Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Miulla tuli eilen taas pc:n liuskaan hento punertava? Viiva.. ihan testiajan sisään näkyi. Apteekin oma tänään aamulla mitään sanomaton. En viitsinyt vessan huonossa valossa edes tutkailla, olin siinä uskossa että olis vahvistunut jo eilisestä niin, että olis näkynyt selkeästi? Vai oliko se, että hcg tuplaantuu joka 2-3 päivä? Auttakaa tietämätöntä.
 
Neljänruusu joo, 2 päivän välein hcg tuplaantuu. :) Eli ei hätää, vielä se ehtii.

Ja tästä tullaankin siihen että himotestaaja osaa olla järkevä ja rauhoitella MUITA, mutta ei itseään... :D Nyt täällä itse alan panikoimaan että vahvistuuko viiva, mitä jos vuoto alkaa, miksei mulla ole oireita aaarrgghh.... ahdistus iskee.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Huomenta tännekin!
Täällä elellään dpo 8 ja aamulla on tietysti testi tehtynä. Ei siihen tainnut mitään tulla, vaikka sen PC:n jo "perinteeksi muodostuneen" viivanpaikan siihen sain tiirattua. Minusta tuntuu, että samanlaisen sain kun pisamapeikko, Neljänruusu, Cristal ja Nutturuu paitsi, että ei toivoakaan saada sitä kameralle.

Minulla on verrokkina muutama testi edellisiltä päiviltä, mutta minusta ainakaan osassa niistä ei näy viivaa, eli ihan kuin se PC ei aina tekisi sitä haamua/viivanpaikkaa.

Aamulämmöt on olleet dipin (dpo4) jälkeen nyt nousussa, muttei se vielä mitään kerro.. Voi kumpa sitä pääsisi jotan viivalaista tänne pian esittelemään!
Tsemppiä nyt meille jännääjille! Ja kiitos, kun laitatte kuvia tiirattavaksi!
 
Tammityttö:Itsekin tein apteekin oman testin ja ei siihen tullut mitään mitä voisi viivaksi kutsua :)

Odottelua siis.. turhauttavaahan tämä on kun ei mitään kuulu ja kun jotenkin luonne ei anna olla periksi miettimättä asiaa miksi menkat ei ala :) kp28/30
 
Nyt on taas testejä tänään uiteltu, pregcheckin r-testi selvä nega, rfsu:n ovistesti nega, tosin senki tein aamupissasta eli ei oikeoppisesti, heh. x) Sitä halus vaa uitella molemmat samantien...

Noh mutta menkkoja ei näy eikä kuulu vieläkään. Herätessä olin ihan varma et nyt ne on alkanu, ku oli niin semmonen vuotaavuotaaselvästi tunne. Vaan pelkkää peruslimailua vaan olikin, on tää outoa.
 
Neljänruusu?, ihan kuin oisin tuossa hailuraa näkevinäni... =)

Mulla on nyt kp 30/27, aamupissasta joku typerä viivanpaikka One Step-liuskatestiin jota en edelleenkään saa kuvattua. Ei oikein mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Outoa on, normaalisti mulla on kierto hyvinkin säännöllinen.

Lopetin melatoniinin käytön hetko sitten kun tajusin että se ei oo hyväks jos yrittää raskautua, oiskohan mahdollista että sen lopettaminen ois sekoittanut kuukautiskiertoa?
 
Neljänruusu minä kyllä näen siinä jotain hailuraa! Usko apteekin omiin on alkanut palautua, kun itse sain ihan puhtaan negan sillä eilen. Olen joskus saanut hailuraviivoja vuosi sitten ja varmaankin silloin oli kysessä kemiallinen raskaus.
Eli !!! Jännät paikat sinulla!
 
Jokohan sitä pitäisi kaivaa myös jo testit esille? :) Kovasti ainakin jo polttelisi ne kaikki käyttää nyt heti :D Nyt on menossa kp 22/26, DPO ei oo mitenkään varma, mutta villi veikkaus ois 10 hujakoilla.

Oireitakin on jo vaikka kuinka paljon, tiedä sitten kuinka paljon mahdolliseen raskauteen liittyyy, mutta kuitenkin.. Alavatsaa on muutamia päiviä jomotellut tasaisesti, ei mitään repäisykipuja vaan semmosta jatkuvaa kipuilua. Jo parisen viikkoa on pitänyt ravata pissalla normaalia useammin. Tisseihin sattuu. Enimmäkseen vaan kaikki ärsyttää. Etoo.

Nyt kun noita oireita tuohon luettelin, niin voihan se tietysti olla, raskauden sijaan mulla onkin pissatulehdus :$:D
 
Ostin Elivo merkkisen testin ja teen aamulla. Onko kokemuksia onko hyvä testi? Tänään kp.22.
Pissittää usein. Yölläkin kävin sessassa.
Huonoa oloa todella lievästi aina aaltoillen sillon tällön.
Pientä närästyken poikasta välillä..
Palelee..
aamulla oli nenä tukossa hetken.
afta suussa.
 
Anteeksi kun kyselen tyhmyyttäni.. mutta mietin kun olin tosi kipeä niin olisiko ovulaatio voinut jäädä välistä influenssan takia.. ?? Mietin että jos nuo välivuodot oli mun menkat jos en ovuloinut :( lyhyesti voiko menkat jäädä välistä jos ei ovuloi..? Kysymys siksi, että valkovuoto muuttunut hiukan runsaaksi ja sitkoiseksi.. :( en ymmärrä mun kroppaa :(
 

Yhteistyössä