Haaveena vauva 2025

täällä dpo9-10 ja testit negaa 😓 vähän alkaa olla jo kisaväsymystä tässä yrittämisessä jo. Päätin, että kokeillaan vielä pari Letro-kiertoa, ja jos ei silti tärppää niin antaa sitten olla. Ikää kuiten se 40v marraskuussa niin vaikka munasolureserviä näkyi olevan pelkästään oikealla puolen kymmenen follikkeliä (vasenta ei saatu näkymään) niin eipäse auta jos kehityskelpoisia ei ole. Siihen ei mitkään Letrot tai ivf-hoidot auta. Kunnallisella ei lääkärin mukaan sitä alkudiagnostiikkaa tehdä eli välttämättä ivf-hoitokaan ei takaa että saataisiin raskautta alkamaan. Aika masentavaa, mutta toki faktat on pakko hyväksyä ku ikää on.

Mukavaa viikkoa kuiten kaikille! 😍
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Hellurei, täällä uusi haaveilija.

Olen seurannut keskustelua taustalla ja pitkän aikaa. Mutta nyt uskalsin hypätä mukaan itsekin.

Vähän taustaa: olen 24-vuotias, pian täytän 25. Kumppani on minua vuoden vanhempi. Ehkäisyn jätin lokakuun lopussa ja siitä tasan kuukauden päästä alkoivat menkat. Ovat jatkuneet samaa tahtia siitä lähtien. Mutta yhtään plussaa ei ole tullut matkalla, sekös hieman pelottaa.

Nyt on sellainen tilanne, että menkat ovat lähes kaksi viikkoa myöhässä, mutta r-testeihin ei toista viivaa ilmesty, vaikka kuinka toivoisi. Olen kokeillut eri testeillä: apteekin, rfsu.n ja tänään ekaa kertaa myös Clearbluella. Cb.ssä olen näkevinäni ainakin viivanpaikan, mutta kuvaan sitä ei saa. Olen ymmälläni tästä tilanteesta, yrityksen aikana ei ole ollut toista tällaista tilannetta. Tosin tuntuu, että ehkä stressaan tällä hetkellä normaalia enemmän, kun gradua viimeistelen ja valmistuminen edessä tässä kevään aikana. Olen kova stressaamaan ja en oikeen enää huomaa sitä, se on minulle normaali olotila.
 
Hellurei, täällä uusi haaveilija.

Olen seurannut keskustelua taustalla ja pitkän aikaa. Mutta nyt uskalsin hypätä mukaan itsekin.

Vähän taustaa: olen 24-vuotias, pian täytän 25. Kumppani on minua vuoden vanhempi. Ehkäisyn jätin lokakuun lopussa ja siitä tasan kuukauden päästä alkoivat menkat. Ovat jatkuneet samaa tahtia siitä lähtien. Mutta yhtään plussaa ei ole tullut matkalla, sekös hieman pelottaa.

Nyt on sellainen tilanne, että menkat ovat lähes kaksi viikkoa myöhässä, mutta r-testeihin ei toista viivaa ilmesty, vaikka kuinka toivoisi. Olen kokeillut eri testeillä: apteekin, rfsu.n ja tänään ekaa kertaa myös Clearbluella. Cb.ssä olen näkevinäni ainakin viivanpaikan, mutta kuvaan sitä ei saa. Olen ymmälläni tästä tilanteesta, yrityksen aikana ei ole ollut toista tällaista tilannetta. Tosin tuntuu, että ehkä stressaan tällä hetkellä normaalia enemmän, kun gradua viimeistelen ja valmistuminen edessä tässä kevään aikana. Olen kova stressaamaan ja en oikeen enää huomaa sitä, se on minulle normaali olotila.
Voisikohan johtua stressistä ihan? Varsinkin jos normaalia enemmän stressiä tällä hetkellä.:unsure:
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Lukija507330 ★ 3/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

