Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Siskollani meni kaksi raskautta kesken myöhäisessä vaiheessa... :'( Ja äidilläni kuoli kohtuun jokunen vko ennen syntymää yksi ja toinen heti synnytyksen jälkeen...Äitini ei asioista ole ikinä puhunut, mutta sisko on sitäkin enemmän. Mutta toivotaan,että kaikilla meillä menee asiat hyvin, kun "pullat" on uunissa! :)

Mahtaisikohan greippilimu vastata greippimehua?? :whistle: Voisi maistua paremmalta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tombatar:
tää haaveilu on sitte kauheeta! 10 min välein sitä ajattelee,et siel on salamatkustaja kyydis ja sit iskeeki epäilys,ettei se sittenkään oo TAASKAAN tärpänny :'(

kp 23/(24)25
ei tarvii haaveilla, negaa testi näytti.
tätiä odotellaan sit huomenissa
kp 24/25
 
Täällä taitaa taas vauvakuumeisen mieli tehdä kepposia. Eilen illalla tuli punertavaa valkovuotoa ja heti ajattelin että oliskohan kiinnittymistä :LOL: Voiko tuo kiinnitymis verenvuoto edes olla valkovuodon sekaista? Ja missäköhän kohtaa kiertoa sitä tulisi jos tulisi? Kierron loppuvaiheella kai? Vai? Viisaammat voisitteko valaista kun itse en nyt muista :snotty: Itsellä menossa 22kp/ 35-36kp

Plussatuulia kaikille niitä tarvitseville ;)
 
hopeful-> kiinnittyminen tapahtuu viikon kuluttua irtoamisesta...

kiitos mirre... alkaa vaan turhautua kun ei mitään tapahdu :'(
laskin just,et mies sattuu sopivasti taas olemaan seuraavan oviksen aikoihin kotona (reissuhommia kun tekee) peittoja pitää taas heilutella ahkerasti
 
Heipat pitkästä aikaa..
Edelleen kuumeilussa mukana, oon käyny sillon tällön juttuja lukemassa, vaan en oo saanu aikasta kirjoitella.
Olkoon tämä nyt vähän niinkuin merkkaus, ja rupeen kahlaamaan pinoa taaksepäin, mistä juttua ollut.
 
kääkkis
hopeful: mulla sellainen vuoto ei merkannut ainakaan yhtään mitään :( Ehdin jo innostua, mutta eihän mulla ole taaskaan ollut ovulaatiotakaan |O

Tänään soitin terkkariin ja sain perjantaille lääkärin soittoajan. Toivottavasti laittaa suosiolla sitten ne lääkkeet. Rinnat on taas arat, ei tunnu hirmu kivalta, kun muksut kiipeilee päällä. Ehkä se tästä... No, onneksi tänään on taas ollut kaunis ilma, on hyvin kuivunut pyykit ulkona =)
 
Mitenkään väheksymättä ketään, mutta mä koen että tuo 36 päivää tuntuu mun mielestä vielä lyhyeltä kierrolta :D Mulla esikoista yrittäessä oli kierrot vaihtelevasti 28-52 päivää. Se oli aika haastavaa aikaa.. :/

GREIPPIMEHU TOIMII!! Ihan oikeesti. Mä uskon siihen. Me yritettiin esikoista 8kk, kunnes viimisessä kierrossa (jossa sitten tärppäskin) join himona greippimehua. Pitkän yrityksen jälkeen siis greippimehukierto toi toivotun tuloksen. Ja sama toisen lapsen kohdalla.. Sillon tosin aloin juoda tota mehua "jo" tokassa kierrossa ja siitä kierrosta sit tärppäskin :D Että mä aion kyllä juoda sitä seuraavankin yrityksen kohdalla heti alusta asti :D

Meillä luultavasti vauvahaaveet siirtyy, jos saan opiskelupaikan. Haluisin kuitenkin täällä teidän seurassa vielä jatkaa ainakin siihen asti, kunnes sen paikan saan. Ja eihän sitä tiedä vaikka sit pitäis vähän tauko opinnoissa jos vauvakuume iskee liian kovaks ;)
 
Suan Uskon kyllä, että se greippimehu on hyvästä, mutta ajattelin vain mahtaisiko limuna olla parempaa :D Uskoisin, että kun meillä yritys alkaa, niin olen lähikaupan hyllyt haalimassa tyhjäksi ko. mehusta :whistle: Että jos joku syksyllä näkee muijan tyhjäämässä mehuhyllyä, niin se olen minä :)

