Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Anemone, myös täällä rutisteltiin tissejä saunassa. :D Ei sattunu ei. Mulla ei oo muuta oiretta, ku että itkettää. Ärsyttää. "Mää en kuitenkaan ikinä tuu raskaaksi". Plöääh. :kieh:

Enpä muuten oo lämpöjä ees hoksannu mitata. Ehkä ihan hyväki.. :xmas:
 
Nel, sie oot raskaana :heart: Onko toi joku herkkä testi :) Millaiset sun aamulämmöt on? Entä vieläkö tulee limoja vai onko kuivaa? Sanoitko et eilen oli sitä mahan, oliko kumpi puoli? Tuliko sulla eilen verta? :)
Mulla tosiaan eilen sitä verta tuli aamulla, tänään ei edes näytä siltä et menkat alkais..? Aamulämpö tosi korkee mut rfsu selkee nega. Toki jos nyt on vasta dpo9 niin ei se välttis näytäkään.. Eilen tosiaan jomotteli tosi kovin vasemmalle puolen masua/nivusta, tuntuis edelleenkin... Ja kahtena viime yönä nähny tosi outoja unia??

Mut palataan :) Tsemppiä kaikille :)
 
joa
Kiitos onnitteluista :heart:

NelHM onhan tuossa haamu! :D hui kun menee jännäksi sulla, toivotaan että ois sitä ihtiään <3

Mä testasin one stepillä ja vahvistunut on, enää 1 one steppi jälellä. Mietin jos hakis digin huomisaamuksi, enpä oo koskaan sillä päässy testaamaan.

Muoks. Kuva unohtu, dpo12 siis :D

image
 
Viimeksi muokattu:
Toi 25mlU. Ei ole nyt yhtään niitä 10mlU, koska mie en tykkää niistä. Lämmöt on korkeet edelleen. Ja samanlaista limaista tuli taas nyt pyyhittäessä aamulla mitä on tullu jo monta päivää.. varmaan viides tai kuudes aamu nyt.

ooti rfsu ei ole niin herkkä.. että hyvin ehdit plussan saada. Toi eilinen veri on ehkö kiinnittymistä ollu =)?

joa Ihanaa! Hae hain digi! Mitkös dpo:t? Ite varmaan digin tekisin kun vähintään dpo14. Oishan se kiva sasda suorilta 2-3vkoa.. vaikkakaan ei välttämättä anna sitä vielä dpo14..
 
NelHM kyllähän se plussa on. Varovaiset onnittelut :)

En testannut tänään. Huomenna (kp 27/28-30, dpo 11) teen taas rfsun testin. Tämä päivä menee piinaillessa. Illalla luulin jo tissien olevan kipeet (olisin ihan varma raskaudesta), mutta kipu katosikin. Väsyttää, mutta taitaa johtua valvomisesta :)
muoks. Tänään onkin jo kp27. Eihän näissä pysy enää laskuissa.
 
Viimeksi muokattu:
Joa: kännykällä oli ihan selvä viiva ja koneellakin näkyi kyllä viiva :) ihanaa, onnea!

Sunflower5: Sama juttu, aivan ihana viiva siellä :) Mikä oli dpo?

Siis mä taidan todella tarvita apua noihin testien tulkitsemiseen, sillä ilmeisesti oma näkö on tosi huono. Jos minä näen viivan niin sen on pakko olla jo vähän vahvempi.
Plussanneilta kiinnostaisi tietää, että missä vaiheessa ovista on tehty talletuksia?

Onnea vielä tuhannesti plussanneille! Liityn itse testaajien joukkoon varmasti viimeistään ensi viikonloppuna kun nyt on n. dpo3-4 ja tiedän että en malta odottaa siihen kun pitäisi alkaa uusi kierto 23-24pv. Testipaketit tilattu ja ensi kierrosta sitten myös oviksen tikuttelu jos ei nyt onnista. EI kyllä ole yhtään sellainen olo, että tärppäisi :/
 
Isot onnittelut plussanneille :) <3

nelHM toi on kyl tosi outoo, toivottavasti testit tarkoittais vaan sitä että jokin pieni siellä alkaa kasvamaan :)

On: nyt kp21/dpo7. Testi näytti negaa mutta eipä vielä vissiin mitään pitäs näkyäkään. Tämä kierto on outo muihin verrattuna koska nyt viikonlopun aikana huomasin jonkinlaisia liitoskipuja ja kävellessä ne tuntui tosi ilkeiltä. Myös alavatsa on kipeä ajoittain ja varsinkin vasemmalla puolella tuntuu siltä kuin joku tökkis sukkapuikolla. Ei oo aikasemmin ollu liitoskipuja muuta kun loppuraskaudessa. Voiskohan olla merkki jostain? :) täytynee tilata lisää testejä kun enää 2 jäljellä :D
 
Lupaavia haamuja monella ja selviä plussiakin tikuissa! Onnea!

Itse olen kans testaillut eilen ja tänään noilla david testeillä ja kylläpäs on hailurat viivat edelleen! Lauantaina tein apteekin oman ja siihen ihan selvä viiva tuli ja tämän aamuiseen PC:n liuskaan myös selvä plussa. Edelleen ihmettelen että miten pystyin saamaan selvän haamu/plussaviivan jo 7 päivää alkion siirrosta PC:n liuskaan päiväpissasta (viime perjantaina)...? Nyt pelottaa että joku on vialla kun niin aikaisin näkyy! Oon mää seko, koskaan ei ole hyvä.... :LOL: Soittelin kuitenkin plussauksesta klinikalle ja varasin alkuraskauden ultran. En uskalla vieläkään iloita tästä yhtään, sillä keskenmeno kummittelee vieläkin mielessä! Jos on piinapäivät alkionsiirron jälkeen niin piinaviikot ne vasta alkaakin jos se plussa tulee! Neuvolaan soitan kyllä vasta sen ultran jälkeen jos tarvetta on. Sori vaan ku tänne kertjuun kirjoittelen vaikka plussa jo saatuna, mutta odotusketjuun en taida vielä uskaltaa siirtyä...

Kauhiasti plussatuulia puhaltelen kaikille! :heart:
 
Mullinmallille pahoittelut ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

joalle onnittelut, selkeä plussa :) Hae ihmeessä digi!

NelHM, vaikuttaa kyllä tosi lupaavalle! Eiköhän sulla ole kyytiläinen matkassa :)

Sunflower5, onnea! Ihanan selkeät viivat, ei tarvii tihrustella :)

Itsellä tosiaan tuli ilmeisesti myöhäinen ovisplussa (kp21) viikko sitten sunnuntaina illalla - en testannut aiemmin eli olisi voinut näyttää plussaa jo la tai pe. En nyt sitten tiedä mikä on dpo, mutta kp 29 (kierto hieman epäsäännöllinen, mutta yleensä 28-32, max 35 päivää). Nyt olen testannut välillä aamuisin ja ovistesti näyttää hailukkaa viivaa ja davidin raskaustesti näytti tänäaamuna tältä Kummallisesti tuota punaväriä väärässä paikassa, mut jotain viivanpaikkaakin olin näkevinäni samoin ku eilen. Täytyy tilata lisää testejä tänään :D Alaselkä on nyt jomotellut parina päivänä (kuukautisetkin tuntuu enimmäkseen mulla alaselässä) ja eilen oli jotain tuntemuksia alamahallakin.

Kuinka kellontarkasti aamulämmön otatte- heti sängyssä jo herätessä vai miten? Itse en ikinä muista heti ja sitten tulee otettua vähän eri aikoihin.. Pitäisi varmaan laittaa mittari yöpöydälle valmiiksi aina ettei unohdu.No, jos ens kierrossa muistais seurata tarkemmin lämpöjäkin.

Moni jännässä vaiheessa kiertoa ja lupaavia merkkejä > toivotaan että päättyy kaikilla plussaan! <3

Muoks. Äsh, väärä kuva! Ihan sumea.. en jaksa enää tapella. Ehkä huomenna uus yritys..
 
Viimeksi muokattu:
NelHM: Ihan selvästi on pinkkiä tossa sun viivassa. Jännittävää :heart:


Tekeekö kellään muulla noi testit niin, etä kun sen dippaa ja neste alkaa nousta, niin se testiviiva näkyy ihan selvästi siinä ja sit haalistuu pois ja vaan kontrolliviiva jää näkyviin? Mulla ainoastaan noi Sofit on tehny tota. Ton perusteella en ihmettele, ettäsaan niitä viivanpaikkoja.


ON: DPO10 ja testattu Sofilla tyylipuhdas nega niistä parin päivän takaisista viivanpaikoista/haamuista huolimatta. Käyn tänään hakemassa Pc:n liuskoja, että saa vielä huomenna varmistaa niillä. Toisaalta mulla ei oo ollu yhtään sellanen olo, että olisin raskaana. Esikoisesta jäi oviksen jälkeen lämmöt koholle, melkein kuumelämpötiloihin, mutta olo ei ollut kuumeinen. Nyt on vaan ihan hitusen korkeammalla kuin normaalisti.
 
Ei saa vielä onnitella =). Kunnon viiva puuttu tyystin! Mutta kyllä semisti aamuinen testi nosti toiveita. Puusilmö mieskii näki selhän pinkin viivan. Piti uittaa vielä äsken taavetin puikkotesti. Oon tehnyt niitä jo 2 tässä männä päivinä saamatta niihin mitään. Nyt miusta tuossa tuli kyllä pinkkiä hieman. En tiedä näettekö te?! Muutenki se menee ihan punaiseksi alussa ja kestää kauan ennen kuin väri laskee. Outo. Mutta kuvaa.. Samassa linkissä taa pari kuvaa.

taavetin puikko testiajalla ja 15min

Tuun kohta kommentoimaan lisää teitä muita ihanaisia. Tää oli tällanen pikanen.
 
Viimeksi muokattu:
YrittäjäJ, on sulla kyllä selvä viivanpaikka siellä!! Eiköhän se siitä vahvistu punaiseksi :heart:

LallatiLaa, on melko epäselvä kuva niin vaikea mennä sanomaan onko viivasta vaiko ei. Tsemppiä, eiköhän se siitä vahvistu! :)
 
Haave Mie ymmärrän täysin tuon siun pelon. Sama se ois itelläänki taas jos nyt joku tuolla kyydissä ois. Neuvolaan en todellakaan soittas ennen alkuraskauden ultraa.. tai jos soittasin ni pyytäsin sitä kautta seurantaa ku kaksi edellistä alkanutta raskautta pieleen menny. Toivon sinulle sitä parasta <3

LallatiLaa Mie nään kyllä punasta mut oisko nyt levahtanut tuo väri? On nii outo testi :D

YrittäjäJ Älä vielä masennu. Ku selvä tuo viivanpaikka on. Onko noi niitä 10mlU vai 25mlU? Halit!!!

Tervetuloahaikara Voi kunpa tämö nytnolisi SE kierto siulla <3

Vieläköhän oli muita.. en mie muista ja puhelimella viitti selata taakse jos tää teksti häviää. Mutta hirrrrmusesti puhuria tähän pinoon! Niin monella on jännät päivät. Itellä vaikeuksia malttaa seuraavaan aamuun :D.
 
Lieköhän täällä ollut kiinnittymistä ilmassa? Huomasin että oli tullut hiukan verensekaista limaa :) mut siis todella vähän. Alavatsaa juilii kyl kovin. Jokohan uskaltais ylihuomenna tehdä uuden testin (dpo9 silloin).
 
Ihan selvästi NelHM näkyy päivällä tehdyssäkin punainen viiva molemmissa kuvissa! <3

YrittäjäJ:n kuva oli mennyt aiemmin ohi, mutta kyllä näkyy viivanpaikka juu > toivottavasti vahvistuu ja punertuu! :)

Tässä edes vähän parempi kuva tuosta aamuisesta Davidin testistä. Tässä kyl jo vähän haalistunut tuo puna. Mutta ähpöh, toi on varmaa joku virheellinen jokatapauksessa ku värit missä sattuu! Huomenna täytyy taas testailla - kyllä tässä hulluksi taas tulee niinku jokaikinen loppukierto :D
 
Kiitos ihanat <3 mä en usko että olen raskaana. Viivanpaikka tms on kyllä vahva ja leveä ja se tuli testiajalla siihen, mutta pc ihan blanko. nelHM, se on se herkkä 10mlU.

Lallatilaa testin punaväri on vissiin vähän levahtanut, mut näen myös vähän toista viivaa, samoin nelHM sun testissä :)

Na-dene, joo sofin 25mIU-testit tekee niin. Silloin ei parane ottaa kuvaa, tai kuvaan tulee väärä plussa.
 
Viimeksi muokattu:
Oi miten selviä viivasia kaikille tullut.

Oon ihan kade, kun kaikki muut saa jo testailla, mut minä vaan odotan, että tulis tarpeeks päiviä ovulaatiosta. Nyt vasta dpo-1.

Miettiny täs tilaisko lisää ovis testei, että näkis punertaako viiva edelleen vähän. Eiks se ennustais raskautta? Mut sit jos se ei punertaskaa nii masentais seki:(

Kuinka te muut jaksatte ootella testi aikaan asti:)?

Tänään tyhmänä testasin raskaustestillä negan, minkä jo arvasin:D Mut joku ihme taas oli, että pakko oli kokeilla:D
 

Yhteistyössä