15.4.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@rimpsukka84 kp 32/31
@heltsuli kp 27/29-36
@haaveillen kp 25/25-28
@Min204 kp 19/23-30
@Liilja kp 18/30-34
@Andune kp 16/28-30
@Päivänsäde84 kp 15/26-29
@Cara-mel kp 14/24-27
@Tyyn3 kp 14/32-38
@Aronia88 kp 11/26
@jauhopeukalo kp 5/28
@Dinaas kp 5/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@rimpsukka84 DPO 10
@heltsuli DPO 8
@haaveillen DPO 8
@Min204 DPO 7
@Andune DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Täällä ovisviikko. Ovulaatiota odottelen to tai pe. Uudella toivolla tähän kiertoon. 😍🙏🏼

On tää kunnon vuoristorataa. Ensin itkeä vetistelee menkkaviikon ja seuraavalla viikolla on taas intoa täynnä tekemässä vauvaa. 😆 En tiiä kumpi on enemmän raukka, minä vai mies kun joutuu kuuntelemaan ensin mun kiukuttelua viikon ja sit seuraavalla viikolla oon koko ajan valmiina hommiin, jonka jälkeen tulee taas kahden viikon neutraali tila. 😂
 
Täällä ovisviikko. Ovulaatiota odottelen to tai pe. Uudella toivolla tähän kiertoon. 😍🙏🏼

On tää kunnon vuoristorataa. Ensin itkeä vetistelee menkkaviikon ja seuraavalla viikolla on taas intoa täynnä tekemässä vauvaa. 😆 En tiiä kumpi on enemmän raukka, minä vai mies kun joutuu kuuntelemaan ensin mun kiukuttelua viikon ja sit seuraavalla viikolla oon koko ajan valmiina hommiin, jonka jälkeen tulee taas kahden viikon neutraali tila. 😂
Täällä mennää kans kunnon vuoristorataa tunteiden kanssa 🙈sil erotuksella, ettei tuu missään vaiheessa 2 viikon seesteistä aikaa, vaan tunteet vaihtelee aika nopealla aikataululla 😅
 
Heips,
Minä kanssa mukaan! Alkuvuoden vauvaa kovasti tässä toivotaan. Aloitellaan yritys tämän tai ensi kierron aikana. Tänään hain foolihapon apteekista. Vielä pitäisi lääkäristä tarkistaa muutamat lääkkeet, että ovat sitten ok raskausaikana ja raskautta yrittäessä.

Meillä on kaksi lasta jo ennestään ja kolmannesta nyt haaveillaan. Olen lueskellut teidän keskusteluja täällä ja huomaan, että itseäni alkoi nyt jännittämään raskauden alkaminen. Aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet helposti, mutta nyt ikää on enemmän kuin aikaisemmilla kerroilla niin katsotaan miten käy. Nyt olen siis 34v.

Minut voi lisätä listalle myös @madddie, yritys aloitettu 4/24, 3. lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
Hiphei, sieltähän se lääkäri aamulla soitti että labran väki haluaa oottaa keskiviikkoon siirron kans.. Ei taija kieliä mitää hyvää ainakaan Viimeksi alkioiden kehitys pysähtyi. Onko jollakin jotaki kokemusta?
Voimavarat alkaa olla vähissä
Odottaisivatko että kehittyvät 5-6 päiväisiksi blastoiksi? Näillä paremmat mahdollisuudet raskauden alkamiseen kun nähdään, että lähtevät varmasti kehittymään. Viljelläänkö kuitenkin kaikkia edelleen? Osa sitten laitetaan pakkaseen. Oma raskaus alkoi ekalla 5 päiväisellä pas alkiolla viime ketjussa. Edelleen käyn lueskelemassa miten muilla menee😊 toivottavasti teillä tärppää pian ja pääsette siirtoon asti💕
 
Odottaisivatko että kehittyvät 5-6 päiväisiksi blastoiksi? Näillä paremmat mahdollisuudet raskauden alkamiseen kun nähdään, että lähtevät varmasti kehittymään. Viljelläänkö kuitenkin kaikkia edelleen? Osa sitten laitetaan pakkaseen. Oma raskaus alkoi ekalla 5 päiväisellä pas alkiolla viime ketjussa. Edelleen käyn lueskelemassa miten muilla menee toivottavasti teillä tärppää pian ja pääsette siirtoon asti
Toivotaan että tää heillä tarkoituksena ❤

Onko varhaisimmat piinailijat testanneet vai vieläkö mieli malttaa? 😁
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Lukija507330 ★ 3/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie, yritys aloitettu 4/24, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

16.4.2024 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä


@rimpsukka84 kp 33/31
@heltsuli kp 28/29-36
@haaveillen kp 26/25-28
@Min204 kp 20/23-30
@Liilja kp 19/30-34
@Andune kp 17/28-30
@Päivänsäde84 kp 16/26-29
@Cara-mel kp 15/24-27
@Tyyn3 kp 15/32-38
@Aronia88 kp 12/26
@jauhopeukalo kp 6/28
@Dinaas kp 6/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@heltsuli DPO 9
@haaveillen DPO 9
@Min204 DPO 8
@Andune DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Hiphei, sieltähän se lääkäri aamulla soitti että labran väki haluaa oottaa keskiviikkoon siirron kans.. Ei taija kieliä mitää hyvää ainakaan Viimeksi alkioiden kehitys pysähtyi. Onko jollakin jotaki kokemusta?
Voimavarat alkaa olla vähissä
Toivotaan parasta. Kovasti tsemppiä sinne! Iso virtuaalihali sinne myös!☺
 
  • Rakkaus
Reactions: hermoilija_
Olen testaillut ovista jo reilun viikon ja nyt vihdoin alkaa edes mainittavasti tummua, todella aaltoilevaa ollut. Olin jo luopua toivosta, koska paljon normaalia myöhemmin ovis tapahtuis 🤔
Kuvassa ylempi tältä aamulta ja äsken tehty.

Onnea plussanneet ❤❤

Edit:
Tämän illan plussa 😍

Joten mut voi laittaa piinailemaan!!! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Sitä itekkin oon miettinyt, mutta ihmettelen vain, kuinka paljon stressillä voi olla vaikutusta. Onko muilla kokemusta stressin vaikutuksesta kehoo tai kuukautiskiertoon?


Niin ja voisin liittyä listoille @Puolijalopeura, ya 10/23, 1. lapsi

Kiertopäivä heittelee nyt 40/26-32
Oon ymmärtänyt että voi olla merkitystä, jos on kovaa stressiä. Mut joku tavallinen pikku stressaaminen ei vaikuttais, koska se on kropalle normaalia.

Ootko soittanut tk, jos pääsisi hcg mittaukseen? Saattaisit helposti päästä, kun sanot että yritystä ollut, menkat myöhässä mutta testit nega.
 
Meni syteen tai saveen, niin mä voisin liittyä piinailijoihin 😂 Ovis tapahtui paljon odotettua aiemmin, joka oli kyl positiivinen ylläri. Tulin siihen tulokseen oireiden perusteella, että tänään mennään dpo 1 ja kp 15. Veikkaan myös, että tän kierron kokonaispituus tulee olemaan 26-28.

Tän päivän lista tais olla jo päivitetty, mut huomiselle vois laittaa piinailijoihin ja dpo 2. Ei suostu vaihtamaan väriä punaiseksi 🤦‍♀️
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 4/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

17.4.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 41/26-32
@rimpsukka84 kp 34/31
@heltsuli kp 29/29-36
@haaveillen kp 27/25-28
@Min204 kp 21/23-30
@Liilja kp 20/30-34
@Andune kp 18/28-30
@Päivänsäde84 kp 17/26-29
@Cara-mel kp 16/24-27
@Tyyn3 kp 16/32-38
@Aronia88 kp 13/26
@jauhopeukalo kp 7/28
@Dinaas kp 7/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@heltsuli DPO 10
@haaveillen DPO 10
@Min204 DPO 9
@Andune DPO 3
@Tyyn3 DPO 2
@Cara-mel DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Täällä dpo12 enkä edes testaa enää koska testit ollu negaa niin ei ne enää tässä vaiheessa positiiviseksi muutu. Uuteen kiertoon siis tuossa viimeistään viikonloppuna ja sitten pitäisikin syödä niitä Letroja kp 3-7. Jännä , että mitähän ne saa aikaan. Ei varmaan mitään kummoista. Ovis kuiten tulee joka kierrossa muutenkin. Esikoinen on Clomifen-alkuinen mutta silloin mulla olikin ongelmia siinä, ettei ovista tullu. 🤷‍♀️
 
Oon ymmärtänyt että voi olla merkitystä, jos on kovaa stressiä. Mut joku tavallinen pikku stressaaminen ei vaikuttais, koska se on kropalle normaalia.