Täällä vietetään lorvikatari viikkoa...ja maanantaina alkaa sitten vakituinen työ =) Ahkerasti pihahommia tehty ja kotia siistitty...Eilen kuorma-auto tyhjensi julmettoman hiekka/sepelikuorman meitin pihalle...Ja en ees tiennyt, et mies on semmosen tilannut! Olin varmaan aika hölmö näky :kieh:

Mutta josko tästä suunnistaisi vielä kuntosalille tänään, niin sais päiävn liikunta-annoksen kasaan! Hauskaa Wappua kaikille!
 
Epäilen vähän tuota greippilimppari/lonkero osastoa.. Ne kun taitavat olla vain jollain ihme makuaineilla tehtyjä, tuskin ovat greippiä nähneetkään. Sen sijaan greippituoremehu on ihan takuulla sitä itseään, ja sen vuoksi niin karmean makuistakin :$

Hääpäivä lähenee. Enää 3kk. Jos nyt tulisin raskaaksi saattaisin jopa sopia vielä heinäkuussa hääpukuun. Ehkäisyn kanssa ollaan oltu aika huolettomia, keskeytetyllä mennään. Jos sattuisi osumaan, niin osukoon sitten. Tosin kuivinsuin istuminen omissa häissä ei kuulosta houkuttelevalta.

Millaisia vappusuunnitelmia olette tehneet?
Meillä aikomus vaan olla kotona lasten kanssa, ehkä vähän pihan laittoa, grillausta ja saunaa. Sidukkaakin vois pari hakea. Niin ja munkit pitää tietty leipoa.
Hauskat vaput kaikille :heart:
 
kääkkis
tombatarille :hug: Kyllä se vielä onnistuu, usko pois :heart:

Mä ajattelin myös kokeilla tota greippimehua, enkä usko että sen juomisesta tulee mitään ongelmaa. Olen nimittäin molempien raskauksien aikana suorastaan himoinnut greippiä :LOL:

Me ollaan myös vappu ihan tässä kotosalla ja herkutellaan =) Mulle on nyt tullut aika positiivinen fiilis ja oikein odotan että saisin ne terolutit. Kevät-vauva käy mulle oikein hyvin =) Enää reilu viikko ja mun nykyinen vauva täyttää jo 2, että nopeasti se aika menee.
 
Ei täältä näemmä osaa pysyä poissa :LOL:

Me olemme lasten kanssa kotosala vappu. Huomenna ruokakauppaan ostamaan simaa ja munkkeja, kun ite en viittinyt tänä vuonna tehdä. Ja kaiketi niitä foliopallojakin täytys ostaa...Lapsille siis ;)
Lauantaina vanhemmalla lapsella on suunnistuskisat, joten minulla ainakin menee siellä "koko" päivä! Toivottavasti ilmat suosii...En meinaan tykkää seisoskella vesisateessa! :xmas: ja täytyyhän vappupiknikläisille olla kaunis ilma, jotte tarkenee istua viltin päällä!
 
ninja85 ne greippilimppari/lonkeropuheet tais olla kaikki ihan läpällä heitettyä B)

Täällä vietetään vappu töissä, eli ei sen kummempia suunnitelmia ole. Tuossa tuli vaan sellainen villi idea, että pitäiskö sitä kosia räväyttää tuota avokkia. Onko teistä ihan tyhmää jos nainen kosii? :ashamed:
 
heissan tännekin. mekin aloitamme yrittämisen sittenkin tässä toukokuussa. tai no lopetan pillerit tämän liuskan jälkeen. mutta me ei varmaankaan laskeskella mitenkään ovista tai muuta. se tulee jos on tulakseen. olen vielä tässä toukokuussa menossa polvileikkaukseen.joten mukavasti kotona "rentoudutaan" keppien kans. vaikka hermot menee kepeillä kulkemiseen mut ei voi mitään
 
Moi! Mahtuisko tänne vielä mukaan?
Mulla on kaksi lasta ja kolmatta kuumeilen jo kovin. Yritystä ei tosin vielä aloiteta aikoihin :|
Pojat on vielä ihan pieniä. Toinen 1 v 1kk ja toinen kolme viikkoa :heart: :heart:

Vaikka kovin haluaisin vauvelia taas ensi kevääksi on yrityksen aloitusta kaavailtu tuonne kesään 2011 eli kevätvauva 2012 olisi toiveissa.
 
