu näin paljon vuotoa ovulaation aikaan ja ihan kunnon verta. Voisin ehkä varuiksi ottaa gyneen vielä yhteyttä josko pääsisin tutkimuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Noups
Olen niin tuskastunut kun ei oviksesta tietoakaan ja tein sitten äsken vähän haaleasta pissasta tämän rfsu 6 päivää ennen -testin ja tulos tämä. Kesti kyllä kauan tulla mitään että oisko kuiten viivanpaikka.


Mulla siis oli ihmeellisesti kp 8-10 ovulaatio testi lähes plussa mutten voi uskoa että niin aikasin olisi ovis saati tullu raskaaksi niin äkkiä.

Mie en sitten tiedä voiko esim se keskenmeno vielä näkyä testissä.. kun vuoto loppui ja tein muutamia testejä niin kyllä ne negoja oli. tässä on muutamia päiviä alamahaa juilinut mutta se nyt voi johtua monestakin asiasta. mutta ei kai se auta nyt kuin vain seurailla tilannetta..
Itse nään tässä ainakin haamun😍
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Okei en tiedä näkyykö tässä kuvassa nyt oikeesti mitään, mutta laitanpa silti 🙈 dpo9 ja haalee pissa. Livenä näky siis tosi haaleesti viiva ja oli vaaleanpunertavaa väriä. Tein eilen illalla kans ja silloin näky häivähdys jostain tossa kohtaa, mut nyt oli vähä väriä pinnassa. Eipähän tästä mitää voi oikein päätellä, mutta sormet on ristissä et tää oliskin jotain 🥺🤞

 
Eilen talletettiin ennen kuin mies lähti matkalle. Tein äsken ovulaatiotestin kun ajattelin pitää kirjaa seuraavaa yrityskertaa varten. Testiin lävähti heti vahvat viivat. Niin turhauttavaa miksi miehen reissun pitää olla kaikista kuukauden päivistä juuri nyt

Niin perus et se ovisplussa lävähtää just silloin ku ei pitäis!! 🤦🏼‍♀️ Mutta jos ootte eilen talletellu ja ovis ois huomenna nii hyvät mahikset pitäis olla kuitenkin, kun on siittiöt valmiina odottamassa 😁
 
uip
Okei en tiedä näkyykö tässä kuvassa nyt oikeesti mitään, mutta laitanpa silti dpo9 ja haalee pissa. Livenä näky siis tosi haaleesti viiva ja oli vaaleanpunertavaa väriä. Tein eilen illalla kans ja silloin näky häivähdys jostain tossa kohtaa, mut nyt oli vähä väriä pinnassa. Eipähän tästä mitää voi oikein päätellä, mutta sormet on ristissä et tää oliskin jotain

Kyllä mäkin näen tossa haamujen haamun 👀 Nyt sormet ristiin, että lähtee tummumaan 😊
 
Onpas tänne tullut taas yhtäkkiä haamulaisia testeihin. ❤ Mutta on tässä ihmeteltykin missä kaikki lokakuun plussanneet on 🙈

toivotaan @rimpsukka84 ja @Noups että testit näyttää parin päivän päästä selkää plussaa 🤞🏼❤

Täällä vielä parisen päivää odottelua ja pääsee itsekin testauspuuhiin taas. Olo yllättävän levollinen. En tiedä naksahtiko päässä jokin muutama päivä sitten, kun oon ollut viimepäivät paljon tasapainoisempi raskausajatuksieni kanssa. 😃 oli ihan hyvä naksahdus.
 
Aikoinaan gynekologi sanoi minulle, että ensimmäiseksi kp lasketaan vasta kunnon vuotopäivän kun tarvitsee pitää sidettä, tamppoonia tai kuppia. Myöskin sanoi, että jos kk alkaa klo 18 jälkeen kp lasketaan aina vasta alkaneeksi seuraavana päivänä 😳
toi klo 18 liittyy lapsettomuushoitoihin, kun lääkkeet yleensä pistetään illalla niin ne ajoittuu paremmin kiertoon kun illalla alkaneista menkoista lasketaan vasta se ensimmäinen kokonainen päivä kp1.
Ei sillä lasku tavalla niin väliä liene kun omaa kiertoa seuraa ja aina käyttää samaa kaavaa. Mutta selkeinhän se on että kp1 on eka oikea vuotopäivä ja tuhruvuotelut ennen sitä merkkaa vaikka jollain muulla tavalla itselleen. Merkinnöillä on merkitystä vasta sitten jos joutuu polilla/gynellä kiertoa selvittämään kuinka pitkä on kierto, entä luteaali, tiputteleeko ennen kunnon vuotoa jne.
Eli minusta on tärkeintä että itse tietää mitä merkkaa jotta ne voi tarvittaessa selittää lääkärille ja merkkaa aina samalla kaavalla.

Mulla oli keskenmenojen välissä menkat niin niukat että "kun tarvii sidettä" periaatteella mulla ei ollut menkkoja ollenkaan 🤷🏻‍♀️ siis oikeasti tuli vain vessassa käydessä pönttöön ja paperiin vähän päivänä tai max kahtena ja siteet pysyi aina puhtaina vaikka varmuuden vuoksi laitoinkin. Siinä se ongelma meillä siis myös oli.