Ootko soittanut tk, jos pääsisi hcg mittaukseen? Saattaisit helposti päästä, kun sanot että yritystä ollut, menkat myöhässä mutta testit nega.
Tosta stressistä vielä, tosiaan mulla koko opintojen ajan on ollu sitä, se on aiheuttanu unettomuuden ja sappikiviet (leikattiin viime syksynä). Mulle se on jotenki niin normaali olotila, etten sitä enää huomaa, koskaan ennen se ei oo mun menkkoihin vaikuttanu. Yritin tässä vähän vähentää stressiä siten, että en tässä enää eti työpaikkaa. Hoidan nyt ensin gradun ja valmistumisen pois alta ja vasta sitte alan ettiin työpaikkaa kunnolla.

Jouduin tuossa olemaan tk.hon muissa asioissa yhteydessä ja samalla just kerroin tilanteen. Verikokeissa ottivat sitten myös hcg.n ja on kyllä niin alhanen, ettei mitään mahollisuuksia, että vielä 2024 vuodelle vauva tulis. :cry:
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: aida91 ja Mollama
Tosta stressistä vielä, tosiaan mulla koko opintojen ajan on ollu sitä, se on aiheuttanu unettomuuden ja sappikiviet (leikattiin viime syksynä). Mulle se on jotenki niin normaali olotila, etten sitä enää huomaa, koskaan ennen se ei oo mun menkkoihin vaikuttanu. Yritin tässä vähän vähentää stressiä siten, että en tässä enää eti työpaikkaa. Hoidan nyt ensin gradun ja valmistumisen pois alta ja vasta sitte alan ettiin työpaikkaa kunnolla.

Jouduin tuossa olemaan tk.hon muissa asioissa yhteydessä ja samalla just kerroin tilanteen. Verikokeissa ottivat sitten myös hcg.n ja on kyllä niin alhanen, ettei mitään mahollisuuksia, että vielä 2024 vuodelle vauva tulis. :cry:
Rupesin miettii, voisko kyseessä olla ovuloimaton kierto? Oon vaa netistä lukenut, että yksittäisiä ovuloimattomia kertoja voi tulla sillo tällö, vaikka muuten oiski melko säännöllinen kierto. Ja ovuloimattomat kierrot voi vissii viivästyttää menkkoja/jättää ne välistä.
 
Nega testattu, eipä enään yllätä. Oletan et naistenpoli on saannut vastauksen saammeko hoidot siirrettäväksi vai emme. Minua on eilen iltapäivällä kahdesti yritetty tavoittaa ja tänään aamupäivällä. Mihinkään soittoon en ole töitteni vuoksi voinnut vastata. Nyt kun olisi aikaa niin kukaan ei soita, numeroon kun soittaa takaisin niin kuuluu vain ''asiakaspalvelumme ei ole auki, yritä myöhemmin uudelleen.'' Helpottaisi suunnattomasti kun automaatti edes kertoisi mistä ovat soittaneet, tuskin lehtimyyjä niin innokkaasti soittelisi. Kohti uusia pettymyksiä...
 
Meijän alkioista kumpikaan ei jatkanut kehitystään. 😩Mitä todennäköisimmin en ilmeisesti omilla soluillani voi saaha ikää biologista lasta. Lahjasolut kuulemma seuraava vaihtoehto. Ite oon hyvinkin avoin ja valmis lahjasoluhoitoihin, miehelle kun otin asian puheeksi niin muuttui ääni täysin kellossa. 😶 Mihinkään ei enää osannut vastata ja ainoa mitä hänestä sain ulos oli että mihi sulla on kiire 🌚
Ymmärtäisin jos ois kyse hänen solujensa korvaamisesta mutta nyt kuiten oli puhe mun soluista 🤔
Turhauttaa ja masentaa.

Ihanaa viikonlopun oottelua kaikille 😅🌼
 

Yhteistyössä