Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Eläinystävä: Lähes samoissa mennään, mulla Ti-Ke (kp 18/25)pitäisi uuden kierron alkaa, mutta dpot on kyllä alhaiset kun on lyhyt kierto. Aamulämpöä yritin kanssa itse mittailla, kunnes yhtenä aamuna purin mittarin rikki vahingossa :D Ennen ovista kerkesin muutaman päivän ja tuolloin ne aamulämmöt oli sellaisen 36.3-36.4 ja nyt mittailin pari aamua kun sain uuden mittarin niin on sellaisen 36.7 ja 36.8. Mittasin nuo heti silmät aukaistua ja vielä sängyssä ollessa. Päivällä suusta mitattuna lämmöt on ollut sellaisen 37.2, mikä on outo, mutta en tosiaan oleta mitään ihanuutta masussa tapahtuvat sillä muuten ei ole yhtään mitään oloja. Ukkokin ihmetteli kun puristelin tissejä illan, mutta en kyllä saanut mitään oloja aikaiseksi edes hyvällä mielikuvituksella :/

Onko joku muu mittailut noita lämpöjä? Tämä on kyllä piinaavaa odotella päivien kulkevan nopeasti, jotta tulisi jo isommat dpo:t.
 
Karoliinas, kuulostaa lupaavalle oireet!

empuska, nään viivan ja väriäkin siinä :)

Lumihipulla näkyy myös hailukka viiva!

NelHM, Kuulostaa todellatodella hyvälle ja nään minäkin siinä viivasta. Ei se sullejoka aamu noita viivoja antais ellei jotain.. <3 Tuo on kyllä ärsyttävää kun kuviin ei vaan aina saa niin hyvin näkymään kuin livenä.

Hopeakissalla niiin selvät viivat!! <3

Tässä oma tämänaamuinen david ja vielä toinen kuva
Hermo menee kyllä mullakin kuvaamisen kanssa.. Livenä näkyy omaan silmään selvästi viivanpaikka ja tänään mielestäni selvästi jopa punertava. Mutta se voi toki itsellä olla vaaleanpunaiset lasit päässä ku näitä toiveikkaana tihrustelee ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Uus haaveilija liittyy mukaan! Tosin oon aikaisemminkin tainnut käydä täällä jotakin sanomassa. Ensinnäkin ihanaa kun viivasia näyttää teillä muilla näkyvän! Toivotaan vahvistumisia :heart:
Mulla nyt kp 23/27-29 menossa ja jännät paikat lähenee. Loppu keväästä yritys aloitettu, tjot:tailua ollut tosin jo 1,5vuotta (alku vuosi tjot käytettiin tarkoituksellisesti ns. huolimattomasti ehkäisyä). Valehtelematta joka ikisessä kierrossa on ollut PMS oireita, siis todellakin kaikki oireet olen itselleni kuvitellut, ja se pettymyksen määrä on ollut kamala kun kuukautiset ovat sitten ennemmin tai myöhemmin alkaneet. Tämä kuukausi tekeekin totaalisen poikkeuden sääntöön, nimittäin kp21 saakka oireita ei ollut mitään, ei niin yhtään mitään vaikka kuinka yrittää mielikuvitusta käyttää. Ensin tietenkin tuli suuri pettymys, mutta sitten luinkin, että oireettomuus voikin olla juuri raskausoire. Onko teille käynyt näin? Nyt kaksi vrk pissa on haissut erikoiselle, jotenkin tosi makealle. Itselläni hajusta tulee mieleen currymajoneesi. :LOL: Pissa on ollut muutenkin aika tummaa.
Viikon päästä sen viimeistään näkee mitä nämä tarkoittavat.

Plussatuulia kaikille! :hug:
 
Kiitos kaikille, ihanat! :heart: Varovainen toiveikkuus täyttää sydämen. En kyllä toisaalta voi uskoa tätä todeksi, mutta kuivana tikku on kyllä erittäin lupaavan näkönen. :rolleyes:

Kuiva testi.

Lallatilaa Näkyy! Jännää. <3 :popcorn:

Almond Osaatko sanoa, oliko toiset kuukautiset runsaammat? Itse laskisin jälkimmäisistä kiertopäivät. Kannattaa kipasta ovistestejä ja katsoa, mitä näkyy. :) Nythän sulla olis kp12, joten aivan hyvin voisit ovuloida. Muutoinhan sun kp olis 23, jos 25. päivä viime kuuta olis ollu kunnon kuukautiset. Silloin veriviiru voi enteillä kiinnittymistä. Miten pitkät sun kierrot normaalisti on?

