Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
YrittäjäJ Oisit sie laittanu kuvaa viivanpaikasta? Minä tein kans sofin ku ne tuli ja sain myös. Jotain näky mutta kuivaan en oikein enää kuvaan saa.. eli olettaisin että viivanpaikka.
Mulla on törkeen kipee alaselkä, aivan tulessa koko ajan. Ja jos noita oireita nyt miettii niin kyllä mua väsyttää nii pirusti. Mutta pöh. Ei pidä alkaa noita enää kelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Yrittäjä, jospa NYT olis teijän vuoro! <3

NelHM, samaa toivon teillekkin. <3 Nuo testit käyttäytyy kyllä sun kohdalla kummallisesti. :/

Boommille pahoittelut. :(

Ikikuumeelle onnea kovasti! :flower:

ON: Täällä tosiaan sitä plussaa ei tullu, vaan kp 15 oli taas hailuraa.. Esikoinen on ollu tosi huomionkipeä hampaidenteon vuoksi ja pientä nuhaakin on, liekkö samasta syystä. :( Ei oikeen nuku millään ja on niin herkkäuninen. Noloa myöntää, mutta tämä mahdollinen ovis tais jäädä hyödyntämättä. :headwall: Ärsyttää, ku otollisin aika meni mökillä ihan hukkaan, ku oltiin isommalla porukalla siis liikenteessä.. Viimeksi seksiä oli torstaina, joten jos sieltä ei kamuja jääny ovikselle, peli on menetetty taas kuukaudeksi. Tai ties kuinka kauaksi aikaa, kun mun kierrothan voi olla mitä vaan aina yli sataan päivään asti. Tänään siis oletetusti dpo1. Kyllä harmittaa..
 
Niinkö meinaat! :) joku taitaa yrittää tarrata. Maha on pallo ja oloja vaikka kuinka. Nähtäväksi jää vahvistuuko viivat, vai haaleneeko taas loppukierrossa. Vahvin viiva oli muistaakseni viimeksi dpo 9, sen jälkeen lähti vaalenemaan.

muoks. mä näen nelHM sulla väriä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Lueskellu tätä ketjua nyt vähän aikaa ja jospa itsekin liittyisi :D itellä nyt dpo 7-9 en tiedä tarkkaan :D oireita kyllä olisi että olisi tärpännyt. alavatsaa vihloo ja hiiva oireita (alkoi viimeksi heti kun tulin raskaaksi :D ja runsasta vuotoa, ei vain kovin hyviltä nämä >testit< näytä :D huom ylempi testi ei ole taittunut vaan viivan kohta kurtistui? :eek: jospa odottelis muutaman päivän ennen kuin testaa taas niin sitten voisi varmaksi tietää :) mutta huom nämä testit oli tehty päivästä kun ei ollut mahdollista heti aamusta:D
 
peek-a-boo Tervetuloa! Lisää pöllöjä laaksoon liitämään :D Mie en noista testeistä kyllö väriö erota mutta aikaahan siihen vielö on. Joten peukut pystyyn!

Semisti ajatukset harhaillu siihen että voisko tosiaan olla jo dpo10? Oireita kyllä luoavaasti jos mietin vaikka tuota edellistä epäonnistunutta tuulimunaraskautta. Nyt koskee tuonne alaselkään, siis kertakaikkiaan se on tulessa. Tämähänollut joka onnistuneen raskauden alkuoire. Vv:a on todella reippaasti ja alamahalla erinäisiä tuntemuksia ja vihlontoja. Väsyttää iha sikana ja mieliala heittelee. Mutta kyllä sitä taas tiputaan ja korkeelta vielä :(. Mutta suaphan sitä toivoa, vaikka uskokyllä mmennyttä jo..
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Kertokaa te kokeneet mielipiteenne seuraavasta: tänään sain raskaustestin seuraavat viivat R-testi
R-testi
Nyt on hyvin todennäköisesti kiertopäivä 27/28-30 dpo12. Nuo viivat ilmestyi alle viiden minuutin testi-ikkunaan ja testit vahvuudeltaan 25miu. Tein myös samasta näytteestä 10miu testin, johon tuli vasta just 5 min jälkeen noita haaleampi viiva, mutta testipaketissa luki, ettei saa tulkita yli 5 min joten en uskonut sen olevan positiivinen. Herkempi testi oli vihreä mammaksin testi ja kuvissa apteekin oma ja Citymarketiin testi. Oon taustalla seurannut pidempään teidän testailua ja haluan kysyy hätähousumielipiteen täältä, kun olette niin ihanan asiallisia :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
joa Kyllä niissä miusta väriä ihan on =)

Sunflower Onnea. Raskaana olet. Älä sinä huolehdi noista 10mlU tuloksista. Ne harvemmin vastaa noiden muiden testien tuloksia. Sie oot nii raskaana!! Ihanaa <3

Mulla ovistesti plussa, tai ainakin hyvin lähellä. Joku hailura/viivanpaikka sofissa. Mulla menee herne nenään just tästä hommasta!!
 
nelHM sulla on kyllä ollut rankkoja vaiheita kun olen seurannut tilannettasi! Olin niin surullinen tuulimunasta mutta toivon että saat vielä yhden lapsen! :hug: tuossa r-testissä en valitettavasti näe mitään, mutta joku päivä sitten jossain testissä oli minusta jotain ihan haaleaa viivaa..minulla ovulaatiotesti on jo tässä vaiheessa positiivinen, joten se ainakin näyttää sitten raskauden. Ensin ihmettelinkin että onko minulla toinen ovulaatio...ollaan toivottu lasta vuosia, joten toivon ettei menkat ala! :whistle: ihme kyllä jos tuo herkempi testi ei näytä juuri mitään, jos kuitenkin virtsassa on reilummin jo hormonia...toivottavasti tästä vahvistuu! Digikin jo tilattu :popcorn:
 
