Haaveena vauva 2024

Itsellä tärppäsi luomusti lokakuussa, meni kesken joulukuussa. Yhdet menkat välillä ja uusi tärppi tammikuussa mut päättyi maaliskuussa kkm. Tässä oli mukana lugesteron. Sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut vaikka tuosta kkm fyysinen toipuminen oli nopeaa.

Joku täällä tais mun ikää kysellä taannoin. Nyt ikää 36v. Mut se tuskin on selittävä syy miksi ei onnistu. Mulla on diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Omasta mielestäni suht nuori kun esikoista alettiin yrittää (25/26v.) ja syytä ei löytynyt miksi ei onnistunut luomusti tai inseminaatiolla. Edelleenkään ei arvoissa häikkää vaikka itse epäilen keltarausen riittämättömyyttä ja tähän sain luget tosiaan taas kokeiluun, mut ei ole vielä auttanut.

Vasta ifv toi lapsen 31 vuotiaana ja kuopus 33v pelkällä lugesteron tuella kun odoteltiin samalla jonossa passiin pääsyä jota ei sitten tarvittukaan. Nyt taas odotellaan suunnittelukäyntiä passiin
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas
vierailija
Nuorena sain keskenmenon, n.2kk päästä plussasin uudelleen ja kaikki meni hyvin. Nyt toisella kierroksella olen saanut kolme keskenmenoa, uusiin plussiin 8n mennyt 6kk, 4kk ja 6kk mutta mulla on myös todettu kohdunlimakalvolla ongelma josta on johtunut että kestää. Useamman kemiallisen koin noissa väleissä joten voisi päätellä että jos limis olisi ollut kunnossa kiinnittymiseen, olisi plussaa voinut tulla nopeamminkin. Nyt neljäs raskaus menossa ihan hyvin viikolla 14.

Minkälainen ongelma limakalvolla on? Sen vuoksi kysyn, että minulla juuri todettiin kohdussa mahdollisesti adenomyoosia, joka mahdollisesti vaikuttaa kiinnittymiseen.
 
Minkälainen ongelma limakalvolla on? Sen vuoksi kysyn, että minulla juuri todettiin kohdussa mahdollisesti adenomyoosia, joka mahdollisesti vaikuttaa kiinnittymiseen.
Mulla oli keskenmenojen jälkeen limakalvo vain 2-3mm paksuinen ovulaation aikaan. Ennen ekaa raskautta en käynyt ultrassa niin en tiedä mitä oli silloin. Mulla on joka keskenmenossa lääkkeiden lisäksi päädytty kaavintaan myös ja ekassa oli myös tulehdus ennen kun tajuttiin ettei ole vielä kaikki tullut. Mahdollisesti tulehdus ollut syynä kaikkeen, tai sitten kaavinnan rasitus. Epäilen että pitkä kierukan käyttö (15v) on heikentänyt kohdun verenkiertoa myös joka osa syynä hitaaseen toipumiseen.

Limakalvoa on sitten kasvatettu sekä omin konstein että ihan lääkkeillä ja se on ollut n.6-7mm kierrossa jossa raskaudet on alkaneet. Toka raskaus alkoi arginiini+e-vitamiini+asa kombolla, kolmannessa samat mutta oviksesta lugesteron ja inhixa plussasta ja tässä neljännessä menopur+ ovitrelle+ arginiini+ asa+ inhixa+ cyclogest.
 
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Ennen esikoista oli vuodessa 3 keskenmenoa sekä esikoiseen johtanut plussa. Tarkalleen 12kk 3vko aikana siis 😅 eli melko nopeasti raskauduin aina uudestaan
 
  • Rakkaus
Reactions: Dinaas
@Dinaas Kyllä tämä tästä‍🩹, onneks tää ei kolahtanu henkisesti kovaa, toki eilen oli kökkö päivä mut en haluu myöskään jäädä vellomaan siihen tunteeseen. Mutta joo huomenna se selviää mikä on lääkärin mielipide asiaan lääkkeen kanssa.
Kyllä se siitä ja kaikki tunteet on ok ja tervetullutta, itsellä myös katse jo seuraavassa kierrossa😄 Miten lääkärissä meni? Paljon voimahaleja sinne❤


Mulla kesti jälkivuoto yhteensä noin 2vko ja menkat alkoi reilu 4vko jälkeen. Tyhjennys- ja jälkivioto oli just tuollasta että alkuun tuli se isompi setti, sitten rauhottui ja taas vähän kiihtyi ja taas rauhottui. Liikkuminen provosoi ja siks suosittelenkin pysymään liikkeessä ettei vaan lepäile, että kaikki tulee ulos. Tsemppiä!

Mulla ei ole mitään odotuksia että raskautuisin heti uudelleen. Mun perussairaus paheni tästä kkm hormoonimyrskystä niin, että todnäk saattaa estää raskautumisen taas hetkeks aikaa. Ihan pyllystä, mutta ei auta kun kääntää katse pikkuhiljaa kevääseen jos sillon sit taas olis verikoearvot kohdillaan.
Itsellä kesti vain viikon mikä sai tottakai mut panikoimaan, et onko sinne jääny mitään. 😳 Mutta hyvä kuulla, että on ihan normaalia❤ Voi pahus, toivotaan parasta ja ihmeraskautumista sinne myös pian, haleja sinne myös paljon❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Kiitos kaikille ihanaa kuulla muiden kokemuksia myös. Lähinnä senkin takia kysyn, etten lähde olettamaan uutta raskautta heti vaan pystyn saamaan mielenrauhan siitä, että siinä saattaa mennä jonkin aikaa❤. Nää ryhmät täällä on ollut kyllä niin korvaamattomia ja iso tuki kaikille tunteille mitä on käynyt tässä monta kk läpi. Kiitos kaikille siis ihanasta vertaistuesta❤
 
Hei tietävät, osaako kukaan sanoa voiko rakaushormoonit vaikuttaa ovulaatiotestiin? Tänään nippaili vasemmalta puolelta ja ajattelin ihan mielenkiinnon vuoksi tehdä ovulaatio testin kerta niitä nyt oli jäänyt edelliseltä kerralta. Noh testi näyttää tältä, voiko olla mahdollista kun tänään on kp9 tyhjennyksestä ja vuodotkin loppuivat vasta pari päivää sitten? 🤔

https://aijaa.com/T7S5HF
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

28.7.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★



@nonnaam kp 35/35
@ireh kp 31/28-30
@Myrtti85 kp 26/?
@Samppa40 kp 24/25
@syksynsävel_ kp 23/27-30
@Cherrymint kp 23/24-27
@Päivänsäde84 kp 21/25-28
@Cara-mel kp 20/24-27
@Karvakorvat kp 14/?
@heltsuli kp 14/28
@meinaas kp 8/28-34
@pikkuhaave kp 2/38
@esparsetti kp 2/32


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@nonnaam DPO 15
@ireh DPO 13
@Cara-mel DPO 7
@syksynsävel_ DPO 7
@Karvakorvat DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:
Hei tietävät, osaako kukaan sanoa voiko rakaushormoonit vaikuttaa ovulaatiotestiin? Tänään nippaili vasemmalta puolelta ja ajattelin ihan mielenkiinnon vuoksi tehdä ovulaatio testin kerta niitä nyt oli jäänyt edelliseltä kerralta. Noh testi näyttää tältä, voiko olla mahdollista kun tänään on kp9 tyhjennyksestä ja vuodotkin loppuivat vasta pari päivää sitten?

https://aijaa.com/T7S5HF
Kyll ne vaikuttaa, hcg näkyy ovistestissä jonkin verran. Melkein ei kannata ovista tikutella ennen kun raskaustesti on nega. Saa sillä jotain tuloksia muttei me kovin luotettavia ole. Ite en ole ekassa kierrossa km jälkeen siksi tikutellut ollenkaan.
 
Valmistelevan lääkkeen sain jo lääkärissä aamupäivällä ja kotiin sit mukaan 6 cytoteciä, aamulla herään 5 aikaan (koska haluun et pahin ehkä ohi ennenku lapset herää) ja laitan 4 suoraa emättimeen ja sit kaks myöhemmin suun kautta. Lääkäri ajatteli että jo toi valmisteleva saattaa tyhjentää ku oli jo vähä käynnissä se mulla mut suositteli että otan noi siitä huolimatta.

Ja siis uskoisin että tyhjeni koska vatsa ollut kipeä ja jotain tosiaan hulahti pönttöön+kivut loppu. Kipujen taso oli se että ei lääkettä tarvinnut ottaa. Nyt mietin että jos kohtu olisikin jo tyhjä nii tuleekohan silti kipuja noista cytoista🤔.

Mutta siis täällä kaikki ihan hyvin kaikinpuolin ❤‍🩹. Raskaustestin ostin kans jo valmiiksi et saa sen tehdä tässä viimeistään 4vk päästä. Voi varmaa aiemminki kokeilla 🤔?
 
Valmistelevan lääkkeen sain jo lääkärissä aamupäivällä ja kotiin sit mukaan 6 cytoteciä, aamulla herään 5 aikaan (koska haluun et pahin ehkä ohi ennenku lapset herää) ja laitan 4 suoraa emättimeen ja sit kaks myöhemmin suun kautta. Lääkäri ajatteli että jo toi valmisteleva saattaa tyhjentää ku oli jo vähä käynnissä se mulla mut suositteli että otan noi siitä huolimatta.

Ja siis uskoisin että tyhjeni koska vatsa ollut kipeä ja jotain tosiaan hulahti pönttöön+kivut loppu. Kipujen taso oli se että ei lääkettä tarvinnut ottaa. Nyt mietin että jos kohtu olisikin jo tyhjä nii tuleekohan silti kipuja noista cytoista.

Mutta siis täällä kaikki ihan hyvin kaikinpuolin ‍🩹. Raskaustestin ostin kans jo valmiiksi et saa sen tehdä tässä viimeistään 4vk päästä. Voi varmaa aiemminki kokeilla ?
Jännä juttu kun itse sain mukaan vain 4 cytoteciä jotka piti laittaa emättimeen. Onkohan eri paikkakunnilla eri suositukset? 🤷🏻‍♀️ Itse ostin myös jo raskaustestin ja ajattelin kokeilla 3vkon jälkeen mitä näyttää ja jos näyttää positiivista nii kokeilla uudestaan 4vkon jälkeen.🥰

@Mimerkki Kiitos vastauksesta, aloitan varmaan itse myös kunnon testailun ensimmäisten kk jälkeen ellen sitten tunne selvästi ovista niinkuin ennen raskautta. ☺
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94
Jännä juttu kun itse sain mukaan vain 4 cytoteciä jotka piti laittaa emättimeen. Onkohan eri paikkakunnilla eri suositukset? 🤷🏻‍♀️ Itse ostin myös jo raskaustestin ja ajattelin kokeilla 3vkon jälkeen mitä näyttää ja jos näyttää positiivista nii kokeilla uudestaan 4vkon jälkeen.🥰
Joo siis en tiiä,m. Mulle määrättiin TAYSIN puolelta nämä, et oisko mahdollisesti paikkakunta/tapauskohtaisia eroja.

Ja tuntuu vähä hullulta ottaa noin iso määrä kun kuitenki uskoisin hyytymän puolesta et kaikki tuli mut kattellaa ny😵💫🤔.
 
Valmistelevan lääkkeen sain jo lääkärissä aamupäivällä ja kotiin sit mukaan 6 cytoteciä, aamulla herään 5 aikaan (koska haluun et pahin ehkä ohi ennenku lapset herää) ja laitan 4 suoraa emättimeen ja sit kaks myöhemmin suun kautta. Lääkäri ajatteli että jo toi valmisteleva saattaa tyhjentää ku oli jo vähä käynnissä se mulla mut suositteli että otan noi siitä huolimatta.

Ja siis uskoisin että tyhjeni koska vatsa ollut kipeä ja jotain tosiaan hulahti pönttöön+kivut loppu. Kipujen taso oli se että ei lääkettä tarvinnut ottaa. Nyt mietin että jos kohtu olisikin jo tyhjä nii tuleekohan silti kipuja noista cytoista.

Mutta siis täällä kaikki ihan hyvin kaikinpuolin ‍🩹. Raskaustestin ostin kans jo valmiiksi et saa sen tehdä tässä viimeistään 4vk päästä. Voi varmaa aiemminki kokeilla ?
Paljonko sulla oli viikkoja? Mulla on ollu 13 (sikiö 7vko) 8 ja 9 ja lääkkeillä ei ole tyhjentynyt. Olen siis se poikkeus sääntöön. Mutta mulla siis ensin mifegyne ja vuorokautta myöhemmin cytotec ja n.10h päästä tyhjennystä tuli muttei tarpeeksi. Lisäannokset cytotecia (niitä meni jotain 12 yhteensä vuorokaudessa kolmessa erässä) ei tehnyt enää yhtään mitään, siis kipujakaan.
 
Paljonko sulla oli viikkoja?
Mulla oli viikkoja 8+4 ja sikiö noin 7+ viikkoinen. Otin tosiaan tunti sit ne kaks vikaa tabuakin suun kautta eikä oo kyllä mitää kipuja, ehkä vähä alavatsa tuntuu herkälle, vuoto aika normaalia kuukautisvuotoo ehkä niukempaa vähän.

Eli uskoisin et se eilinen valmistava riitti siihen et tuli ulos silloin ku se hyytymä tuli.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

29.7.2023 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@nonnaam kp 36/35
@ireh kp 32/28-30
@Myrtti85 kp 27/?
@Samppa40 kp 25/25
@syksynsävel_ kp 24/27-30
@Cherrymint kp 24/24-27
@Päivänsäde84 kp 22/25-28
@Cara-mel kp 21/24-27
@Karvakorvat kp 15/?
@heltsuli kp 15/28
@meinaas kp 9/28-34
@pikkuhaave kp 3/38
@esparsetti kp 3/32


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@nonnaam DPO 16
@ireh DPO 14
@Cara-mel DPO 8
@syksynsävel_ DPO 8
@Karvakorvat DPO 5
@heltsuli DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Turhauttavaa. Ti/ke oletan että menkat alkaa, jos alkaa. Hätäilijänä tein testin tänään aamulla, se oli nega. Valkovuotoa on hirveästi, oletin että näin lähellä menkkoja alkaisi jo tuleen kuiva kausi niiku yleensä. Toi nostaa siis toiveita ylös testituloksesta huolimatta. Mutta toisaalta alavatsalla polttelee menkkoja enteilevästi, mikä taas tukis tota negatiivista tulosta. Eipä auta ku ootella ja kattoa. Onks muilla yleensä kuiva kausi ennen menkkavuotoa?
 
Täällä piinaillaan. Ovis ollut ma-ke välillä. Su-ma oli oireita miksi epäilin maanantaita. Keskiviikkona kuitenkin iski uudestaan kovat oireet. Olin tiistaina leikkauksessa, joten talletteluja vaan maanantaina viimeks. Katotaan riittikö 🤷🏼‍♀️ Eilen ja tänää ollu rintojen arkuutta ja turvotusta, mikä myös viime kierrossa. Ennen ei oo ollu, joten jännä miten nyt yrityksen alkaesa tullut uutena juttuna
 
Heipparallaa,
nyt on loma ja vuoden olen ollut ilman alkoholia. Nyt päätin et otan yhden ja niin otin, vadelma mojito. 😋 Loman kunniaksi rikoin herkkulakkoni, eli oon vähän syönyt karkkia ja myös sitä suurta herkkuani salmiakkia. Sit ku lomani on ohi niin luovun karkeista, tää on ihan vaan oma juttu etten napostele niitä koko aikaa. Mut toisaalta eipä niitä enää oikein tee mieli edes syödä, ku monta kuukautta ollut ilman. Jos tässäkään kierrossa ei nappaa niin vuosi yritetty. 🥺

Aamulla tein tuttu tapaan clearblue testin ja sain sen virhetilaa. Ollaan reissussa ja olin laskenut tiukan määrän mukaan, joten en voinut uutta testiä tehdä. 😫 Olisin halunnut nähdä sen hymiön. 🙈 Mutta eilen illalla tein ovulaatioliuskan ja oli selvästi vahvempi viiva eli onko eilen ollut se -1 dpo ja tänään 0 Dpo? Eilen aamulla ei vielä napannut clearblue.
 
Täällä alkaa ihan piakkoin myös yritys, ( jee ja IIK) ja siksi ajattelin tilata ovistestejä valmiiksi. Täällä oli monella hyvänkuuloinen systeemi, että käyttää sekä kalliita digitestejä että halpoja liuskoja. Miten te siis käytätte niitä?
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94
Täällä alkaa ihan piakkoin myös yritys, ( jee ja IIK) ja siksi ajattelin tilata ovistestejä valmiiksi. Täällä oli monella hyvänkuuloinen systeemi, että käyttää sekä kalliita digitestejä että halpoja liuskoja. Miten te siis käytätte niitä?
Mä käytän sillai, et testaan halvoilla niin kauan et lähtee tummumaan ja sit vaihdan digiin.😁
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Täällä alkaa ihan piakkoin myös yritys, ( jee ja IIK) ja siksi ajattelin tilata ovistestejä valmiiksi. Täällä oli monella hyvänkuuloinen systeemi, että käyttää sekä kalliita digitestejä että halpoja liuskoja. Miten te siis käytätte niitä?
Itse teen niin et aamuisin testaan clearblue digitaalisella alkaen kp 10 jatkaen niin kauan että tulee hymynaama. Iltaisin testaan vielä liuskoilla, jotta ei varmasti mene ovis ohitseni. Itse en oireita tunnista. Tämä tapa toimii minulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
vierailija
Turhauttavaa. Ti/ke oletan että menkat alkaa, jos alkaa. Hätäilijänä tein testin tänään aamulla, se oli nega. Valkovuotoa on hirveästi, oletin että näin lähellä menkkoja alkaisi jo tuleen kuiva kausi niiku yleensä. Toi nostaa siis toiveita ylös testituloksesta huolimatta. Mutta toisaalta alavatsalla polttelee menkkoja enteilevästi, mikä taas tukis tota negatiivista tulosta. Eipä auta ku ootella ja kattoa. Onks muilla yleensä kuiva kausi ennen menkkavuotoa?
Olet aika aikaisessa. Jos oletetaan sinulla olevan 14 vuorokauden luteaali ja keskiviikkona alkaisi, niin sinulla olisi eilen ollut vasta Dpo 10, jolloin harvemmin edes näkyisi mitään. Ja luteaalisi voi olla vaikka 12 päivää, jolloin eilen olisi ollut vasta Dpo 8 (eli mahdollinen kiinnittyminen vasta ehkä ollut, eikä näy testissä vielä).
 

Yhteistyössä