TMirre nyt eletään 2000-lukua, et anna mennä vaan! Minäkin kosin omaani (eikä ollut edes karkauspäivä) ihan hyvällä menestyksellä. Toki olimme jo aiemmin asiasta puhuneet, että jossain vaiheessa :D Kihlapäivän sovimme sitten yhdessä 1.3.2008 ja hääpäivän sovimme sitten siitä muutaman kk:n jälkikäteen...Olipa sekava sepustus...

Tervetuloa Bassets :flower: Joukkoon mahtuu kyllä! Ihanan pieni ikäero teidän lapsilla :) Samaa luokkaa kuin omillani...
 
Tervetuloa Bassets :flower: :)

TMirre kosi ihmeessä :D Eihän se aina ole pakko miehen kosia, kun tosiaan on tämä 2000-luku meneillään. Ja kerro miten kävi? :D

Täällä vappua ihan kotosalla vietetään ja varmaan anoppilassa käydään. Ehkä myös miehen mummulla, saa nyt nähdä. Täällä kun asuu sekä anoppi että miehen mummu ihan tuossa parin kilometrin päässä :D

Täällä tekee edelleen mieli kolttosia. Eilen nippaili mahasta aikalailla. Tietysti heti ajattelin että josko nyt olis se vahinko käynyt, mutta en oikein usko :whistle: No, aika näyttää. Saattoihan se tosin olla myöhäinen oviskin. No, yritän ottaa rennosti ja unohtaa koko asian (niin kai juu ;) ). Katsotaan sitten että tuleeko täti vai jääkö tulematta :p

Tällaisia tänne. Hyvää vappua kaikille :D
 
Moikka! =) Oisko tässä pinossa vielä tilaa kuumeilijalle? =) Meillä ois tarkotus loppukesästä/kesän jälkee jättää ehkäsyt pois, eli keskeytetty yhdyntä... :ashamed: :D Kirjottelinki jo tonne Kuvia plussatestesitä-pinoon, että oon nyt saanu muutaman haamun testiin, tosi viimesin tuli vsta testiajan jälkeen, n.20min testauksesta, mutta selkeä haalea ohut viiva.. :eek: Että en nyt tiiä mitä.. oonko vai ei.. Järkii sanoo kyl et ei oo ees mahollista..

Meillä on tyttö 1v4kk. :heart: Kovasti toivoisin hänelle pikkusiskoa tai veikkaa.. :heart:
 
kääkkis
Tervetuloa Bassets ja mimmmi :heart: Taitaa vaan jäädä mimmmi kuule sun vierailu aika lyhyeksi jos paineletkin suoraan odottajien puolelle =)

TMirre: Ihan hyvin voit kosia ja itsekin olen sellainen, että hyvin olisin voinut kuvitella itse kosivani, mutta mies ehtikin itse. Tsemppiä :flower:

Lääkärikin tuossa soitteli, että mitään Teroluteja ei vielä aleta ottamaan :ashamed: Tänään kiertopäivä 45 ( tai 46) ja oli sitä mieltä, että ylimääräiset hormonit sotkevat entisestään mun kiertoa ja jos kesäkuun alkuun mennessä ei ole vuoto alkanut, niin sitten Terolutit ja mahdollisesti jokin ehkäisy siksi aikaa, että saa kierron tasaantumaan ( mutta ne hemmetin e-pillerithän tän koko jutun sekoitti |O ) Annan nyt siis vain olla ja katselen venyykö tämä kierto yhtä pitkäksi kuin se edellinen.

Hyvää Vappua kaikille =)
 
Hihih, on ehkä 2000-luku, mutta mieleltäni olen 1950-luvun pin up -tyttö :LOL: Joo saa nähdä jos sitä tässä vielä rohkaistuis ;)

mimmmi: onhan se mahdollista vaikka järki mitä sanois. Uskon kans, että pian siirryt tuonne odottajiin ;) mutta meitä tulee pian muitakin perässä, eikös niin tytöt? ;)

Ja munarikasta Vappua kaikille! Eiku hetkonen... :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä