Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea joa :)

NelHM voisko olla jotain kohdun kasvukipuja ku eiks sulle kuitenki niitä haamuja tullu.
Täällä vihloo koko alavatsaa. Tuntuu samalta kuin esikoista odottaessa, mutta näin on ollu nyt monessa negakierrossakin. Pitäis vaan lopettaa oireiden kyttääminen ja tehä testi jos menkat myöhässä. Eipä tässä mitään itelleen mahda.
 
Jee aamulla teen puolikkaan rfsun testin (mies valittaa kun menee paljon rahaa ku testailen niin ajoissa. Ei se vaan ymmärrä)
Iloitsen kyllä jos saan siihen ees viivanpaikan tai jotain näkyviin. Viime kierrossa 8 täysin puhdasta negaa joten luotan että niissä ei turhaan näkyis mitään vaikka kuinka vääntelis ja kääntelis.
 
Onnea joa =) Oliko sulla sillon to dpo8 kiinittyminen? Sulla on ollu ovis sitte to 4.9.? Onko sulla nyt kuivaa alakerrassa vaiko ihan vv paljon? Entä lämmöt, korkeat? Miten te ajoititte hommelit kun tärppäs? =)

Tsemppiä NelHM :hug:
 
joa Voi kumpa ois mullakin jotain sellasta tää. Kun ei ole ollut kyllä yhdessäkään kierrossa tällasia juilimisia. Välillä koskee alas ja välillä vihloo sivulta. Mietin sitä keltarauhasta.. millo sen tuikkiminen alkaa? Hetikö? En tiedä, outoa on. Mutta siun plussa nii lämmittää mieltä =). Lisää niitä tänne kiitos!
 
Onnea kaikille plussanneille <3 Täälläkun oli puhetta siitä frsun, vai miten se kirjoitetaan, testistä, niin jostain luin että ois kahta herkkyyttä, toinen 50 ja toinen 25? Mitenkähän malttaisin odottaa siihen päivään kun menkat alkaa ja testailla vasta sillon... Viimekierrossa kun tein pc:n puikkotestejä dpo 11 ja 12, sain molempiin viivanpaikat ja ärsyttää kun olin jo innoissani ja sitten joutuikin pettymään :/
 
Utelias kävi rfsu: sivuilla tutkimassa... Puikkotestin kohdalla luki, että voi kertoa raskauden jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Liuskojen kohdalla oli, että havaitsee pieniäkin hormonimääriä ja voi käytää sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Digitestillä sama suositus. Eli olisiko niin, että puikko olisi herkempi (25?) ja liuskat sekä digi vähemmän herkkiä. Mene ja tiedä, kun herkkyyksiä ei ole mainittu.
 
neIHM, minulla oli koko viime viikon alavatsa kipuja, mutta ovulaatio oliki vasta nyt. Minulla tosin alavatsa kipuja ollut jo yli puoli vuotta kausittain, mutta tosissaa niille ei syytä löytynyt. Voisiko sinulla ollakki tärpännyt nyt ja siks kipuilee enemmän kuin muina kertoina? Jos väsymystäkin ja muita oireita jo löytyy.

Minun ovis plussa olikin jo nyt illalla haalistunut haaleaksi viivaksi. Päivällä tein vielä yhden testin jossa oli myös vahva ovis plussa ja oireet oli selvät, kun vasenta puolta alavatsaa juili. Tuli myös talletettua "suulle" kertaalleen aamusella. Saa nähdä oliko siitä mitään hyötyä:) Eilen kuitenki meni ihan oikeeseen osoitteeseen:D Meillä kun tämä erikoisempi tilanne:D sanoin miehelle kyllä tosta ovis testistä.

Tsemppiä muille jännäilijöille! Kyllä tää testailu pyörii koko ajan mieles. Ja mukava aina huomata, että plussiakin tulee tänne ketjuun:)
 
joa
Mimmi, en osaa sanoo millon ihan oikeen haamun sain, oon aika lahjakas saamaan niitä viivanpaikkoja tikkuihin.. :D
NelHM hyvinki voi sullaki juilimiset meinata hyviä uutisia lähipäivinä ;)
Mutta tässä tuo mun päivän pc, testiajalla ja kuivana :)


image

image

Aamulle ostin sen apteekin oman.. :popcorn:

Muoks. Ooti en huomannu sun kysymyksiä :) se voi olla et sillon to oli kiinnittyminen :) ajotettiin muistaakseni ovisplussapäivästä eteenpäin aikalailla joka päivä.. Ennen ovisplussaa en oikeen muista, oisko vähintään joka toinen pvä :D ja valkkaria kyllä ollu runsaasti nyt..
 
Viimeksi muokattu:
joa
Huomenta :) kalenteria tiirasin niin Ooti se mun ovis varmaan ollu to tai ke sillon, kun ovisplussa tiistaina 2.9. Niitten laskujen mukaan dpo 11 tänään..

Kyllä se apteekin oma testiajalla rupesi viivaa piirtään <3 tein vielä pc liuskan ja sen one stepin. Onesteppi näyttää mun mielestä huonoiten, verrattuna pc ja apteekin omaan.. Mulla vielä nuita one steppejä on pari, muita testejä ei..

image
 
joa
NelHM kiitos <3 ja älä vielä luovuta, sulla tosi aikaset dpot.. Ja kyllä noissa molemmissa näkyy väriä! :) Muistanko oikeen että sait sillon siinä tuulimunassa dpo10 selvää viivaa/haamua? Mites sulla aiemmissa raskauksissa, onko näkynyt kuin aikasin?
 
joa ja Sunflower 11 Kiitos tsempeistä. Joo dpo10 tuli sit eka selvä pinkki haamu sofilla tollasten jälkeen. Sofi tollasia anto sillonkin useamman kerran. Mammaksin puikolla päivälirusta viiva oli kuitenki jo iha vahva noille dpo:lle. No joo, eihän sitä näillä päivillä vielä mut jotenki vaan odottaa jo jotain kaikkien typerien haamujen jälkeen. Jotenki haa toivoo että kierto menis päätökseensä, kävipä miten kävi. Jos ei plussaa tule niin se on sit niin tarkoitettu. Näin mie ajattelen ja sit elämä jatkuu ilman tätä yritystä. Just nyt on vaa jo iha toivo mennyt enkä jaksa uskoa että tällaisesta kierrosta vois plussaa saada edes.

Muoks. Nii aiemmissa raskauksissa ei ole ollut dpo:t tikun tarkasti tiedossa.. mutta en mie ole koskaan plussaa saanu ennen ku menkat ollut jo myöhässä. Kahesta ekasta meni reippaasti yli, kolmaskin pari päivää yli normikierron ja neljännestä ovis mutulla tiedossa melko varmaksi ja sillo dpo14 haalea haamu vasta. Dpo11 tuolloin puhdas nega.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea vielä joalle :heart:

NelHM, oliko sulla siis oletettavasti ovis viime la? Onko nyt ollu jonain päivänä kiinnittymisen tapaista vai onko kenties tänään ehtinyt olla? Mä en oikeen tiedä, siis ne PregentStick tikut on ihan susia, se minkä sain pe aamuna ei kyllä meinannut mitään, sillä muihin testeihin tullut vaan negaa :/ Eli ovis ei kyllä ollut sillon pari viikkoa sit su, tai no mistä minä tiedän ;) Kun eihän ne viivat ovistikussa olleet yhtä vahvoja. Mutta tikutukset loppu siis sen jälkeen kun tikut loppu enkä jaksanu enää uutta askia ostaa.

Tänään kyllä tuli hieman veristä vuotoa aamulla isolla hädällä käydessä, joten voihan se täti siellä ovella kolkutella, tosin aamulämpö oli korkea ja palelee kovasti. Mutta olen siis valmistautunut tädin hyökkäykseen....

Mukavaista sunnuntai päivää kaikille :)
 
Kuka osaisi neuvoa mikä dpo minulla on? Jos eilen oli selvä plussa se ovis tikku.

Mites sitä aamulämpö asiaa seurataan? en ole kyllä seurannu alusta asti lämpöjä eli minun kohdalla vissii ei kannata edes aloittaa enää?

Tällähetkellä itsellä oireeton olotila. Pieniä vihlasuja tuntu aamulla vasemmassa munasarjas tai ainakin luulin sieltä ne tulevan. Jotenki tuntuu, että tuskin tärppäs:(

Milloinkas noita raskaustesti liuskoja kannattaa vasta aloittaa tikuttaa?

Joa:lla hieno plussa. onnea!
 
Ooti Sain ovisplussan, siis ihan selkeän sellaisen, viikko sit perjantaina. Eli sillo dpo-1 ja siitä laskenut. Sen jälkeen oli plussalla nyt alkuviikosta mutta en ole muutamaan päivään tikuttanut. En tiiä noista kiinnittymisjutuista. Nyt on neljäs aamu kun just isommalla asialla käydessä tulee kellertävää ovisliman tapaista juttua. Mut sit ei tule muulloin mitään. Välillä vihloo keskelle mahaa ja välillä vasemmalle sivulle. Olikoha dpo4 vai 5 kun oli ihan todella kovat kivut ja sit ne hellitti sen päivän jälkeen, sillo mietin tuota kiinnittymistä mut aikasta ois ollu.. mut on nnäitä kipuiluja ollu senki jälkeen ja siitä seuraavasta aamustakos nuo limajutt alkoi sit.. en tiiä.. kaikenmoisia oireita ollu kyllä nyt tällä vkolla mut mie en usko vaan että ois tärpännyt.
Onhan sulla ooti voinu se ovis olla myöhemminkin? Mut jos sillo pari vkoa sit niin sullako joku dpo12-14 nyt?

Muoks. Siis ei ole ollut plussalla ovisplussan jälkeen vaan tosi vahva viiva tullut. Ajatuksissani kirjottelin mitä sattuu :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kuka osaisi neuvoa mikä dpo minulla on? Jos eilen oli selvä plussa se ovis tikku.

Mites sitä aamulämpö asiaa seurataan? en ole kyllä seurannu alusta asti lämpöjä eli minun kohdalla vissii ei kannata edes aloittaa enää?

Tällähetkellä itsellä oireeton olotila. Pieniä vihlasuja tuntu aamulla vasemmassa munasarjas tai ainakin luulin sieltä ne tulevan. Jotenki tuntuu, että tuskin tärppäs:(

Milloinkas noita raskaustesti liuskoja kannattaa vasta aloittaa tikuttaa?

Joa:lla hieno plussa. onnea!

Jos eilen oli ovisplussa niin tänään sulla on dpo 0. Tänään ja huomenna kannattaa vielä hyödyntää. Jos se munasolu tänään irtosi (siitä mahdollisesti ne nippailut) niin on vielä vuorikauden hedelmöittymiskykyinen.
Lämpöjä kannattaa alkaa mittaamaan vähän ennen kp1, et varmasti saa mitattua heti kierron alusta.

Raskaustesteillä ei kannata alkaa testailemaan ainakaan ennen dpo7, kun kiinnittyminen tapahtuu vasta siinä about viikko ovulaatiosta. Mieluummin sinne menkkojen oletettuun alkamispäivään, mut dpo 10 voi hyvin jo näkyä. Aiemminkik toki voi näkyä.
 

Yhteistyössä