Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Joo, toi kuva tosiaan valottui kumman väriseksi ja yritin parantaa väriä niin meni siinä rakeiseksi. Livenä vähän saman näköinen kuin se eilinen.
Mul ei ole aamuksi r-testiä, voisin aamulla dippaa ovistikun ja myöhemmin päivällä sit r-testin, tai ylihuomenna... jos tarvii. Huomenna pitäis alkaa menkat oviksesta laskettuna.

Tänään tuli illalla sellainen aaltomainen kipuilu alaselkään, ja kumma paineen tunne alavatsalla, vähän kun olis rakko täynnä. Lisäksi vielä valkkariin seassa vähän vaaleanpunaista (joka ei oo kyl tässä vaiheessa hyvä merkki : / ). Nyt vihloo nivusia ja alakertaa.
 
Huomenta!

Täällä kp 26/24-30 ja tämmösen tein. Tulkintoja? Testi on apteekin oma Apteq, antaako herkästi viivanpaikkoja jne? Testiajalla (kai) tuli, enää en siinä nää mitään.. Skeptinen olo, nää menkkakivut vaan jatkuu tosi voimakkaina.



4.8.14
 
Truudy Miulle tuo apteq antoi todella hailuran just nähtävän viivan dpo10 aamupisusta. Mammaksin puikko antoikin samaisna päivänä jo ihan selvän viiva.. kuten sofin 25mlU liuskasta erotti toisen viivan paremmin. Tee jollai toisella ;). Ja siis joo, näen selvän haamusen siellä =)
 
Heippa, olen seuraillut tätä palstaa jo pidempää.
Ollaan yritetty lasta vuoden verran.
Pakko kysyä teiltä neuvoa/kokemuksia.
Ovulaatiotesti näytti selkeää plussaa kp16 (19.7) ja seuraavan päivän iltana oli jo nega.
Tänään siis dpo15/16. Kiertoni on todella säännöllinen 28-29, mutta aina 13 pvää ovulaatiosta menkat alkavat.
Nyt menkat ovat myöhässä.
Clearblue digi oli eilen aamulla nega (eli dpo14-15. Apteekin oma illalla haamujen haamu (ehkä vain viivanpaikka).
Koska clearblue digi näyttäisi raskauden, jos olisin?
Onko muilla vastaavia kokemuksia cb digistä!?!
 
joa
Truudy, näkyy haamulainen!

Tikrun pcssä kans nään jotain :)

Olen tässä jatkanut joka päivä ovistikutusta, nyt dpo 6 ja paukahti taas plussa testiin..
Siitä intoutuneena hätähousuna oli pakko dipata r-testi vaikka tiedän että näillä päivillä tuskin mitään näkyy.. Jonkunsortin haaleen viivanpaikan siihen silti sain.. :D Eilen kipuili alavatsa, oisko sitä kiinnittymiskipua :heart: Muutenkin alavatsassa ollut paineen tunnetta ja rintoja aristaa.. Toiveet korkealla ja korkealta on sitten pudotuskin jos niin käy. :whistle:

image
 
joa mieleatäni näkyy haalea haamu, vahvistumisia sille!
Itsellä dpo 7 ja yritän vielä olla testaamatta muutaman päivän. Tänään pissattanut koko ajan ja etova olo jos syömättä pitemmän aikaa. Mut ei näin aikaisin voisi olla mitään raskausoireita
 
Truudylla näkyy ja samoin Joalla hailuraista.

Tänään en saanut tehtyä aamupussasta testiä, kun niitä ei ollut kaapissa. Ihan on jotenkin menkkamaiset fiilikset, ja ajattelin jo et en testaa tänään ollenkaan, mut kipasin sit kuitenkin kauppaan :D
Tänään viivanpaikkaan tuli ehkä hennon hennosti väriä, mut ei silti vakuuta.
Tämä kuva märkänä just dipattuna


Ja nämä kuivahtaneena, linkissä useampi kuva.
 
Testasin aamulla ja ihan puhdas nega sieltä tuli. Ei taida meille tulla sittenkään yllärivauvaa. Jännä muuten, miten sitä ehtii muutamassa päivässä tottua siihen ajatukseen, et olisi raskaana ja nega on pieni pettymys. Vaikka lapsi ei olekaan tällä hetkellä suunnitelmissa ja se olisi pistänyt kaikki olemassa olevat suunnitelmat uusiksi.. :)

Menkkoja odotellessa ja teille muille plussia toivotellessa! Ehkä tapaamme myöhemmin täällä vielä :) heissuli!
 
Ei merkinnyt tän päivän hailuraiset mitään , eilinen etiäinen menkoista kävi toteen ja tänään kp1. Hemmetti : /
Tuun taas ovistikkujeni kanssa reilun parin viikon päästä tänne heilumaan :D

Hienoa nelHM et fyysisesti oot jo ok! :)
 
Viimeksi muokattu:
joalla näkyy mun mielestä hailura haamu :)

Samoin Nuttunuulla nään haamun :)

(Ja mä olen tosi puusilmä näkemään noita ;) )



ON: Täällä oletettu ovis oli lauantaina tai sunnuntaina. Talletuksia tehtiin tiistaina ja tänään, kun tossa välillä ei onnistunut (pirun rallit! :D ) Tänään löysin laatikosta vanhan ovistestin ja negaa näytti...

Mites se meni... jos lauantai tai sunnuntai olis ollu DPO0, niin vieläkö tänään matkaan laitetut uiskentelijat saattais päästä perille asti ajoissa? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Munasolu on irtoamisen jälkeen n. 24h hedelmöittymiskykyinen. Et oletettavasti ei ainakaan lauantaisesta enää kerkeis.Siittiöilläkin menee joku aika et pääsee perille, oisko jossain lukenut että 7h.
 
Kyllä mä teillä jotain haaleaa nään! :)

Mä testasin vielä eilen illalla Clearbluen digillä inte gravid.
Tänä aamuna tein Apteekin oman testin, eri testi kuitenkin siis minkä tein eilen aamulla. Onkohan eri herkkyys?
Haamua pukkaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Reirei85
Heipä hei, kerran olen ketjussa nro 2 kirjoittanut. Luomuehkäisyllä täällä siis mennään. No, nyt tässä kierrossa, juuri oviksen aikaan kävi lipsaus. Sen verran tähän ikään olen sentäs oppinut, että kerrasta voi tulla raskaaksi, mutta todennäköisempää lienee, että ei... Meillä on siis lapsia ennestään. No, lähdin sitten leikittelemään ajatuksella, että JOS. Ja se JOS-ajattelu on vain kasvanut. Rrrraivostuttavaa innostua, kun näillä vuosilla ei ehkä ihan niin helposti käy flaksi. Kierrosta ei ole tarkkaa tietoa, mutta näinä päivinä pitäisi menkat varmaan alkaa. Eilen tilailin testejä, tänään pitäisi tulla. Juu juu, ihan pöhköä höyryämistä. Mutta saa kai sitä ;)

Alkusepustuksen jälkeen, minkä verran pitäisi pidätellä, että edes kannattaa tuhlata testiä? 6 tuntia? Vai onko järkevämpi jättää aamuun suosiolla?
 

Yhteistyössä