Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea kaikille plussanneille!

Itsellä tällä hetkellä menossa dpo 9. Dpo 3:sta lähtien rinnat olleet TOSI arat.

Hätähousuna piti tänä aamuna jo testailla, eihän siihen mitään selkeää tullut. Ei taida kuvasta erottua mutta testialueen alkuun tuli ohuen ohut selkeä viiva testiajalla. Aikaisemmin ei ole vastaavaa tullut.



Noista digi testeistä olen ymmärtänyt, että siihen tulokseen lisätään 2. Eli jos näyttää "Raskaana 2-3" niin tällöin hedelmöittymisestä olisi kulunut 4-5 viikkoa jne.


taas huutelen taustalta :ashamed:
noi digit näyttää hedelmöittymisestä kuluneen ajan. raskausviikot taas lasketaan edellisistä kuukautisista.
eli jos digi näyttää 1-2 nii sillon viikot suurinpiirtein 3-4
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaisi tarkistaa mitä on kirjoittanut ennenkuin lähettää :D Tosiaan tuli kirjoitettua väärin.. eli tarkoitinkin että hedelmöittymisestä kulunut aika näkyy siinä testissä ja raskausviikot saadaan lisäämällä kaksi...
 
callizo, mulla ihan sama tilanne! Tein isänpäivä vkonloppuna kolme testiä: pe nega, la ja su haamut mitkä myös mies näki. Seuraavana keskiviikkona tein digin, joka olikin sitten "ei raskaana".
Oletin kemiallisen raskauden olleen kyseessä, mutta vuotoa ei ole edelleenkään tullut! Kp nyt jo about 50/28-29! Tosin mä oon syyskuussa vasta lopettanu pillerit, ni kierto on varmaan sen takia ihan sekasin. Mut vois tosiaan alkaa se vuoto! Varmaan huomena tulee testit mitä tilasin viime vkolla, ni pääsee testailemaan, vaikka negaahan sieltä varmaan tulee vaan. :(
 
Toivottavasti Unnaunna saat pian vastauksen tuohon tietämättömyyteen :) epätietoisuus on kaikista kurjinta.

Mä tein äsken pc:n ja se taisi olla viallinen, ensin ei meinannut tulla edes kontrollia, se ilmestyi lopulta siihen hyvin hyvin haaleana ja viereen toinen yhtä haalea viiva. Mitähän tämä nyt sitten on ??
 
Jokunen tunti pitäisi vielä kärvistellä ennenkuin pääsee testin tekoon.... Tosin alkaa olla kyllä sellainen olo että en tiedä uskallanko edes tehdä tänään... Aina kuitenkin toivoisi viivoja testiin tulevan ja ärsyttää sitten se nega tulos... Tänään tosiaan dpo 12 tai 13 ja toiveet aina korkealla tässä välissä :)
 
Callizo mä en nää mitään (mobiililla) :(

Siis hitto mä en nyt tajua tätä omaa kroppaa!! Täysin säännöllinen kierto (28) on nyt venynyt 30 päivään ja tänään aamulla alkoi tuhru, mikä sekään ei ole yhtään tyypillistä :eek: mutta aamun jälkeen tuhruakaan ei ole enään tullut... viimeisimmän testin tuhlasin dpo 12 totaali negaan (aiemmissa näkynyt selvä + dpo 12). Eli raskauteen en usko, mutta kummallisen tempun tekee kroppa, voiko raskaustoive todella sekoittaa kropan näin? :eek:

MimSe
 
Täältä päivittelen vähän kuulumisia. Nyt kp28 ja ovisplussakin tuli testiin vasta kp24 eli pitkä kierto jälleen kierrossa. Plussa oli kuitenkin tosi tumma eli tais olla melkonen "megaovis" ja sitä kyllä hyödynnettiin. Vatsassa paljon tuntemuksia ja kova flunssa iskenyt. Nyt vaan jännitetään seuraavat pari viikkoa.
 
MimSe, täällä kans vähän outo kierron alku..loppu tai vaihtuminen tai joku :D tänää kp 31, normaalisti tänää ois vähän niinku kp 1, eilisestä tullu normaalia vähemmän tuhrua, pyyhittäessä vaan,eilen illalla oli vähän verta ja luulin että menkat alkaa tänää viim.mut ei mitään!! Ei oloja mihkä suuntaan! Ainut että vähän turvottaa... Kävin kirjottaa vauva 2015 puolella oman tilanteeni... Tää on niin outoo! Alkais nyt vaan kunnolla ni pääsis tässä asiassa eteenpäin.. En oo ees tehny mitää testejä..
 
[/IMG]

Täällä oireettomuus jatkuu, mutta menkkakivut on isot (vuotoa ei näy). Tuossa on ylimpänä dpo15, välissä eilisen dpo18 ja alimpana tän aamun dpo19. Viivat ei oo haalistunu, mutta ei myöskään vahvistunu... Onko kellään kokemusta siitä, että viivat ei muutu mihinkään? Tuohon ekaan testiin asti viiva vahvistui hyvin. Nyt ois menossa viikot 4+5 menkoista laskettuna. Testit testattu samaan aikaan ja samalla tavalla joka aamu.

Muoks. näkyiskö linkin kautta isompana? http://aijaa.com/inRVaA
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä