Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pahoittelut kengumamma ja päärynärouva. Tsemppiä myös MiNalo. :( Täälläkin vähän latistuneet fiilikset, kemiallinen taisi (taas) olla, viivat jo haalistuneet... Noo.. pääsis äkkiä uuteen kiertoon niin kyllä se siitä sit.
 
Voisin päivittää, että pää ei kestänyt vaan oli pakko torstaina testata: nega. Muutaman kerran oon jo ehtinyt kirota, että pitää stressata näin ja "varmaan kuitenkin taas turhasta". Mutta sitten oon miettinyt, että ei tuo nyt vielä mikään varma tulos ollut...

Oireista sen verran, että oireettomampaa. Kahvia en ole kyennyt juomaan sitten tuon viime viikonlopun pahoinvoinnin... Ja tissit eivät ole enää yhtä kipeät kuin alkuviikosta, silloin pelkkä silittelykin alta/sivuilta sattui. Nyt lähinnä nännit ovat kipeenä, mutta eivät yhtä pahasti. Sen voin kyllä käsi sydämellä ja mitään kuvittelematta sanoa, että ei mun tissit koskaan ole olleet niin kipeät kuin tämän kierron aikana, oli siihen mitään järkevää syytä tai ei.

Lämmöt oli ainakin vielä nyt illalla koholla (37,4, mulle ihan normaalia kierron lopussa), tippuu aina selvästi alle 37 juuri ennen menkkoja. Muutaman kerran kun oon muuten vaan odotellut menkkoja oon illalla mitannut lämmön ja voinut siitä todeta, että huomenna alkaa. Joka kerta tähän mennessä ne onkin sitten seuraavana aamuna alkaneet.

La-aamuna ajattelin testata uudestaan, silloin kp 28/28 (okei, heitellyt vuoden sisällä vissiin 25-32).

Mun ei varmaan ikinä kannata alkaa oikeasti yrittää lasta tällä päällä, kun ihan ilman yritystäkin stressaan pääni puhki ja tarkkailen kaikkea :D
 
Äitivanhuksen hermot kireällä. En oikeesti muistanut että tää on tätä helvettiä. Iltapäivällä eilen tein taas apteekin oman johon jotain surkeaakin surkeampaa ilmestyi. Taitaa olla vaihdevuosioireita. Onneksi en osaa käsitellä noita kuvia, siitä tulisi päätoiminen harrastus. Tässä tää viivanpaikka, Aijaa.com Laskis vaan noi lämmöt, koko ajan yli 37, tekee haljun olon. Onneksi oon näin vanha, että tää on mun viimeinen panikointi. Jos joku kuitenkin kommentoisi, onko tossa mitään. Sekopäisenä näkee mitä näkee tai sit ei nää mitään. Olen huomannut että mun näkö on mennyt kumman huonoksi ja alamasu ja selkä särkee koko ajan. Miestä olisin halunnut vetästä aamulla turpaan, kun se vaan nukkuu vaikka MINÄ olen hereillä. Vaikka koko ajan on tosi väsynyt on vaikea saaada unta.
 
Viimeksi muokattu:
Haleja kaikille joilla on negaa tai haalistumista :'(

Onnea Tiha, positiiviselta näyttää <3

Itsellä on viivat vähän vahvistuneet neljässä päivässä. Sanoisin vaan että älkää tilatko Amazonista Midstream-testejä! Niitä on tosi vaikea tulkita! Tausta jää punertavaksi vielä 10 min jälkeen ja mahdollinen viiva on hailea vaikka toisen merkkisellä markettitestillä tulee paljon selkeämpi tulos. Kun testi kuivahtaa viiva tulee selkeämmin esiin mutta kun sanotaan ettei 10 min jälkeen saisi lukea tulosta niin ei siihenkään voi totaalisesti luottaa.


Tällaiset tulokset siis tänään dpo14 ja kyllä tuo alempi on paljon helpompi lukea! Tuo ylempi on se jonka tein ihan ekana ja tuli tosi epämääräinen haamuviiva. Alempi on joku random marketista ostettu Ranskalainen Medic-niminen testi.

Joten kai tän testailun vois nyt lopettaa ainakin jos ei tule vuotoja. Tai ehkä teen digin ens viikolla vielä :p

Plussausta kaikille, älkää menettäkö toivoa :heart:
 
Hyvältä näyttää Ummlman! :)

pisamapeikko mäkin oon aikaisemmin huomannu et eri ovistestit näyttää erivahvuista viivaa samasta pissasta. Kyllä kai luulis kaikilla saavan lh-huipun kiinni, tosin plussa voi tulla hieman eri aikaan eri testillä. Digikin on hymyilly mulle aina joitain tunteja myöhemmin kuin tikkutestillä on ollu plussa. Mä liputan kyllä nootten wondfojen ja pc:n ovistestien puolesta. On toiminu mulla tosi hyvin ja ovisplussa on ollu selkee! :)

Minä oon jatkanu testailujani..ei tästä ota selvää erkkikään! : / Digi tosiaan sanoi toissapäivänä vaan 2-3 viikkoa. Ja tänään pc ja sofi näyttää tältä: 20141115 160310

Noi näyttää taas tosi vahvoilta..mää en tiiä. Olo on kyllä sellanen etten ole enää raskaana..
 
Seuraan tätä ketjua joka viikko vaikka en ole pitkään aikaan tarvinnut testata raskauksia, mutta nyt on Minalo ihan pakko sanoa että mä en oikeasti tajua sinua? Tai siis tajuan, mutta silti en. Ensin tulet tänne pyyhältäen että ihan hirveetä kun sattu vahinko kun synnytyksestäsi (sektiostasi) on niin ja niin vähän aikaa, ihan kamalaa miten sitä jaksaa jne jne.. Sitten testaat kuitenkin joka päivä etkä ota kuuleviin korviisi neuvoja joita täältäkin sinulle on annettu että OTA NYT HYVÄ IHMINEN NEUVOLAAN YHTEYTTÄ NIIN SAAT SELVYYTTÄ ASIAAN. Tajuan sen että se ei ole helppoa kun sulla on sanomasi mukaan historiaa jos minkämoista, mutta ei se raskauden kulku millään raskaustestiliuskoihin kusemalla selviä. Ja sait digiinkin viikot 2-3 vaikka kailotit jo heti alkuun raskautesi tuhoon tuomituksi kun viivat ei vahvistu. Kyllä se hormoni nousee mutta kuten sanoin, ei se asia selviä tekemällä raskaustestejä kun ne nyttenkin vahvistuu ja haalistuu ja taas vahvistuu. Säästä ne testirahat yksityiseen ultraan ja voivotellaan sitten tilannetta. Nimittäin sellainen tunne jäi että kävi miten vaan niin sä tulet asiaa voivottelemaan.
...
Täällä on varmasti jengiä jotka kuolis onnesta saadakseen noita viivoja testeihin.... :attn:
 
  • Tykkää
Reactions: flowergirl
Testasin äsken (kp28/30) nega. Mä alan jo keksii kuvitteellisia viivoja kun tiiraan lampun kanssa testejä. Tekis mieli tilata työterveyslääkäri kun ollaan nyt puolivuotta yritetty mutta joulu ja uv tulossa niin varmaan jätän tammikuulle asian sittenkin. Saapahan uutenavuotena juoda. Aattelin kuitenkin royal geleet hakea seuraavaan kiertoon avuks, on sit niitäki kokeiltu. Foolihappoa alotin syömään tänään. Punkkua kokeilin tähän kiertoon.
 

Yhteistyössä