Häiriintynyt kiintymyssuhde jos jättää pienen vauvan yöksi hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
hengessä mukana
[QUOTE="vieras";26139377]Minä en ole missäään vaiheessa menettänyt malttiani, minä nautin kunnon väittelystä enkä pidä sitä minään tappeluna. Minä en myöskään ikinä alennu keskustelussa siihen, että heittelen alentavia kommentteja tai vajavaisia, tulkinnanvaraisia lauseita ja sitten kun vastapuoli tulkitsee ne eri tavalla kuin olin ajatellut, niin kiistän kaiken ja ihmettelen... Mutta no, meitä on niin moneen junaan. Mukava kuitenkin huomata, että mun käsitykseni sinusta on ihan oikea; et kestä vastaväittelijää, joka ei samalla kunnioita sinua taivaisiin mustana nimimerkkinä, vaan kohtelee sinua kuin ketä tahansa tällä palstalla keskustelijaa ja joka lisäksi osaa väittelyn jalon taidon eikä piilota taitamattomuuttaan lopulta lauseeseen sivistyssanoja, jotka ei tässä tapauksessa pidä edes paikkaansa. :) Ja onko yhtäkään ketjua, missä et viljelisi tuota ad hominem -juttua? Eipä taida olla. :)[/QUOTE]

:D aivan mahtavasti vastattu! pakko munkin kommentoida täältä sivusta. Ja todellakin: täälläkin samat vaikutelmat, kuten edelläkin on puhuttu.
 
"aamuvirkku"
hah, maku meni mummeliisaan täälläkin. huhhuh, mitä skeidaa.


t. semmonen loppuunpalanut symbioosisuorittajamutsi, jolle 1v yökyläilemätön on vaan itsetunnon pönkittäjä
 
"vieras"
Samaa mieltä tuon edellisiä sivuja täyttäneen vieraan kanssa; Mummeliisa yrittää peittää sivistyssanoihin hämmennyksensä, kkun kaikki eivätkään kumarra hänelle. Hän haluaisi että häntä kunnioitetaan kuningattarena, ja hän on NIIIN paljon viisaampi kuin me kaikki muut yhteensä.

Mutta tässä ketjussa tuleekin esille, että hänen selityksensä ontuvat, ja oma näkemys ydinperheestä on vähintäänkin eriskummallinen ja tarrautuva.
 

Yhteistyössä