Haaveena vauva 2025

Miulla alkoi o-testit yllättäen vahvistumaan. Jännäksi käy osuuko ovis kuitenkin pääsiäiselle. Varsinaisesti joululasta ei yritetä mutta ei aleta tauottamaankaan kerta kierrossa huomattavaa epäsäännöllisyyttä. Pääsiäisen jälkeen aloitan terolutit kiertoa tasoittamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: EvAnnu
Minutkin saa lisätä listoille! Mötti ★ 04/24 ★ 3 (eka yhteinen)

Kovasti jännittää yrityksen aloitus. Foolihappo on käytössä ja greippiä iltapalaksi

Tervetuloa pitkään yrittäneet mukaan. 2025 on varmasti hyvä vuosi meille kaikille 😀
 
  • Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1 yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

27.3.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 26/28
@Aronia88 kp 19/26
@Frija kp 14/28-30
@rimpsukka84 kp 13/31
@pineapplee kp 12/25
@heltsuli kp 8/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@pineapplee DPO 1



★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ois nyt dpo1.
Ei päästy tallettelemaan kun lauantaina, joten oon jo heittänyt pyyhkeen kehään tän kierron suhteen.
Oon paljon miettinyt miten tää lyhyt kierto vaikuttaa raskautumiseen. Ollut koko elämän ilman hormonaalista ehkäisyä 21-27. Nyt tasaantunut 25 päivään.
Julkiselle en pääse ennen loppusyksyä edes keskustelemaan lyhyestä kierrosta.
Toki aijemmat lapset saaneet alkunsa kyllä näinkin, ja tällä kertaa onkin pisin yritys meneillään.
Mitäs muiden keskiviikkoon?
 
Hei
Täällä ois nyt dpo1.
Ei päästy tallettelemaan kun lauantaina, joten oon jo heittänyt pyyhkeen kehään tän kierron suhteen.
Oon paljon miettinyt miten tää lyhyt kierto vaikuttaa raskautumiseen. Ollut koko elämän ilman hormonaalista ehkäisyä 21-27. Nyt tasaantunut 25 päivään.
Julkiselle en pääse ennen loppusyksyä edes keskustelemaan lyhyestä kierrosta.
Toki aijemmat lapset saaneet alkunsa kyllä näinkin, ja tällä kertaa onkin pisin yritys meneillään.
Mitäs muiden keskiviikkoon?
Hei mulla kanssa ollut aina tosi lyhyt ja epäsäännöllinen kierto. sanoisin että mulla kaikkea 22-30 päivän välillä ja laskennallisesti se on keskimäärin 26 päivää, Omaan aikaisempiin raskauksiin ei ole lyhyet kierrot vaikuttanut. Aiheesta on useampia tutkimuksia puolesta ja vastaan miten se vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta olennaisempaa kuin kierron pituus on se mikä osa kierrosta on lyhyt. jos vain luteaalivaihe lyhyt ei ole mitään haittaa. ovulaation bongaaminen epäsäännöllisessä ja lyhyessä kierrossa myös oma mielenkiintoinen homma. Joskus se voi osua jopa kuukautisten kanssa samaan aikaan. Iän myötä jos kierto alkaa yhtäkkiä lyhenemään voi se ennakoida tulevista vaihdevuosista
 
Täällä odotellaan ovista, josta ei merkkejä vielä ainakaan 😣 nyt kp13 ja ovis yleensä tullut kp16-17, että johan niitä merkkejä voi vielä keretä tulla. Ja en tiedä miten tuo keskenmeno vaikuttaa sitten, että piteneekö kierto eli siirtyykö ovis myöhemmälle. Miehellä simppanäytteen anto juuri viikon päästä ja siinä on vähintään kahden päivän pidättäytymissuositus eli toivottavasti ovis olisi viikonloppuna tai sitten vasta viikon päästä 🙏
 
Täälläkin epäsäännöllinen kierto, pillerit lopetin jo tammikuussa mut ollaan himmailtu yrityksen aloitusta. Olen kyllä aiemmin tuntenut ovulaation, toivottavasti jatkossakin.

Eka lapsi sai alkunsa ennen ovista ja tyttö tuli. Poika sai alkunsa ovispäivänä. Täsmää siis oletukseen et poikasiittiöt on nopeita, mutta tyttösiittiöt elää pidempään 😀

Nykyinen puoliso on mua vanhempi, itsekin olen jo 35v. Toivotaan että vielä riittää siittiöissä virtaa ja intoa 😄
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1 yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

28.3.2024 tostai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 27/28
@Aronia88 kp 20/26
@Frija kp 15/28-30
@rimpsukka84 kp 14/31
@pineapplee kp 13/25
@heltsuli kp 9/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@pineapplee DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Hei

Hei mulla kanssa ollut aina tosi lyhyt ja epäsäännöllinen kierto. sanoisin että mulla kaikkea 22-30 päivän välillä ja laskennallisesti se on keskimäärin 26 päivää, Omaan aikaisempiin raskauksiin ei ole lyhyet kierrot vaikuttanut. Aiheesta on useampia tutkimuksia puolesta ja vastaan miten se vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta olennaisempaa kuin kierron pituus on se mikä osa kierrosta on lyhyt. jos vain luteaalivaihe lyhyt ei ole mitään haittaa. ovulaation bongaaminen epäsäännöllisessä ja lyhyessä kierrossa myös oma mielenkiintoinen homma. Joskus se voi osua jopa kuukautisten kanssa samaan aikaan. Iän myötä jos kierto alkaa yhtäkkiä lyhenemään voi se ennakoida tulevista vaihdevuosista
Okei. Kiva kuulla että muillakin! Mulla tosiaan ollut läpi elämän lyhyt kierto.
Ja esikoinen sai alkunsa kp 3-4 talletteluista 🙈
 
Minä täällä odottelen malttamattomana milloin pääsisin hyppään joukkoonne mukaan.🤩 Vauvaa ei meille tänä vuonna kerennyt tulla, sillä tämä viimeinen mahdollisuus meni huti, koska taisi olla ovuloimaton kierto. Selittänee tämänkin kierron venymisen. Kp 37/30-34 ja rtestit negaa.

Jospa vuosi 2025 toisi vauvan tuoksuineen meidän jokaisen sitä toivovan kotiin.🥰
 
Mä liityin viime hetkillä tonne 2024 ryhmään, vaikka oletettavasti sille vuodelle vauvaa ei tule. Nyt mennään dpo 10 ja oireiden perusteella usko 0% plussaan. Oletettavasti tiputtelu alkaa dpo 12 ja uus kierto tiistaina. Joten mut voi lisätä tänne myös, enkä näköjää osaa vaihtaa väriä punaiseksi 🤦‍♀️, mutta yritys aloitettu 5/23 ja itelle eka, mutta miehelle toka eli 1. yhteinen.
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

29.3.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 28/28
@Aronia88 kp 21/26
@Cara-mel kp 21/24-27
@Frija kp 16/28-30
@rimpsukka84 kp 15/31
@pineapplee kp 14/25
@heltsuli kp 10/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Tyyn3 DPO 11
@pineapplee DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Viimeksi muokattu:
Eilen illalla tein liuskan pitkästä aikaa, eka tänä vuonna. Saman tien tuli näkyviin koko viiva eli vahvistumista odotetaan. Aamulla tein myös vuoden ekan clearblue säikähdykseksi, testi kyllä näytti negaa, mutta testin viivat olivat lähes tasa vahvat. Voi ei, käykö tässä niin että ovulaatio jää pääsiäisen alle ja emme pääse inseminaatioon. 😖 Tämän siitä saa kun mussutti letroja. Mutta viimeksi kun niitä käytin niin aikaisti kaksi ekaa kiertoa ja sen jälkeen taas ihan normi kiertoja…
 
Heippa!

Mä myös siirryn 2024 ryhmästä pikkuhiljaa tälle puolen, ei tule tämän vuoden puolella vauvaa tännekään. Meneillään oleva yrityskierto numero 8 jäi ovuloimattomaksi, joten seuraavan kierron ja mahdollisuuden odottelua nyt tässä, aloitin terolutit toissapäivänä seuraavan kierron käynnistämään. Kroppa täällä siis ihan sekaisin edelleen elokuussa lopetetun ehkäisyn jäljiltä, ei oo koskaan ennen näin paljon ovuloimattomia kiertoja ollut. Ehdin käyttää siis ehkäisyä vaan 8kk ja sitä ennen kierto oli ihan säännöllinen.

Mut voi lisäillä listalle:
@Noups, ya 8/23, 2.
 
  • Tykkää
Reactions: tamuli
Ällötys varoitus, jos joku haluaa tietää ennen lukemistaan! Tai vastaavasti vain liikaa informaatiota…
Tämän aamuisen yhdynnän jälkeen, on ilmennyt veristä vuotoa. Tämmöisestä en ole aiemmin kärsinyt. Olimme asioilla ja vessassa käydessä huomasin että paperiin jää jostain syystä verta. Epäuskoisesti pyyhkäisin uudestaan ja uskottava oli et veri on minusta. Kotiin palattuamme ampaisin vessaan ja ikäväksi sain huomata et verta on tullut enemmänkin. Alkkareihin on jäänyt muutama veri viiru ja verta tulee yhä. Mistäköhän tämä johtuu? Aiemmin en ole tosiaan tämmöisestä kärsinyt. Kipuja ei ole. Olo tympääntynyt.. 🙄
 
Ällötys varoitus, jos joku haluaa tietää ennen lukemistaan! Tai vastaavasti vain liikaa informaatiota…
Tämän aamuisen yhdynnän jälkeen, on ilmennyt veristä vuotoa. Tämmöisestä en ole aiemmin kärsinyt. Olimme asioilla ja vessassa käydessä huomasin että paperiin jää jostain syystä verta. Epäuskoisesti pyyhkäisin uudestaan ja uskottava oli et veri on minusta. Kotiin palattuamme ampaisin vessaan ja ikäväksi sain huomata et verta on tullut enemmänkin. Alkkareihin on jäänyt muutama veri viiru ja verta tulee yhä. Mistäköhän tämä johtuu? Aiemmin en ole tosiaan tämmöisestä kärsinyt. Kipuja ei ole. Olo tympääntynyt..
Oisko limakalvot vain olleet vähän kuivat/herkät jostain syystä 🤷‍♀️🤔
 
Minäkin valun jo valmiiksi tänne 24 ryhmästä. Kierto vielä kesken, joten joulukuiseen olisi mahis, mutta toinen ryhmä on jo niin hiljentynyt.

Eli voin tulla listoille, yritys aloitettu 6/23 ja 1. Yrityksessä. Nyt kp 23/33. Ja voisin myös piinailla DPO 5.
Toinen letro-kierto menossa ja pcos taustalla. Huhtikuun alussa ensikäynti lapsettomuuspolilla 😊
 
Haluaisin mukaan! 👋 meillä on 6 lasta, 2 teiniä, yksi ala-asteikäinen ja pienet syntyneet -19, -21, -23 ja nyt haaveillaan vielä yhtä 😅 kierto ei ole käynnistynyt vielä edellisen synnytyksen jälkeen (juhannus -23) eli vielä ei päästä oikeasti yrittämään mutta saahan sitä haaveilla 🥰

menoa suurperheessä riittää, mutta tykkään tästä! 40v kolkuttelee parin vuoden päässä ja tuntuu että jos vielä halutaan yrittää niin ”samaan syssyyn” vaan 😀 ei kannata jäädä odottelemaan. Hassua tietenkin että meiltä kotoa löytyy 9kk vauva ja silti vauvakuume on
 
  • Rakkaus
Reactions: Liilja
vierailija
Minä tulen myös tänne.. Juuri tänään todettu todennäköisesti kemiallinen raskaus, mistä nyt oppineena en jatkossa enää aio tehdä testejä aikaisin. 😔

Raskautta yritetty vasta muutama kuukausi ja toisaalta kemiallinen hyvä merkki siitä, että jotain kuitenkin on tapahtunut.. Joten ei auta kun yrittää mahdollisimman positiivisin mielin. Toivottavasti kierto jatkuu säännöllisenä kuten ennenkin.

Jos kenelläkään kokemuksia kemiallisesta raskaudesta, niin saa antaa vinkkejä mikä tähän tuskaan auttaa😣
 

Yhteistyössä