Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mymosa Ai? Minä oon aina puhelimella js iha ne normisti aukee. Noikii testasin.

Kiva jos te näette haamuja.. mulla vaan alko nyt ihan tässä illasta menkkajuilinnat oikein mukavasti jomotellen.. että huomenna kun dpo 12 ovis+ laskettuna niin perjantaina viimestään. Pientä limavuotoa tuli tuossa.. niiku ku ovislimoja ois tullu. Vv:a tulee kans iha reippaanlaisesti.. ja nyt nuo meenkkakihut. Mä oon niin varma että perjantaina viimestään lorisee.. ehkä jo huomenna. :(
 
On vissiin postipojalla helle päätä pehmittänyt. Mies haki jjust mainoksia niin sielläpä tojotti päivän posti laatikossa vaikka mä satuin lootalle päivällä postipojan kaa samaan aikaa ja sano ettei muuta.. varmaan menny naapurin laatikkoon sit :O. No nyt mulla on muutama Wondfon 10 mlU puikko tuossa. Kokemuksia? Tuleeko viivanpaikkaa tmv.turhuutta? Teen sellasen aamulla ja säästän apteekin oman jos menkat ei ala..
 
Hitto.. eihän tuo ole viivanpaikka eihän?! On kyllä selkein tähän asti saamistani haamuista, yhtään ei tarvitse tihrustaa. Aaltoimaista menkkajuilintaa ja juilintaa vasemmalla alhaalla.. nyt tuon pitäis alkaa kyllä vahvistua tasaisesti! Tänää siis dpo12 ovis+ laskettuna.
 
NelHM.. Mäkin näen hentoisen punaviivan ???? bdbdbd!! Peukut on pystyssä!

nonni, nyt on eka etappi selätetty ku sain vihdoin aikaseks selvittää miksen tänne voi kirjottaa, mut sit seuraava.. Mites tuo aijaa toimii? Mul ei tee mitään ku painan lisää kuva. Onkos muita sivuja joita koittaa?? ???? Vähän noloo ????
 
no ni sain ainakin linkin laitettua :) oikee tietokonenero.. Mut lähtihän tuo neljän päivän ovisplussa haaleneen aika vauhdilla sitten, mut masukivut jatkuu vaan.. :(

sain sit poistettuu ton ekan linkin :) ja toisenkin.. PERKELE TÄTÄ LUMIAA.. Kyl oon avuton yksilö :(

kiitti mymosa neuvoista.. puhelimella ei toivookaan löytää noita, tabulla löysin mut nyt en enää jaksa ku ei kerta onnistu ni ei..

http://i.imgur.com/AuZe3SX.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Sain sinne kyl jonku albumin väännettyä mut kuvia en saa liitettyä. Oon saikulla kun oon ollu kuumeessa, ni aikaa ny räpläillä... Sekin saattoi myös vaikuttaa muuten ton oviksen pitkittymiseen, siis että on kipeä. Kylläpäs mä taas analysoin liikaa ;D
 
nelHM minä jo illalla katselin kuvista, että varmasti nään niissä viivaa!!!!! En usko millään, että on enää mikään viivanpaikka!
Minä sain viivanpaikkoja enkä saanut niitä todellakaan noin hyvin kuvaan, eli kyllä tässä nyt vois varovasti jo ajatella onnittelevansa :D
Dpo:t on vaan pienet vielä, mutta..!!! Toivottavasti pieni pysyy kyydissä :)

Minä odotan ovisplussaa ja reilun viikon päästä jo varmaan pääsen linkitteleen kuvia tänne :D
 
  • Tykkää
Reactions: Raidallinen kissa
Tuo aijaa on ihan hanurista. Eilen muuttu systeemit siinä. Mut kyl mie saan kaikki auki mut ei pelitä niin moitteettomasti kun aiemmin.

www.kuvaton.com.. on toinen mistä voi ladata.. ja onhan noita.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä