Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Itse kävin tänään ostamassa loppuviikoksi jo apteekin omia testejä... Niihin en oo koskaan saanut mitään viivanpaikkoja tms. Näkyviin. Pitää niillä sit testata kun päiviä enemmän, nyt on sama tesailuhimoon käyttää noita liuskatestejä kun kp vasta 22/26-32 ja dpo jotain 7 tai 8 mutu tuntumalla arvattuna :)
 
Tämän iltainen, hieman muokattuna niin sai nuo reunat näkyviin.. testissä oli vessan valossa ainakin alareunassa jopa väriä, testiajan sisään.. 5min testiaika siis ja parin-kolmen minä jälkeen näkyi.. Vuoto on edelleen melko niukkaa siihe nähden, että jos kk olis niin tamponi olis jo ollut läpimärkä tällä tuntimäärällä. . Weird.

DSC 3985

Kait sitä on niin hullu, et kuvittelee kaikkea..
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Tammityttö, minä uitan myös ovistikun uskollisesti joka päivä. Ovistestin viiva on päivä päivältä kyllä tummumaan päin, mutta ei kuitenkaan vieläkään lähelläkään testiviivan voimakkuutta. Sitä tässä oon mietiskellytkin, että noinkohan se ovistesti sitten tummuu loppukiertoa kohden mitenkä vai tummuuko ollenkaan jos ei raskaana olisikaan..?
 
Heiii, täällä on taas iltatestattu negaa. En viitsi edes kuvia laittaa, kun niin selvä peli.

Mutta tulin vinkkaamaan tästä sivusta, jonka löysin!!

Siellä pystyy valitsemaan dpo:n jonka mukaan sitten voi katsella kuvia testeistä. Siellä on kolme nappia, joita painamalla kuva muuttuu ensin negatiiviksi, sitten harmaasävyiseksi ja sitten kirkastuu!

Käykää vilkaseen!


Pregnancy Test Gallery - Most Recent | Countdown to Pregnancy

Lisäyksenä vielä, että jos sinne kirjautuu, niin pääsee sitten äänestämään, että onko testi positiivinen, negatiivinen, epävarma ja joku vaihtoehto oli vielä..
Mietin tässä, että pitäisikö sinne mennä omien testien kera :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Huh, alkaa piinapäivät olee ohi ja nyt on kp21/noin 25. Oviksen oletan ehkä olleen siin kp12/13. Tänä aamuna bongasin pienen veriviirun liman seassa pyyhkiessä.. Toivottavasti enteilis hyvää :) kauheen monella täällä on tällä hetkellä ne h-hetket käsillä :) toivotaan paljon plussia meille ! Täytyy huomen aamuna tehdä testi.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Cristal3 sinä oot ihan yhtä hätäinen siis kuin minäkin.. Vielä olis monta päivää jäljellä, mut ihan on kirveitä heitettu kaivoon ja pikkuhiljaa tässä valutaan murheen alhoon.

Minulla tietysti on tässä heti sitten perään alkamassa hoito, jota pääsee sitten jännäämään ja testaamaan...Tai noh, itseasiassa hoitokierrossa ei pääse oikein edes testaamaan, kun kaikki testit näyttää lääkkeiden takia positiivista..

En malttaisi odottaa, mut harmittaa, kun päivät menee vaan näitä vatvoessa. Kunhan tämä kierto päättyy, niin pidän tauon täältä.
 
Onnea Plussanneille ja uusia tuulia keillä kuukautiset alkaneet ja voimia uuteen yritykseen kyllä se vielä jokupäivä tärppää.! <3

täällä on ollut touhu päivä kun kävin husky poikamme leikkuuttaa ku sillä piilokives ni leikkuu kesti useemman tunnin ja näillä pakkasilla oli vähä pelottavaa kuletukset sun muut ei oo kerenny oikeen täällä piinailee teijän kanssa.!

iltasella viiden aikoihin kun tulin kotio ja meillä oli miehen veli ja sen tyttöystävä pienen vauvan kanssa käymässä.
ei siinä mitä kerkesin olla ehkä 15min kotona ni meinas siis yksinkertasesti hermot romahtaa ihan olemattomista asioista miehen veljee kohtaan ja omia lapsia ku ne kiukkus tietty ku äiti oli ollu taas poikka. JA TÄMÄ EI OLE MINULTA NORMAALIA niin pakko oli vaa sanoo miehelle et nyt on parempi et meen nukkuu et en tiiä mikä mulla on.! :/

hmm.... huomen aamuna testii.!
 


Testaus samalla että näkyy vai pistänkö linkkinä.
Alla eilinen, päällä tämänpäiväinen, tai siis, vuorokausi on kyllä jo vaihtunut. Onhan ne kovin haaleita, tiedä näkyykö edes mitään (muuta kuin omalla kännykällä/läppärillä). Sen lisäksi tuntuu että lämpö taitaa olla laskemaan päin.

Tiedättekö tunteen, että nyt kyllä menkat alkoi, kauhulla vessaan ja taas selvitty yhdestä kerrasta. Hermoja raastavaa, todella nimensä mukaisesti piinaavaa.

Huomenna päivä uusi, tsemppiä koko porukalle. :)
 
Onnea bissama! Kyllähän nuo ihan oikeita viivoja on! =)

Ja joo kyllä, tiiän niin hyvin sen tunteen.. Minä oon kokopäivän ihmetelly että "no nyt kyl alakaa menkat, varmaan lurahti housuun!". Ja tarkistanut ja tarkistanut ja ei.. Ei yhtikäs mitään..

Pelkään huomista aamua ja päivää ja testejä ja vaikka ja sun mitä. Oon ihan kauhuissani että entäs jos se viivanen ei nyt vahvistukaan... Eikä mulla oo ees mitenkään raskaana oleva olo. Ainoat muutokset normaaliin on iltapalelu, yöhikoilu tavallista kuivempi iho... Huomenna (tänään) kp 32/27. Jos ei ois menkat näin paljoa myöhässä niin oisin ihan varma että mulla ja kaikilla muillakin on vaan viivoja silmissä...

Miks oi MIKSI nuo viivat on tommosia hailuroita? Miten pian niiden pitäs vahvistua? Te joilla ovistesti on näyttänyt raskauden, niin onko se ollut aina semmonen ihan kiljuvan punainen se testiviiva, vai voiko se olla kontrolliviivaa vaaleampi? Missä vaiheessa digi näyttää jotain? Ei varmaan ainakaan vielä mitään. Aaaargh, pää leviää. Tekis mieli uittaa tikkua jokaikisessä pisussa päivän mittaan.
 
Huomenta. Täällä taitaa olla nyt useampi samassa tilanteessa minun kanssa, että ajatukset pyörii vaan tän asian ympärillä ..
Meinasin, että pidän tauon täältä, kunhan kierto on lopussa, mutta nyt tuntuu, että tarvitsen sen tauon heti.
Aamuinen testi oli edelleen nega ja ovistestikin haalistuu.. Eli minun tapaus taitaa olla selvä. Tänään dpo 10.
Primolutit pitää vuodon vielä pois ainakin pari päivää, mutta sieltä se sitten alkaa.en viitsi edes kuvia laittaa, kun mitään ei vaan näy. Dpo 5 näytti minusta paremmalta viivalta.

Tsemppiä teille ja onnea plussanneille!
 
Kylläpä nainen kehonsa tuntee.. epäilen ettei mulla riitä keltarauhanen tms.

Lämmöt aamulla normaalit ja punainen varoitus annettu.. tokihan joku voi uskoa johonkin kiinnittymiseen mutta mä uskon menkkoihin ja vuotoon. Lh lyhenee vaan.
 
Pisamapeikko kyllähän se sille kuulostaisi että keltar.on heikko. Jos sulla ei olis ovista ollenkaam nii kierto yleensä om tosi pitkä. Heikossa keltarauhasessa yleensä on tiputelua ja kierto saattaa jäädä tyngäksi. Voi pihkura!! Jos tästä jää ongelmaa niin pyydä lugetukea loppukiertoon.

Bissamalla selvät viivat! Mikä dpo menossa? Muista että hcg ei pompsahda päivässä! ! :)

Ovisestistä. Jos googlaa ovistesti r.testinä niim löytää ketjun jossa paljon esimerkkejä. Kai se yleensä (mullaki )on vahva mikäli raskaana. Mulla tulee heikkoa ja suht selvää viivaa aina loppukiertoon. Peukkuja anyway! !
 
RiiMini: Sanoppa muuta.. :/ Toivon mukaan sulla hoidoista tärppäis :) Mä niin tiedän miltä susta tuntuu tuon pettymyksen kanssa ja taukoilen itsekin heti kun menkat tulee..

Naamiolammas: Kyllä niiden viivojen pitäis olla jo aika vahvoja näillä päivillä jos ei ovis olis jostain syystä ollut myöhemmin.. mun käsittääkseni siis.. tai onhan näitä tapauksia kun on saanut tosi myöhään plussan.. mä olen aina plussannut ajoissa paitsi yhdestä tuulimuna raskaudesta.. :/

Pisamapeikko: Olet oikeassa siinä että kyllä nainen kehonsa tuntee.. ainakin yleisesti.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini

Yhteistyössä