Ja nyt unohdin jo nimimerkit mutta kaksi haamu plussaa täällä oli tänään, vahvistumista 👍
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@Sunsetcoast ★ 10 ★ 1.
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

28.10.2023 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@heltsuli kp 28/28
@Päivänsäde84 kp 28/25-31
@haaveillen kp 24/25-28
@Noups kp 23/25-28
@meinaas kp 21/28-34
@tesssa__ kp 21/27
@Heinis2017 kp 18/27-29
@Jonna_83 kp 18/26-28
@rimpsukka84 kp 18/?
@Cara-mel kp 15/24-27
@heidisofia kp 14/28-32
@Sunsetcoast kp 14/26-30
@aida91 kp 13/25-28
@Cherrymint kp 13/26
@Dinaas kp 9/27-33
@Leonida kp 7/28-29
@tamuli kp 7/27
@syksynsävel_ kp 6/28
@marik91 kp 6/28-31
@Masunen kp 5/24-28
@Frija kp 3/28-30
@esparsetti kp 2/32
@pikkuhaave kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Noups DPO 10
@haaveillen DPO 7
@meinaas DPO 7
@heltsuli DPO 6
@Jonna_83 DPO 6
@Cara-mel DPO 4
@Mamiks DPO 3
@aida91 DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Odotan tästä kierrosta elämäni toiseksi pisintä kiertoa. Ovulaatio oli vasta kp 22 ja luteaali vaihe kun kestää 12 päivää niin kierto yltäisi kp 34 ainankin. Odottavan aika on pitkä. Vielä kuutisen päivää jäljellä. Ei minkäänlaisia merkkejä mistään havaittavissa.
Flo ennustaa vasta ensi viikon sunnuntaille menkkoja. Toivottavasti ei mene sinne saakka. Nimittäin sitten saattaa olla menkat gyne ajalla riesana.
 
Puuh tein tänään uuden rfsu herkän nyt aamusta ja viiva oli huonommin havaittavissa, kun eilen illalla 😔 ei edes kuvattua saanut, vaikka vähän näkyi. Jouduin kyllä käydä aamuyöstä pissalla ja tein nyt sit heräämisen jälkeisestä pissasta. Mutta huonolta näyttää, kun lisäksi tuli vielä vähän rusehtavaa tuhrua pyyhkiessä. Eli jos tuo eilinen haamujen haamu jotain olisi näiden muiden todella haaleiden viivojen kanssa niin se ois sit kemiallinen todennäköisesti.
Itsellä tuo rfsu herkkä on antanut aina selkeää blanko testiä, ellei ole ollut oikeasti raskaana, joten siksi haluaisin mieltää tämän kiinnittymisyritykseksi. Kun se että jotain yritystä tapahtuu edes niin lohduttaisi vähän mieltä 🙈 mut harmittaa kyllä niin vietävästi, kun tämä ei todennäköisesti mitään olekaan, kun oireitakin niin mukamas oli/on.
Tällästä sekavaa pettyneen piinailijan pohdintaa tähän aamuun 😅
 
uip
Puuh tein tänään uuden rfsu herkän nyt aamusta ja viiva oli huonommin havaittavissa, kun eilen illalla ei edes kuvattua saanut, vaikka vähän näkyi. Jouduin kyllä käydä aamuyöstä pissalla ja tein nyt sit heräämisen jälkeisestä pissasta. Mutta huonolta näyttää, kun lisäksi tuli vielä vähän rusehtavaa tuhrua pyyhkiessä. Eli jos tuo eilinen haamujen haamu jotain olisi näiden muiden todella haaleiden viivojen kanssa niin se ois sit kemiallinen todennäköisesti.
Itsellä tuo rfsu herkkä on antanut aina selkeää blanko testiä, ellei ole ollut oikeasti raskaana, joten siksi haluaisin mieltää tämän kiinnittymisyritykseksi. Kun se että jotain yritystä tapahtuu edes niin lohduttaisi vähän mieltä mut harmittaa kyllä niin vietävästi, kun tämä ei todennäköisesti mitään olekaan, kun oireitakin niin mukamas oli/on.
Tällästä sekavaa pettyneen piinailijan pohdintaa tähän aamuun
Kyllä sitä plussaa toivoo niin kovasti että vaikka kuinka yrittää suojella omaa mieltään niin negatiivinen tulos satuttaa aina. Varsinkin jos on saannut yhtään väriä testiin niin pettymys on vieläkin karvaampi.

Toivottavasti kyseessä oli nyt vaan liian laimea pissa ja menkat pysyy poissa. Ja jos menkat alkaa niin kyllä mä ajattelisin myös että kemiallinenkin herättää toivoa. Munasolu ja siittiöt löytää toisensa mutta ei vaan nyt tällä kertaa päässyt kiinnittymään kunnolla.
 

Yhteistyössä