Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Käytin ehkäsyinjektiota joka on piikki joka pistetään 3 kk välein en ottanut kun yhden piikin. Seuraava piikki ois pitänyt ottaa 28.5 mut sovittiin miehenkaa et en sitä ota ja et aletaan yrittää vauvaa :) lääkäri sano mulle et ehkäsyinjektion ehkäsyteho rupee pikkuhiljaa laskee. Koitin onnea et oisko tärpännyt. Eli siis kp 10 ovis digi hymyili ja kp 11 kauheet kivut muniksissa et tais olla ovis:) tänään on kp 26 ja dpo 15
 
Ok, mä menin vaan sekasin ku itellä nyt dpo12, kp26/28-32 ja sul oli viel niin kauan kp33:seen :) mut onhan vielä hyvät mahkut meillä molemmilla jos kiertopäiviä katsoo :) :) tiedän.. Tuntuu niiin epätodennäköiseltä :( tsemppiä sullekin kovasti :)
 
Mulla oli säännöllinen kierto kunnes ny alettiin yrittään.. Eli se 28 nakutettuna. Viimeks sit toi 32?? Mut luulen et tää stressitaso on saanut kropan ihan sekaste. :/ nyt liuskat näytti 4päivää ovisplussaa joten luulen kierron taas pitkittyvän ja ennen kp32 ei pitäis varmaan ees miettiä, missä menkat on :)
 
Tässä se dpo 11 testi.. En tiedä näkyykö kuvassa mutta livenä näkyy edelleen selvänä. Ihmetyttää..

http://i.imgur.com/nrGi6PH.jpg

ku pienentää kuvan ni ehkä vähän näkyy.. Ite osaan kattoo ainakin oikeesta paikasta :)

äh, tabulla ei voinukaan pienentää ja sit ei näy.. Mut puhelimella ainaki mulla onnistuu..

Mähän näköjään asun täällä tänään :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Livenä on kyllä ihan selvä viiva mut tosiaan alusta asti väritön, mut tuli heti ku kastoin tikun eikä pois lähteny, ehkä vähän himmeni lopulta kun kuivui, ehkä tunnin päästä. Meni kyllä luotto tuohon apteekin omaan.. Siitä kun on joskus ollu puhetta ettei antais turhia viivanpaikkoja.. Nykyään kuitenkin taitaa antaa.. Prkle.. Tänään ei nimittäin tollasta tullu, että voi ihmetyttää..
 
Höpönenä Mä näen kans viivan. Jännä että eilen tuli mut ei tänään :O

Mun ovistesti lli nyt illasta vahvmpi.. sillai jännästi toinen reuna testiviivasta meni yhtä tummaks ku kontrolli ja muuten haaleempi. Pieniä ovistuntemuksiakin alkanut tulee.. viimeksihän ne ovisoireet puski tosi nopeeta voimakkaiks ja ovis+ tuli pian. Kunpa nyt tulis aiemmin.. huomenna kp10.. haluisin takas normi 28-29 kierron!
 
höpönenä mulla on viimekierron lopusta apteekin omia testejä kolme, joissa näkyy eri asteinen, mut todellakin törkeän selvä harmaa viivanpaikka ja ainakin kahteen se tuli testiajalla!
Olin ihan jo varma raskaudesta, kun muistelin, ettei apteekin oma anna mitään viivanpaikkoja tai muita hämääviä juttuja. Mut lopulta menkat sit alkoi päivän-pari myöhässä laskujeni mukaan.
Pieni mahdollisuus on kemialliseen siinä mielessä, että vahvin niistä viivanpaikoista oli ensimmäinen testi ja siitä parin päivän aikana se viiva sitten haaleni.
Täytyy silti sanoa, että luotto meni apteekin omaan.

Samaan aikaan tehtyjä Pc-testejä tiirailin kans eikä niissä näy näin muutaman viikon kuivumisen jäljiltäkään mitään. Ehkä jatkossa sitten pc:llä testausta apteekin oman sijaan. :/ Onneksi Pc on helpommin saamaksella ja halvempi, joten ei hätää sen puolesta :D
 
Omassa navassa kamala turvotus ja tissit kipeenä dpo4 siis mennään. Mammaksin ovistikut tuli viimosella ja repeilin niille hammastikun kokosille liuskoille.. ku ei oo aiemmin ollu käytös tommosii. Jotakin haaleeta viivaa nuo näytti ku huvikseni testailin.

Mussukka älä vielä luovuta voihan olla myöhäsempi plussa :). Höpönassulla en nää oikein mitään.

Menispä seuraava viikko sukkelaan ni pääsis niiden toisien testien kimppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Siis apuaaa.. Pc:ssäkin näkyy nyt tommonen harmaa hailukka viiva. Nyt sit harmittaa ku en hakenukkaan apteekin omaa enää :) mut tosiaan MITÄÄN väriä ei oo..

plussasin esikostakin myöhään mut siinä oli kyllä jo ekassa haamussa selkee väri.. Ja kriittisenä kyllä silloinkin testejä tiirailin kun sitä plussaa neljä vuotta metsästettii..

mut nyt on kyllä melkeen paskat housus.. Ja töihin on mentävä.. Anteeks :)

tää vielä hennommin nähtävissä ku se apteekin oma mut livenä tääkin näkyy..

http://i.imgur.com/fWGucUD.jpg

äh ei taas toimi toi kuvan laitto.. Yritän illal uudestaan...
 
Viimeksi muokattu:
Nfko

Harmaata hailuraa täälläkin. harmittaa ettei nyt ole testejä täks päiväks, pitänee lähteä kauppaan kun aukeavat. Merkillistä kun aina saan jotain raitaa tikkuun, mut nää on oikeesti ainoat jotka saan kuvaa muokkaamalla paremmin näkyviin.. pieni toivo on, että vielä vahvistuisivat:) samalla kun inhoan noita paskoja tikkuja!
 
Nelhm, oliks siinä kolhu kohdalla.. Mut tos tokas näkyy hento viivanen ton värikertymän takana :)

nonni, hain sitte niitä apteekin omia :) Ja ihan turhaan pietin koko pitkän työpäivän, meinas kupla puhjeta otsassa. Ei siinä siis mitään näy, äsken tein. :( mut ihan outoo.. Mitä hittoo noi ihme viivat on, mä en kestä :D On sitä kyllä hullu ku itteään näin kiusaa.. Noh menkat pitäis alkaa huomenna-torstaina :)

mut ovistesteis muuten pientä vahvistumista.. Saas nähä.. On kiva kokeilla vahvistuuko ne plussaan vaiks menkat alkaa :)

Iloksi, kyllä mäkin tässä mietin et jos on hipassu ja siksi näytti noi.. Toisaalta sekin ois hyvä uutinen ku mä pelkään et mun munikset ei irtoo.. Mut hitsi kun nyt ei voi mitenkään tietää et oliko näin vai vaan susitestit :/

ja nyt muuten alko menkkakivut.. Varmaan huomenna hanat aukee..
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/0acWzQ
Tuossa vie ihan kuivana. Pientä ovisoiretta ois ja muutoksia kohdunsuulla.. tulispa tulispa!!

Höpönenä Ei ollut kolhua. Itsekin näin jopa punavärillä ton haamujen esiäidin.. josoa se ovis nyt ois tuloillaan. Viimeks anto r testiin haamun päivää ennen ovis+.
On outoja noi apteekin testitkin..mur! Ja tiedän tunteen. . Ärsyttävää. Toivottavasti ei menkat ala!
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitto sentään.. Nyt se minäkin aloitan... :D Tein taas illalla testin - saman testin, joita olen tehnyt tässä nyt jo useamman päivän saamatta niihin mitään - paitsi yhteen monta päivää sitten sain kuivumisen jälkeen viivanpaikan, joka oli reunoilta harmahtava ja keskeltä valkoinen (Ja näkyy vaan viivankatselulasien läpi ;) ) Noh, nyt sitten tein testin ja olevinaan heti siinä näin jotain, mutten nähnyt. Hetken olemisen jälkeen luulin taas näkeväni, mutten sitten kuitenkaan oikein näe. Mutta tuossa kuivuessa siihen on tullut jotain. En kyllä tiedä onko se viivanpaikka vai mikä, mutta hitsi!

Otin kuvan ja koitin vähän lisätä kontrastia puhelimen kuvankäsittelyohjelmalla, joka ei ole ihan mikään paras.

Ja tänään dpo 8 (max dpo 10)

Tässä kuvat:


 
Nyt kun se on ihan kuivunut, niin se kyllä näyttääkin ihan viivanpaikalta. Niitä ei tuu kaikkiin testeihin, mut toivottavasti se johtuu vaan siitä, että kaikki testit ei oo niin herkkiä ;)
No joo, millähän sitä nyt malttais.

Viikon päästä jo on menkat alkaneet ja tilanne on ohi, mut toisaalta kaikki hauskuus piilee tässä testaamisessa.
Pitäis silti lopettaa se, kun hulluksihan tässä vielä tulee. Ja päätä särkee, kun silmät kierossa tiiraa vitivalkoisia testejä :stick:
 

Yhteistyössä