Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mäki nään nelhmillää viivasta :)

omanapa: yöllä testasin huvikseen ja aamuyöstä niin plussa taas tuli..:headwall: ompa kummallista.. Miten tekisitte mun tilanteessa, kävisittekö gynellä nyt vai vasta ens viikolla jos vielä sillo plussaa? Mä mieluite käyn yksityisellä gynellä.. Jotenki "hävettää" käydä taas gynellä kun vastahan mä kävin viimesen km takia :stick:
 
Täällä minä taustalla olen seuraillut.. hyvingii aktiivisesti.. ärsyttää ku en pääse luurilla kommentoimaan!!! Meillä on ollut mun porukat kylässä ja kylläpä on tehnyt hankalaksi tämän kierron yrittämisen.. ja periaatteessa voi olla viimoinen kierto kun voidaan yrittää ilman lääkitystä mun sairauteen. :(

Sain ovisplussan su kp13 sekä pc:llä että cb digillä... mut pc näyttää edelleen plussaa???? Harmi ku ei ollu ku toi yks digi.... mut mitä voi tarkottaa???? Jo neljäs päivä siis. Aiemmin on ollu hankala plussaa metsästää ku niin nopeesti haalenee. Varmistaakohan tää mun mietteet siitä et munis ei meinaa omilla hormooneilla irrota ja nyt sit tosissaan elimistö yrittää kovasti??? Ähh,ei voi tietää.

munhan piti sinne gynelle mennä ihan perustarkastukseen, kattomaan samalla munistilanne ja ruinaamaan sitä irrotuspiikkiä.. mut tosiaan ne porukat täällä ja ajanvaraus meni niin myöhäseen et pyhien takia en sit saanu sopivaan saumaan aikaa... et meni sekin sit pjärssiilleen. Katotaan ens kuussa sitten.

sori ihan hirwween pitkä viesti mut kun en pääse tänne ku harvoin ni sit pitää latoa kaik kerralla ;)

Kyllä meit nauratti oviksen aikaan ku pakkohan sitä oli nussuttelemaan päästä... käytiin ilta-ajelullakin mut ei sit kyetty "vanhoina" puskanussutteluun... hiljaa hissukseen sit sängyssa ku porukat alhaalla kattomassa telkkaria ja toisen kerran suihkussa pikaset.. voikohan noilla ees raskautua kun oli niin pakkopullaa... :) on sitä niin vanhaks tullu, et nuorempana ois menny heittämällä pelkän jännityksen haun puolesta :)

Voi ihanaa heilanga, onnea plussasta.

nelmh.. kuivana mäkin nään viivasta.

hookoo: eihän sun tarvii hävetä gynellä käymistä. Olishan se hyvä käydä kun sulla monta km takana. Onko sulla ollu tukilääkitystä koskaan?

Oon pahoillani kun en enempiä kommentoi muita.. kun unohdan ne tässä kirjotellessa... pitäskös ostaa uus luuri :) aattelin tossa jo että joskos tytön puhelimella alkaisin kirjotteleen ja laittaan kuvia :) mut sit tulin järkiini, ehkei ole hyvä idea että näkis sieltä sitten mitä se äiti touhuu ;)

Nyt siis dpo2 ekasta ovisplussasta (tai sit ei ovis vielä ollutkaan, eli kp16/28-32 (kiertopäivätkin vaan pidentyy)
 
mitä tukilääkitystä tarkotat?
on mulla joskus ollu lugestronit apuna ja en muista oliko siitä apua : /
mulla ei tuu hyytymiä eikä klönttejä, ihan kirkasta verta pöntöllä istuessa, siteeseen ei juurikaan mitään ja kipuja ei ole.
 
mymosa
Kyllä mäkin kävisin pyytämässä hcg:t joten saa tietää nouseeko tarpeeks vai laskeeko..

Ite jos vielä plussan aikaan vuodan niin en usko mihinkään valemenkka höpinöihin.. tässä pessimistyy kyllä niin.

Huomenna ultra mahakipujen takia.. näkeepä folli tilanteen samalla.
 

Kuivana aamun testi.

HooKoo Kyllä minäkin veikkaan valemenkoiksi noita. Ehkä ite testsilisi että mikä suunta viivojen vahvuuksilla ja jos vaa mitenkään malttas ni oottas pari vkoa ja jos plussana pysyy niin varhaisultraan suoraan?

Mullinmalli Sun testauksia tässä odottelen ;). Hitsi sulla on kyl nyt jännä paikka!

Annikaeveliina Muistanki ku sait tolla pc:n puikolla viivasen.. voihan se tehdä tollasia siis ilman raskauttakin. Mut voi hyvinki reagoida ovikseen.. mulla taitaa*kaikki*r-testit reagoida ovikseen :O
 

Vielä yks.. semisti kuivana otettu. Kyllä mie siinä näen punertavan.. näin heti testiajalla jo.. mut silti miusta vaa tuntuu että ei tuo mitään merkkaa. Ei alkanu vielä tykyttelee. Oireita ei ainakaan ole niin mitään. Ehkä vv:a enemmän ja väsyttää.
 
Mullamenee hermo noihin fuckin nettipuljuihin! Oon täällä kintut ristissä odottanut postia kun tilannu testejä ja ne ei tule! Prkl! Just kävi postimies ja vatut siellä mitään ollu taaskaan. Ennen tullu aina heti seuraavaksi päiväksi. MUR!!!!!! Ja sori. Muilla ollu ongelmia mammaksin ja pikatestit puljujen kaa?
 
Hookoo.. en tiedä mitä nykyään käytetään tukilääkkeenä. Mulla tais joskus olla grinone kun luget ei käy (muistaakseni pähkinä tai manteli tai jonku allergian takia). Mut tosiaan eka raskaus mulla alkoi tukilääkkeen kera. Eihän se luge siihen tärppiin auta, mut auttaa papusta pysymään kyydissä. Mun käsityksen mukaan noita tukilääkkeitä kun voidaan käyttää aika pitkällekin raskauteen. Mut en oo asiantuntija ;)
 
Pakko on tulla kertomaan omasta kokemuksesta rohkaistakseni teitä! Minua neuvottiin että jos yrittämällä yrittää, niin raskaaksi ei tule.. Ja että se tapahtuu kun sitä vähiten odottaa. Noh, me noudatettiin tätä neuvoa vuosi. Ei tulosta. Ei ikinä edes haamuja testeihin. Päätimme sitten uhmata näitä ensimmäisiä neuvoja, haimme clomit ja diforminin avuksi. Söin ensimmäiset clomit 4-8.5.2014, eli kp 5-9, ja harrastettiin seksiä 3 kertaa päivässä (aamu, päivä, ilta) kp 11-18 ajan. Ja plussasin kp 29! Ensimmäisestä kierrosta tuli tulosta, kun kunnolla yritettiin! Tänään RV 5+0 ja toivon sydämestäni että pieni pysyy kyydissä!! :) Ja nopeaa plussaa toivon teillekkin!!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja Spukka
mymosa
No kaikilla ei oo mahdollista olla harrastamassa kolmesti päivään, töitä töitä.. saati ees jokapäivä..

Hyvä että teillä tärppi kävi heti ja clomit toimi :)

Alkoi toi jokatoinen päiväkin maistua jo puulta, mutta luotettava siihen että enempää ei tarvii ja se jokatoinen jokakolmas riittää :D
 
Ihan alkuun kiroan alimpaan helv.... tuon uuden aijaan. Tai sit vaa oon niin tyhmä enkä tajua kui, mut sinne ei saa ladattua kännykällä enää montaa kuvaa kerralla vaa yksitellen pitää, argh! Vanha oli selkeempi kaikinpuolin.

Mullinmalli Toisaalta hyvä että tuli selko tilanteeseen. Onnea taas uudelle kierrokselle.. eiköhän sitä itekin taas perässä tulla.

Annikaeveliina Sulla on kyllä tosi ärsyttävä tilanne.. kaksi viikkoa on pitkä aika odotella jos ei mitään tapahdu :(

SeaWind ja Jofa Miusta on nii kiva lukea toisten kokemuksia tästä touhusta. Ihanaa ja onnea vielä kerran <3

Mites murmurin testailut.. huhuuuuu? Millos sulla oli se hcg verestä sulla?

Plussatuulia kaikille ihanaisile <3
 
mymosa
Eikä noita kuvia saa enää isoksi.. mutta kyllä siellä viivanen näkyy silti..

Odotan jo taukoa.. harmi kun ei voi mennä ilman ehkäsyä muuten vaan, mutta saapahan rauhassa selvitellä syitä ettei tärppää ja pudottaa painoa.
 
^ saa ne isoksi. Mutta tuo lataaminen on eri juttu. Mä en tajua sitä.

Oisko toi vaan viivanpaikka? Aamuksi on toinen ja sit en osta yhtää tikkua.. jöötelötikkuja vain. Tilattuja ja maksettuja testejä on jossain tuolla välillä kahdesta eri puljusta joista kyllä enneen toimitettu seuraavaan päivään. . Nyt ei ole tullu ja pikatesteistä tilasin jo maanantai aamuna.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä