Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
joa
Vahingossa purkiin ton mammaksin puikkotestin, että lähti se sininen päällysosa irti.. mikähän "valeviiva" ilmestynyt toiseen reunaan?? Just sen sinisen alla ollut, onko jotain liimaa tms että väri tarttunut? :D Onko teille tuttuja tommoset? Just niinkun viiva mutta väärässä paikassa..:D
koitan saada kuvaa, kun puhelimella joutuu tsättään..

muoks. En saa lisättyä kuvaa tällä..

ja truudylle onnea!! <3<3
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tein taas illalla uuden testin. Ja luulin siinä jotain haamun poikasta näkeväni... Niinpä dippasin samasta (jo jäähtyneestä) näytteestä myös clearbluen digin joka heitti julman tuloksen ei raskaana :( joten jäädään odottelemaan tädin tuloa... Hartaasti vaan tekee tuloaan kun eilisen ja tämän päivän vihmonut mahaa et oon kuullu et ihan just alkavat mutta ei vaan ala... No, odotellaan...
 
Nutturuu Elä sie hättäile =). Miusta tuossa on ihan pinkki haamu. Ei se digi niin herkkä ole. Tiiä miten vahvan viivan se tarvii antaakseen sen 1-2vkoa. Hyvin voi vielä muuttua tilanne parempaan <3

Joa Nyt pistit pahan jopa mulle :D. Ihan selvä viiva mut väärässä kohdassa tosiaan :O. Onhan noissskin mahdollisuus virheisiin.. etttä testiviva jäöny vähän väärään paikkaan tmv?
 
Sunflower11: Sitä vähän pelkäsinkin, että saatettiin olla myöhässä. En kuitenkaan tikuttanut ovista sen enempää, joten ei ole mitään tietoa milloin on ollut :) Tosin nyt kun katoin tarkemmin mun menkkakalenteria, niin mulla on ollut ennen esikoista ovikset siinä kp 16-18 paikkeilla ja tikut näyttäny plussaa vaan aika lyhyen ajan (kerran bongasin oviksen yöllä kolmen maissa ja aamulla oli jo nega... himotestaaja testaa yölläkin :LOL: ) Nyt sunnuntai oli siis "vasta" kp16, joten elättelen vielä toivoa ;)

hopess: Kyllä siellä jotain on :)

joallakin näkyy jotain hailuraa :) Mutta se toinen "hämäysviiva" näyttää joltain liimauskohdalta... ehkä... tai sit väri on väärässä kohdassa? :O :confused:

truudy: näyttää tosiaan plussalta :D

mitäsnyt?: Mun mielestä sullakin näkyy jotain haaleaa siellä :)

Aliaanan testissä näkyy pinkkiä :)

Nutturuu: Voisko se kuitenkin olla vielä plussa. :xmas: Mikä herkkyys digissä mahtaa olla...? Kyllä tossa liuskassa ainakin jotain näkyy :)


Mä täällä pohdin, että saako plussan nopeammin, jos tilaa ison kasan r-testejä :LOL: Kotitestillä olis Sofit puoleen hintaan ja 24 testiä maksais vaan reilut 13e ;)
 
Heippa! Anteeksi kun näin tunkean mukaan. Meillä on haaveissa toinen lapsi (esikoinen synt.07/13) ja nyt on toinen yrityskierto menossa. Kierrot on vielä vähän sekaisin, vaihdellut 24 päivästä 35 päivään.. Ja imetänkin vielä, joten voihan tuo sekavuus johtua siitäkin?
Tänään kuitenkin testasin (kp 29) ja jotain tuli näkyviin.. Mutta ihmetyttää tuo kohta mihin viiva ilmestyi. Aikasemmin ei ole tommosta tullut, olen siis ehtinyt tämän kierron aikana testata jo useampaan kertaan. ;)

testi 001

Mitäs sanotte?
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
joa
Sunflower, luulen kans et toi viiva liimauskohta, jostain syystä jää väri siihen, kävi sama juttu tän päivän testissäkin kun huvikseen irrotin sen sinisen päällys lipareen.
Mutta oikeella kohdalla hailura taas :)
image

Hopesilla näen haamun, samoin katilla! :)

Na-dene, taidan itsekin joutua tilauksen tekeen, meni viimenen testi tänään.. Vaikka muka hyvin valmistautunut olin ja tilannut läjäpäin testejä :LOL:
 
Kyllä tuossa ihan selkeästi viiva on tikru83. Tällainen puusilmäkin näkee tuon heti :)

Katilla näen myös helposti!

joalla ja hopessilla vaatii jo enempi keskittymistä, mutta jotain olen kyllä näkevinäni :)



Yrityksen odottajista huutelen. :D
 
Elikkäs kolmen päivän päästä olis tarkotus alkaa menkat. Nyt jänskättää ihan todella :(
Pakko lentää apteekkiin ja hakee huomis aamua varten uus testi, muut kun oli päivällä tehtyjä!

Yritys ollaan pantu paussille, dieettiä ja elämäntapa remonttia olis tarkotus alottaa
 
Minäkin tuppaudun tähän ketjuun ihan vain toivottelemaan kaikille plussatuulia :heart: Älkää menettäkö toivoanne hetimmiten vaikka menkat olisi myöhässä ja testit näyttää negaa. Mä oon molemmista lapsista saanut testiin plussan vasta rv6+3. Kolmas raskaus, joka ei ehtinyt näkyä testeissä, meni kesken rv4+5.

Tällä hetkellä oma tilanne se, että viime viikolla alkoi raskausoireita tulla enemmän ja vähemmän ja oikeasta rinnasta tulee maitoa. Tein kaikkiaan 4 testiä jotka negoja (viimeksi perjantaina), tänään kävin sitten labrassa ja tuloksen saan huomenna. Jännittää niin maan pirusti vaikkei yritystä ole vielä aloitettu :cool:
 
Heips!
Tein rfsu:n raskaustestin 40 min pidätetystä pissasta. Tiedän että pidätin liian vähän aikaa. En malttanut odottaa aamuun ja piti tehdä ennen kun mieheni tulee. 30 minuuttien loppupuolella alkoi tulla värillistä haaleaa viivaa. Mulla oli menkat mutta ne oli oudot. lauantaina alkoi vuosi normaalia vähemmän kaksi päivää sen jälkeen on tullut monta päivää pyyhkiessä rusehtavaa ja tänään tuli punaista vuotoa pyyhkiessä. Pitänee varmaan tehdä huomenna aamupissasta testi. Toi rfsu:n testi on varmaankin niitä uudenpia kun ei tullut harmaata viivan paikkaa ollenkaan ja muutenkin erilainen... tässä on kuva siitä testistä heti 30 min jälkeen...
Raskaustesti
 

Yhteistyössä