Haaveena vauva 2024

Kiitos vastauksista @rimpsukka84 ja @tamuli Miulla on letrozolit vielä lisäksi tarkoitus aloittaa kp 3, jahka joskus sinne asti päästään oliko @tamuli siulla myös pcos, muistanko oikein?
Muistat oikein, eli pcos on! Ajattelin ensikierron vielä katsoa ja sitten ottaa taas pitkästä aikaa oikeasti aikaa lääkäriin. Olisi kiva tietää, tapahtuuko sitä ovulaatiota vai ei, ja sitten kenties kinuta letroja tms. Toki me ollaan yritetty vasta juhannuksesta asti, mutta koska täytän pian 30 + pcos niin ei tekisi kauheasti mieli hukata aikaa, kun toiveissa kuitenkin olisi pari lasta. :oops: Oletko @pikkuhaave itse asioinut yksityisellä vai julkisella? :giggle:
 
Muistat oikein, eli pcos on! Ajattelin ensikierron vielä katsoa ja sitten ottaa taas pitkästä aikaa oikeasti aikaa lääkäriin. Olisi kiva tietää, tapahtuuko sitä ovulaatiota vai ei, ja sitten kenties kinuta letroja tms. Toki me ollaan yritetty vasta juhannuksesta asti, mutta koska täytän pian 30 + pcos niin ei tekisi kauheasti mieli hukata aikaa, kun toiveissa kuitenkin olisi pari lasta. Oletko @pikkuhaave itse asioinut yksityisellä vai julkisella?
Yksityisellä olen asioinut nyt, kun minulla tuttu gyne siellä jolla käynyt jo hetken. 😊 Mutta vuoden vaihteen jälkeen jos ei tärppää niin hakeudutaan varmaan julkiselle.
 
Täällä oikein hätähousujen äiti! tänään siis DPO 9 ja testit aamusta tänään. Heti tuli ilo ja toivo mutta kyllä heti nousi mieleen aiempi kemiallinen raskaus no mutta vielä ollaan niin epävarmoilla päivillä että ei voi sanoa mitään. :S

No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä etenee 😍

Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja!

Minulla on huomenna virallinen testipäivä ja edelleen aika hailakat viivat, vaikka onkin inasen vahvistuneet. Saa nähdä että pääsenkö veritestiin missään vaiheessa vai jääkö itse testailtavaksi miten etenee. 😊
 
Täällä aavistuksen tullu hennon hennon vpunertavaa valkkaria tänää kerran. Että näinkö vaan menee tämäkin🙄. Piinaavaa tää oottelu alkaako vuoto kunnolla vai voisko ollakin vaa jotain iha harmitonta. Iso plääh jossei tämäkään mene hyvin.
 
Huomenna on viikko viimeisestä terolutista, ei menkkoja. Eilen itkin miehelle illalla, kuinka epäreilua on että toiset saavat yrittää raskautta kerran kuukaudessa, ja me ehkä 6 kertaa vuodessa. Lueskelin kuitenkin netistä kokemuksia, ja joillain oli kestänyt kymmenenkin vuorokautta, ennen kun kuukautiset olivat alkaneet. Joten malttia kyselee tämäKIN vaihe näköjään. Onko täällä teroluteista kenelläkään kokemusta? Itse en saanut niistä juuri muita oireita, kun alavatsakipuja ekoina päivinä.
Mulla Terolutit ollu käytössä jo 2 vuotta, en oo kyllä niistä sivuvaikutuksia kokenut ja välivuotoihin on ollut apua. Alkuun yksi tabletti ei riittänyt niin nostettiin kahteen ja se on ollu riittävä. Menkat on alkanu pääosin 2-5vrk:n päästä lopetuksesta mutta on tainnut kerran-pari mennä se 10vrk. Nyt kuitenki on pientä tuhrua ollu sunnuntaista asti ja tänään vähän reilumminki eli en nyt tiiä mikä tässä on kyseessä, eilen aloitin taas Terolut kuurin.
 
Mää en varmaan koskaan tonne piinalistalle pääse, en tiiä ees miten tän mun ovulaation merkkaisi kun kolmena päivänä sain sen positiivisen 😅 eikä nyt tässäkään kierrossa varmaan optimaalisina päivinä päästy touhuamaan ja ylipäätään vain kaksi kertaa oli mahdollisuus 🙈 ei TAASKAAN oo toiveet mitenkään korkealla 🙄
 
No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä etenee

Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja!

Minulla on huomenna virallinen testipäivä ja edelleen aika hailakat viivat, vaikka onkin inasen vahvistuneet. Saa nähdä että pääsenkö veritestiin missään vaiheessa vai jääkö itse testailtavaksi miten etenee.
Oi että niin jännää!! 😍 tsemppiä ja toivottavasti meillä viivat vahvistuu!!
 
  • Rakkaus
Reactions: iloksi
Täällähän taas tapahtunut ! Paljon onnea plussista ❤
Uusiin kiertoihin joutuneille isot halit 🥰

Tylsä vaihe ohitettu ja tallettelut saatu aloitettua, tein tänään vasta ekan ovistestin,kp11. Hailakkaa oli, mutta eilen tuli joeggikset ja ne on pyritty hyödyntää ku musta se on luonnon tapa sanoa että olis parasta sada kaverit liukkaille 😂😂 Mitä pidemmälle menee sen kivempaa nyt on kun tiedän että niitä voi taas olla joku 100000 enempi ku viimeksi😁 Hulluja määriä ei voi muuta sanoa!
Kaikille tärppionnea, ovisplussaa täällä varmaan ylihuomenna ehkä?
 
On: Mulla nyt menossa kp23/25-31, omaan mieleen piinapäivät alkaa vasta viikonloppuna eli silloin kun mahd.menkat vois alkaa.😅

Nyt on menossa yk6 ja viimeksi tärppäsi yk6..🙃 ja tämä pieni täyttää ensi kuussa 1v.❤ En usko nyt tärppiin, vaikka ahkerasti joka kuukausi on seksiä.. enkä seuraa tai tiedä tarkalleen edes milloin ovulaatio on. Aikasemmin oli päivälleen tarkka kierto, enää ei ole. Ja ikähän tässä painaa jo päälle.😁

Ja on taas mitä odottaa, syyslomalla koko perheen kans reissuun🥰 ja joulukuun alussa miehen kans kaksin muutamaksi yöksi Euroopan reissulle.❤ Vielä en ole hänelle sitä kertonut. Varannut matkan jo olen, jännittää ihan hirveesti kertoo.🤣 Puolensa taas on raskautumisella, milloin tärppää jos tärpää. Tottakai se on tärkeä ja sais tapahtuu mahd.pian..💝 Mutta sekään ei haittaa, vaik Euroopan reissulla vois pari drinksuu ottaa..🍹

Jännittää niin monia asia tässä loppu vuonna ja on mitä odottaa.❤🔥

Onnea plussanneille ja vahvistumista ja tarrasukkia mukaan teille!🤗

Ja valoa jokaisen syksyyn!💛🍂🍁
 
No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä etenee

Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja!

Minulla on huomenna virallinen testipäivä ja edelleen aika hailakat viivat, vaikka onkin inasen vahvistuneet. Saa nähdä että pääsenkö veritestiin missään vaiheessa vai jääkö itse testailtavaksi miten etenee.
Joko testasit? 😍
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

27.9.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Frija kp 32/28
@tamuli kp 26/27
@Miima81 kp 23/30
@Päivänsäde84 kp 23/25-31
@nonnaam kp 20/34
@Karvakorvat kp 19/28
@haaveillen kp 19/25-28
@meinaas kp 18/28-34
@Heinis2017 kp 17/26-33
@heltsuli kp 16/28
@heidisofia kp 15/28-32
@aida91 kp 12/25-28
@Dinaas kp 7/27-33
@Cherrymint kp 7/26
@Cara-mel kp 5/24-27
@Leonida kp 5/28-29
@esparsetti kp 4/32
@syksynsävel_ kp 4/28
@marik91 kp 3/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@rimpsukka84 DPO 10
@Karvakorvat DPO 6
@meinaas DPO 4
@haaveillen DPO 3
@heltsuli DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
kivasti on vähän lisää väriä tullut eilisestä mie niin tiedän että teen vaan itelle hallaa tällä näin aikaisella testaamisella mutta en voi itelle mitään ja olen niin innoissani tästä kun eden hetken näyttää plussaa testit toivottavasti tämä kestää loppuun asti <3

Oo on kyllä tullut väriä lisää 😍 Toivottavasti vahvistuu hyvin päivä päivältä ❤
Mä oon ihan samanlainen, alan testailee ajoissa ja seurailee viivan kehittymistä 🙈 en pystyis odottaa esim siihen et menkat on myöhässä 😁 ja todellakin saa olla innoissaan niistä plussista <3
 
Nyt menkat on jo on muutaman päivän myöhässä, mutta koska ollaan edelleen petipotilaana eikä pääse testaamaan, kun unohdin laittaa kaupan "ruokatilaukseen" testin ostoslistalle, höh :(

On sen verran korkea kuume jo neljättä päivää niin pelottaa jos on alkanut ja menee kesken tai tulee sikiövaurioita tms.
 
Nyt menkat on jo on muutaman päivän myöhässä, mutta koska ollaan edelleen petipotilaana eikä pääse testaamaan, kun unohdin laittaa kaupan "ruokatilaukseen" testin ostoslistalle, höh

On sen verran korkea kuume jo neljättä päivää niin pelottaa jos on alkanut ja menee kesken tai tulee sikiövaurioita tms.
Tsemppiä ja paranemisia💕 Kurjaa olla kipeenä ja vielä korkeassa kuumeessa. Jos sattuis plussa tulemaan, niin mulla oli viime raskauden alkupuoliskolla erittäin paha tauti, jossa korkea kuume, tulehdusarvot korkealla ja yli kuukauden antibiootit ja särkylääkkeet tuli vedettyä 😵😵💫 Mutta vauva selvisi vaikka niillä viikoilla hänen hyväkseen ei olis voinut edes tehdä mitään 😢 Nyt tuhisee tässä sylissä. Paljon paranemisia sulle ja toivottavasti tulis pian plussa ruutuun ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Frija

Yhteistyössä