Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Callizo onnea plussasta!

Kyllä mie aika varma olen dpo.sta.... Ja jos on myöhemmin ollut ovis niin on kyllä saanut olla aika super sitkeitä uimareita että olisi raskaus mahdollinen edes....

Mutta, päivän taas juilinut mahaa epätasaisen tasaisesti että eiköhän se vuoto ala seuraavan vuorokauden aikana.... Kaikienlisäksi olo että kipeäksi tulossa :( joten varsin mukava yhdistelmä tiedossa menkat ja flunssa...
 
antenni, näen väriä! jopa siristämättä :)

täällä kuukautiset viikon myöhässä. olen tehnyt yhteensä neljä r testiä ja kaikki selviä plussia, viimeisimmässä testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. en silti osaa yhtään rauhoittua, jännään tuulimunaa ja kohdun ulkopuoleista ihan mahdottomasti. olen varannut ultran raskausviikolle 8 parin viikon päähän mutta sinne tuntuu olevan ikuisuus...
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
antennilla näkyy väriäkin :) ja Callizolla selkeät kaksi viivaa, onnea!

Itse en malttanut odotella testausta huomiseen, jotain näkyy(en tiedä välittyykö kuvaan asti), mutta väristä en tiedä. Nyt dpo11 ja kp 22/26-28...

 
Viimeinen talossa oleva testi polttelu kaapissa joten sekin nyt testattu pois kummittelemasta.... Sit ei oo enää testejä ja en tähän kiertoon osta (heh, vannomatta paras....)

Testiajalla
image
image
image

Ja kuivana
image

Jos nyt malttaisi odotella tätiä ja testata sut ovista seuraavan kerran kun ei oo enää testejä ;)
 
Ihania plussia ja haamulaisia täälä <3

Oon yrittänyt pysyä poissa täältä mutta ei onnistu. Kp 7 nyt menossa ja oviksen testailu alko tänään. Viime kierrossa sain plussan kp12 että loppuviikosta vois sitä ovista odotella tulevaksi. Sit alkaaki taas piinapäivät, ne kuluuki kaikkein hitaimmin aina :/
 
sohvi35
Pipu- kyllä näkyy viiva :)

Nyt eka päivä testaamatta, ahdistaa :LOL: huominenkin olisi tarkoitus olla testaamatta ja tehdä digi perjantaina. Tilasin juuri äsken ja pitäisi ennättää perjantaiksi tulla.
 
Viivoja näkyy! :heart:
Voi kun miekin saisin. Tosin eka pitäis varmaan tehdä testi tai jotain.. :D
Dpo8, ei millään raaski vielä kun tulee negoista aina niin pettynyt olo.. :(
oottelen ainakin tonne perjantaihin. Sitten toivottavasti esittelen omaa haamulaista ;)
 
Himotestaaja pissii tikkuun tunnollisesti niin kauan kunnes vuoto alkaa vaikka peli jo menetetty, eikö niin :)
image

Nyt kp 27/26-30

Eilisen illan vihloi mahaan kyllä niin että olin ihan varma että yöllä hanat aukeaa... Ei vaan vielä näy vuotoa mutta ei kyllä testissä viivaakaan!

Tyhmäähän tämä on mutta joka kierto sitä vaan elättelee viimeiseen asti toivoa vaikka mikä olisi tosi tilanne...
Se testaa, jolla tikkuja on. ;)

Itsellä kp11/17-31. Saapi nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee. Pääseekö ees testailemaan.

Ihana nähdä kaikkia haamuja (ja selkeämpiäkin plussia).
 
huomenet kaikille!
Täällä hätähousulla loppu raskaustestit ja nyt aamulla kun mieli testata oli kova niin pissin ovistikkuun eihän siihen tullut kuin hailakka viiva!=)
pipu-lla näkyy viivaa! meille onkin sama dpot? nyt minulla dpo12 kp28/30 =)
 
Tänään on taas päivä, kun en nää viivoja missään... :/ Pitää varmaan tulla huomenna uusiks kattomaan, ni näkyy varmaan taas kaikissa :D

Sohvi35, ite onneks myin kaikki ovistikkuni pois kun plussa tuli. Jos/kun oon digiin saanu loppuviikosta 3+, niin lähtee kyllä nuo kaikki loputkin testit :D Kaks digiä on tulossa postista "varmuuden vuoks", jos en tuolla yhellä kaapissa olevalla saakaan toivottua tulosta. Toivottavasti nekin on turhia, ja joku saa edullisesti testejä kohta omaan himotestailuunsa :D
 
sohvi35
Tiha sama juttu, tilasin kaks digiä ja toivon perjantaina saavani sen 2-3 ja viikon päästä siitä 3+ ja sen jälkeen loppuu testailut jos näin tulee :) ehkä jätän kuitenkin ovistestit rauhaan ja lahjoitan ne etiäpäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiha
Ite testailin digillä vaan kolme päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, ja näytti 1-2 viikkoa. Sen jälkeen testasin parilla Sofin liuskalla jotka vahvistu, ja sen jälkeen raskauskeijusta tilatuilla liuskoilla jotka on kyllä niin syvältä (ihan hirveetä stressiä aiheutti kun ne ei vahvistunu...). Sitten tilasin pari Sofia lisää, joka sitten anto tasavahvan tuloksen. Tänään ois 5+0, ja varmaan en saa viikonloppuun säästeltyä sitä digiä, vaan testaan jo huomenna, ja sitten saakin kärvistellä taas paniikissa jos tulos ei ookaan 3+... Alan olla niin täynnä itteäni tän testailun kans, mutta kun ei vaan voi olla varmistelematta : / :D Toivottavasti enää yks testi tehtävänä, ja sen jälkeen vois ees vähän hengähtää ja yrittää luottaa, että kaikki ois ok.
 
Ite oon ainakin tajunnu sen niin, että se näyttää hedelmöittymisestä sen. Eli mulla on ollu 4.-5.11. ovis, niin sillon tänään ois se 3+0 tai 3+1. Ja periaate ois, että kuukautisten alusta laskettaessa kun viikot ois 5+0, niin siitä vähennetään kaks viikkoa niin saatais se hedelmöittymisen ajankohta (minkä tuo digi näyttää). Mutta siis tuo 5+0 on niin rajoilla, ettei välttämättä näytä sitä 3+ vielä... Pitää varmaan oikeen kaivaa ne ohjeet esiin, että oonko nyt koko ajan aatellu sen ihan väärin :D
 
Ohjeissa: "raskaana 3+. Olet raskaana ja hedelmöittymisestä on yli kolme viikkoa. Lääkärin määrittämä raskauden alkamisajankohta (kun kierto on 28 päivää) yli viisi viikkoa." Eikös tuo nyt oo siis 5+ viikoilla...?

Itellä on siis kierto aikalailla tuon 28 päivää. Mutta siis niin rajoilla tuo ois mun käsittääkseni, että tuo 5+0 ainakin menee varmaan siihen 2-3 viikkoon.
 

Yhteistyössä