Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Apua kaipailisin.. Mulla nyt ilmeisesti olikin ovis jo kp9 ja nyt olis sitten dpo8, eli koskas kannattais lähtee testailemaan ? ???? Piti kyllä nyt odotella oletettuun menkkojen alkamispäivään, mutta oon nyt ihan sekasin että koskas se nyt olisi.. kp:n mukaan ois vielä 10päivää siihen, mutta ton aikaisen oviksen takia pitäis alkaa jo ensi viikon perjantaina?
Eli mitä mä teen, koska uskaltaa testata. En siis ennen ensi viikonloppua kuitenkaan ajatellut, mutta näkyisköhän silloin vielä mahdollista raskautta?
 
Apuva Apuva.!! oli mulla kiertopäivä 21/28.. kävin just vessassa ja pyyhkiessä ol runsasta valkovuotoo ja verta siin seassa tai sekasta vaaleenpunasta tuhruu?! hmm..??!! jotai raskauteen liittyvää kenties.??


Lisäksi tän illan on närästellyt taasen ja jomottanut alaselkään. sitten on ollut tajuttoman kylmä koko illan vaikka asunnossa 22lämmintä ja takassa tulet. :) nii ja näitä ihania ilmavaivojakin riittää.!
 
Viimeksi muokattu:
Tämän aamuinen apteekin oma, tuo testiviiva (ihmeen lähellä kontrolli viivaa, pakkauksen mukaan viivojen paksuudella ja väreillä voi olla eroavaisuuksia, muttei se vaikuta testin luotettavuuteen) ilmestyi ihan vaikutusta sisään ja näin ilman että piti tihrustaa.. Viime kierrossa sain apteekin omaan samanlaisen ja tiedän, ettei näytä vääriä haamuja. Tuolloin sain myös clearbluen testeihin haamut, mutta viivat ei silloin vahvistuneet.. kemiallinen siis oli silloin.. :( ehkä nyt olis parempi säkä?

Tiedän näistä testeistä vielä, että ei ainakaan vaikutusajan sisään anna haamuja. Näin olen lukenut muualtakin :)
 
Viimeksi muokattu:
Nozza, oon mie ainakin siinä uskossa et pieni mitätön verenvuoto voi olla ihan normaalia raskauden alussa. Oletteko milloin puuhastelleet viimeksi? Limakalvotkin voi nimittäin aiheuttaa pientä verenvuotoa.. kiinnittymisvuotoa ehkä, ellei ole kiinnittynyt jos on noilla päivillä.

Menkat ne nyt tuskin ainakaan on :D
 
Viimeksi muokattu:
Neljänruusu: Kyllä tuossa jotain himmeästi näkyy :)

Mulla ei sitten menkat alkanut ja se pienikin vaaleanpunainen vuoto loppui.. Nyt aamulla tuli runsasta ja kellertävää ja vetistä valkkaria.. (ällöä sori ) Testi edelleen "nega".. Oi miksi kroppani kiusaat minua näin.. Etkö voisi vain alkaa vuotamaan :(
 
Viimeksi muokattu:
En osaa sanoa vahvistuiko, kun tuo viiva näkyi jo ihan hetken päästä testin teosta, vaikka taustakin oli vielä punertava.. tuollainen se miun mielestä olikin, toki nyt hahmottuu hieman helpommin kun tausta kuivui.

Uskallan hieman tuudittautua ajatukseen, että apteekin omat tosiaan on ainakin siitä varmoja, ettei viivanpaikka tule näkyviin, ainakaan testiajan sisällä :) hui.. saapi nähdä miten käy!
 
  • Tykkää
Reactions: Zipuliini
Neljäruusu. Seksiä on ollut viimeksi joskus vajaa viikko sitten. :) et ei ainakaa seksi aiheuttana vuotoa. Ja tosiaan ei yhtään menkkamaista vaan ihan silkkaa valkovuotoa jossa sellasta vaaleenpunasta tuhruu seassa. Ei mulla ennen oo moista tullu vaikka mulla on 3 lasta jo ja yks keskenmeno takana. :)
 
Niin no se toki on edelleen se mahdollisuus. .miulla viimeksi vuoto pysyi kauan poissa mut viivat ei vaan vahvistuneet, jotenkin tiesin ettei se ole normaalia mutta uskottelin itselleni muuta ja tipuin aika korkealta kun vuoto tuli.. vielä n. Viikko sen jälkeen näkyi haamu testeissä ja sitten vasta katosi..

Voih, harmittaa siun puolesta jos näin on käynyt :(
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä teille. Tulin sanomaan että apteekin omaam ei kyllä tuu mitää jos mitään ei kropassa tapahdu. Oon testannu niillä aina ja hoidossa pp8 alkoi piirtyä harmaa haamu heti kun pissa kiipes ylöspäin. Hcg pp12 oli vasta 100. Nyt viimeks aamulla tein (kylläpä kyllä. ..) ja pissan noustessa ei tullu mitään eikä myöskään näy kuin lakanan valkea testi kohta kun testi on seissy aamuyöstä tossa. Ei vaikka minkä spotin alla k ääntäsi. Joten tsemppiä! !
 

Yhteistyössä