Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea ikikuume!

On, Dpo 4-5. Taas on se aika kierrosta, toiveiden viikko. Olen varma että olen raskautunut. Oloja on vaikka kuinka, kiinnittymisenkin olin tuntevinani. Testit alkaa haamuilemaan ja toiveet on korkealla.

Vaikka ensi viikolla totuus läjähtää taas naamalle, nyt on aika relaa :)
 
Onnea plussanneille :)

ON: pitää tulla hehkuttamaan teillekii, mä lopetin tupakanpolton, oon polttanu ikuisuuden ja viime viikolla tuli sellanen olo että nyt tai ei koskaan.. :D ja tässä nyt ollaan :) alotin sellaset pillerit jolla pitäis loppua, mun porukatki sillä lopetti niin kaitpa määkin sitte pystyn :D niin mitä kiertoon tulee nii vasta kp9/30 jotain laskua pidän ees kierrosta, muuten en halua tietää että reteesti otan :D vaa on yks juttu tässä tupakkakuurissa, siinä ei sais tulla raskaaksi tai jos tulee niin otettava yhteyttä lääkäriin saako jatkaa kuuria (kuuri kestää 12viikkoa) vaa toisaalta en usko että raskaudun kuurinkaan aikana.. pessimisti pirkko tässä moi :LOL:
Noh kahtotaan kuin käy..
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Ikikuume Selvä homma. Onnea <3

HooKoo tsemppiä!!

Omanapa. Tein vasta päivälirusta testit. Ovistesti haaleempi mutta r-testissä haamu. Olenkin sitä mieltä että on hyppyviiva koska testit kosketti toisiaan kun niitä kuljetin. Mut ihan tasanen se on kyllä. Alaselkä ku puukolla tökitty ja alamahaa jomottaa jo useamman päivän ajan. Lömmöt edelleen koholla.. Raskauteen en usko en sitten yhtään tällasessa sekokierrossa. Sekoksi tässä tulee itsekin iha just :(

Tuossapa kuvia. Samasta linkistä löytyy kolme kuvaa.

david testiajalla, molemmat taavetit testiajan jälkeen about 20min ja kuiva r-testi
 
ohhoh nelHM, jos tuo ei ole hyppyviiva niin sinä olet raskaana :)

Mulla oli ihan samanlaisia oireita. Itse asiassa kaksi päivää nipisteli oikein kunnolla, mutta tänään ei oikein mitään. Rusehtavaa valkkaria havaittavissa. muoks. maha on myös hurjan turvoksissa.
 
Viimeksi muokattu:
Näyttää kyllä niin positiiviselle tulokselle :D

Täällä vatsaa turvottaa ja tulee ovislimaa? Outoa.
Alan jo keksimällä keksimään itselleni oireita. Joku testi olis kiva tehä mutta eipä taida kannattaa.
Esikoisestakin tuli vain ihan haaleita haamuja rv 4+1-5+2. Lopetin testailun kun pahoinvointi alkoi ja kävin lääkärissä hakemassa saikkua niin ottivat verikokeet samalla. En ole siis koskaan saanut selvää plussaa vaikka viikot vastasivat.

Pakko jättää täällä pyöriminen nyt pariksi päiväksi tai muuten tulee tilannepäivitystä tunnin välein.
 
Ikikuume ihanaa :) Viivanvahvistuksia sulle sekä nelHM:lle :)

ON: Eilen illalla alkoi kunnon vatsanippailu, enkä eilen tehnyt ovistestejä. Tänään tein aamupäivällä sekä äsken ja aika huima ero viivan vahvuuksiin. Oiskohan lh-huippu ollut eilen illalla tai tänään aamulla.

image

Nyt siis kp14/?. Kierron pituudesta ei siis tietoa. Aiemmin ollut noin 40 päivää mutta sen viime kuisen hormonikuurin jälkeen voi ollakin että on normalisoitunut. Mä en kyl tosta ovulaatiosta niin tiedä mutta siis jos lh-huippu ollut esim eilen illalla niin menikö se niin että ovulaatio tapahtuisi mahdollisesti tänään? Tyhmä kysymys mutta kysynpähän silti :D
 
Minä oon lukenut teidän viestejä täällä taas kuukausitolkulla ja pari kuvaa taisin itsekin päästä lisään, mut NYT saa riittää testaaminen tämän kierron osalta. Menossa on kp 82 ja aion antaa periksi. Ehkä en vaan ole raskaana :D

Edessä on vielä noin 10 pv ja sitten kierto melko varmasti loppuu, kun Primolut-kuuri loppuu. Siitä sitten taas uuteen nousuun Clomifenin kanssa.