Mä näen ainoastaan sunflowerin tikussa viivaa, ja on selkeäkin! Onnea onnea! Mä tein eilen tosiaan sen positiivisen o-testin ja negan r-testin. Pakko oli testata prisman r-testiä uudelleen tänään vaikka onkin ihan liian aikaista (DPO5), ei edes haaleaa viivaa :/ Pakko kai odotella kiltisti että päiviä tulee lisää.
 
Tein vielä taavetin puikolla tyylipuhtaan viivanpaikan. Kyllä vois heretä ja antaa päivien kulua tosiaan. Mulla on siis joko dpo11 tai dpo4. Alamahalla on kovat poltot ja aamulla tuli kellertävää paksua limaa :O. Ja tuo alaselkä juikkasee kans. Yhtään ei ole normaali olo. Jotain siellä tapahtuu, mutta mitä.. sitä suap ootella varmaan vielä tovin.

YrittäjäJ Jotain tossa kuvassa näkyy mut väristä paha sanoa.. just nii tumma kuva. Ip:llä uutta! =)
 
Täällä piinaillaan kp:llä 14. Laskin kp 1 Mirenan poistamisen jälkeisen tyhjennysvuodon. Mirena lähti tiistaina 26.8 ja vuoto alkoi torstaina ja kesti noin 5 päivää, tosin runsaana vain pari päivää. Oviksesta ei tietoa. Nyt on ollut kaikkea jänniä havaintoja omasta kropasta, mm virtsan haju tuntui erilaisena ja vahvana tuossa muutama päivä sitten parina aamuna, päätä on särkenyt (ei yleistä mulle), olen nähnyt ihan outoja kauhu-unia(ei tyypillistä mulle), kahvi ei ällötä (kuten aiemmissa raskauksissa), mutta ei maistukaan hyvällä eikä sitä tule paljoa enää juotua. Takareisiä jomottaa ja suonta vetää jalkapohjasta. Tämän päivän on sitten jomotellut alavatsaan ja selkään, ihan kuin olisi menkat alkamassa. Mitään ei näy. Kohdunnapukka on noussut ylös, ja on kiinni ja napakka, oli vuodon aikaan melko alhaalla ja avonainen ja pehmeä. Kierto ennen Mirenaa oli suht säännöllinen 26-29. Jännittää niin...
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän näkyy viivoja yhdellä jos toisella. Vahvistumista kaikille :heart:

Alkukiertomut mennään nyt jo kp 6 :D mutta tosin tämä kierto taitaa "hukkaan" mennä kun arviolta ovis sattuu viikolle niin ettei mies oo maisemissa... On siis aina viikot muualla töissä. Just niin ettei edellisen viikonlopun puuhailut auta ja seuraavana viikonloppuna on jo liian myöhäistä... No, harjoitellaan sit muuten vaan :whistle:

Suositelkaapas hyviä (mielellään herkkiä) r-testejä?! Voisi varastoon tilailla... Kun pitäähän sitä kuitenkin niitä testejä uittaa vaikka tietääkin jo valmiiksi ettei ajallisesti tärppi oo voinut edes käydä :LOL:
 
Täällä taas.
Tämä pönttö laski persiilleen ja tikutin rt:llä ovulaatioaikana. :D

Nyt siis arviolta dpo7 ja viime tikku reagoi ovulaation, ehkä.

Tänään aamulirusta tein tällaisen. Kuvassa testiajalla ja kuiva ja viivanpaikan näen livenä ja kännykällä mukamas viivanpaikka näkyy myös. Aamuksi toinen, saa nähdä tuleeko siihen mitään.

 
Heips, millainen testi tuo Predictor Early mahtaa olla? Näkyykö siinä herkästi viivan paikka? Tein sellaisen äsken kun mies toi minulle ja nyt mä tietty teiän testejä seurailleena nään omassani jotain.. Viivan paikkaa epäilen vaikka muuta toivon..
 
Lilian Mie sain sillä joulukuussa ihan pinkin viivan mutta en ollut raskaana. Aloin googlettaa sitä ja monella oli huonoja kokemuksia siitä. Mutta täytyy muistaa että näin ei kaikilla ole. Tee toisella merkillä =)

Mullinmalli Jotain viivasta näkyy mutta toooodella haaleaa ja väristä siksi paha mennä vannomaan. Vielä ehtii ;), you know! =)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt pitää vielä tänne omanapaisesti avautua. Minulla on todella outo ja voimakas jomotus tuolla alamahalla. . Sellanen paine kohdulla. Mie nii vaan toivon että se viime perjantain ovisplussa oli se oikee plussa. . Sillohan tää vois liittyä vaikka kiinnittymiseen? On niin outo olo ja tuo alaselän jomotus ja nää alamahakipuilut kans.. nyt vaa tuntuu että on erityisen voimakasta. Sit tuo paksu valkkari ja alakerta muutenkin erilainen ku normisti.. kun pliiiiiiis ois pieni mikä siellä poraa kiinni! Ole ole ole, mie pyydän!!!
 

Yhteistyössä