SHM Toivoa on niin kauan kunnes vuoto alkaa. :hug: Joskus plussa voi tulla hyvinki myöhäsillä päivillä. Toivotaan niin! <3

Karoliinas testikauppaan! :popcorn:

mimmi92 Sun kierto voi olla myös nyt tuo 30 päivää, joten vielä on aikaa plussaksi muuttua. :hug:

Syli ja Samhe Ei mullakaan ole juurikaan mitään oloja ja niin vaan viiva vahtumaan päin. ;) Koskaan ei voi tietää. :) Mitä nyt aamulla oli pakko saada nuudeleita, mutta se nyt on ihan normaalia mulla.. :LOL:

NelHM Kumpa sulla nyt lähtis vahvistumaan kunnolla! Jotain tuossa uusimmassa näkyy, mutta voi laimeus vaikuttaa tulokseen. Tee viimestään aamulla kunnon tuju-testi? <3
 
SHM
Iiks täällä vihlonnat kovenee ja kauppareissulla alaselkä puutu oudosti kävelyn aikana ja nyt tullu selvästi tummempaa/veristä vv:tä. Onko muilla ollu muuten vv jotenkin oudon hajuista? Ai että kun polttelee ja jomottaa vatsaa
 
Tsempit kaikille, seurailen aktiivisesti taustalla. :)
Hopeakissa, lupaavalta näyttää <3
nelHM sulla kans jännä tilanne taas!!
Mulla on nyt kp ööh 9 tai jotakin sinnepäin. Oletan oviksen olevan ensi viikon lopulla, testit tilattu, niin ovis- kun raskaustestit. :)
 
Viimeksi muokattu:
Samhe Mulla muuttuu pissa imelän hajuiseksi tärpin jälkeen. Currymajoneesista en osaa sanoa kuitenkaan... :D :D

Kovasti näkyy hailakoita viivoja testeissä. Toivotaan, että kaikki vahvistuvat vielä kunnon plussiksi eikä täti pääse yllättämään!
 
Haluaisiko joku himotestaaja ostaa Clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä? Ehdin käyttää yhden liuskan ennen tärppiä eli paketti on avattu mutta sisältää 9 liuskaa sekä suljetussa pakkauksessa (eli käyttämättömän ;) ) testilaitteen. Voisin luopua paketista hintaan 20€ (sis. postit). Laitahan YV:iä jos kiinnostuit!

EDIT: VARATTU :)
 
Viimeksi muokattu:
Mie oon nyt sitä mieltä että en mie raskaana ole. Dpo10 ja mitään selkeetä ole. No aamun taavetissa on hailu viiva mit tuo pc:in.. pöh! Jospa sebovis vasta oli vasta sillo sen superplussan aikana ku ne kivutki muistutti irtoomista. Eli sillo ois vasta dpo2. Toisaalta oireita on mutta varmaa keho ite ne tekee jo. Oispa kiva ku osais olla testaamatta!
 
nelHM: mutta eikös sanota että oireettomuus voi olla yksi oire ;) ja useille oireet paukahtaa vasta plussan jälkeen!

Omaa napaa sen verran että negahan sieltä (tietysti, huoh) paukahti tänäaamuna... nyt eletään siis kp 29/n.30. Sanokaa että mulla on vielä toivoa?! :(

Edit: viimeyöstä asti ollut järjettömiä vatsakramppeja/-kipuja, mutta tätiä ei näy. Miksi mua ei ole siunattu kärsivällisyydellä... :/
 
Viimeksi muokattu:
nelHM: aivan siis käsitin väärin, luulin ettei sulla ole oireita, menny taas vähän ohi heh ;) mulla RFSU:n testi kusetti joskus ihan huolella. Sain moneen tikkuun hailakan haamun mutta raskaana en kuitenkaan ollut. Se taitaa olla niissä aika yleistä.. ????

Koskakohan mun kannattais testailla uusiks? :)
 
No niin mäki mut kun en tiiä onko mahdollista edes. Mulla oli menkat 25.8 ja 5.9 eli kierto hieman sekasin nii en mä tiiä voisko olla raskautunut tossa välissä jotenkin :eek: ootteko muut saanu tolla pc:n Puijolla haamuja viivanpaikkoja jotka ei merkkaa mitään?
 

Yhteistyössä