Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nii eihän se välttämättä näy vielä dpo9 paikkeilla mutta ääääh en mä usko plussaan. Viime kerralla plussasin dpo 10 jolloin testasin ekan kerran. Maanantaina pitäis menkat alkaa, jospa siihen asti testailisi joka aamu :D
 
Myös DPO9 ja negatiivinen :( . Ei kyllä yllättäny, mutta onhan tässä vielä meillä kaikilla mahdollisuus saada se plussa. Kunhan jaksettaisiin odottaa vielä muutama päivä =) . Voision tehdä uuden testin lauantaina ja sitten vielä maanantaina ;)
Onnea plussanneille =)
Tässä vielä kuvat: kuvat
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä tällänen taulukko HCG:noususta.. Itekki kamala hätähousu oon tastaan, niinkun tänä aamuna DPO9 nega. :whistle:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko / 3 viikkoa / 0-5
2 viikkoa / 4 viikkoa / 3-426
3 viikkoa / 5 viikkoa / 18-7340
4 viikkoa / 6 viikkoa / 1080-56500
5-6 viikkoa / 7-8 viikkoa / 7650-229000
6-9 viikkoa / 8-11 viikkoa / 25700-288000
8-11 viikkoa / 10-13 viikkoa / 13000-253000
17-24 viikkoa / 2. kolmannes / 4060-65400
>25 viikkoa / 3. kolmannes / 3640-117000
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Negahan sieltä taas tuli.. :( :( jotain pientä punaisuutta/viivanpaikan olin taas näkevinäni mutta en kyllä siitä toiveita elättele koska mulle on ennenkin käyny liuskatestien kanssa näin.

Miksi tuntuu että kaikki ympärillä ovat maha pystyssä ja raskautuvatkin ihan puolivahingossa?! Argh.

ON: menkkajomotuksia aamulla, hengästyminen puhuessa, finnejä ilmestynyt, ei menkkaturvotusta, aamulämpö 36.8
Dpo:sta en ole varma kun en tikuta mutta kp31. Jospa tää tästä. :)
 
LallatiLaa Kyllä tuossa one stepissä on punertavaa. Jännää!
Ja kyllä niitä on molempia, 10mlU ja 25mlU.

Empuske Siullakin nään punertavaa =)

Hormonin erityksestä. Siinähän tosiaa voi olla iso ero eri ihmisillä. Miulla kaikki muut rsskadet paitsi tuo tuulimuna (plussa dpo10) on näkynyt vasta menkkojen oletettuna aikana tai reippaasti jälkeen. Että niinhän se menee. Kun ei menat ala, toivoa on!

Minä pölö pissin one step 25mlU ja pc:n luskan vielä. Molempiin taas jotain-> eli viivanpaikka. Mutta nyt pc oikeesti koitti jotain siihen tehdä. Se one step antaa kyllä törkeetä viivanpaikkaa :(. Se tykytyksen aiheuttava haamu kuitenkin vielä puuttuu. Kuvat laitan jos tuo aijaa lopettas ton vattuilun miulle!
 
Nyt ois hyvät neuvot kalliit. Mitä tarkoittaa, kun tänään dpo4 ja testasin ihan huvikseen. Testin tsekkasin n.15 minuutin päästä ja ei ollu viivaa näkyvis. No sit n.1-1,5 tuntia myöhemmi katoin testiä, kun olin unohtanu pöydälle sen. Siinä oliki ihan punertava haamu, jonka sain kännykän kuvaanki ikuistettua. Mitä se vois olla? Eihän viel pitäis raskaus näkyä testissä? Oireita tänään ollu taas menkkamainen jomotus alavatsalla.
 
Äääää!! DPO13. Eilen ihan selkeitä menkkakipuja ja pyyhkies vuotoa. Yön eikä päivän aikana yhtään mitään vuotoa eikä kipuja. Tänään pitäa viim. alkaa tätioireet. R- testi nega. Mistä kysymys?

riikkunen DPO4 ei kyllä voi vielä raskaus näkyä. Testeissäki usein sanotaan että tietyn ajan jälkeen ei saa testiä lukea, voi alkaa piirtymään viivoja sinne mitkä ei tarkota mitään. Mutta plussatuulia :)
 
Viimeksi muokattu:
Sori taas. NelHM ..hmm..musta noissa sun testeissä on kyllä väriä ajoittain. Mä kävisin sinuna gynellä katoo mikä kummittelee. Koska jos sä raskaana olisit niin pitäshän niiden vahvistua nopeasti. Ja 3x LH piikki samassa kierrossa ei ole mahdollista. Ihminen voi ovuloida vaikka 2x samassa kierrossa mut silloinki se tapahtuu yhden LH piikin aikana.

Ja Riikkunen, DPO4 ei käytännössä ole mahdollista erittyä HCG vielä tarpeeksi. Eninnäkin pelkkä hedelmöityminen ja jakautuminen ja kiinnittyminen vie nopeommillaan 5pv (vrt IVF hoidot ja hedelm.maljalla) . Tällöin jos kuitenki oikeesti viivaa saa niin ovis on pakosta tapahtunu aikaisemmin eli ihan heti tuntien sisään ovisplussasta.

Muok. Typot
 
Viimeksi muokattu:
Nyt siinä on ihan selkeä haamu, mutta testiajan ulkopuolella.. Blääh nyt menee vaan enemmän sekasin. En osaa lataa aijaa kuvia tai ainakin koko ajan herjaa jotain virhettä.
muoks joo dpo 13 ja kp 30/28-30. Viime kierto oli toi 30 (tein 8 negaa 2 päivän aikana) sitä ennen aina 28 tän 10 vuoden aikana mitä on menkat ollu..
 
Viimeksi muokattu:
Joku laitto tohon edelliselle sivulle sitä hcg taulukkoa niin ihan hyvin voi olla et ei näy. Jos se vuoto oli ns. Vale menkat. Mulla esikoisesta tuli pari kertaa jotain pientä tiputtelua ihan alussa ja pääsinki kunnalliselle ultraan tarkistaa ettei oo kohdun ulkone. Mä taisin saada vahvan plussan 6.9 mut illalla tuli niin jäätävä kipu et luulisin oviksen olleen sillon samana päivänä. Sen mukaan oon nyt ainaki laskenu :)

En kyllä luota tohon pc:n roskishaamuun ku paketissaki jo lukee et niitä tulee.. Huomenna aamulla rfsu ja jos siihen tulis jotain..
 
eläinystävä ehkä tuo vuoto oli vaan aivan harmitonta, eikös melko yleistä, että jonkin sortin tiputtelua saattaisi tulla raskauden alussa tavallisten kuukautisten aikaan? Toivotaan, että plussa ilmestyy parin päivän päästä! :hug: Minulla aikaisemmissa kierroissa (joissa siis en ole raskautunut) on alkanut juurikin pienellä tiputtelulla, mutta tiputtelu onkin kestänyt sitten ainakin 4-10pv, joten sinuna en murehtisi yhden illan vuodosta! Tsemppiä :heart:

Ompas tänä aamuna tullut monella negoja :( mutta muistakaa, että toivoan niin kauan kunnes vuoto alkaa!

Tänään menossa kp 26/27-29, mitään oireita ei oikein edelleenkään ole. Aikaisemmissa kierroissa rintojen arkuus ja kova kipu on alkanut heti oviksen jälkeen, mutta nyt ei tietoakaan. Jos oikein tunnustelee ja puristelee niin jotain tuntemuksia on rintojen alla, mutta en sitä kivuksi kuitenkaan luokittelisi kun ei tavallisesti ollessa tunne. Hetki sitten tuntui selkeästi kuin olisi alkanut vuotamaan ja heti tietysti tuli mieleen, että "voi ei nyt ne menkat sitten alko!" MUTTA se olikin melkoinen hulahdus valkkaria, tähän asti oviksen jälkeen on ollut tooodella kuivakausi. Mitälie sitten tarkoittaakaan. Testipäivä lähestyy!
 
Samhe miten oot onnistunu olee testaamatta?
Mies just valitti että eiks niitä testejä vois käydä ostaa sit ku menkat on oikeesti myöhässä. Sanoin et haluun että lauantai aamuna (dpo15) pystyn tekee sen testin.No suostu se sit lähtee kuskaamaan illalla kauppaan. No hätähousuna teinki äsken. Uskallankohan ees tunnustaa sille et mulla ei oo mitään itsekurii ja testit varmaan loppu jo la :)
 
mimmi92 Kovasti on kyllä houkuttanu ostaa testejä ja tänään oli tosi lähellä, etten tilannu kunnon läjää niitä netistä :snotty: Edellisillä kierroilla oon testaillut aina aika hyvissä ajoin ja eihän niihin mitään sitten oo tullut ja aina on saanu parit kyyneleet tiristää ku vuoto on alkanu :( Yks testi tuolla laatikossa kuumottaa, mutta vielä oon saanut itseni hillittyä! =) Ihana mies sulla ku kyyditsee testiostoksille ja toivotaan siis, että teille plussa on tullut tuohon lauantaihin mennessä niin ei tarvi tuota itsekuri asiaa paljastaa miehelle :'D
 
NeIHM on kyllä jänniä noi sun viivat,pystyisitkö käydä hcg verikokeessa tk:ssa? Sais jotai arvioo ainakin.

Mimmi92 en osaa noista roskishaamuista sanoa mutta mä oon elämäni aikana testannut ihan hirveesti ja ei oo kyllä tullu edes roskishaamua jos en oo ollut raskaana,sit kun oon ollu niin on tullu tosi hailakoitakin haamuja mutta yksi niistä meni kesken viikolla 8 ja yks oli kemiallinen.

Samhe on sulla tosi hyvä itsekuri :D

Mä en usko noihin mun haamuihin ollenkaan varmaan jotai ovikseen liittyvää,teen huomenna digin niin saa sen tekstin siihen ja pystyy sit rauhottuu et ei tarvi joka päivä kusta jonku tikun nokkaan :)
 

Yhteistyössä