Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Suuret onnittelut plussanneille ja haamuilijoille. :heart:
Uuteen kiertoon jatkaville mahtavia plussatuulia. :hug:
Tänne tulee niin kovalla tahdilla juttua, ettei tahdo hämäläinen pysyä perässä..

Empuska: onko sulla aina niin random kierto, ettet koskaan tiedä kuinka pitkä on tulossa? Mulla on sentään joka toinen kierto suht normaali (n. 33 pv) ja joka toinen taas megalomaanisen pitkä (usein n. 48 pv). Melkosen hanurista, kun muut aloittaa jo hyvin uutta kiertoa ja ite vasta testaa ovisplussan. :D

Joku kyseli kiinnittymisvuodosta. Mulla ei ole sitä koskaan ollut, ei esikoisen kohdalla eikä nytkään. Tosin aiemmissa kierrossa toivoin tiputtelun olevan sitä, mutta eihän se koskaan ollut. :(

Kiitos kaikille onnittelijoille! Ihanaa, etten nähnyt väärin. Tosin vähän hävettää, koska miehen kanssa sovittiin, että tehdään testi vasta sunnuntaina. Mutta minä tyhmä ja malttamaton otinkin sit jo varaslähdön. :( Tehtiin me kyllä äsken ovistesti ja sekin oli jo selkeä positiivinen. Ei vaan toi mies usko, että se voisi näyttää raskauden..
 
Kotihippiäinen, kyllä! Tai e-pillerien lopettamisen jälkeen kierrot on ollut ihan omaa luokkaansa. Tuossa parisen kuukautta kävin gyneltä hakemassa Terolutit tasoittaan kiertoa. Sitten kierto olikin 27 päivää ja viime kierto oli 24 päivää joten tämä yk on menty ihan luomuna. Nyt mä just pelkäänkin että eletään vaan jotain superkiertoa >.<
 
Hui, kun on ehtinyt taas tulla tekstiä =)

Iltatähti2015, peukut haamun vahvistumiselle!

Tanja12, ei mullakaan ole ollut aikaisemmissa raskauksissa kiinnittymisvuotoa. Eli ei aina tule niinku jo joku muukin sanoi.

SHM, tsemppiä! :hug: Kyllä se pian selviää missä mennään! Nää piinapäivät on vaan välillä niiin pitkiä.

Kalla76, eikun talletuksia vaan sitten varmuudenvuoksi ;)

karoliinas, mulla ei ol kokemusta noista rfsu:n testeistä. Toivottavasti vahvistuu mahdollinen haamunen! :)

Toivottavasti almondilla ovistestin viiva lupailis hyvää!

Itsellä ei päivän uusintatestaus valottanut yhtään mitään. Ehkä jotain, ehkä ei. Plaah. En jaksanut edes kuvata, ku ei varmaan ois kuvassa ainakaan mitään näkyny.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille:)

Huh tänne on kyllä tullut juttua niin paljon, etten kerkeä kommentoimaan :)

Omaa kp 29/28-30 dpo 12 eikä menkat alkaneetkaan vielä. Kivutkin katosivat. Tämähän oli eka ovistikkukierto, joten oliskohan ovis ollu myöhässä. Nyt alkaa taas tärppitoiveet nousta testeistä huolimatta. Seuraavan teen pe dpo14, jos sitä ennen ei ala.
 
Varovainen onnittelu Kotihippäiselle =)

s4nnn mulla aikaisemmassa parissa kierrossa on tuota tiputtelua esiintyny ja itsekkin sitä kiinnttymisvuodoksi toivoin, mutta vuodoksihan se muuttui :( Toisella kerralla 4pv kuluttua ja toisella kerralla 10pv kuluttua. Toivotaan kuitenkin, että sinulla kyseessä olisi kiinnittymisvuoto :heart:

nelHM Eilisissä (vai olikohan toissapäiväisissä) testikuvissa viivanen näkyi selkeämmin, nyt ei aivan yhtä selkeästi näy :( Tosin itsellä migreeniä pukkaa joten ehkä en selkeääkään viivaa näkisi sumentumien takia :'D

LallatiLaa Hui! Ihana kuulla! Toivotaan, että oireettomus olisikin raskausoire ;)

Mulla ei oo kertaakaan aikasemmin ollut migreeniä ja tänään kp 25?/27-29 tuli aivan kamala migreeni auroineen kaikkineen. Kuumettakin edelleen on ja pää todella kipeä. Yleensä siis en sairastele juuri koskaan, joten nyt ihmetyttää tämä kuumeilu ja migreeni pääkipuineen. Voisikohan tämä olla toinen raskausoire tuon kummalliselle haisevan pissan lisäksi :saint: Sunnuntaina odotellessa kun testauspäivä koittaa ;)
 
Ääähh.. Mulla on ihan sellanen olo että täti on tulossa.. :stick: Alamahaa nippailee, tuntuu että maha on sekasi mutta sitte ei ookkaan. Karkkia tekee mieli vaan kun ostat ei enää teekkään. Ja itku, voi jestas että mä meinaan vollata ihan jatkuvasti. :LOL:
Oon ollu viimesen kuukauden tosi väsyny, mutta nyt pari päivää kamala touhu päällä. Oon siivonnu, pessy pyykkiä, tuulettanu petivaatteita, vaihtanu lakanoita, leiponu.. Eikä yksiäkään päikkäreitä lasten päiväuniaikaan.. :rolleyes: Mistä tämä virta oikeen tulee?
 
Viimeksi muokattu:
Paljon tulee juttua, se on kiva =). Tullu paljon uusia niin en sit muista kuka mitäkin.. anteeksi. Mutta monella on jännät päivät ihan käsillä! Aamulla pitää aina ekana tulla lukee tänne oisko uusia viivoja ilmestynyt :D

Ite oon luovuttanut nyt tän homman. Varmaan lauantaihin (sillo dpo 14) kuseskelen noi parit tikut pois ja sit annan olla jos ei menkat ala tai plussaa tule. Sittenhän se ovis on ollu sillo ku sain sen mustan puhuvan viivan ihan yllärinä sunnuntaina. Se oiskii jännä juttu jos niin olis ja JOS ois tärpännyt. Nimittäin kuopuksesta plussasin just samaan aikaan mitä siitä oviksesta laskettuna plussan pitäis tulla jos ois tullakseen. Laskettu menis samoihin päiviin. Se vaan tarkottas että TAAS alkas uusi piinaviikko, mie en kestä! Alamahalla jomotukset jatkuvat, aika koviakin viiltoja tulee ja edelleen tonne vasuriin viiltää oudosti. On tää vaa PIINAAVAA ODOTTAA ETTÄ ODOTTAAKO SITÄ VAI EI!

Aamuksi plussapuhuria jokaisen piinailijan mökkiin <3
 
Tanja12, kolme kertaa oon raskaaksi tullut enkä koskaan ole nähny pienintäkään merkkiä kiinnittymisvuodosta :D Eli ei oo välttämättömyys :)

Haamujakin oli tullut, ainakin Iltatähti2015:lle, niille vahvistumista!

Hopeakissalla oli hieno viiva :heart: Jännäilyt jatkuukin sulla sitten ekaan ultraan, että kuinka monta sieltä mahasta löytyy :)

NelHM, sulla testit antaa kyllä ihan ihmeellisiä tuloksia! Vielä pidän peukkuja pystyssä, että kunnon plussan saisit :heart:

Pah, miten sitä jaksaakaan oottaa taas pari viikkoa siihen ovikseen ja siitä taas jännäilemään. Mua kun ei ole siunattu liialla kärsivällisyydellä. Aattelin tässä kierrossa testailla greippimehua ja mittailla edelleen lämpöjä. Ovistikut taidan jättää edelleen kauppaan kun uskoisin sen pystyväni pongaamaan ilmankin.
 
Mulle voi päivittääKP 1/26-28 YK5 :( Oudon niukalla vuodolla kyllä alko ja poikkeuksellisesti päivällä mutta ei voi mitään. Uutta ovista odotellessa. Laskin et seuraavan oviksen aikaan mies just ulkomailla reissussa jos menee samalla tavalla kun viimekuussa :'( En varmaan saa ikinä lasta!
 
Eläinystävälle pahoitteluja. :( voisiko tuo kuitenkin olla esimerkiksi kiinnitymisvuotoa/valemenkat jos kerran vain vähäistä vuotoa? Toivottavasti.

Mulla vaihtu juuri (klo yli 00:00) kp31/n.30 eikä merkkiäkään tädistä. Menkkajuilimisesta oon saanu vaihteeks kyllä kärsiä koko prkleen illan. Turhauttavaa. Testailen vielä huomenna (to) aamulla, viikonloppuna olisi tiedossa alkoholia sisältävää ohjelmaa joten olisi mukava tietää juodako vaiko ei. Jos nega paukahtaa (kuten olen asennoitunut) niin luovutan hetkeksi ja odottelen tätiä saapuvaksi. Jos ei kuitenkaan saavu, testailen ehkäpä vklp tai sen jälkeen uusiksi.

Ainiin, halaus kaikille joille täti on tullut kyläilemään, lämpimät mutta varovaiset onnittelut plussanneille ja tsemppiä sekä plussatuulia piinailijoille ;)
 
Viimeksi muokattu:
Karoliinas toivotaan että plussaa näyttää. Täälläkään ei tätiä näy (koko yön ravannu tarkistamassa) kp 30/28-30 dpo 13. Testiä lähen päivällä huomis aamuksi ostamaan. Mitään menkkaolojakaan ei enää ole, vaikka toissapäivänä olin ihan varma että kohta aukee hanat.

Eläinystävälle halaus ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Voihan se olla että ovia tulee etuajassa tai myöhässä :)

Muoks. NelHM jotenkin mä nään siinä kuitenki jotain. Älä vielä luovuta jos ei tätiä näy.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut eläinystävä :hug: Ja toivotaan ettei ovis ole silloin ku luulet.

Jennyliinillekin pahoittelut negasta, mutta eihän sitä varmasti tiedä ennenkuin täti kurvaa pihaan.

empuskalla hailukka viiva siellä. On tämä semmosta juu ku toinen testi sanoo toista ja toinen päisvastaista. Mut toivotaan et viiva vahvistuisi.

NelHM, kuvassa en näe väriä, mutta viivanpaikan. Että onko sitten viivanpaikka vaikka hailukka viiva..

Täällä kans aamun dippailut tehty. one stepissä stepissä punertava viiva, mutta nyt sitten david ihan hailukka. Huoh. Pitäis varmaan malttaa ootella vaan pari päivää.
 
Viivahan siellä Lallatilaa on :)

Ja todella on aika raivostuttavaa kun ei tiedä mitä uskoa ja mitä ei. Oon testaillut nyt kuitenkin noilla 10herkkyyksillä ja niissä on aina ollut jotain, mutta sitten esim. tuo pregcheck ja apteekin oma antaa ymmärtää kyllä jotain muuta. Eikös ne ole niitä 25 herkkyisiä?
 
empuska juu, ne on herkkyydeltään sen 25mlU, samoin ku toi One Step (tästä saattaa tosin olla niitä herkeämpiäkin, en muista).
Itse ajattelin käydä pregcheckit hakemassa et jos tätä piinaa viel jatkuu ni voi joku aamu jollain muullaki merkillä testata. Mut kyllä pitäis alkaa selvempää viivaa tulla, jos jotain olis tekeillä, ku tänään kuitenkin jo kp 32 (mulla kierto siis yleensä 28-32, max 35, on joskus ollut pidempikin). Jos ovis oli sillon ku luulen ni dpo vois olla 10, mutta tää on epävarma.

Leonella, eihän välttämättä dpo 9 vielä edes näy. Mutta ootko varma ettei tossa oo mitään? Jotain hailuraa viivaa oon kyllä näkevinäni kuvassa.. mulla on kyllä nuppi jo näistä viivoista niin sekaisin et en tiiä itekään näänkö siellätäällä ja missä viivoja mut kattoppas vielä..
 
Mulla on ihan sellainen muistikuva, että nuo mun one stepit on herkkyydeltä 10, saatan toki muistaa väärin. Mutta pregcheckit on 25.

Mullakin on menossa jo kp32. Luulisi näkyvän jo jos olisi jotain näkymistä. No, tätiä odotellessa :(
 
Jostain kattelin taulukkoa missä vertailtiin matalahormoonisen ja korkeahormoonisen hcg tasoja eli plussan näkymisen vaihteluväli tais olla n. dpo 9-18. Itellä tuli vielä rv 5+1 niin haaleeta haamua että sain lähetteen verikokeeseen ja la siirry siitä vielä aikasemmaksi. Ilmeisesti kaikilla ei sitä hcg:tä erity pissaan alussa suuria määriä. Siks elättelen vielä testeistä huolimatta toiveita pkussasta niin kauan kunnes täti kurvaa kylään.
 
Miks mä en vaan voi niin "hyväuskoisesti" uskoa noita taulukoita ja tutkimuksia jotka varmasti on pitäviä, ja kerta käytännön kokemustakin näköjään löytyy mimmi92.
Mäkin tahdon uskoa että tässä olisi mahdollisuuksia Plussaan <3

Varmaan vaan tää vuoden yrittäminen ilman minkäänlaista hailuraa/plussaa jne syö vähän uskoa.
 

Yhteistyössä