Tsemppiä kaikille!
 
boomm No voi kehvatsu! olen pahoillani. Parempaa onnea uuteen kiertoon <3

Mulla on tuo alaselkä aivan tulessa ja välillä ovismaisia oireita. . Mietinkin että voiko olla ovis tulossa (taas) noista lämmöistä huolimatta? Pakko oli hakee pc:n ovistestejä kun taavetteja vaa yks ja onhan tätä nyt hittovie testattava loppuun asti :D. Samalla livahti käsi r-testien puolelle ja enkö uittanu pc:n r testinki nyt illasta. Mie oon iha pimpom!

Kuvatusta: 2 kuvaavtaas: molemmat testiajalla ja r-testi reilu puol tuntia. Jottainhan tuohon tuli.. viivanpaikka?
20140908 200420
 
Viimeksi muokattu:
Tulinpas tänne kurkkimaan ja mitä näänkään! Ei tuo ole viivanpaikka nelHM! Tuossa on selvästi väriä, niinku aikaisemmin testaamassasi taavetissakin! :) Todella toivon sulle plussaa ja uskon että siihen tuo touhu johtaa! ;) :heart:
 
Pakko kommentoida kun niin olen koukahtanut teijän testejä seurailemaan! :)

Mutta siis Nelhm taitaa olla pieniin päin <3 mun eka testi näytti juurikin tuolta kun sun kuiva pc:n testi. Jos ei oo plussan alkua niin ihmettelen kovasti. Vahvistumisia! Myös kaikille muillekin haamuilijoille :)
 
Voi teitä. En mie voi olla raskaana. Varmaa jotain reagointia lh hormoniin nuo eiliset. Tosin ovistesti ei plussa ollu nyt aamusta. Alaselkää ja mahaa jomottaa ja molempia nivusia juilii.. kosteetakin on. Ovista vois enteillä mut plussaa ei perjantain jälkeen ole tullut enää. Vahvoja viivoja kylläkin. Ja taavettiin ihqn ihan hailu varmaan viivanpaikka aamulla. Kyl mie vielö teen päivemmällä ovistestin.. Kp18/dpo10 tai dpo3. Alkaa jo v*tuttaa.
 
joa jos lasken ihan alkukierron plussasta ni ois dpo10 nyt. En vaa jaksas uskoa. Vaikka tuo kuopus samanlaisesta kierrosta tärppäskin. Mut eieieieei! Mulla on mieli ihan maassa koko vauvahomman kanssa. Vika yk ja tästäkään tuu mitään tällasten sekoilujen kanssa :(
 
Mulla DPO4 ja en tiedä onko itse aiheutettuja stressioireita vai mitä mutta oon ollu tosi väsyny, päätä särkee ihan kunnolla, vatsassa mylvii, on kipeä ja sekasin, eilen kun kumarruin sängyllä niin tunti vas.puolella outoa kipua. Muutenkin on pistelly mahaan oudosti. Me ei aktiivisesti edes puuhattu, kun meillä sattu oleen just oviksen aikaan tosi raskas viikko. Ke harrastettiin ja pe tein tosi vahvan plussan. Ei ole semmonen tunne että tärppäs mutta jotain outoa tapahtuu..
Miten tosta ovistestistä voi raskauden nähdä :O
 
nelHM kyllä minä vaan nään nuissa sinun kuvissa vivahteen myös punaväristä =) josko siellä nyt kuitenkin joku yrittää kovasti tarrata kiinni :heart:

Mulla taas tänään pärähti vahva punainenviiva ovistestiin, menossa ois kp17-18,
pe ja la iltana puuhasteltiin miehenkaa, sit lähtikin taas reissunpäälle,
toivottavasti nuo puuhastelut riittäisi nyt tähän ovikseen jos on nyt sit tärpätäkseen ;)
 
nelHM, jännää!

Peukkua äiskälle :)

muoks. eläinystävä, sehän on ovisplussa ja voi merkitä raskautta. Ihan samahan se on sit testata raskaustestillä, jos jatkat ovistestin käyttöä oviksen jälkeenkin... ;)

Matelee matelee, dpo 5-6. Tänään aamulla sattui hulluna mahaan. Paperiin jäi veristä limaa. Laihalla pissalla sain viivanpaikan sofin 25:een. Ähh, mä niin toivon että nyt tarraisi kiinni!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Yrittäjä J malta malta jos se viiva sieltä vahvistuu :heart:
toivon kovasti että siellä kanssa joku tarraisi kovasti kiinni :heart:

eläinystävä jos siellä sinullakin jotain tapahtuu :whistle:
on mulla ainakin aiemmissa raskauksissa myös o-testi näyttänyt plussaa...
en vaan muista kuinka aikaisin näytti mulla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä