Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
ooti, muistan hyvin, mutta eihän se nyt noin vahva ollut? :)

muoks. kävin kurkkikassa em testikuvaa. Kyllähän niissäkin oli tosiaan kunnon pinkit viivat! Nyt toivon vahvistumista, joku yrittää tarrata kiinni :heart:
 
Viimeksi muokattu:
ei ole mitään tietoa dpo tai mistää muustakaan, ku wi ole menkat startannu kunnolla synnytyksen jälkeen. On kyllä harvinaisen vahva viiva, kun on tuota kontrolli viivaakin vahvempi. Eilinen testi oli viel tosi hailee, jännä et vuorokaudessa tummunu noin paljon!
 
Ikikuume Ihana viiva! Onnea odotukseen ja vauvalle tarrasukkia taipaleelle <3

Miulla iski masis. Tuli postissa one step 25mlU liuskat ja ei just mitään päivälirusta siihen. Varmaan oli joku viallinen se aamun testi :(. Mutta haalea viiva siinä edelleen on.. alamaha on tosi kipee, koko ajan jomottaa kohdun seudulle enemmän tai vähemmän, ei yhtään normia missää kierron vaiheessa. Väsyttää ja huimausta tullu. Pakko oli ottaa unet äsken. Huonoa oloa on myös, meinas laatta lentää paninista tänään ku olin kahvittelee kaverin kaa ja sellasen vedin. Että oishan noita oireita mutta fiilikset meni tohon päivän dippiin. Tai jäi siihe kuivana jotai ja loppuajasta vahvaakin viivanpaikkaa mut en mie väriä näe. Itku :(
 
Hienoja viivoja kyllä! :)
Mä täällä pähkäilen koska testailla.. Mulla kierto sekasin pillereiden lopetuksen takia, vuotoo oli viime kuussa kolmeen eri aikaan. 3.8, 16.8 ja 24.8 nuo siis vuodon alkamispäivä, vuoto kestäny 4-5pvä. Reilu viikko sitte testattu nega enkä uskalla nyt testailla lisää.. :O Tänään liuskoja tilasin niin josko alkuviikosta testailis sitten..
 
Ootilla oli kyllä selvää viivaa siellä! Toivotaan että pysyy matkassa :)

NelHM jaksamista, jospa se viiva kuitenkin siitä vielä vahvistuisi!

Ikikuumeella oli ihanan vahva viiva, onnea <3

Joallakin näin viivaa :) Toivottavasti vahvistuu siitä!

ON, testi tehty tänä aamuna muutaman tunnin pidättelyllä yövuoron jälkeen ja haaleaa viivanpaikkaa vaan edelleen :/ Varsinkin jos pc:llä on taipumusta sellaisia tehdä. (Kuviteltuja) oireita on jonkin verran: hajuherkkyys on lisääntynyt, mutta mulla kyllä aina tarkka hajuaisti. Lisäksi on tullut rampattua vessassa, mutta senkin saa kyllä tahdonvoimalla aikaiseksi. Olo tuntuu raskautuneelta, mutta varmaan sitä toivoo vaan liikaa. Pah.
 
Nyt ärsyttää ku en tilannu eilen herkkiä testejä.. Ei viittis käydä apteekista hakee ja tuntuu liian pitkältä ajalta odottaa maanantaihin.. Kaapissa rfsu testejä ne taitaa olla 25miu eli ei kai mitään järkeä ees yrittää niillä tänä vkl testailla..
Ootilla ainakin plussalta näyttää :)
 
Mimmi Tällä kokemuksella (heh:D ) väittäisin että ne 10mlU testit ei näytä sen aiemmin kuin nuo normit 20-25mlU testit.. oikeestaan päinvastoin miun kokemuksella. Rfsu:sta.. se voi olla jopa 50mlU, ainakin joskus ollut. Tästä uudesta en tiedä.

Anemone Mie saan kyllä pc:llä melkeen aina jonkun mutta väriä ei aina ole. Että jotain viivanpaikkaa siis antaa miulle ainakii.. mutta monella taas ei. Pidän silti itse sitä luotettavana testinä.
 
No nyt selviski miks esikoisesta ei tullu ku haamua vielä rv 5+1 :) testasin pelkästään noilla rfsun testeillä.
Paketista ei mun silmään löytyny mitään merkintää herkkyydestä.. Pitää kai vaan odotella että päivät kuluis. Aamulla heti kyl dippaan ovistestin jos siinä edes jotain näkyis. Mahaa nippailee siihen malliin että saattais olla tärpänny
tai sitten menkat tekee tuloaan...
 
Mimmi Ei mullakaan fakta tietoa ole rfsu testin herkkyydestä.. oon vaan niin paljon palstannu ja lukenut että aina toi vilahdellut ton kohdalla. Ei siinä paketissa olekkaan merkintää. Outoa sinänsä. Mie plussasin taas kolmosen sillö rfsu:lla iltapisusta kun aconin 10mlU edellisaamuna nega.
 
Oon pitäny täältä vähän taukoa, ettei tuu stressiä. Ja toisaalta eipä siinä alkukierrossa ole mitään raportoitavaa ollut. Ovis oletettavasti oli ja meni ja tänään on DPO7, laskennallisesti siis. En tikuttanut ovista.

Näkeekö tässä kukaan muu mitään. Unohtu hetkeksi pesukoneen päälle, joten se 5 min kyllä ylitty, mutta mä näkisin tässä mun elämäni ekan viivanpaikan ikinä... Ja testi on siis Sofi. Pitää varmaan testata huomenna aamulla uusiks... :xmas:

DPO7 ehkä... Viivanpaikka?
 
Na-Dene Kyllä siinä on vähintään viivanpaikka, värikin pilkistää miusta. On vaa nii kaukaa otettu kuva ja ku suurentaa ni menee mössöksi. Katoitsä noi mun aamun sofin kuvat edellis sivulta? Jotain haaleeta oli mullakin. Mut jos kuivana näkyy jotain, niin sitnon hyvähyvä =)
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
joa
Jee kiva että muutki näätte, nyt keposten 12 tunnin yöunien jälkeen uus testi.. Siinä se viiva edelleen on, vähän kuvittelen et olis selkeempi mitä eilen.. :whistle: hitto kun ei oo luonnonvaloa käytössä tähän kukonlaulun aikaan.. :D

image

Ja hei mimmi! Samaa mieltä nelHM kanssa, mitä olen ketjua seurannut niin paremmin porukka saa viivaa tikkuun just noilla 25 herkillä mitä herkemmillä..

Muoks,,, na-dene, kyllä mä nään tuossa sun testissä ainakin viivaa ja väriäkin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä