Haaveena vauva 2024

Mä kuvittelisin että sulla on eilen ollut dbo 0, jos rakkula oli just puhjennut. Hymynaaman olisit saanut toissapäivänä ja tänään olisi siis Dbo 1
Toissapäivänä ei ollut hymynaamaa eikä kovin vahvaa haamuakaan illalla. Eilen aamuna ei tullut hymynaamaa, ja learblue oli hyvin hailakka haamu aamulla. Illalla oli tasa vahvat viivat liuskassa. Tänä aamuna oli clearblue hymynaama. Tosiaan se gyne oli sitä mieltä, et hetki sitten puhjennut. Täytyy myöntää etten tiedä mikä dpo se sit on. 🙈
 
Toissapäivänä ei ollut hymynaamaa eikä kovin vahvaa haamuakaan illalla. Eilen aamuna ei tullut hymynaamaa, ja learblue oli hyvin hailakka haamu aamulla. Illalla oli tasa vahvat viivat liuskassa. Tänä aamuna oli clearblue hymynaama. Tosiaan se gyne oli sitä mieltä, et hetki sitten puhjennut. Täytyy myöntää etten tiedä mikä dpo se sit on.
Joo mut se puhjennut rakkula on juurikin se follikkeli mikä on se mitä tavoitellaan. Siel on kypsynyt munasolu ja ei niitä tarvii enempää kuin yksi olla. Ne pienet on antraalofollikkeleita joista kasvaa sit se dominantti follikkeli seuraavissa kierroissa 😊. Sanoisin et kun kerta ovulaatio näkynyt ultrassa nii se on dpo0 ei merkitystä mikä päivä se testi ollut positiivinen koska todellisuudessa tuo dpo0 tarkoittaa kuitenkin montako päivää ovulaatiota 😊
 
Heipähei 👋, hyvin varovasti liityn tänne palstalle seurailemaan(piinailemaan) mitä tuleman pittää.
Aikalailla 7 vuotta oon nyt oottanut että musta tulis äiti(haveillu oon iha pienestä asti), eikä vuosiin ollut kumppania kenen kanssa olisi ollut mahdollista yrittää.
Nyt kuitenkin miehen kanssa ollaan oltu 12/21 asti ilman ehkäisyä "tulee jos on tullakseen" mielellä ja koska aikaa on ehtinyt jo mennä kivasti tässä ja yhdynnät on sattunut Flo:n mukaan otollisimmille päiville, bongaan myös limat ja kivut, niin saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin ja kesäkuun alussa olisi sitten eka käynti polilla.
Koko tänä 1,5 vuoden aikana ei oo tullut yhtään haamua eikä ees viivanpaikkaa. Oviksia en oo tikutellu ku on ollu nii selekiät merkit mut ois tarkotus ens kierrosta alottaa kokeilemaan. Joka ikiset menkat on ku puukko rintaan, mut näköjää joku toivo pilikottaa horisontissa 😅
Mulle olisi ensimmäinen ja miehelle kolmas, ensimmäinen yhteinen😊

Tällä hetkellä ootellaan siis ekaa poliköyntiä ja mää pijän peukkuja että tärppäis täst kierrosta 🙈 Nyt siis limoista päätellen ja Flon mukaan DPO3 mut kivuista päätellen DPO0 😅 Ei oo Flo vielä näin pahoin heittänyt mutta kai sitä on ressaamalla sekottanu roppansa.

Mut voi lisätä listaan hermoilija_ ya 12/21, kp14/23-27, 1. (Miehen 3.) DPO0 tai DPO3 😅
 
Heipähei , hyvin varovasti liityn tänne palstalle seurailemaan(piinailemaan) mitä tuleman pittää.
Aikalailla 7 vuotta oon nyt oottanut että musta tulis äiti(haveillu oon iha pienestä asti), eikä vuosiin ollut kumppania kenen kanssa olisi ollut mahdollista yrittää.
Nyt kuitenkin miehen kanssa ollaan oltu 12/21 asti ilman ehkäisyä "tulee jos on tullakseen" mielellä ja koska aikaa on ehtinyt jo mennä kivasti tässä ja yhdynnät on sattunut Flo:n mukaan otollisimmille päiville, bongaan myös limat ja kivut, niin saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin ja kesäkuun alussa olisi sitten eka käynti polilla.
Koko tänä 1,5 vuoden aikana ei oo tullut yhtään haamua eikä ees viivanpaikkaa. Oviksia en oo tikutellu ku on ollu nii selekiät merkit mut ois tarkotus ens kierrosta alottaa kokeilemaan. Joka ikiset menkat on ku puukko rintaan, mut näköjää joku toivo pilikottaa horisontissa
Mulle olisi ensimmäinen ja miehelle kolmas, ensimmäinen yhteinen

Tällä hetkellä ootellaan siis ekaa poliköyntiä ja mää pijän peukkuja että tärppäis täst kierrosta Nyt siis limoista päätellen ja Flon mukaan DPO3 mut kivuista päätellen DPO0 Ei oo Flo vielä näin pahoin heittänyt mutta kai sitä on ressaamalla sekottanu roppansa.

Mut voi lisätä listaan hermoilija_ ya 12/21, kp14/23-27, 1. (Miehen 3.) DPO0 tai DPO3
Tervetuloa mukaan😊
 
Kattelin muuten tänään Puhdin raskautta suunnittelevan terveystarkastus pakettia. Onko kellään kokemusta tai jostain muusta Puhdin testeistä?
Käydään siellä ottamassa mun miehelle testoarvoja kun yksityisellä ollaan hoidossa. Itsekin otan välillä d vitamiinia tai ferritiinit kun en jaksa tapella lääkärin kans miksi tarviin ne. Sieltä saa siis ihan yksittäisiä testejä otettua ja mehiläisen labraan menee ottamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Fiufau
Käydään siellä ottamassa mun miehelle testoarvoja kun yksityisellä ollaan hoidossa. Itsekin otan välillä d vitamiinia tai ferritiinit kun en jaksa tapella lääkärin kans miksi tarviin ne. Sieltä saa siis ihan yksittäisiä testejä otettua ja mehiläisen labraan menee ottamaan.
Kiitos vastauksesta. Oon kuullut kyllä, että homma toimii ja on aika simppeliä. Ja saa just sellaisia testejä otettua mitkä itteä kiinnostaa eikä tosiaan tarvi lääkärin kanssa asiasta vääntää miksi haluaa jotain arvoja mittauttaa. Pitää vielä hetki katsella ja odotella varmaan mihin tää oma vuoto ja kierto nyt menee. Vois vaikka tohon kesäkuulle ajatella sit tuota Puhtia
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Mamiks
Täällä ensimmäinen lääkärikäynti takana ja pettymys kun oletin että ollaan jo jonossa mukana. Lääkäri ottaa nyt kuitenkin ensin selvää voiko laittaa lähetettä vielä eteenpäin kun kuitenkin yks raskaus sai alkunsa vaikka menikin kesken..niin odotin tätä päivää et asiat lähtis etenemään, mutta kun kiertokin melko säännöllinen ei tässä heti ainakaan mitään apuja saa😐
Perus verikokeisiin tuli vaan lähete... toivottavasti laittas meille sen lähetteen, syksyyn on pitkä aika odotella et vuos keskenmenosta tulee täyteen😞
 
Täällä ensimmäinen lääkärikäynti takana ja pettymys kun oletin että ollaan jo jonossa mukana. Lääkäri ottaa nyt kuitenkin ensin selvää voiko laittaa lähetettä vielä eteenpäin kun kuitenkin yks raskaus sai alkunsa vaikka menikin kesken..niin odotin tätä päivää et asiat lähtis etenemään, mutta kun kiertokin melko säännöllinen ei tässä heti ainakaan mitään apuja saa
Perus verikokeisiin tuli vaan lähete... toivottavasti laittas meille sen lähetteen, syksyyn on pitkä aika odotella et vuos keskenmenosta tulee täyteen
Voi ei mikä pettymys 🥺 meillä myös rajattiin tuolla perusteella että pitää olla keskenmenosta vuosi vaikka ikää on ja ongelmakin oli jo tiedossa. Toivottavasti sun taustalla kuitenkin asiaa voisi kiirehtiä.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

4.5.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@pikkuhaave kp 31/33
@Charppaliini kp 25/26
@Liilja kp 24/28-33
@Yöperhonen-88 24/?
@vauvakuume7 19/?
@ekapikkunen 19/?
@Samppa40 kp 15/26-28
@heltsuli kp 14/28-31
@RLiisukka kp 14/28
@hermoilija_ kp 14/23-27
@Mimerkki kp 13/30
@Cherrymint kp 12/25-27
@Dinaas kp 11/27-33
@minttuni kp 10/26
@ireh kp 9/28-30
@Peanutbuttercup kp 7/28
@inkeriini kp 6/30
@lenkkitossut kp 6/23-27
@meinaas kp 5/28-34
@haaveillen kp 3/26-30
@tiipanen kp 2/28-30
@Mamiks kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@pikkuhaave DPO 13
@alessiina DPO 10
@ekapikkunen DPO 5
@Vohvelitohveli DPO 3
@Cherrymint DPO 1
@hermoilija_ DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Sitä minäki tässä pohdin jos on kyse kemisllisesta raskaudesta niin en koe siitä hyötyvän jos sen saa testiin näkyviin mutta sitten menkat alkaakin.
Mä koen, että niistä kemiallisistakin on ihan hyödyllinen tietää. Varsinkin jos niitä tulee paljon eikä tärppää ja haluaa lähteä apua hakemaan lääkäristä. Niin pystyvät sillä tiedolla jo vähän päättelemään että kyse on mahdollisesti kiinnittymisessä eikä esim hedelmöittymisessä.
 
Mä koen, että niistä kemiallisistakin on ihan hyödyllinen tietää. Varsinkin jos niitä tulee paljon eikä tärppää ja haluaa lähteä apua hakemaan lääkäristä. Niin pystyvät sillä tiedolla jo vähän päättelemään että kyse on mahdollisesti kiinnittymisessä eikä esim hedelmöittymisessä.
Ite en oo ikinä testaillut etukäteen enkä viimeisen 1,5 vuoden aikana kuin max 3 kertaa kun ollut menkat myöhässä. Jotenkin aina pelottanut se nega, ja no yleensä heti kun menee testaamaan nii menkat alkaa 😅 Toisaalta tosiaan kiinnostais ne kemiallisetkin tietää josko se ois merkki sitten että ees jonkinlaista toimintaa alakerrassa tapahtuu. 🤔
 
Sitä minä vain että pcn viivanpaikat taitaa olla todellisia? N. Viikko sit testasin negan dpo joku 15 tms. Nyt ku kaivoin ovistestejä esiin osui tää testi käteen ja siis katsokaa millainen roskishaamu siihen on ilmestynyt
Menkat siis oli ja meni juuri. Tää on testattu just ennen menkkoja ja oli tosiaan nega
No siis mullahan tuli myös tällainen kerran kun roskiksessa olleeseen testiin oli osunut kahvinpuruja. On kyllä hämmentävää 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Sitä minä vain että pcn viivanpaikat taitaa olla todellisia? N. Viikko sit testasin negan dpo joku 15 tms. Nyt ku kaivoin ovistestejä esiin osui tää testi käteen ja siis katsokaa millainen roskishaamu siihen on ilmestynyt
Menkat siis oli ja meni juuri. Tää on testattu just ennen menkkoja ja oli tosiaan nega
oh my miten räikeä, oikein kunnon positiiviseksi muuttunut 😱 ehkä en kaivele tulevaisuudessa enää noita testejä jälkikäteen roskiksesta 😮 parit kolmet haamut oon saanut minäki jälkikäteen kun oon tiiraillut noita, mutta en kyllä noin räikeää 😅
 
kaikille uuteen kiertoon joutuneille.

Minä täällä piinailen itseni kanssa, että malttaisinko odottaa testaamisen kanssa siihen asti, että menkat olisi myöhässä. Todennäköisesti en.
Mä täällä pohdin ihan samaa! Tuskin malttaa odottaa ja olis aika ihanaa päästä kertoo omalle äidille toisesta äitienpäivänä. Kun varmaan jo sillon testeissä näkyy kunnolla raskaus.

Täytyy vaan ennen vetää yks täytelakupussi kun se loppuu siihen paikkaan sit jos se plussa tulee 🙈
 
Ei näy ovista vieläkään. Samanlaista viivaa tulee joka päivä. Kierto tosin nyt voi olla vielä mitä sattuu, niin täytyy jaksaa vaan odottaa. 🙄
Mietin, voiko tuo raskaushormoni estää oviksen. Ei se hcg nyt tiistaina ollut enää kuin 31.

Nyt meinaa joku flunssakin iskeä päälle. 🤧 Vähän alkaa odottava innostunut tunnelma muuttua kärsimättömyyteen. 😆
 
Onko kokemusta apteekin raskaustesti ULTRA herkistä testeistä? Onko oikeasti herkkiä? Mulla pitäis olla nyt dpo 10 ja dpo 7 olin varma tuntevani kiinnittymisen, mutta testi on nega 🙄 ylihuomenna lähdössä matkalle ja haluais varmuuden ennen sitä, ettei tartte reissussa miettiä.

Täällä plussanneet, mikä dpo saitte plussan ja millä testillä?
 

Yhteistyössä